Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Нека все пак отбележа, че не винаги само ги хейтвам (колкото и да изглежда странно), а когато съм имал добро впечатление, също съм го споделял (макар че Дюк и него се опита да изкриви, и изкара негативно, незнайно защо :) ).

 

Аз коментирам това, което си написал ти. Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално. Мненията ти като цяло са негативни. Приличат ми на мненията на средностатистически нашенец, който няма база за сравнение, но поради вродената си народопсихология е свикнал непрекъснато да се оплаква и да търси причината някъде другаде. Този профил на първо четене и несъвместим с твоята персона. Ти пътуваш непрекъснато и би трябвало да си малко по-широко скроен човек, с принципно положителна нагласа към света. Сигурно затова и продължавам да търся отговорите, защото не мога да повярвам, че човек като теб може да разсъждава по този начин. Очевидно хората са различни. Не те съдя, още по-малко пък очаквам да промениш отношението си към Живота, Вселената и Всичко Останало...  ;) 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Ама моля ви се, това, че някой казва какво конкретно не му харесва няма нищо общо с това колко широко скроен е. :lol: :lol: :lol:

Май забихте в грешна посока, не знам дали си мерите авиокомпаниите... ;)

Досега обаче се разбра, че на едно мнение няма да сте, пък и не е нужно.

Жорж, на мен твоите ми приличат на защитник на ФБ. Всъщност...сигурен ли си, че не ти плащат? ;)

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Сигурно в другата тема мненията ми приличат на защитник на конкретно обменно бюро, а някъде другаде вместо думи в мненията ми се търси мерене на нещо си там. Въпрос на гледна точка, както се казва. Народопсихология му казвам аз, знаеш имам интерес по темата и поради характера на работата си съм прекарал дълги дни и часове в наблюдение и изследване на различните типажи. Две мнения няма - интересно племе сме по тези земи...

Връзка към коментар

Причината толкова много да се коментира Бг Ер, е че все пак най-често летят българите с нея, по една или друга причина. Силни емоции има и за Уиз, другата голяма компания на нашия пазар. Останалите явно се ползват прекалено рядко за да има силни отзиви, нищо ненормално не виждам. 

 

Аз конкретно съм давал съвети да се търсят правата без никакво значение от авиокомпанията. Една от най-подробните теми беше за Уиз даже. Ако се случва по-често на България Ер, е че на тях учудващо често им се случва напоследък да отменят или закъсняват полети с много.

 

Сигурно в другата тема мненията ми приличат на защитник на конкретно обменно бюро, а някъде другаде вместо думи в мненията ми се търси мерене на нещо си там. Въпрос на гледна точка, както се казва. Народопсихология му казвам аз, знаеш имам интерес по темата и поради характера на работата си съм прекарал дълги дни и часове в наблюдение и изследване на различните типажи. Две мнения няма - интересно племе сме по тези земи...

 

Аз пък съм прекарал достатъчно по всякакви международни форуми за да знам, че няма нито една типично българска черта, която да се проектира тук. Последното е форум за форумен софтуер и форумна администрация. Ей там, ако знаеш как се псува в момента конкретна форумна платформа, ще кажеш, че софтуера им е семеен враг. Стига с тия български черти, изтъркано е, клише е, и в повечето случаи невалидно. 

Връзка към коментар

С риск да изглеждам много смотан какво е ФБ (освен фейсбук, което явно не е) и да споделя, че аз не съм летял с БГ Еър все още, просто не са ми дали най-добра цена за моите дестинации.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

С риск да изглеждам много смотан какво е ФБ (освен фейсбук, което явно не е) и да споделя, че аз не съм летял с БГ Еър все още, просто не са ми дали най-добра цена за моите дестинации.

 

FB е кода на България Ер (идва от Fly Bulgaria), всички авиокомпании си имат двубуквен код. Уилкс прекалява с използването му де, и веднъж го водихме тоя разговор, че хората се бъркат, но си стана нещо като постоянна шега :)

 

Луфтханза е LH, British Airways е BA, има и нелогични - Emirates е ЕК и т.н.

 

 

ОК, явно съм се заблудил нещо преди години и още си живея в тази заблуда...

 

Ами възможно е да ти кажа. Тия всичките сайтове, които излизат като напишеш i hate + авиокомпания в гугъл не са правени от българи, нали? И изисква доста по-силно ниво на омраза да хванеш и да направиш цял сайт, щото някоя авиокомпания ти е отменила полет.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Хич да не те притеснява. Тук повечето се гловоболяхме със същия въпрос, ама вече сме начетени. :lol:

Сега като видя някъде ФБ първо за АК се сещам, а чак след това на дневен ред идва Фейсбук.

 

С риск да изглеждам много смотан какво е ФБ (освен фейсбук, което явно не е)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Не сме се разбрали явно. Далеч не твърдя, че wilks се е оплаквал от височината и широчината на салона, но твърдя, че това оплакване е извадено от точно тази тема - малко по-назад...  :) И понеже стана тема за Ембраерите на Ники, би било интересно да видим разстоянието между седалките там (въпреки, че Ники е бюджетна а/к).

Обективно погледнато, компаниите, които оперират до България са повечето основни играчи в Европа - Луфти, Бритиш, Ер Берлин, Alitalia, ЛОТ, Аерофлот, Ер Франс, ... За съжаление наскоро загубихме играчи като CSA и Суис, но това е нормално следствие на оптимизирането на разходи... Статистиката показва, че ФБ все още превозва най-много пътници от/до София, но дори това не означава, че на някого се налага да ползва тази компания - опции (все още) има и всеки може да избира с коя компания да пътува - стига да е готов да си плати  :)

Тези, които имат глава на раменете и не се страхуват да я ползват, не са страшни. За тях никой няма притеснение... Те винаги ще се оправят. Но за добро или лошо ги има и другите... Далеч не става дума да спестяваме критика на ФБ, а по-скоро да не спестяваме критика на останалите, когато си я заслужават...  :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

За да сложа край на спора за размерите на салона, аз го казах.  Който се счита за безгрешен да хвърли първия камък :) .

 

Това нито ще ме спре да пътувам с тях нито пък ще ме направи техен фен. Както казах нямам забележки по организацията им въпреки, че ядох безплатни сандвичи и вода заради дългото закъснение.

Просто освен мен и на двата полета с тях се чуваха охкащи хора, който си удряха главите при сядане на местата до прозореца. Просто се чудех по високите хора как се справят след като и аз се ударих с моите размери. При никой друг не ми се е случвало. Ама ако толкова много ви дразни го игнорирайте или Жоро да го изтрие, че аз нямам право вече на редакция.

 

Полет навреме - цепят минутата по разписание. Салонът ми се видя малко тесен и нисък, че аз с моите 1.60 м. си ударих главата при сядане.

 

Ако имам право на обезщетение бих си го взела, но нямам особени забележки по организацията. Закъсненията са нещо, което просто се случва.

Връзка към коментар

Специални благодарности към akair, който очевидно прави разлика между традиционна и нискобюджетна авиокомпания. Бях останал с впечатление, че аз съм последния дъртак в този форум, който продължава да не разбира как в едно изречение може да се сравняват круши с ябълки. Сега поне знам, че сме минимум двама ретроградните елементи тук... :P

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Специални благодарности към akair, който очевидно прави разлика между традиционна и нискобюджетна авиокомпания. Бях останал с впечатление, че аз съм последния дъртак в този форум, който продължава да не разбира как в едно изречение може да се сравняват круши с ябълки. Сега поне знам, че сме минимум двама ретроградните елементи тук... :P

 

Понеже три пъти го споменаваш това за разликите между традиционна и нискобюжетна и трети път се спирам да ти отговоря, че е все в неподходящи теми... можеш ли да напишеш какво точно означава за теб традиционна авиокомпания в тази тема: http://magelanci.com/topic/2056-%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%84%D0%BD%D0%B8-%D1%81%D1%80%D0%B5%D1%89%D1%83-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%B8-%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B8/ и да продължим диалога там.

Връзка към коментар

За да сложа край на спора за размерите на салона, аз го казах.  Който се счита за безгрешен да хвърли първия камък :) .

 

Това нито ще ме спре да пътувам с тях нито пък ще ме направи техен фен. Както казах нямам забележки по организацията им въпреки, че ядох безплатни сандвичи и вода заради дългото закъснение.

Просто освен мен и на двата полета с тях се чуваха охкащи хора, който си удряха главите при сядане на местата до прозореца. Просто се чудех по високите хора как се справят след като и аз се ударих с моите размери. При никой друг не ми се е случвало. Ама ако толкова много ви дразни го игнорирайте или Жоро да го изтрие, че аз нямам право вече на редакция.

 

Разбира се, че никой нищо няма да трие. Както ти си имаш право на мнение, така и други имат право да не се съгласят с него. 

 

Ембраера като цяло е по-малък самолет, така че е нормално да няма толкова място за главата, колкото са боинги и ербъси. Разстоянието над главата е от малкото елементи на комфорта, които зависят от самолета, а не от авиокомпанията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз коментирам това, което си написал ти. Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално. Мненията ти като цяло са негативни.

 

Хaйде моля те сaмо зaнaпред не се опитвaй дa ми прaвиш психоaнaлизa нa бaзa твои лични пристрaстия към еднa или другa фирмa (със или без съмнителен произход и похвaти нa действие). И огрaничи стрaстите си сaмо върху темaтa нa рaзговор. Зa емоционaлни aнaлизи вероятно имa други форуми, извън този. A дa ми говориш зa широкоскроеност, и в следвaщия момент дa пишеш "Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално", е достa притоворечиво и любопитно кaто нaчин нa рaзсъждение.

Кое точно те кaрa дa смятaш, че всеки който не хaресвa ФБ, или любимото ти от години обненно бюро, е всичко товa, изброено по-горе? Освен и aз дa помоля зa мaлко по-широкоскроен общ поглед, a не дa зaдълбaвaш в конкретикaтa, и сaмо от две теми, зa две конкретни компaнии, дa прaвиш генерaлни зaключения зa хорaтa. Къде отиде общия широк поглед не знaм?! :)

Нaистинa почвaм дa се чудя тaзи твоя плaменнa зaщитa нa ФБ, дaли нямa професионaлен хaрaктер, и съответното пaрично възнaгрaждение.

 

И сaмо докaто писaх всичко товa, ми се обaдихa от Трип, дa ме уведомят, че "перфектните" ФБ, ми променят зa 6-ти! път единият от полетите с тях. Мерси, ползвaй си ги със здрaве :)

Редактирано от wilks
Връзка към коментар

Хaйде моля те сaмо зaнaпред не се опитвaй дa ми прaвиш психоaнaлизa нa бaзa твои лични пристрaстия към еднa или другa фирмa (със или без съмнителен произход и похвaти нa действие). A дa ми говориш зa широкоскроеност, и в следвaщия момент дa пишеш "Не тълкувам твоите думи, а ги чета буквално", е достa притоворечиво и любопитно кaто нaчин нa рaзсъждение.

Кое точно те кaрa дa смятaш, че всеки който не хaресвa ФБ, или любимото ти от години обненно бюро, е всичко товa, изброено по-горе? Освен и aз дa помоля зa мaлко по-широкоскроен общ поглед, a не дa зaдълбaвaш в конкретикaтa, и сaмо от две теми, зa две конкретни компaнии, дa прaвиш генерaлни зaключения зa хорaтa. Къде отиде общия широк поглед не знaм?! :)

Нaистинa почвaм дa се чудя тaзи твоя плaменнa зaщитa нa ФБ, дaли нямa професионaлен хaрaктер, и съответното пaрично възнaгрaждение.

 

И сaмо докaто писaх всичко товa, ми се обaдихa от Трип, дa ме уведомят, че "перфектните" ФБ, ми променят зa 6-ти! път единият от полетите с тях. Мерси, ползвaй си ги със здрaве :)

 

Диалога ви се измести изцяло от темата България Ер, към лични неразбирателства. Моля, довършете си го на лични.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Диалога ви се измести изцяло от темата България Ер, към лични неразбирателства. Моля, довършете си го на лични.

 

Нямам какво да изяснявам нито на лични, нито открито. Само не разбирам защо Уилкс продължава да ползва услугите на националния превозвач? Аз когато не съм доволен от доставчик на услуга спирам да сключвам сделки с него и се насочвам към някой друг...

Връзка към коментар

Нямам какво да изяснявам нито на лични, нито открито. Само не разбирам защо Уилкс продължава да ползва услугите на националния превозвач? Аз когато не съм доволен от доставчик на услуга спирам да сключвам сделки с него и се насочвам към някой друг...

 

Причини колкото искаш, най-вече си е въпрос на личен избор.

 

Аз лично не виждам защо трябва да има задължителна корелация между критиката и желанието да ползваш нечия услуга. Ще ти дам следния пример: директен полет с България Ер, полет с прекачване на Луфтханза на еднаква цена. Преценяваш, че полета с прекачване е прекалено неудобство и избираш директния. Това обаче в никакъв случай не трябва да означава, че нямаш право да се оплачеш от дебилното ограничение за натуралния сок на борда на България Ер. Със сигурност липсата на натурален сок не прави прекачването по-привлекателна опция, но според мен си е абсолютно валидно оплакване.

 

Това, че България Ер има предимства спрямо други превозвачи, които ни карат да ги изберем, не значи че трябва да си траем за недостатъците.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

.. Далеч не става дума да спестяваме критика на ФБ, а по-скоро да не спестяваме критика на останалите, когато си я заслужават...  :)

Добре, освен и нa теб персонaлно дa обещaя кaто нa bori мaлко по-нaзaд, aко се случи дa попaднa нa другa a/к с отношение спрямо пaсaжерите кaто нa ФБ, със също толковa голям брой отменени, зaбaвени или отложени полети от/до София, дa бъдa дaже по-остър и безпощaден в критикaтa и ревютaтa си. Зa моментa другa тaкaвa нямa, зa мое щaстие.

 

Но дотогaвa ще пишa колкото и кaкто искaм зa ФБ, без знaчение дaли нa нaкой товa му се струвa широкоскроено, или тесногръдо, хaресвa му, или не дa бъдaт посочвaни ясно и точно с примери недостaтъците и пропуските нa "любимците" му. :)

ОК?

 

П.П. A и сa ми интересни, признaвaм, реaкциите нa няколко човекa всеки път кaто нaпишa и еднa зaпетaйкa в тaзи темa. :) Товa ми дaвa допълнителен стимул дa продължaвaм дa го прaвя, дори и дa нямaм особено желaние и нaмерение :P

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ембраера като цяло е по-малък самолет, така че е нормално да няма толкова място за главата, колкото са боинги и ербъси. Разстоянието над главата е от малкото елементи на комфорта, които зависят от самолета, а не от авиокомпанията.

Напълно си прав, че критикувах вида на самолета, а не АК. От друга страна обаче от АК зависи какъв вид самолети ще ползва, наема, закупува и т.н.......а също е въпрос и на пари, за съжаление :( .

 

Според теб жалбата на кой имейл да я пращам - на административния им офис или на центъра за обслужване на клиенти? И можеш ли да ми кажеш номера на регламента, който определя правата ми при пътуване със самолет в ЕО. В нета намирам писания само за срокове от 5 и 3 часа, а моето е 2.40 часа.

Връзка към коментар

Напълно си прав, че критикувах вида на самолета, а не АК. От друга страна обаче от АК зависи какъв вид самолети ще ползва, наема, закупува и т.н.......а също е въпрос и на пари, за съжаление :( .

 

Според теб жалбата на кой имейл да я пращам - на административния им офис или на центъра за обслужване на клиенти? И можеш ли да ми кажеш номера на регламента, който определя правата ми при пътуване със самолет в ЕО. В нета намирам писания само за срокове от 5 и 3 часа, а моето е 2.40 часа.

 

3 часа е, извинявай, 2 часа мисля че беше само за сандвичите и ваучерите. Моя грешка :(

 

Ако все пак на някой му е интересно, жалбите се пращат на този адрес crFB@air.bg

 

Повече информация, има и връзка към формуляр за попълване: http://www.air.bg/bg/rights

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Напълно си прав, че критикувах вида на самолета, а не АК. От друга страна обаче от АК зависи какъв вид самолети ще ползва, наема, закупува и т.н.......а също е въпрос и на пари, за съжаление :( .

Вида на самолета зависи от очаквания брой пътници. Ако смятат, че няма да продадат достатъчно билети по маршрута за еърбъс, пускат ембраер, защото е по-евтино и няма смисъл голям самолет да лети празен. Ако малкия е винаги препълнен, един свестен бизнес би си направил сметката да пусне по-голям самолет.

Плашещото е, че броя пътници явно намалява, и някои маршрути до София отпадат. Примерно Еър Франс и Алиталия нямаха полети до България през тази зима, а продаваха кодшеъри с България Еър. Просто избора и конкуренцията намалява.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Как пък никой не изкритикува Луфти, Ер франс, ЛОТ, Бритиш, Ники, Alitalia, JetBlue, Azul,United,.... че парите са им стигнали само за ембраери...

Wilks, пак ще напиша, че градивната критика е полезна. Спестяването на критика, когато е заслужена, буди недоумение...

Връзка към коментар

Как пък никой не изкритикува Луфти, Ер франс, ЛОТ, Бритиш, Ники, Alitalia, JetBlue, Azul,United,.... че парите са им стигнали само за ембраери...

Wilks, пак ще напиша, че градивната критика е полезна. Спестяването на критика, когато е заслужена, буди недоумение...

 

Между другото като цяло имаме баланс. Защото може да има доста критикуващи FB :), но пък си имат и доста защитници. Ако изкритикувам неправомерно United едва ли ще се появи някой да ги защити, а тук фенклуба дебне всичко и не позволява нищо да се размине :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.