captain_oveur Публикувано: 25 март, 2014 Сподели Публикувано: 25 март, 2014 Предлагам Основателят да премести темата в раздел „Хумор“ То вие сте сериозни, де, ама меринджеите от ТИМ... 2 Връзка към коментар
Мрън Публикувано: 25 март, 2014 Сподели Публикувано: 25 март, 2014 25.03.2014 Голямо закъснение от почти 3 часа на отиване до Париж и повече от 2 часа на връщане. Полетът от и до Барселона също закъсня с повече от 2 часа. 1 Връзка към коментар
Мрън Публикувано: 26 март, 2014 Сподели Публикувано: 26 март, 2014 Днес за отбелязване са закъсненията на полета от и до Лондон (окло 30 мин.), както и на този от/до Франкфурт (респективно 2 часа и 40 мин.). 2 Връзка към коментар
miroslava Публикувано: 6 април, 2014 Сподели Публикувано: 6 април, 2014 Отменили са един полет Берлин - София на 29ти април. И дори не съм уведомена, добре че се сетих да попитам защо ми излиза само един полет, като проверявам с кода. Връзка към коментар
slujitel Публикувано: 6 април, 2014 Сподели Публикувано: 6 април, 2014 Отменили са един полет Берлин - София на 29ти април. И дори не съм уведомена, добре че се сетих да попитам защо ми излиза само един полет, като проверявам с кода. И как така, няма ли да предложат алтернатива? Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 6 април, 2014 Сподели Публикувано: 6 април, 2014 Нормално за тим. Както се вижда махат полетите в ден 2. Ще пътувате +-1 ден Връзка към коментар
Георги Публикувано: 7 април, 2014 Сподели Публикувано: 7 април, 2014 Ще предупредят, имат право да правят промени без последствия за тях до 2 седмици преди полета. Траят си още, ако евентуално разписанието не е финално и да се налага пак да предупреждават, ако пак променят графика Звънни да ги питаш, ако искаш да си проактивна и да те сложат на някой от съседните полети. Особено като става въпрос за 29 април, който сигурно ще има повишен трафик заради майските празници, да не стане така, че самолета е пълен. Връзка към коментар
miroslava Публикувано: 7 април, 2014 Сподели Публикувано: 7 април, 2014 Споко! Дадоха ми билет за друга дата.Не писах повече подробности, защото е малко завъртян моя случай. Купих билет от някакъв немски сайт и им писах първо на тях. Те - пълна тишина. Случайно бях на летището и попитах на гишето на BulgariaAir какво става с моя билет и те ми оправиха резервацията. Та в случая не знам кой е трябвало да ме уводими, дали не съм дала грешен телефон, .... 2 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 16 април, 2014 Сподели Публикувано: 16 април, 2014 (редактирано) Преди няколко часа буквално пред очите ми националният превозвач намали цената на билета до Бургас от 180 на 120 лв. Добре, че направих първата резервация по телефона - едно предимство на (не)традиционната АК п.п. Освен трети ред има ли друг с "изглед"? Редактирано 16 април, 2014 от adreno 1 Връзка към коментар
vladostojanov Публикувано: 24 април, 2014 Сподели Публикувано: 24 април, 2014 Имам следния въпрос: онлайн чекирането на Bulgaria air отваря 24 часа преди полета. Ако полета ми се пада в 07:00ч. в понеделник, това означава ли, че точно в 07:00ч. в неделя чекирането е възможно? До колко стриктно се спазват часовете и проблем ли е, че чек-ин-а стартира в почивен ден и то неделя? Връзка към коментар
adreno Публикувано: 24 април, 2014 Сподели Публикувано: 24 април, 2014 По мои наблюдения си е точно 24 часа +/- някоя друга минута. 3 Връзка към коментар
vladostojanov Публикувано: 25 април, 2014 Сподели Публикувано: 25 април, 2014 По мои наблюдения си е точно 24 часа +/- някоя друга минута. А това, че денят, в който отваря чекирането е неделя няма значение, така ли? Връзка към коментар
Adinko Публикувано: 25 април, 2014 Сподели Публикувано: 25 април, 2014 А това, че денят, в който отваря чекирането е неделя няма значение, така ли? Няма значение денят. Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 27 април, 2014 Сподели Публикувано: 27 април, 2014 Някой да има спомен кой ред има цял прозорец на Е190? Трети ред е добър,но не ме кефи, че няма крило. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 27 април, 2014 Сподели Публикувано: 27 април, 2014 Мисля, че 6-ти и 7-ми бяха ОК в това отношение... 1 Връзка към коментар
Mary Публикувано: 1 май, 2014 Сподели Публикувано: 1 май, 2014 http://air.bg/bg/news/vtori-polet-do-london-v-23-ch--na-30-04-2014-g- Честито на късметлиите... Връзка към коментар
maybe Публикувано: 6 май, 2014 Сподели Публикувано: 6 май, 2014 Обади ми се една колега току-що, че днес нямало места за полета от Рим за София (за който те естествено имат билети) и стоят на летището, но няма представител на Бг еър и нито хотел им се урежда, нито нищо. Какво се прави в такива случаи? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 май, 2014 Сподели Публикувано: 6 май, 2014 Обади ми се една колега току-що, че днес нямало места за полета от Рим за София (за който те естествено имат билети) и стоят на летището, но няма представител на Бг еър и нито хотел им се урежда, нито нищо. Какво се прави в такива случаи? 250 евро + следващ полет + ваучер и хотел, ако има нужда. 2 Връзка към коментар
maybe Публикувано: 6 май, 2014 Сподели Публикувано: 6 май, 2014 Благодаря, Жоро! Ти си именик, но си на поста! Желая ти здраве и ентусиазъм, и - разбира се - много прекрасни пътувания! Добре, но от кого да го поискат? Щом нямало представител на Бг еър... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 6 май, 2014 Сподели Публикувано: 6 май, 2014 Ами от служителите, които са им отказали бордването (предполагам тези на гейта?), най-вероятно са представители на летищния оператор, с който БГ Ер има договор там. Те трябва да предоставят листовка с правата и да предоставят необходимото. 1 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 6 май, 2014 Сподели Публикувано: 6 май, 2014 (редактирано) Ами от служителите, които са им отказали бордването (предполагам тези на гейта?), най-вероятно са представители на летищния оператор, с който БГ Ер има договор там. Те трябва да предоставят листовка с правата и да предоставят необходимото. Баш от служители на бордването, които изпълняват полет на ФБ ще им кажат правата. В техен стил е да си замълчат. Направо жалба и тропане по бюрото. Другият път да помислят , че от Рим има Алиталия и Уиз. PS.....Да звънят на спешните телефони за промяна на билетите и да си пазят фактурите от настаняването и храната. Редактирано 6 май, 2014 от Hollywood 3 Връзка към коментар
maybe Публикувано: 9 май, 2014 Сподели Публикувано: 9 май, 2014 Моите хора се завърнаха. Служителите на летището не са им предоставили необходимото, само ги осведомили, че на сутринта ще летят. Казали им, че това е работа на Бг еър, звъняли в София няколко пъти, но нали беше почивен ден, не намерили никого. И така от 2 часа следобед, та чак до късна вечер ги размотавали, служителите от смяната си отишли, дошли други и едва към 9 часа им казали оконателно, че няма да им дадат нито ваучер, нито хотел, да не говорим пък за 250 евро - да се оправят и да си пазят бележките. Да се разправят после с авиокомпанията в България. И хората, като нямали пари за такси и хотел, които на всичкото отгоре да замразят задълго, докато им ги възвърнат, отишли само в ресторанта и после седели до сутринта на пейките в летището. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 9 май, 2014 Сподели Публикувано: 9 май, 2014 Моите хора се завърнаха. Служителите на летището не са им предоставили необходимото, само ги осведомили, че на сутринта ще летят. Казали им, че това е работа на Бг еър, звъняли в София няколко пъти, но нали беше почивен ден, не намерили никого. И така от 2 часа следобед, та чак до късна вечер ги размотавали, служителите от смяната си отишли, дошли други и едва към 9 часа им казали оконателно, че няма да им дадат нито ваучер, нито хотел, да не говорим пък за 250 евро - да се оправят и да си пазят бележките. Да се разправят после с авиокомпанията в България. И хората, като нямали пари за такси и хотел, които на всичкото отгоре да замразят задълго, докато им ги възвърнат, отишли само в ресторанта и после седели до сутринта на пейките в летището. Явно на различни летища служителите работят различно. В Амстердам на един приятел директно на гишето му дадоха дебитната карта с 400 евро при такъв случай, осигурен хотел и вечеря и всичко. Както и да е, важното е сега да си вземат парите от България Ер. Да започнат с жалба към тях, ако се опътват ще минем и към ГВА и Италианското ГВА. 2 Връзка към коментар
ECC Публикувано: 9 май, 2014 Сподели Публикувано: 9 май, 2014 Баш от служители на бордването, които изпълняват полет на ФБ ще им кажат правата. В техен стил е да си замълчат. Направо жалба и тропане по бюрото. Другият път да помислят , че от Рим има Алиталия и Уиз. PS.....Да звънят на спешните телефони за промяна на билетите и да си пазят фактурите от настаняването и храната. Да,обаче често полетите на Алиталия се обединяват и изпълняват от ФБ. Връзка към коментар
maybe Публикувано: 9 май, 2014 Сподели Публикувано: 9 май, 2014 Дадох им сайта , да четат, да питат и да действат! Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега