Прескочи до съдържание

Airbnb - пълни инструкции за резервация. Много подробни.


Георги

Препоръчани мнения

От съобщението в имейла, както и от съобщенията в airbnb. Дава, че не е достъпна за тези дати. В търсачката на airbnb също не излиза за тези дати. В момента съм в 24-часовия срок да резервирам, но не ми дава. Може би не правя нещо както трябва.

Редактирано от Явор
Връзка към коментар

Интересното е, че са резервирани само дните, за които аз дадох заявка. И хоста не отговаря на съобщенията. Здраве да е, ще изберем друг апартамент. Исках само да разбера дали аз правя нещо не както трябва.

Редактирано от Явор
Връзка към коментар
На ‎28‎.‎4‎.‎2019‎ г. в 9:42, Явор каза:

Здравейте, нов съм и с интерес прочетох всички мнения. Правя първата резервация, но възникна въпрос. Свързах се с хоста, той одобри заявката. Изпратих му допълнително съобщение да уточним часа на пристигане. Не получих отговор, а когато искам да резервирам обявата вече не е достъпна за избраните от нас дати? 

Ама нали вече си резервирал/платил. Календара на хоста се блокира за тези дати. В противен случай може да стане мазало (overbooking)

... Или аз нещо не разбрах ...

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Харесах вчера една къща и писах на host-а да ми потвърди късен check-in. Човекът днес каза, че е ОК и е оставил срок да букна до утре. Аз обаче по грешка съм му писала  от акаунта на майка ми.

Да го букна ли през нейния или да му пиша, че ще го букна през моя профил?

Връзка към коментар
преди 20 минути , Яничка каза:

Харесах вчера една къща и писах на host-а да ми потвърди късен check-in. Човекът днес каза, че е ОК и е оставил срок да букна до утре. Аз обаче по грешка съм му писала  от акаунта на майка ми.

Да го букна ли през нейния или да му пиша, че ще го букна през моя профил?

 Аз съм буквал за други хора от моя акаунт без аз да присъствам и не е имало проблеми само казвам за кого е резервацията и кого да очакват.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Имам резервация за септември - 3 нощувки в Рим. Райън еър отменя полета за деня на връщане и трябва да удължа резервацията с още един ден. Трябва ли да пиша на хоста (апартамента е свободен за този ден) или направо да променя резервацията? И как ще стане плащането? Досега съм платил половината сума, а другата част ще се плати август.

Връзка към коментар

на нас ни се случи същото преди година и половина - само че Уиз преместиха полета с един ден по-късно, и направо се обадихме на хоста и се договорихме за един допълнителен ден, който му платихме там на място /той нямаше против, ние също - спестихме комисионната за airbnb/

 

така че, според мен, по-добре му пиши първо, вместо сам да променяш резервацията

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 30 минути , Stryper каза:

Може ли да резервираш 1 ден през Airbnb? Ако можеш просто си направи нова резервация само за този ден и готово.

Ако има такса за почистване, ще бъде неизгодно. 

 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

По принцип, процедурата е следната - отиваш на резервацията си, има два бутона - Промени и Отмени. През Промени задаваш новите дати и пращаш. Това твое запитване подлежи на одобрение от хоста. Ако той/тя е съгласен - автоматично резервацията се променя и плащането си минава по каналния ред. Не е сложно и за резервация от един ден процента няма да е много голям, а все пак ще имаш някакви гаранции.

 

Но, както са казали и другите, по-добре питай хоста. В повечето случаи просто доплащате още малко на место.

 

Категорично - не прави нова резервация за един ден! Както е споменато - още една такса за почистване, много места не приемат еднодневни резервации, а на други места има отстъпки за по-дълги резервации, така че удължаване на резервацията е в твой интерес.

 

Когато зададеш новите дати в Промени ще ти изпише колко ще стане резервацията ти (новата сума). Може само да погледнеш и да си прецениш - да изпратиш ли запитването с новите дати или да предложиш на хоста да му доплатиш на място.

 

Успех!

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Преди няма и месец по свое желание реших да удължа гръцката си почивка от 7 на 8 нощувки. Преди това вече бях резервирала апартамент за 7 нощувки с отстъпка 15%. От профила си в Airbnb не можах да променя резервацията като добавя още 1 ден, въпреки че този ден беше свободен. Натиснех ли първия ден на престоя, всички следващи ставаха неактивни/все едно заети. Може би именно поради отстъпката от 15%. Не знам. Пратих смс на телефона на хоста дали е възможно исканото удължаване на престоя и при каква цена. Отговори ми, че апартаментът е свободен за тази дата, а за цената и резервацията да се обърна към Airbnb. Вероятно хостът /в случая дама/ не е собсвеника на апартамента, а само го управлява, организира настаняванията, почистването и т.н.

В крайна сметка направих отделна резервация само за една нощувка, тъй като имаше такава възможност. Нямаше такса за почистване, а комисионната на сайта беше към 7 лв. Не ми се занимаваше да пиша имейли на airbnb как да процедирам. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 7 часа, ДиянаВ каза:

Преди няма и месец по свое желание реших да удължа гръцката си почивка от 7 на 8 нощувки. Преди това вече бях резервирала апартамент за 7 нощувки с отстъпка 15%. От профила си в Airbnb не можах да променя резервацията като добавя още 1 ден, въпреки че този ден беше свободен. Натиснех ли първия ден на престоя, всички следващи ставаха неактивни/все едно заети. Може би именно поради отстъпката от 15%. Не знам. Пратих смс на телефона на хоста дали е възможно исканото удължаване на престоя и при каква цена. Отговори ми, че апартаментът е свободен за тази дата, а за цената и резервацията да се обърна към Airbnb. Вероятно хостът /в случая дама/ не е собсвеника на апартамента, а само го управлява, организира настаняванията, почистването и т.н.

В крайна сметка направих отделна резервация само за една нощувка, тъй като имаше такава възможност. Нямаше такса за почистване, а комисионната на сайта беше към 7 лв. Не ми се занимаваше да пиша имейли на airbnb как да процедирам. 

За промяна на резервация не се "натиска" нищо. Отива се на Change reservation. И имаш опция - да промениш датите или да промениш броя на хората. Пишеш новите дади и пращаш на хоста за потвърждение.

Кой е собственик на имота няма отношение към абсолютно нищо. Който има достъп до съобщенията на гостите има достъп и до календара и резервациите. Няма сценарий при който някой поддържа комуникация, но не може да приема резервации - двете са свързани. Дори някой да е със статут на ко-хост пак има достъп до съобщенията и календара - то това е смисъла на "управление".

Airbnb НЕ МОЖЕ да приема и променя резервации на хостове. Нещо никак не е била наясно домакинята в случая.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 10 минути , samuraika каза:

 Airbnb НЕ МОЖЕ да приема и променя резервации на хостове. Нещо никак не е била наясно домакинята в случая.

вероятно е имала предвид да си направи промяната през сайта

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

В моя случай, тъй като имах добра отстъпка за 7-те нощувки, а и когато резервирах цената беше по-ниска, не исках да рискувам като правя несигурна промяна в датите на резервацията. Имаше неактивни дни. За това направих отделна резервация за 1 ден. Не си струваше за двайсетина лева да “омаскаря” вече планирана почивка🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 7 часа, ДиянаВ каза:

Точно. И аз така го разбрах, че хостът не искаше да избегне посредничеството на airbnb.

Да, в това има много логика. Аз разбрах грешно, че е казала да се обърнеш към сайта те да ти променят резервацията.

 

Иначе airbnb е направен така, че хостовете нямат изгода от нощувки, които не минават през сайта. Те плащат само 3% (гостите -12- 15%) и имат някакви гаранции от сайта за щети и т.н.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Сестра ми запази голям апартамент за 21.08.2019г. за 1 нощ с безплатна отмяна. Хостът вчера канцелира резервацията през airbnb. Това нормална практика ли е и имаме ли някакво право на компенсация, че е отменена резервация с по-малък срок от 7 дни например?

Връзка към коментар
преди 6 минути , lesy каза:

Сестра ми запази голям апартамент за 21.08.2019г. за 1 нощ с безплатна отмяна. Хостът вчера канцелира резервацията през airbnb. Това нормална практика ли е и имаме ли някакво право на компенсация, че е отменена резервация с по-малък срок от 7 дни например?

Хостовете имат право да канселират резервации, но това не се отразява добре на имиджа им. 

Обърнете се към AirBnb и бихте могли да получите известна сума като купон/бонус при следващата резервация.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 36 минути , vorbis каза:

Как по-точно им се отразява на имиджа?

В ревютата илиза, че хостът е канселирал Х дни преди настаняване и потенциалните резервиращи го виждат. 

Връзка към коментар
преди 2 часа, mililia каза:

Хостовете имат право да канселират резервации, но това не се отразява добре на имиджа им. 

Обърнете се към AirBnb и бихте могли да получите известна сума като купон/бонус при следващата резервация.

 

 Аз имах канселиран апартамент в Дубай за 2000лв, но не ми дадоха никави такива неща, а само се опитаха да ми намерят заместител.

Връзка към коментар
Преди 1 час, vorbis каза:

Как по-точно им се отразява на имиджа?

 

преди 34 минути , chandni каза:

В ревютата илиза, че хостът е канселирал Х дни преди настаняване и потенциалните резервиращи го виждат. 

 

Освен това не могат да станат Superhost за 1 година напред.

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.