slujitel 7141 Публикувано: 3 август, 2015 Сподели Публикувано: 3 август, 2015 Тези 23 евро ще можеш да ги ползваш когато цената на резервацията е над 68 евро без таксите. Тогава ще се появи кода при плащането автоматично. Пробвай с нещо по-скъпо и ще видиш че става. Нещо хубаво което забелязвам като промяна е, че ако имаш няколко отстъпки, вече се кумулират заедно и можеш да ги ползваш на една резервация всички нещо което преди не можеше. А когато поканя нов приятел и негова резервация ли трябва да бъде скъпа за да използва неговите 23 €? Връзка към мнение
edbloom 4564 Публикувано: 3 август, 2015 Сподели Публикувано: 3 август, 2015 Да трябва да е над тази сума,за да се ползва отстъпката. Константин нали наскоро ми отговори, кога се получават 23 евро от приятел. За съжаление не беше след първата вечер, а след последната 4-та и докато ги получа се зае мястото, което си бях харесал Връзка към мнение
Константин 401 Публикувано: 3 август, 2015 Сподели Публикувано: 3 август, 2015 edbloom Съжалявам, че съм те подвел. Преди 2 години беше така. Явно има размествания в правилата, както и съм споменал по-горе. Връзка към мнение
edbloom 4564 Публикувано: 3 август, 2015 Сподели Публикувано: 3 август, 2015 Е няма проблем, просто го казвам, ако е от полза на някой друг. Връзка към мнение
vesi_m_k 3 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 Здравейте, накратко искам да споделя какво ни се случи - търсим апартамент в Лондон, съответно харесваме 6-7 оферти и се свързваме със собствениците за повече информация и за потвърждаване на свободните дати. На една от обявите (съответно най-привлекателната оферта) имаше снимка и изрично изискване да се свържем със собствениците на конкретен имейл, на който и ние писахме. Жената отговори, разменихме няколко имейла, всичко изглеждаше ОК. На следващия ден обявата я нямаше и съпругът ми й писа пак да я пита какво става. В отговор на това тя прати съобщение с линк към обявата (уж наново качена). Обявата беше СЪЩАТА!!! Обяснението беше, че е махнала депозита .... незнам какво ни усъмни ... тръгнах да търся мнения за сайта като цяло и попаднах на тази тема. Благодарение на първия пост ( и по-точно обясненията за SSL сертификата) се предпазихме от измама, тъй като линкът се оказа фишинг!!! Само искам да ви кажа, че от години пазарувам онлайн и си мислех, че трудно ще се излъжа, ноооо беше перфектно изпипано ... Изпратихме копия на цялата кореспонденция към обратната връзка на сайта - дано вземат някакви мерки. Така ... нашето търсене продължава, а ако може цялата случка да предпази някой друг ще е чудесно. Специално към Георги - големи благодарности за перфектно поднесената информация!!! 3 Връзка към мнение
neuromancer 25157 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 На една от обявите (съответно най-привлекателната оферта) имаше снимка и изрично изискване да се свържем със собствениците на конкретен имейл, на който и ние писахме. Жената отговори, разменихме няколко имейла, всичко изглеждаше ОК. По принцип директни мейл и телефон не се публикуват, цялата комуникация става през сайта от съображения за сигурност (и избягване на шмекерии, при които собственика не плаща такса на сайта). Airbnb дори филтрират автоматично неща, които приличат на мейл и телефон, т.е. щом има мейл, собственика се е постарал нарочно да не се филтрира и има нещо съмнително. 1 Връзка към мнение
Надето 33 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 (редактирано) Здравейте, Ползвала съм услугите на airbnb десетки пъти и наистина съм много доволна и мисля да ги използвам и в бъдеще. Вчера ми се случи същата схема като на vesi_m_k. Исках да запазя апартамент в Амстердам и получих съобщение да се свържа с собствениците по имейл за да ми направят отстъпка 20 % от цената. След това получих нов линк - фишинг. Нещата, които ме усъмниха: 1) Защо, след като очевидно искам да запазя апартамент на текущата цена в сайта, искат да ми направят 20% намаление? 2) Защо искат да комуникираме по имейли, а не през сайта? 3) След като им изпратих имейл, посикаха да пратя втри с потвърждение, че искам отстъпката и да напиша майла си. Та нали аз от него съм им отговорила, защо да им го пращам втори път, няма логика. 4) Апартамента беше доста хубав, а цената беше ниска. Човек просто трябва да е внимателен, измамници винаги е имало и ще има, очите трябва да са отворени на четири. Редактирано 12 август, 2015 от Надето 2 Връзка към мнение
Георги 39037 Публикувано: 12 август, 2015 Автор Сподели Публикувано: 12 август, 2015 Здравейте, Ползвала съм услугите на airbnb десетки пъти и наистина съм много доволна и мисля да ги използвам и в бъдеще. Вчера ми се случи същата схема като на vesi_m_k. Исках да запазя апартамент в Амстердам и получих съобщение да се свържа с собствениците по имейл за да ми направят отстъпка 20 % от цената. След това получих нов линк - фишинг. Нещата, които ме усъмниха: 1) Защо, след като очевидно искам да запазя апартамент на текущата цена в сайта, искат да ми направят 20% намаление? 2) Защо искат да комуникираме по имейли, а не през сайта? 3) След като им изпратих имейл, посикаха да пратя втри с потвърждение, че искам отстъпката и да напиша майла си. Та нали аз от него съм им отговорила, защо да им го пращам втори път, няма логика. 4) Апартамента беше доста хубав, а цената беше ниска. Човек просто трябва да е внимателен, измамници винаги е имало и ще има, очите трябва да са отворени на четири. Има доста аларми и в двата ви случая за измама и за подготвен човек не е проблем да ги разпознае. Жалко само, че очевидно случаите се увеличават все повече и повече... 2 Връзка към мнение
Щастливеца 1193 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 (редактирано) Здравейте, Ползвала съм услугите на airbnb десетки пъти и наистина съм много доволна и мисля да ги използвам и в бъдеще. Вчера ми се случи същата схема като на vesi_m_k. Исках да запазя апартамент в Амстердам и получих съобщение да се свържа с собствениците по имейл за да ми направят отстъпка 20 % от цената. След това получих нов линк - фишинг. Нещата, които ме усъмниха: 1) Защо, след като очевидно искам да запазя апартамент на текущата цена в сайта, искат да ми направят 20% намаление? 2) Защо искат да комуникираме по имейли, а не през сайта? 3) След като им изпратих имейл, посикаха да пратя втри с потвърждение, че искам отстъпката и да напиша майла си. Та нали аз от него съм им отговорила, защо да им го пращам втори път, няма логика. 4) Апартамента беше доста хубав, а цената беше ниска. Човек просто трябва да е внимателен, измамници винаги е имало и ще има, очите трябва да са отворени на четири. Прощавай за кои дати гледаш. Аз за началото на декември и няма нищо по-евтино от същия клас хотел и то при група 6 души. Редактирано 12 август, 2015 от TeshkaR28 Връзка към мнение
Надето 33 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 Прощавай за кои дати гледаш. Аз за началото на декември и няма нищо по-евтино от същия клас хотел и то при група 6 души. Гледам за септември, за 6 души, но и на мен ми направи впечатление, че са доста скъпички, а и няма много предложения. Но и аз търся малко в последния момент. Може би така е в този град. Може да прегледате хостелите, има доста особено в центъра Връзка към мнение
Щастливеца 1193 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 Гледам за септември, за 6 души, но и на мен ми направи впечатление, че са доста скъпички, а и няма много предложения. Но и аз търся малко в последния момент. Може би така е в този град. Може да прегледате хостелите, има доста особено в центъра Виж това - https://www.airbnb.com/rooms/6022967 Връзка към мнение
Надето 33 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 Виж това - https://www.airbnb.com/rooms/6022967 Не знам дали точно тук е мястото да ги обсъждаме тези неща, но както виждам този апартамент е за 2ма души Връзка към мнение
Нели 134 Публикувано: 12 август, 2015 Сподели Публикувано: 12 август, 2015 Как се процедира, ако собственикът откаже резервация няколко дни преди пристигането? Често ли се случва според вас? Връзка към мнение
vesi_m_k 3 Публикувано: 13 август, 2015 Сподели Публикувано: 13 август, 2015 Да, сега като премислям имаше доста показатели за измама. Имейлът й (личния) беше написан на една от снимките на апартамента с изричната молба хората да пишат на него за свободни дати. Иначе първите имейли ги разменихме през сайта. И през цялото време не е искала разплащане извън системата ... до последния имейл с линка ... както и да е, размина ни се Сега се спряхме на друг апартамент, към момента сме с потвърдени дати и довечера ще плащаме. Исках да ви питам за този код при първа резервация - вече имам регистрация в сайта, сега трябва да вляза през линка на Геогри и би следвало да ми приспадне сумата накрая. Пропускам ли нещо? Връзка към мнение
Зани 1698 Публикувано: 13 август, 2015 Сподели Публикувано: 13 август, 2015 Сега се спряхме на друг апартамент, към момента сме с потвърдени дати и довечера ще плащаме. Исках да ви питам за този код при първа резервация - вече имам регистрация в сайта, сега трябва да вляза през линка на Геогри и би следвало да ми приспадне сумата накрая. Пропускам ли нещо? Трябва да си се регистрирал през линка и тогава автоматично ще ти приспадне 25 долара от първата резервация, ако резервацията е над определена сума /май беше 75 долара, ама не съм сигурна/. Връзка към мнение
edbloom 4564 Публикувано: 13 август, 2015 Сподели Публикувано: 13 август, 2015 Тези 23 евро ще можеш да ги ползваш когато цената на резервацията е над 68 евро без таксите. Тогава ще се появи кода при плащането автоматично. Пробвай с нещо по-скъпо и ще видиш че става. Връзка към мнение
Георги 39037 Публикувано: 13 август, 2015 Автор Сподели Публикувано: 13 август, 2015 Как се процедира, ако собственикът откаже резервация няколко дни преди пристигането? Често ли се случва според вас? Сама може да видиш колко често се случва като гледаш ревютата. Там си излиза съобщение: Reservation was cancelled X days before arrival. Това са всички откази от собственика. Има апартаменти, при които съм срещал съобщението по няколко пъти. 1 Връзка към мнение
Щастливеца 1193 Публикувано: 14 август, 2015 Сподели Публикувано: 14 август, 2015 Здравейте, Ползвала съм услугите на airbnb десетки пъти и наистина съм много доволна и мисля да ги използвам и в бъдеще. Вчера ми се случи същата схема като на vesi_m_k. Исках да запазя апартамент в Амстердам и получих съобщение да се свържа с собствениците по имейл за да ми направят отстъпка 20 % от цената. След това получих нов линк - фишинг. Нещата, които ме усъмниха: 1) Защо, след като очевидно искам да запазя апартамент на текущата цена в сайта, искат да ми направят 20% намаление? 2) Защо искат да комуникираме по имейли, а не през сайта? 3) След като им изпратих имейл, посикаха да пратя втри с потвърждение, че искам отстъпката и да напиша майла си. Та нали аз от него съм им отговорила, защо да им го пращам втори път, няма логика. 4) Апартамента беше доста хубав, а цената беше ниска. Човек просто трябва да е внимателен, измамници винаги е имало и ще има, очите трябва да са отворени на четири. В крайна сметка ако платиш през системата па airbnb риска е никакъв. Просто въпроса е да не се опитваме да пропуснем таксата на сайта с което рискуваме да загум цялата сума. Плащаш през сайта и си 100% защитен ! Връзка към мнение
Zaro 28629 Публикувано: 14 август, 2015 Сподели Публикувано: 14 август, 2015 Сама може да видиш колко често се случва като гледаш ревютата. Там си излиза съобщение: Reservation was cancelled X days before arrival. Това са всички откази от собственика. Има апартаменти, при които съм срещал съобщението по няколко пъти. А ако е отказано от пътуващия друго съобщение ли има? Връзка към мнение
Нели 134 Публикувано: 14 август, 2015 Сподели Публикувано: 14 август, 2015 Сама може да видиш колко често се случва като гледаш ревютата. Там си излиза съобщение: Reservation was cancelled X days before arrival. Това са всички откази от собственика. Има апартаменти, при които съм срещал съобщението по няколко пъти. И аз ги гледам тези и се зачудих, ако собственикът откаже резервацията, какво се случва. Може и да няма други свободни апартаменти в района. Няма ли санкции за собственика? Връзка към мнение
neuromancer 25157 Публикувано: 14 август, 2015 Сподели Публикувано: 14 август, 2015 Ами то му се пише в профила, ако прекалява може да не го ползваш... Мисля, че дават 20% кредит отгоре, ако ти откаже собственика, за да намериш нещо друго. Писано е по въпроса, вероятно по-напред в темата Връзка към мнение
Фил 68779 Публикувано: 14 август, 2015 Сподели Публикувано: 14 август, 2015 Само при мен ли airbnb много тегаво върви на Mozilla ? (даже практически е нефункционален ) Връзка към мнение
Roje 5328 Публикувано: 14 август, 2015 Сподели Публикувано: 14 август, 2015 Фичо, при мен си върви нормално на модзила . Последните дни почти по 4-5 часа съм в сайта, че търся апартамент в Лондон и всичко е нормално. С уиндоус 10 съм, ако това има значение... 1 Връзка към мнение
Георги 39037 Публикувано: 15 август, 2015 Автор Сподели Публикувано: 15 август, 2015 А ако е отказано от пътуващия друго съобщение ли има? Няма съобщение, ако пътуващия откаже. Пък и няма логика да има, плановете на пътуващите си се променят, а и доста апартаменти са с flexible условия за канселиране, при които губиш само таксата на airbnb. И аз ги гледам тези и се зачудих, ако собственикът откаже резервацията, какво се случва. Може и да няма други свободни апартаменти в района. Няма ли санкции за собственика? Има санкции, ето ги описани подробно. https://www.airbnb.com/help/article/990 За под 7 дни го глобяват $100, а при повторен случай е $50 на всяко отказване. Блокират датите в календара да не може да се резервират от други хора и т.н. Ами то му се пише в профила, ако прекалява може да не го ползваш... Мисля, че дават 20% кредит отгоре, ако ти откаже собственика, за да намериш нещо друго. Писано е по въпроса, вероятно по-напред в темата Да, писано е. 20% отгоре трябва да дадат, макар че в момента не намирам тази информация в сайта им. Може да не е актуално. 1 Връзка към мнение
Силвия 54 Публикувано: 18 август, 2015 Сподели Публикувано: 18 август, 2015 Искам да направя резервация и при първоначален преглед Service fee е една сума - 71 долара, а когато натисна INSTANT BOOK Service fee се увеличава на 90 долара. Каква може да е причината? Връзка към мнение
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега