Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

7 hours ago, veseliache said:

Имам проблем с апартамент резервиран чрез системата. ....

Ами тя системата не знае изобщо за проблемите ви. Всичко е било на устна уговорка, откъде е видно какво ви е било обещано и какво сте получили?

Винаги, в каквато и да е ситуация, всичко описвайте в съобщения - това остава и се чете от системата - може да се види кой кога е реагирал, какво е обещано, какво е отговорено.

Освен това, макар да задължават картата ви при резервация, парите се превеждат на собственика чак 24 часа след часа и датата на настаняване ако няма обаждане или мейл от гостите, че нещо не е наред.

Не е трябвало да оставяте нещата изцяло в ръцете на хоста, и то без никаква следа от съобщения а да се проследи какво е било положението. Ревюто няма никаква стойност.

Какво може да се направи сега - пишеш мейл на сайта -( погледни в темата добричкия Георги беше визуализирал как след упорита борба с падащите менюта се стига до заветното поле) и описваш ситуацията в подробности. Те ще се оправят нататък.

 

В заключение : Винаги контактувайте чрез съобщения през системата (дори да има проведен телефонен или личен разговор, пуснете едно "както се бяхно уговорили преди, бля бля бля")  за да може всичко да е черно на бяло, видно, и през системата.

Търсете си правата - затова се плаща този висок процент "сървис фии" на системата, защото поддържа тим за "бързо реагиране" за всякакви случаи. Ефикасни са!

Вие сте в правото си - да, хоста е бил така добър да предостави имота си на туристи като вас, но го прави за пари и поема ангажименти , които е длъжен да изпълни! това не е каучсърфинг. Не подминавайте с лека ръка дребни нередности и неудобства, пък камо ли големи! Не правите услуга нито на себе си, нито на следващите идващи след вас. В голямата си част вече истинските хостове се заменят от фирми, бизнесмени и фондове за управление на имоти, които експлоатират доброто отношение на гостите си (които идват с нагласата, че отсядат в нечий дом и не придирят за дребни неща).

 

Успех с разрешаването на проблема Веселяче! Пиши как се развиват нещата.

Редактирано от samuraika
  • Харесвам 10
Връзка към коментар

благодаря за съветите. Преди няколко дни написах съобщение на собственика, чрез системата, описах ситуацията и споменах какво ми е обещал, с което той се съгласи. Надявам се да нямам проблем :(((!

Връзка към коментар
преди 17 часа, veseliache каза:

Имам проблем с апартамент резервиран чрез системата. ..... Какво да правя?

Аз бих се оплакал, и то доста остро - директно на airbnb.

"Самонастанил" - това ми звучи крайно несъстоятелно.

Не може едни хостове да са коректни, изрядни, да се стараят,..., а на други да им се "самонастаняват" и всички под един знаменател.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
33 minutes ago, ven62 said:

 

"Самонастанил" - това ми звучи крайно несъстоятелно.

 

"Самонастанил" - да се разбира - дублирал съм резервацията.

Според мен също пиши на airbnb, не гоо ставяй така. Като отидеш на Tips ще ти излезе миналата резервация, от там търсиш Help и то ще те насочи към разни исясняващи въпроси, но ще стигнеш и до I still need help и ще можеш да им напишеш мейл.

Хоста да не се прави на утрепан, ако си си поискала парите чрез системата, на него му е пристигнал иск и с едно натискане на accept да ти е върнал парите. Но не го е направил. Никаква прошка за такива!

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
На 7/21/2017 в 11:44, samuraika каза:

"Самонастанил" - да се разбира - дублирал съм резервацията.

Според мен също пиши на airbnb, не гоо ставяй така. Като отидеш на Tips ще ти излезе миналата резервация, от там търсиш Help и то ще те насочи към разни исясняващи въпроси, но ще стигнеш и до I still need help и ще можеш да им напишеш мейл.

Хоста да не се прави на утрепан, ако си си поискала парите чрез системата, на него му е пристигнал иск и с едно натискане на accept да ти е върнал парите. Но не го е направил. Никаква прошка за такива!

не мога д намеря I still need help... 

Връзка към коментар

При резервация с използване на бонус за първа резервация, ако се анулира тази резервация, бонусът ще бъде ли наличен да се ползва при следващата резервация или се губи?

Връзка към коментар
Преди 1 час, chandni каза:

При резервация с използване на бонус за първа резервация, ако се анулира тази резервация, бонусът ще бъде ли наличен да се ползва при следващата резервация или се губи?

Мисля, че изчезва и ще трябва изрично да си го поискаш от съпорта обратно, като те най-вероятно ще ти дадат нов бонус код. Не знам обаче в този случай дали човекът, който те е поканил ще получи бонус също. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Вижте на какво нещо попаднах! Наш човек-хост във Валенсия. Странното е, че  е част от rbnb от 2010г., а няма и един отзив. За толкова години все някой би трябвало да се е е минал и да си напише след това мнението. Пък ако беше мошеник досега да са го изтрили. Наистина странно.

 

https://www.airbnb.com/rooms/20107147?location=Valencia%2C Spain&check_in=2017-11-07&check_out=2017-11-11&s=VBzSa7jt

Редактирано от noname1
Връзка към коментар

Да попитам и аз нещо относно Airbnb. Веднъж ми се случи да попадна на хост, който явно беше скаран с хигиената (беше индиец, ако това има значение). Чаршафите по наше мнение (мое и на жена ми) не бяха чисти - намачкани, с петна, косми по възглавницата. Помолихме го да ги смени, при което той отиде в другата стая и донесе уж нови - носеше ги на топка, а не изпрани и изгладени. Смени ги. Не мога да кажа, че новите бяха по-добре. Бяхме обаче за една вечер, много изморени от дългото пътуване, а така или иначе имахме излизане и така или иначе щяхме да се приберем пак в квартирата по късно. Та направо тогава легнахме върху леглото както си бяхме с дрехите и повече не го мислех. Обаче...

 

Как трябваше да постъпя и реално как би могла платформата Airbnb да защите в бъдеще при подобни некоректни домакини? Ще ми върнат ли парите и ще ме настанят ли в хотел за тяхна сметка и т.н. На никой не му се иска да стои в непознато място без подслон и в неизвестност какво се случва с него.

Връзка към коментар
преди 3 часа, noname1 каза:

Вижте на какво нещо попаднах! Наш човек-хост във Валенсия. Странното е, че  е част от rbnb от 2010г., а няма и един отзив. За толкова години все някой би трябвало да се е е минал и да си напише след това мнението. Пък ако беше мошеник досега да са го изтрили. Наистина странно.

 

https://www.airbnb.com/rooms/20107147?location=Valencia%2C Spain&check_in=2017-11-07&check_out=2017-11-11&s=VBzSa7jt

Профилът е от 2010, апартаментът, който дава може да е нов. Например и аз утре ако пусна да давам апартамент ще имам горе-долу подобна статистика - регистриран отдавна, но с апартамент без ревюта. 

 

преди 2 часа, vorbis каза:

Да попитам и аз нещо относно Airbnb. Веднъж ми се случи да попадна на хост, който явно беше скаран с хигиената (беше индиец, ако това има значение). Чаршафите по наше мнение (мое и на жена ми) не бяха чисти - намачкани, с петна, косми по възглавницата. Помолихме го да ги смени, при което той отиде в другата стая и донесе уж нови - носеше ги на топка, а не изпрани и изгладени. Смени ги. Не мога да кажа, че новите бяха по-добре. Бяхме обаче за една вечер, много изморени от дългото пътуване, а така или иначе имахме излизане и така или иначе щяхме да се приберем пак в квартирата по късно. Та направо тогава легнахме върху леглото както си бяхме с дрехите и повече не го мислех. Обаче...

 

Как трябваше да постъпя и реално как би могла платформата Airbnb да защите в бъдеще при подобни некоректни домакини? Ще ми върнат ли парите и ще ме настанят ли в хотел за тяхна сметка и т.н. На никой не му се иска да стои в непознато място без подслон и в неизвестност какво се случва с него.

Ползваш ревютата и така, опиши всичко там. Това е механизмът за контрол на тази платформа за субективни неща като неизчистен апартамент, мръсни чаршафи и т.н. А как да се защитиш - избираш места, които имат много положителни ревюта :) 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
2 hours ago, Георги said:

Ползваш ревютата и така, опиши всичко там. Това е механизмът за контрол на тази платформа за субективни неща като неизчистен апартамент, мръсни чаршафи и т.н. А как да се защитиш - избираш места, които имат много положителни ревюта :) 

Аз естествено описах проблемът в ревюто, което оставих. А може ли и евентуално какво да се направи на място, ако имаме такъв случай?

Връзка към коментар
преди 15 минути , vorbis каза:

Аз естествено описах проблемът в ревюто, което оставих. А може ли и евентуално какво да се направи на място, ако имаме такъв случай?

Още на място правите снимки и ги изпращате на аirbnb. Oбикновено реагират. Свързват се с хоста, а на вас може да върнат част от сумата примерно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@noname1 в профила, отсрани в ляво има описани листингите му. Ако има и други, ще се виждат там. Кликни върху снимката му за да отидеш на профила. Няма други имоти и предполагам дава стая в жилището, което е наел. Няма никакви верификации освен телефон, снимките не са много ясни и не са на сайта. Предполагам затова няма и кандидати.

@vorbis в такива случаи контактуваш сайта и ако условията са напълно неприемливи ще ти предложат неща в района с талон за до 20% по-висока цена. Но пак листинги в аирбнб, няма да ти предложат хотел. Най-често ако си за една нощ в такива случаи пишеш оплакване и ти връщат част от сумата. Ако си за повече нощи - искаш да те преместят поне от втората вечер (трудно се намира нещо в последния момент). Задължително като резервираш нещо гледаш звездите за чистота. Хората не винаги отразяват в ревюто негативните неща, но звечдичките са за това. Нещо, което с по-малко от 4,5 звезди за чистота не трябва да се наема!

П.П. няма значение, че хоста е бил индиец.

Връзка към коментар
17 hours ago, noname1 said:

samuraika, благодаря за отговора.  

Има ли начин, по който мога да разбера дали определен апартамент се отдава под наем от частно лице или от фирма? 

Няма специално обозначение за фирми и частни лица, но има достатъчно белези, по които да се разгадаят.

Отиваш на профила и гледаш колко листинга има въпросния хост - колкото са повече, толкова по-вероятно е да е фирма. Има частни лица, които си въртят 3-4-5 апартамента и това им е бизнеса, но видиш ли някой с 15 - ясно.

Също в ревютата ако се споменава много често, че не са се срещали с хоста си, ако в описанието е спосочено стриктни часове за чекин и чекаут (заради фирмите за почистване) и ако комуникацията тече стандартно - най-вероятно е фирма.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

samuraika, благодарности отново :)

 

Моя приятелка се регистриа в airbnb, но без покана, съответно сега няма право на бонус. 
Възможно ли е според вас да си изтрие резервацията и да се регистрира отново, вече чрез покана или да си направи втори акаунт,а този да го изостави?

 

 

Връзка към коментар
преди 3 часа, noname1 каза:

samuraika, благодарности отново :)

 

Моя приятелка се регистриа в airbnb, но без покана, съответно сега няма право на бонус. 
Възможно ли е според вас да си изтрие резервацията и да се регистрира отново, вече чрез покана или да си направи втори акаунт,а този да го изостави?

 

 

Ако не се е верифицирала, няма никаква пречка да си направи втори профил, вече чрез покана. 

Връзка към коментар

Здравейте,

налага се да си откажа резервациите за два апартамента, поради болест. Свързах се със собствениците, но единия ми препоръчва да пиша директно на airbnb.

Както и да въртя не стигам до никъде. При канселирането на първата резервация ми излезе, че след приключване ще мога да изпратя медицинските документи, за да може евентуално да ни върнат по-голяма част от платената сума. Да, ама не - никъде не намирам такава опция. Моля, ако някой има опит да ме насочи къде да пиша, ако не здраве да е.

Връзка към коментар
преди 34 минути , Весела Ч. каза:

Здравейте,

налага се да си откажа резервациите за два апартамента, поради болест. Свързах се със собствениците, но единия ми препоръчва да пиша директно на airbnb.

Както и да въртя не стигам до никъде. При канселирането на първата резервация ми излезе, че след приключване ще мога да изпратя медицинските документи, за да може евентуално да ни върнат по-голяма част от платената сума. Да, ама не - никъде не намирам такава опция. Моля, ако някой има опит да ме насочи къде да пиша, ако не здраве да е.

Ето как да се свържеш с тях, триково е, но не се отказвай:

 

Иначе е точно така, хоста не ти трябва, оправяш се с airbnb след като е минала датата на резервацията. Уж имат автоматични стъпки да се свържеш с тях по този повод, но при мен не работиха и ползвах описаните във връзката. С малко търпение ще трябва да се заредиш, мина време преди да ми отговори някой, но след първия отговор всичко протече много бързо и безпроблемно. Просто поискаха документите за заболяването (в моя случай просто бяха амбулаторен лист и рецепта) и върнаха парите изцяло. Не са ми искали преводи, даже се бъзикаха че нямало нужда, защото имат хора знаещи всякакви езици при тях, включително докторски ръкопис :) 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.