chandni Публикувано: 5 април, 2018 Сподели Публикувано: 5 април, 2018 преди 2 минути , samuraika каза: Тюх, язък...ние сме на безвизов режим с Япония, пак сме прецакани Да, ама хората плащат и разходите... 4 Връзка към коментар
dimitrov6 Публикувано: 5 април, 2018 Сподели Публикувано: 5 април, 2018 Снимах кръстовище за самолети 4 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 5 април, 2018 Автор Сподели Публикувано: 5 април, 2018 преди 19 часа, theo каза: като по горе и столицата ХоЧиМин Не "Хо", а "Но" 3 1 1 Връзка към коментар
samuraika Публикувано: 5 април, 2018 Сподели Публикувано: 5 април, 2018 преди 7 часа, chandni каза: Да, ама хората плащат и разходите... Сега се зачетох и в статията И открих параграф 22! Пише, че трябва да се явиш в консулството и да докажеш, че си в добро физическо и ментално здраве. Но още с явяването си доказваш, че имаш проблеми с психичното здраве 2 4 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 11 април, 2018 Сподели Публикувано: 11 април, 2018 Япония с 350 км/ч 5 1 1 Връзка към коментар
Oshko Публикувано: 11 април, 2018 Сподели Публикувано: 11 април, 2018 И аз си правих подобно клипче, но с 270 някъде. Тогава четох, че няма влакове в Япония, които се движат над 300. Или това се е променило, или авторът се е поизхвърлил малко... 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 11 април, 2018 Сподели Публикувано: 11 април, 2018 8 minutes ago, Oshko said: И аз си правих подобно клипче, но с 270 някъде. Тогава четох, че няма влакове в Япония, които се движат над 300. Или това се е променило, или авторът се е поизхвърлил малко... Според Уикипедия максималната скорост е 320 км/ч, но при тестове е достигана скорост от 443 км/ч. Вероятно авторът малко се е поизхвърлил. Възможно е и монетата да е залепена. Имам спомени за много глатко возене, но не вярвам монета така да може да се задържи. 3 Връзка към коментар
samuraika Публикувано: 11 април, 2018 Сподели Публикувано: 11 април, 2018 В много малко участъци скоростта надхвърля 250, има участък с 320, но повече от това няма. Проблема е в шумовото замърсяване и гъстотата на населеност на районите, през които минава. Operation at the maximum speed of 320 km/h between Utsunomiya and Morioka on this route commenced on 16 March 2013, and reduced the journey time to around 3 hours for trains from Tokyo to Shin-Aomori В тази връзка, гледайки през прозореца, това не ми прилича на Япония, а на маглева в Шанхай... 5 Връзка към коментар
Dreed Публикувано: 11 април, 2018 Сподели Публикувано: 11 април, 2018 (редактирано) Вече можете да наемете кола за 1 евро в три европейски държави: https://profit.bg/svezho/veche-mozhete-da-naemete-kola-za-1-evro-v-tri-evropeyski-darzhavi/ Редактирано 11 април, 2018 от Dreed Връзка към коментар
Роца Публикувано: 13 април, 2018 Сподели Публикувано: 13 април, 2018 Как сте с исландския? 2 Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 17 април, 2018 Сподели Публикувано: 17 април, 2018 На днешния ден през 1924 г. е учредено филмовото студио Metro-Goldwyn-Mayer. Маркъс Лоу, американец от австрийски произход, обединява в едно три филмови студиа, които купува. Идеята му е по този начин да снабдява с нови ленти своите киносалони и да ги пълни със зрители. Фирмата има една от най-емблематичните шапки. Става дума за лъва, с който започват десетки и стотици филми, любими на няколко поколения - от “Отнесени от вихъра” и “ Вълшебникът от Оз” през “Някои го предпочитат горещо” до поредицата “Роки”. Американската компания се занимава главно с производство и разпространение на филми и телевизионни сериали. От 1924 до 1942 г. е безспорният лидер в холивудската киноиндустрия. През годините е продавана няколко пъти, докато последно сменя собствеността си през 2005 г. Оттогава собственик на компанията е Sony Pictures Entertainment. С това MGM става фактически сателит на Columbia Pictures, „перлата“ в короната на Sony. През ноември 2010 г. MGM съобщава, че е подала молба за съдебна защита от кредитори, което е равносилно на обявяване на фалит. Още през следващия месец обаче MGM заявява, че излиза от банкрута и даже съвместно с Columbia работи над филма „Zookeeper“. В момента фирмата е здраво стъпила на крака и разпространява едни от най-касовите заглавия заедно със своите партньори. https://www.marica.bg/prez-1924-g-osnovavat-metro-golduin-majer-Article-120662.html 10 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 Will new standing-up airplane seat design take off? https://edition.cnn.com/travel/article/standing-up-airplane-seat/index.html 2 1 Връзка към коментар
Lirea Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 преди 14 минути , Topfly каза: Will new standing-up airplane seat design take off? Както е тръгнало, след 20-ина години самолетите ще заприличат на метро - малко седалки за виповете, останалите пасажери ще висят прави по подпирачките. :D 2 2 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 2 minutes ago, Lirea said: Както е тръгнало, след 20-ина години самолетите ще заприличат на метро - малко седалки за виповете, останалите пасажери ще висят прави по подпирачките. :D В много градове хората пътуват прави в метрото по половин, един час, че и повече. Какво пречи София и Варна, София и Истанбул и т.н. да се движат въздушни шатъли с правостоящи. Това, че самолетът трябва да е някакво луксозно превозно средство е просто предразсъдък. Пътниците на метрото или автобусите някаква по нисша класа хора ли са, че могат да пътуват сгъчкани и правостоящи? 3 Връзка към коментар
samuraika Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 преди 4 минути , Topfly каза: В много градове хората пътуват прави в метрото по половин, един час, че и повече. Какво пречи София и Варна, София и Истанбул и т.н. да се движат въздушни шатъли с правостоящи. Това, че самолетът трябва да е някакво луксозно превозно средство е просто предразсъдък. Пътниците на метрото или автобусите някаква по нисша класа хора ли са, че могат да пътуват сгъчкани и правостоящи? Аз си мечтая за нормален експресен влак София-Пловдив-Бургас, който да се движи по разписание и да изминава разстоянието за съвсем постижимите 3.5-4 часа...ама нъц. В предните 20 години не се случи, няма изгледи и в идните 20 да го биде. 8 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 4 minutes ago, samuraika said: Аз си мечтая за нормален експресен влак София-Пловдив-Бургас, който да се движи по разписание и да изминава разстоянието за съвсем постижимите 3.5-4 часа...ама нъц. В предните 20 години не се случи, няма изгледи и в идните 20 да го биде. С влак от София до Бургас за 3 часа https://www.24chasa.bg/novini/article/6807863 2 1 1 Връзка към коментар
aleksandrina Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 В тази връзка- чета в момента "Мъжът от Константинопол". Героят се прибира към Константинопол с Ориент експрес, обаче в Ниш ги свалили и над 200 км (до Пазарджик) се прехвърлили в дилижанси с малки прозорчета, поради мерки за сигурност. Железопътната линия на територията на България не била завършена... Познато, а? 2 Връзка към коментар
Lirea Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 преди 11 минути , Topfly каза: В много градове хората пътуват прави в метрото по половин, един час, че и повече. Какво пречи София и Варна, София и Истанбул и т.н. да се движат въздушни шатъли с правостоящи. Това, че самолетът трябва да е някакво луксозно превозно средство е просто предразсъдък. Пътниците на метрото или автобусите някаква по нисша класа хора ли са, че могат да пътуват сгъчкани и правостоящи? Да пътуваш прав в самолет от София до Варна не е болка за умиране - до час-час и малко стоене наистина се изтрайва. Но за по-дълги полети ще е доста неприятно. Разбира се, трябва да се предвиди, че още преди да влезеш в самолета ще си седял прав на опашката на гейта, качването на борда, след полета ще продължиш да стоиш прав на опашката за паспортен контрол и, евентуално, чакането на чекирания багаж. Сумарно отиват едни два часа стоене прав дори за най-кратките полети. Не всеки би ги понесъл добре. Или който не е достатъчно здрав физически, да си плаща за по-скъпи билети и да не се оплаква? 4 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 Проблемът при пътуването прав не е времето, в което стоиш прав, а сигурността ти при излитане и най-вече при кацане! 5 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 (редактирано) 23 minutes ago, aleksandrina said: В тази връзка- чета в момента "Мъжът от Константинопол". Героят се прибира към Константинопол с Ориент експрес, обаче в Ниш ги свалили и над 200 км (до Пазарджик) се прехвърлили в дилижанси с малки прозорчета, поради мерки за сигурност. Железопътната линия на територията на България не била завършена... Познато, а? Аз имах подобно преживяване доста по скоро 1997-ма година обикалях Европа с в влак с Interrail билет. В Лисабон се качих на влака Лисабон Севилия, но на няколко стотин метра от испанската граница изведнъж ни казаха, че релсите са свършили и трябва да слизаме Питам аз един човек: Това ли е влакът от Лисабон до Севилия? Да това е господине, отговори той, но за да продължите трябва да минете пеш около 1 километър до испанската територия и там да се качите на друг влак който ви чака Още по странно беше, че Шнген вече съществуваше и нямаше граничен контрол, но релси между Португалия и Испания нямаше 12 minutes ago, chandni said: Проблемът при пътуването прав не е времето, в което стоиш прав, а сигурността ти при излитане и най-вече при кацане! Ако човек е вързан с колани не виждам каква сериозна разлика може да има. По сериозният проблем е, че ако набутат повече хора в кабината ще трябва повече аварийни изходи да се направят през които пътниците да могат да напуснат самолета до 90 секунди. Редактирано 18 април, 2018 от Topfly 3 1 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 14 minutes ago, Lirea said: Да пътуваш прав в самолет от София до Варна не е болка за умиране - до час-час и малко стоене наистина се изтрайва. Но за по-дълги полети ще е доста неприятно. Разбира се, трябва да се предвиди, че още преди да влезеш в самолета ще си седял прав на опашката на гейта, качването на борда, след полета ще продължиш да стоиш прав на опашката за паспортен контрол и, евентуално, чакането на чекирания багаж. Сумарно отиват едни два часа стоене прав дори за най-кратките полети. Не всеки би ги понесъл добре. Или който не е достатъчно здрав физически, да си плаща за по-скъпи билети и да не се оплаква? Има и обратна връзка Доста хора цял ден са седнали и това им докарва физически проблеми Да си прав 2-3 часа има и здравословни предимства 2 1 Връзка към коментар
Lirea Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 преди 4 минути , Topfly каза: Има и обратна връзка Доста хора цял ден са седнали и това им докарва физически проблеми Да си прав 2-3 часа има и здравословни предимства Дозата прави лекарството или отровата 3 Връзка към коментар
Topfly Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 15 minutes ago, Lirea said: Дозата прави лекарството или отровата Няколко часа еднократно стоене прав е доста далече от някаква физическа активност, която застрашава здравето Връзка към коментар
Zaro Публикувано: 18 април, 2018 Сподели Публикувано: 18 април, 2018 Преди 1 час, Topfly каза: С влак от София до Бургас за 3 часа https://www.24chasa.bg/novini/article/6807863 Е, сега, това не знам дали знаеш от колко време се спряга. А и статията е доста неточна, при положение, че за 160 км, е проектирана много малка част от нашите железници, и то предимно в участъка Септември - Пловдив - Свиленград. В посока Бургас има само един много кратък участък, ако не се лъжа. Тоест, има две условности, нови влакове и ново трасе, като и двете трябва да са налице, за да е изпълнимо София - Бургас за 3 часа. С нормални жп линии и влакове, Истанбул например е на 4-5 часа път. В с времето преди и след полет със самолет горе долу пак 4-5 часа, а с влак е 11 часа. 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега