slujitel Публикувано: 27 май, 2014 Сподели Публикувано: 27 май, 2014 (редактирано) Здравейте, искам да си купя билети от тази АК, обаче няма часове на полети, някой знае ли защо? Редактирано 27 май, 2014 от slujitel Връзка към коментар
cck Публикувано: 27 май, 2014 Сподели Публикувано: 27 май, 2014 Те са TUI Белгия, нали? От https://www.jetairfly.com/en/book/flight ли гледаш? Връзка към коментар
Iva_a Публикувано: 27 май, 2014 Сподели Публикувано: 27 май, 2014 Това гледа, да. Сайтът им винаги има проблем. Или е временен порблем, днес си пуснаха разписанието, или не са нанесли още всичко, до октомври си е ок. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 27 май, 2014 Автор Сподели Публикувано: 27 май, 2014 Купих си билети, обаче в бързината съм написала първото име като фамилно и фамилното за първо, някой има ли идея дали това ще е проблем и как да се свържа със сайта да им пиша. Стигам до мястото за контакт в темата за грешка със данните от паспортите и не мога да продължа. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 31 май, 2014 Автор Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Купих си билети с Jetairfly. Платих ги, обаче в сайта пише, че билета се издава 13 дни преди пътуването и трябва да вляза с номера на резервацията и да го разпечатам. До тогава се води резервация, макар, че съм платила. Това означава ли, че могат да я анулират? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 31 май, 2014 Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Купих си билети, обаче в бързината съм написала първото име като фамилно и фамилното за първо, някой има ли идея дали това ще е проблем и как да се свържа със сайта да им пиша. Стигам до мястото за контакт в темата за грешка със данните от паспортите и не мога да продължа. Не би трябвало да е проблем, обикновено такива неща се оправят с обаждане, имейлче. Ето телефона им: Call us at +32 (0)70/22.00.00Mo-Fri 09:00-19:00 Sat 09:00-17:30 (Sundays and holidays closed) Белгийски е номера, дано няма дълго чакане на колцентъра. Купих си билети с Jetairfly. Платих ги, обаче в сайта пише, че билета се издава 13 дни преди пътуването и трябва да вляза с номера на резервацията и да го разпечатам. До тогава се води резервация, макар, че съм платила. Това означава ли, че могат да я анулират? Може ли да посочиш точните условия? За първи път виждам нещо подобно... Да не би да е нещо свързано с онлайн чекин, който отваря 13 дни преди пътуването? Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 31 май, 2014 Автор Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Не би трябвало да е проблем, обикновено такива неща се оправят с обаждане, имейлче. Ето телефона им: Call us at +32 (0)70/22.00.00Mo-Fri 09:00-19:00 Sat 09:00-17:30 (Sundays and holidays closed) Белгийски е номера, дано няма дълго чакане на колцентъра. Може ли да посочиш точните условия? За първи път виждам нещо подобно... Да не би да е нещо свързано с онлайн чекин, който отваря 13 дни преди пътуването? Useful information: On our website www.jetairfly.com (section 'Questions') you can find the answers to the most frequently asked questions. Any discounts and surcharges are already included in the total price. This confirmation of your booking is subject to payment of the total price. You can consult your booking at all times via the website www.jetairfly.com, 'My Jetairfly.com'. Tickets : - If you are travelling to or from a European destination, Morocco, Tunisia, Turkey or Egypt : no ticket is needed. Your reservation number (9 numbers) suffices to check in for your flight. - If you are travelling to or from any other destination: for your travel comfort we advise you to print out the tickets. They are available on www.jetairfly.com 13 days before your departure at the earliest. Consult the 'My Jetairfly.com' section. In the second screen you type the name of the first passenger in the reservation file, and your reservation number (9 numbers). Then you will be able to print out your travel documents. If you are not in possession of your ticket the day before your departure, please contact us at +(00)32 (0)70/22.00.00. If you reserved a car or any other services, you must print out the required documents. The times of departure and arrival indicated above are subject to change. We will send you an e-mail message indicating the times of departure and arrival 13 days before your departure. It is possible that we are unable to contact you [your e-mail address has changed, technical problems with your computer,...]. Therefore, it is your responsibility to check the times of departure and arrival again the day before your departure. You can do this: - via the website www.jetairfly.com ('My Jetairfly.com', section 'My booking/Flight schedule') - via Jet text message, send your booking number (e.g. 022012345) as a message For Belgian subscribers: 3099 For Non-Belgian subscribers: +31 642 500 514 Presence at the airport & check-in: - Online check-in : checking in with Jetairfly is now quicker and easier than ever! Avoid queuing at the check-in desk by simply checking in at home and printing your own boarding pass. This way, you will reach the boarding gate in no time. Online check-in is possible through https://www.jetairfly.com/en/online_check_in For all Jetairfly flights* departing from: • Brussels • Charleroi • Liège * with the exception of flights to Turkey that are performed by Freebird (FHY flight number) - Other flights : you are expected at the check-in desk 120 minutes before departure at the latest (180 minutes for long distance flights). You should take into account the fact that your booking may be cancelled and you may be refused access to the aeroplane, without reimbursement of the price of your flight, if you fail to check in on time. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 31 май, 2014 Автор Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Имената ги оправих, чекинга според мен е от 24 часа до 1 час преди полета, а билета 13 дена преди полета. Ако не бъркам нещо де, виж пак. Сега ми идва друго наум, аз купих два еднопосочни билета BRU-VRA и връщане CUN-BRU. Ако ми анулират единия полет, това не означава, че ще ми върнат парите и за другия нали? 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 31 май, 2014 Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Имената ги оправих, чекинга според мен е от 24 часа до 1 час преди полета, а билета 13 дена преди полета. Ако не бъркам нещо де, виж пак. Сега ми идва друго наум, аз купих два еднопосочни билета BRU-VRA и връщане CUN-BRU. Ако ми анулират единия полет, това не означава, че ще ми върнат парите и за другия нали? Да, явно им е някаква шашава системата, включително и с това че още няма часове на полетите. Може би трябваше да отбележим, че дискусията за електронните билети в другата тема се отнася предимно за традиционните авиокомпании. Jetairfly май е по същество чартърна компания, която изпълнява и редовни полети и явно нещата не се отнасят 1:1 за нея. Да, ако анулират само единия ще ти върнат парите само за него. Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 31 май, 2014 Сподели Публикувано: 31 май, 2014 С какъв полет планираш да се придвижиш от Варадеро до Канкун ? Връзка към коментар
stanimir Публикувано: 31 май, 2014 Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Това с неясните часове май прави задължително нощувка в Брюксел ден преди/ден след презокеанските полети. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 31 май, 2014 Автор Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Това с неясните часове май прави задължително нощувка в Брюксел ден преди/ден след презокеанските полети. То и да са ясни часовете, пак сигурно ще има нощувка, те ще ги изяснят, то не може така да е. В сайта им пише, че разписанието ще го публикуват скоро. Ама колко скоро? От Куба до Мексико с Кубана - около 200 $. Връзка към коментар
Iva_a Публикувано: 31 май, 2014 Сподели Публикувано: 31 май, 2014 Ще ги оправят, предполагам до 2-3 дена. Ползвам ги от 4 години. Билетите са налични наистина 13 дни преди полета, но резервацията можеш да си я гледаш в My Jetairfly.com. Досега анулирани полети не е имало. Пак имат проблем със сайта вероятно. Случва се много често. Часовете им са или в 10,00 ч. или в 8.00 ч. сутринта. Ако си с този в 10.00 ч, съвсем спокойно можеш да пътуваш с България Еър в 6.00 сутринта. Другото е с нощувка. Там варианти много. 1 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 1 юни, 2014 Автор Сподели Публикувано: 1 юни, 2014 Ще ги оправят, предполагам до 2-3 дена. Ползвам ги от 4 години. Билетите са налични наистина 13 дни преди полета, но резервацията можеш да си я гледаш в My Jetairfly.com. Досега анулирани полети не е имало. Пак имат проблем със сайта вероятно. Случва се много често. Часовете им са или в 10,00 ч. или в 8.00 ч. сутринта. Ако си с този в 10.00 ч, съвсем спокойно можеш да пътуваш с България Еър в 6.00 сутринта. Другото е с нощувка. Там варианти много. Е, ти ме успокои, аз нещо се здухах, с тези различни условия, без часове, без електронни билети, проблеми със сайта, не уведомяват по имейл, трябва сам да си проверяваш полета, не, че не го правя,но направо бях взела да се чудя, дали не направих грешка заради евтините цени. Даже си мислех, че може и да ми анулират някой от полетите, че съм и с еднопосочни. Това с билетите обаче е най-тъпото, което могат да направят, сега ще трябва да търся по хотелите в Мексико компютър с принтер да печатам билети, все едно съм в каменната ера. Добре, че не летя обратно, първо Мексико, после Куба, в Куба като няма интернет как щях да печатам билети. Връзка към коментар
Iva_a Публикувано: 1 юни, 2014 Сподели Публикувано: 1 юни, 2014 Е, ти ме успокои, аз нещо се здухах, с тези различни условия, без часове, без електронни билети, проблеми със сайта, не уведомяват по имейл, трябва сам да си проверяваш полета, не, че не го правя,но направо бях взела да се чудя, дали не направих грешка заради евтините цени. Даже си мислех, че може и да ми анулират някой от полетите, че съм и с еднопосочни. Това с билетите обаче е най-тъпото, което могат да направят, сега ще трябва да търся по хотелите в Мексико компютър с принтер да печатам билети, все едно съм в каменната ера. Добре, че не летя обратно, първо Мексико, после Куба, в Куба като няма интернет как щях да печатам билети. Е, малко са муднички, но си е нормална авиокомпания с редовни полети. Последният път даже летяхме с чисто нов Боинг 787 Dreamliner с широки и удобни седлаки. Няма проблем да билетите и да не си ги разпечатала. Можеш само с резервацията от My Jetairfly.com да отидеш. Сетих се, че намалиха килограмите на багажа на 20, да го имаш предвид. 2 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 2 юни, 2014 Автор Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Благодаря, за багажа - така пише - 20 кг. чекиран и 6 ръчен. Връзка към коментар
Valle Публикувано: 2 юни, 2014 Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Здравейте, във връзка с тези от jetairfly и PullmanAir искам да попитам, за да се ползват услугите им като авиационен превозвач до дестинациите в Карибите дали е нужно (задължително) да се закупи цялостен туристически пакет (хотел, трансфери...) за съответната дестинация? Поздрави Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 2 юни, 2014 Автор Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Не, може и само полети. Аз си купих от Jetairfly. Връзка към коментар
Karik Публикувано: 2 юни, 2014 Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Здравейте, във връзка с тези от jetairfly и PullmanAir искам да попитам, за да се ползват услугите им като авиационен превозвач до дестинациите в Карибите дали е нужно (задължително) да се закупи цялостен туристически пакет (хотел, трансфери...) за съответната дестинация? Поздрави При jetair не е нужно (за pullmanair не знам), стига да имат свободни места. Като цяло една част от полета им е запълнена с "пакетни" туристи, а други си ги разпродават на свободен принцип. Вчера си купих за карибите от тях и всичко изглежда ок. 2 Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 2 юни, 2014 Автор Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 (редактирано) Как си купи, вчера сайта им се беше скапал. Имаш ли часове? Редактирано 2 юни, 2014 от slujitel Връзка към коментар
Karik Публикувано: 2 юни, 2014 Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Как си купи, вчера сайта им се беше скапал. Имаш ли часове? Извинявай за грешката, в събота ги купих. Вчера проверявах нещо следобяд и сайта им работеше, но доколкото каза и Iva_a сайта им често се губи. Часове няма, би трябвало да ги изкарат до седмица-две. Доколкото съм гледал са ранни от Брюксел, така че се налага една нощувка там, а и аз ще летя зимата като не ми се рискува много със снегове и мъгли. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 2 юни, 2014 Автор Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Да, и аз така, имаш ли идея дали може да си оставим багажа на летището в Брюксел, да ходим из града? Връзка към коментар
Valle Публикувано: 2 юни, 2014 Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Благодаря на slujitel и Karik. Ще го мъдрувам региона за следващата година. Връзка към коментар
Iva_a Публикувано: 2 юни, 2014 Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Да, и аз така, имаш ли идея дали може да си оставим багажа на летището в Брюксел, да ходим из града? Може, има гардероб щом излезеш навън. Според времето, което си го ползвал се плаща.Трябва да имаш монети. Мисля, че около 7 евро ми струваше за 6 часа. Транспортът е много удобен и за 20 минути си точно на ценътра, с влак от ниво -1. За 6 часа обиколих центъра, снимах се Манекен пис , ядох гофрета на улицата, ягодки с шоколад и изпих две бири баш на Гран Плас. 1 Връзка към коментар
Iva_a Публикувано: 2 юни, 2014 Сподели Публикувано: 2 юни, 2014 Здравейте, във връзка с тези от jetairfly и PullmanAir искам да попитам, за да се ползват услугите им като авиационен превозвач до дестинациите в Карибите дали е нужно (задължително) да се закупи цялостен туристически пакет (хотел, трансфери...) за съответната дестинация? Поздрави И от Пулман може само билети. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега