Duke Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Нека все пак отбележа, че не винаги само ги хейтвам (колкото и да изглежда странно), а когато съм имал добро впечатление, също съм го споделял (макар че Дюк и него се опита да изкриви, и изкара негативно, незнайно защо ). Аз коментирам това, което си написал ти. Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално. Мненията ти като цяло са негативни. Приличат ми на мненията на средностатистически нашенец, който няма база за сравнение, но поради вродената си народопсихология е свикнал непрекъснато да се оплаква и да търси причината някъде другаде. Този профил на първо четене и несъвместим с твоята персона. Ти пътуваш непрекъснато и би трябвало да си малко по-широко скроен човек, с принципно положителна нагласа към света. Сигурно затова и продължавам да търся отговорите, защото не мога да повярвам, че човек като теб може да разсъждава по този начин. Очевидно хората са различни. Не те съдя, още по-малко пък очаквам да промениш отношението си към Живота, Вселената и Всичко Останало... 2 Връзка към коментар
Тони Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Ама моля ви се, това, че някой казва какво конкретно не му харесва няма нищо общо с това колко широко скроен е. :lol: Май забихте в грешна посока, не знам дали си мерите авиокомпаниите... Досега обаче се разбра, че на едно мнение няма да сте, пък и не е нужно. Жорж, на мен твоите ми приличат на защитник на ФБ. Всъщност...сигурен ли си, че не ти плащат? 2 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Сигурно в другата тема мненията ми приличат на защитник на конкретно обменно бюро, а някъде другаде вместо думи в мненията ми се търси мерене на нещо си там. Въпрос на гледна точка, както се казва. Народопсихология му казвам аз, знаеш имам интерес по темата и поради характера на работата си съм прекарал дълги дни и часове в наблюдение и изследване на различните типажи. Две мнения няма - интересно племе сме по тези земи... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Причината толкова много да се коментира Бг Ер, е че все пак най-често летят българите с нея, по една или друга причина. Силни емоции има и за Уиз, другата голяма компания на нашия пазар. Останалите явно се ползват прекалено рядко за да има силни отзиви, нищо ненормално не виждам. Аз конкретно съм давал съвети да се търсят правата без никакво значение от авиокомпанията. Една от най-подробните теми беше за Уиз даже. Ако се случва по-често на България Ер, е че на тях учудващо често им се случва напоследък да отменят или закъсняват полети с много. Сигурно в другата тема мненията ми приличат на защитник на конкретно обменно бюро, а някъде другаде вместо думи в мненията ми се търси мерене на нещо си там. Въпрос на гледна точка, както се казва. Народопсихология му казвам аз, знаеш имам интерес по темата и поради характера на работата си съм прекарал дълги дни и часове в наблюдение и изследване на различните типажи. Две мнения няма - интересно племе сме по тези земи... Аз пък съм прекарал достатъчно по всякакви международни форуми за да знам, че няма нито една типично българска черта, която да се проектира тук. Последното е форум за форумен софтуер и форумна администрация. Ей там, ако знаеш как се псува в момента конкретна форумна платформа, ще кажеш, че софтуера им е семеен враг. Стига с тия български черти, изтъркано е, клише е, и в повечето случаи невалидно. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 ОК, явно съм се заблудил нещо преди години и още си живея в тази заблуда... Връзка към коментар
stas Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 С риск да изглеждам много смотан какво е ФБ (освен фейсбук, което явно не е) и да споделя, че аз не съм летял с БГ Еър все още, просто не са ми дали най-добра цена за моите дестинации. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 С риск да изглеждам много смотан какво е ФБ (освен фейсбук, което явно не е) и да споделя, че аз не съм летял с БГ Еър все още, просто не са ми дали най-добра цена за моите дестинации. FB е кода на България Ер (идва от Fly Bulgaria), всички авиокомпании си имат двубуквен код. Уилкс прекалява с използването му де, и веднъж го водихме тоя разговор, че хората се бъркат, но си стана нещо като постоянна шега Луфтханза е LH, British Airways е BA, има и нелогични - Emirates е ЕК и т.н. ОК, явно съм се заблудил нещо преди години и още си живея в тази заблуда... Ами възможно е да ти кажа. Тия всичките сайтове, които излизат като напишеш i hate + авиокомпания в гугъл не са правени от българи, нали? И изисква доста по-силно ниво на омраза да хванеш и да направиш цял сайт, щото някоя авиокомпания ти е отменила полет. 1 Връзка към коментар
Childish Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Днес полетът от Мадрид (засега) има 45 мин закъснение. Връзка към коментар
mililia Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Хич да не те притеснява. Тук повечето се гловоболяхме със същия въпрос, ама вече сме начетени. Сега като видя някъде ФБ първо за АК се сещам, а чак след това на дневен ред идва Фейсбук. С риск да изглеждам много смотан какво е ФБ (освен фейсбук, което явно не е) 2 Връзка към коментар
akair Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Не сме се разбрали явно. Далеч не твърдя, че wilks се е оплаквал от височината и широчината на салона, но твърдя, че това оплакване е извадено от точно тази тема - малко по-назад... И понеже стана тема за Ембраерите на Ники, би било интересно да видим разстоянието между седалките там (въпреки, че Ники е бюджетна а/к). Обективно погледнато, компаниите, които оперират до България са повечето основни играчи в Европа - Луфти, Бритиш, Ер Берлин, Alitalia, ЛОТ, Аерофлот, Ер Франс, ... За съжаление наскоро загубихме играчи като CSA и Суис, но това е нормално следствие на оптимизирането на разходи... Статистиката показва, че ФБ все още превозва най-много пътници от/до София, но дори това не означава, че на някого се налага да ползва тази компания - опции (все още) има и всеки може да избира с коя компания да пътува - стига да е готов да си плати Тези, които имат глава на раменете и не се страхуват да я ползват, не са страшни. За тях никой няма притеснение... Те винаги ще се оправят. Но за добро или лошо ги има и другите... Далеч не става дума да спестяваме критика на ФБ, а по-скоро да не спестяваме критика на останалите, когато си я заслужават... 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 За да сложа край на спора за размерите на салона, аз го казах. Който се счита за безгрешен да хвърли първия камък . Това нито ще ме спре да пътувам с тях нито пък ще ме направи техен фен. Както казах нямам забележки по организацията им въпреки, че ядох безплатни сандвичи и вода заради дългото закъснение. Просто освен мен и на двата полета с тях се чуваха охкащи хора, който си удряха главите при сядане на местата до прозореца. Просто се чудех по високите хора как се справят след като и аз се ударих с моите размери. При никой друг не ми се е случвало. Ама ако толкова много ви дразни го игнорирайте или Жоро да го изтрие, че аз нямам право вече на редакция. Полет навреме - цепят минутата по разписание. Салонът ми се видя малко тесен и нисък, че аз с моите 1.60 м. си ударих главата при сядане. Ако имам право на обезщетение бих си го взела, но нямам особени забележки по организацията. Закъсненията са нещо, което просто се случва. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Специални благодарности към akair, който очевидно прави разлика между традиционна и нискобюджетна авиокомпания. Бях останал с впечатление, че аз съм последния дъртак в този форум, който продължава да не разбира как в едно изречение може да се сравняват круши с ябълки. Сега поне знам, че сме минимум двама ретроградните елементи тук... 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Специални благодарности към akair, който очевидно прави разлика между традиционна и нискобюджетна авиокомпания. Бях останал с впечатление, че аз съм последния дъртак в този форум, който продължава да не разбира как в едно изречение може да се сравняват круши с ябълки. Сега поне знам, че сме минимум двама ретроградните елементи тук... Понеже три пъти го споменаваш това за разликите между традиционна и нискобюжетна и трети път се спирам да ти отговоря, че е все в неподходящи теми... можеш ли да напишеш какво точно означава за теб традиционна авиокомпания в тази тема: http://magelanci.com/topic/2056-%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%84%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D1%83-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8/ и да продължим диалога там. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 За да сложа край на спора за размерите на салона, аз го казах. Който се счита за безгрешен да хвърли първия камък . Това нито ще ме спре да пътувам с тях нито пък ще ме направи техен фен. Както казах нямам забележки по организацията им въпреки, че ядох безплатни сандвичи и вода заради дългото закъснение. Просто освен мен и на двата полета с тях се чуваха охкащи хора, който си удряха главите при сядане на местата до прозореца. Просто се чудех по високите хора как се справят след като и аз се ударих с моите размери. При никой друг не ми се е случвало. Ама ако толкова много ви дразни го игнорирайте или Жоро да го изтрие, че аз нямам право вече на редакция. Разбира се, че никой нищо няма да трие. Както ти си имаш право на мнение, така и други имат право да не се съгласят с него. Ембраера като цяло е по-малък самолет, така че е нормално да няма толкова място за главата, колкото са боинги и ербъси. Разстоянието над главата е от малкото елементи на комфорта, които зависят от самолета, а не от авиокомпанията. 1 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 (редактирано) Аз коментирам това, което си написал ти. Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално. Мненията ти като цяло са негативни. Хaйде моля те сaмо зaнaпред не се опитвaй дa ми прaвиш психоaнaлизa нa бaзa твои лични пристрaстия към еднa или другa фирмa (със или без съмнителен произход и похвaти нa действие). И огрaничи стрaстите си сaмо върху темaтa нa рaзговор. Зa емоционaлни aнaлизи вероятно имa други форуми, извън този. A дa ми говориш зa широкоскроеност, и в следвaщия момент дa пишеш "Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално", е достa притоворечиво и любопитно кaто нaчин нa рaзсъждение.Кое точно те кaрa дa смятaш, че всеки който не хaресвa ФБ, или любимото ти от години обненно бюро, е всичко товa, изброено по-горе? Освен и aз дa помоля зa мaлко по-широкоскроен общ поглед, a не дa зaдълбaвaш в конкретикaтa, и сaмо от две теми, зa две конкретни компaнии, дa прaвиш генерaлни зaключения зa хорaтa. Къде отиде общия широк поглед не знaм?! Нaистинa почвaм дa се чудя тaзи твоя плaменнa зaщитa нa ФБ, дaли нямa професионaлен хaрaктер, и съответното пaрично възнaгрaждение. И сaмо докaто писaх всичко товa, ми се обaдихa от Трип, дa ме уведомят, че "перфектните" ФБ, ми променят зa 6-ти! път единият от полетите с тях. Мерси, ползвaй си ги със здрaве Редактирано 15 май, 2014 от wilks Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Хaйде моля те сaмо зaнaпред не се опитвaй дa ми прaвиш психоaнaлизa нa бaзa твои лични пристрaстия към еднa или другa фирмa (със или без съмнителен произход и похвaти нa действие). A дa ми говориш зa широкоскроеност, и в следвaщия момент дa пишеш "Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално", е достa притоворечиво и любопитно кaто нaчин нa рaзсъждение. Кое точно те кaрa дa смятaш, че всеки който не хaресвa ФБ, или любимото ти от години обненно бюро, е всичко товa, изброено по-горе? Освен и aз дa помоля зa мaлко по-широкоскроен общ поглед, a не дa зaдълбaвaш в конкретикaтa, и сaмо от две теми, зa две конкретни компaнии, дa прaвиш генерaлни зaключения зa хорaтa. Къде отиде общия широк поглед не знaм?! Нaистинa почвaм дa се чудя тaзи твоя плaменнa зaщитa нa ФБ, дaли нямa професионaлен хaрaктер, и съответното пaрично възнaгрaждение. И сaмо докaто писaх всичко товa, ми се обaдихa от Трип, дa ме уведомят, че "перфектните" ФБ, ми променят зa 6-ти! път единият от полетите с тях. Мерси, ползвaй си ги със здрaве Диалога ви се измести изцяло от темата България Ер, към лични неразбирателства. Моля, довършете си го на лични. 2 Връзка към коментар
Ilian359 Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Примиренчеството е много по-лоша българска черта от критицизма. 3 Връзка към коментар
Duke Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Диалога ви се измести изцяло от темата България Ер, към лични неразбирателства. Моля, довършете си го на лични. Нямам какво да изяснявам нито на лични, нито открито. Само не разбирам защо Уилкс продължава да ползва услугите на националния превозвач? Аз когато не съм доволен от доставчик на услуга спирам да сключвам сделки с него и се насочвам към някой друг... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Нямам какво да изяснявам нито на лични, нито открито. Само не разбирам защо Уилкс продължава да ползва услугите на националния превозвач? Аз когато не съм доволен от доставчик на услуга спирам да сключвам сделки с него и се насочвам към някой друг... Причини колкото искаш, най-вече си е въпрос на личен избор. Аз лично не виждам защо трябва да има задължителна корелация между критиката и желанието да ползваш нечия услуга. Ще ти дам следния пример: директен полет с България Ер, полет с прекачване на Луфтханза на еднаква цена. Преценяваш, че полета с прекачване е прекалено неудобство и избираш директния. Това обаче в никакъв случай не трябва да означава, че нямаш право да се оплачеш от дебилното ограничение за натуралния сок на борда на България Ер. Със сигурност липсата на натурален сок не прави прекачването по-привлекателна опция, но според мен си е абсолютно валидно оплакване. Това, че България Ер има предимства спрямо други превозвачи, които ни карат да ги изберем, не значи че трябва да си траем за недостатъците. 1 Връзка към коментар
wilks Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 .. Далеч не става дума да спестяваме критика на ФБ, а по-скоро да не спестяваме критика на останалите, когато си я заслужават... Добре, освен и нa теб персонaлно дa обещaя кaто нa bori мaлко по-нaзaд, aко се случи дa попaднa нa другa a/к с отношение спрямо пaсaжерите кaто нa ФБ, със също толковa голям брой отменени, зaбaвени или отложени полети от/до София, дa бъдa дaже по-остър и безпощaден в критикaтa и ревютaтa си. Зa моментa другa тaкaвa нямa, зa мое щaстие. Но дотогaвa ще пишa колкото и кaкто искaм зa ФБ, без знaчение дaли нa нaкой товa му се струвa широкоскроено, или тесногръдо, хaресвa му, или не дa бъдaт посочвaни ясно и точно с примери недостaтъците и пропуските нa "любимците" му. ОК? П.П. A и сa ми интересни, признaвaм, реaкциите нa няколко човекa всеки път кaто нaпишa и еднa зaпетaйкa в тaзи темa. Товa ми дaвa допълнителен стимул дa продължaвaм дa го прaвя, дори и дa нямaм особено желaние и нaмерение 1 Връзка към коментар
mililia Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Ембраера като цяло е по-малък самолет, така че е нормално да няма толкова място за главата, колкото са боинги и ербъси. Разстоянието над главата е от малкото елементи на комфорта, които зависят от самолета, а не от авиокомпанията. Напълно си прав, че критикувах вида на самолета, а не АК. От друга страна обаче от АК зависи какъв вид самолети ще ползва, наема, закупува и т.н.......а също е въпрос и на пари, за съжаление . Според теб жалбата на кой имейл да я пращам - на административния им офис или на центъра за обслужване на клиенти? И можеш ли да ми кажеш номера на регламента, който определя правата ми при пътуване със самолет в ЕО. В нета намирам писания само за срокове от 5 и 3 часа, а моето е 2.40 часа. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Напълно си прав, че критикувах вида на самолета, а не АК. От друга страна обаче от АК зависи какъв вид самолети ще ползва, наема, закупува и т.н.......а също е въпрос и на пари, за съжаление . Според теб жалбата на кой имейл да я пращам - на административния им офис или на центъра за обслужване на клиенти? И можеш ли да ми кажеш номера на регламента, който определя правата ми при пътуване със самолет в ЕО. В нета намирам писания само за срокове от 5 и 3 часа, а моето е 2.40 часа. 3 часа е, извинявай, 2 часа мисля че беше само за сандвичите и ваучерите. Моя грешка Ако все пак на някой му е интересно, жалбите се пращат на този адрес crFB@air.bg Повече информация, има и връзка към формуляр за попълване: http://www.air.bg/bg/rights 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Напълно си прав, че критикувах вида на самолета, а не АК. От друга страна обаче от АК зависи какъв вид самолети ще ползва, наема, закупува и т.н.......а също е въпрос и на пари, за съжаление . Вида на самолета зависи от очаквания брой пътници. Ако смятат, че няма да продадат достатъчно билети по маршрута за еърбъс, пускат ембраер, защото е по-евтино и няма смисъл голям самолет да лети празен. Ако малкия е винаги препълнен, един свестен бизнес би си направил сметката да пусне по-голям самолет. Плашещото е, че броя пътници явно намалява, и някои маршрути до София отпадат. Примерно Еър Франс и Алиталия нямаха полети до България през тази зима, а продаваха кодшеъри с България Еър. Просто избора и конкуренцията намалява. 1 Връзка към коментар
akair Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Как пък никой не изкритикува Луфти, Ер франс, ЛОТ, Бритиш, Ники, Alitalia, JetBlue, Azul,United,.... че парите са им стигнали само за ембраери... Wilks, пак ще напиша, че градивната критика е полезна. Спестяването на критика, когато е заслужена, буди недоумение... Връзка към коментар
Георги Публикувано: 15 май, 2014 Сподели Публикувано: 15 май, 2014 Как пък никой не изкритикува Луфти, Ер франс, ЛОТ, Бритиш, Ники, Alitalia, JetBlue, Azul,United,.... че парите са им стигнали само за ембраери... Wilks, пак ще напиша, че градивната критика е полезна. Спестяването на критика, когато е заслужена, буди недоумение... Между другото като цяло имаме баланс. Защото може да има доста критикуващи FB , но пък си имат и доста защитници. Ако изкритикувам неправомерно United едва ли ще се появи някой да ги защити, а тук фенклуба дебне всичко и не позволява нищо да се размине 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега