akair Публикувано: 21 май, 2013 Публикувано: 21 май, 2013 И откакто Qatar започнаха да "рекламират" в скайтракс, неизменно са "5* a/k", "с награда от Скайтракс за...", ... 1
Hollywood Публикувано: 21 май, 2013 Публикувано: 21 май, 2013 м/у другото, дори изостават от нискотрафните, едно чекиране по интернет не могат да направят за полети заминаващи от чужбина, само дето ти качват куфар или два с високата цена.
rainbou1 Публикувано: 21 май, 2013 Публикувано: 21 май, 2013 Моят опит е сравнително положителен - от няколко години редовно ги ползвам поне веднъж годишно за полети до Бургас, тази година им изпробвах и Ембраерите до Виена. За БАе-тата няма какво да споменавам - прилични самолетчета, макар и старички. Най-много ме изкафи в Бургас един ден пилота още от завоя към пистата тръгна да засилва За Ембраерите не мога да се изказвам много компетентно, защото не съм висок (176), второ и двата пъти нямах човек до себе си и можех да мърдам повече, но наистина май е една идея по-тясно от еърбасите. Сериозни закъснения и не дай си боже загуба на багажи съм нямал, само 1 път са ми сменяли ден и час на полет. Обаче нищо не споменавате за стюардесите . Имам над 50 полета и дотук нашите са си най-хубави. Полетът до Виена направо ми събра очите - две осмици и една девятка И на връщане бяха сладурани, макар че едната беше придобила доста отегчен вид, докато буташе количката. И май май стюардеси по-възрастни няма, което е един вид дискриминация, но не съм собственик на фирмата и нямам много право да се обаждам
akair Публикувано: 21 май, 2013 Публикувано: 21 май, 2013 м/у другото, дори изостават от нискотрафните, едно чекиране по интернет не могат да направят за полети заминаващи от чужбина, само дето ти качват куфар или два с високата цена. Това не е въпрос на "можене", а на пари Така или иначе ползват платформата за онлайн чекин на Амадеус
Hollywood Публикувано: 30 май, 2013 Публикувано: 30 май, 2013 Уважиха искането на хората. Допълнителни полети от и до Испания с България Ер! 28.05.2013 Поради засилен интерес авиокомпания „България Ер” ще извършва допълнителни полети до Палма де Майорка, Малага и Мадрид! За Вашето удобство нашите самолети ще разполагат и с повече пътнически места. Вижте разписанието и открийте своя полет! Мадрид- втори допълнителен полет 29 юни София – Мадрид 16:00 - 18:35 Мадрид – София 19:30 - 23:55 6 юли София – Мадрид 16:00 - 18:35 Мадрид – София 19:30 - 23:55 27 юли София – Мадрид 16:00 - 18:35 Мадрид – София 19:30 - 23:55 30 август София – Мадрид 22:45 01:20 Мадрид – Софи 02:10 06:35 2 септември София – Мадрид 15:30 - 18:05 Мадрид – София 19:00 - 23:25 Допълнителни полети и повече възможности София - Палма де Майорка –Малага/Малага - София 6 юли София - Палма де Майорка – 16:00 - 18:00 Палма де Майорка – София – 18:50 - 01:10 София – Малага – 16:00 - 20:10 Малага – София – 21:00 - 01:10 27 юли София - Палма де Майорка – 16:00 - 18:00 Палма де Майорка – София – 19:00 - 01:20 1 септември София – Палма де Майорка 13:10 - 15:10 Палма де Майорка - София 15:55 - 19:30 7 септември София - Палма де Майорка 16:00 - 18:00 Палма де Майорка – София 18:50 - 01:10 София – Малага 16:00 - 20:10 Малага – София 21:00 - 01:10 14 септември София - Палма де Майорка 16:00 - 18:00 Палма де Майорка – София 18:50 - 01:10 София – Малага 16:00 - 20:10 Малага – София 21:00 - 01:10 21 септември София - Палма де Майорка 16:00 - 18:00 Палма де Майорка – София 18:50 - 01:10 София – Малага 16:00 - 20:10 Малага – София 21:00 - 01:10 28 септември София - Палма де Майорка – 16:00 - 18:00 Палма де Майорка – София – 18:50 - 01:10 София – Малага – 16:00 - 20:10 Малага – София – 21:00 - 01:10 4
niki_m Публикувано: 30 май, 2013 Автор Публикувано: 30 май, 2013 Между другото, вчера търсех полети до Мадрид за догодина април/май, трип-а ми извади една комбинация Бургас Мадрид и аз доста се учудих какво прави полет до Мадрид следобед догодина...то каква била работата...
ilkosem Публикувано: 1 юни, 2013 Публикувано: 1 юни, 2013 И Барселона от 31 август е с 2 полета седмично. Май няма да е сезонна дестинация? 1
georgiev Публикувано: 2 юни, 2013 Публикувано: 2 юни, 2013 (редактирано) "За Вашето удобство нашите самолети ще разполагат и с повече пътнически места." Хахахахаха - това се казва оксиморон - как може да ти е по-удобно като са повече местата? Според мен са искали да прикрият реалната причина - "Поради големия интерес ще продадем повече билети за същия самолет и съответно ще спечелим повече. Ако ви е тясно, съжаляваме." Иначе съм близо до мнението на Георги - среден клас авиокомпания за икономична класа - нито лоша, нито много добра. Това, което ме изкефи е, че като се настаняваш на седалката имаш малко шише с минерална вода. Много добре ми идва преди излитането. Сандвичите са по-зле от на повечето други компании, с които съм летял, но ако това им дава възможност да държат цените ниски, нямам нищо против. По ми е важно да не се стискат с водата. Редактирано 2 юни, 2013 от georgiev 1
Георги Публикувано: 2 юни, 2013 Публикувано: 2 юни, 2013 Иначе съм близо до мнението на Георги - среден клас авиокомпания за икономична класа - нито лоша, нито много добра. Това, което ме изкефи е, че като се настаняваш на седалката имаш малко шише с минерална вода. Много добре ми идва преди излитането. Хм, сигурен ли си, че не е останала водата на някой предишен пътник? Никога не ми се е случвало да има вода на седалката преди излитане, да не е бизнес класа? 4
Hollywood Публикувано: 2 юни, 2013 Публикувано: 2 юни, 2013 (редактирано) И Барселона от 31 август е с 2 полета седмично. Май няма да е сезонна дестинация? Нищо не е сигурно. "За Вашето удобство нашите самолети ще разполагат и с повече пътнически места." Да не стават нискотарифна със 124 местен Емраер 190 Редактирано 2 юни, 2013 от Hollywood
wilks Публикувано: 2 юни, 2013 Публикувано: 2 юни, 2013 Хм, сигурен ли си, че не е останала водата на някой предишен пътник? Никога не ми се е случвало да има вода на седалката преди излитане, да не е бизнес класа? Aз съм сигурен Малко ботилче брандирана минерална вода 330 млл + малко шоколадче, също брандирано "Bulgaria Air" имаше в Economy на всяка седалка още при влизането. Поне така беше 2 пъти миналата година лятото, но само в Ембраерите.
Duke Публикувано: 2 юни, 2013 Публикувано: 2 юни, 2013 За брандираните шоколадчета потвърждавам, но за минерална вода чувам за първи път, явно е било инцидентно...
miroslava Публикувано: 2 юни, 2013 Публикувано: 2 юни, 2013 Малко шише минерална вода имаше последно октомври като пътувах. Не може да е било забравено, защото имаше на всяка седалка. Шоколадчето все още го има, но стюардесите го раздават. 1
georgiev Публикувано: 2 юни, 2013 Публикувано: 2 юни, 2013 хахаха не беше останала - на всички седалки имаше. А и ми се случи 2 пъти. Последният път септември 2012.
Hollywood Публикувано: 20 юни, 2013 Публикувано: 20 юни, 2013 Тези джъмболи много лъскави изглеждат, да не ги мислят отново да ги пускат? )
Ilian359 Публикувано: 20 юни, 2013 Публикувано: 20 юни, 2013 Явно са им "горещ резерв". Преди не повече от 2 месеца видях един от тях да захожда към София.
Hollywood Публикувано: 25 юни, 2013 Публикувано: 25 юни, 2013 (редактирано) За толкова години един Лондон успяха да вкарат. в системата. Все пак да им е честито! Обновена чек ин система за полетите на България Ер! 25.06.2013 България Ер има удоволствието да съобщи, че от 15.06.2013г. разполага с обновена чек ин система, която предлага нови възможности за пътниците и най-вече разширява обхвата на услугата “Оnline check-in”. По-голямо удобство с полетите на България Ер: Online Check in – подобрения и новости!- Услугата е вече достъпна освен от София, Варна и Бургас и от Лондон (летищата Heathrow и Gatwick); - Възможност за самостоятелна промяна или отмяна на вече направена онлайн регистрация на официалния сайт на авиокомпанията www.air.bg ; - Лесно изпращане на желан имейл адрес или повторно отпечатване на бордна карта; *Услугата „Оnline check-in“ е възможна 24 ч преди планиран час на излитане. · Предварително запазване на място за всеки полет, изпълняван от България Ер! - Още при направа на резервация, чрез Вашия туристически агент или офис на България Ер, може да се избере и запази място в самолета за всеки полет, независимо от дестинацията. - При закупен online билет, служителите в „Център за обслужване на клиенти“ http://www.air.bg/bg/contacts , както и в нашите представителства, са на разположение да резервират място. *При регистрация за полет, избраното място може да бъде променено. Предварителното запазване на място не издава бордна карта, регистрация трябва да се премине на съответното летище и на обозначените за това гишета. До края на 2013г., за online check-in ще бъдат включени и други европейски дестинации на авиокомпанията. Екипът на България Ер Ви пожелава приятно пътуване! Редактирано 25 юни, 2013 от Hollywood
Георги Публикувано: 25 юни, 2013 Публикувано: 25 юни, 2013 Подозирам, че е просто тестово как ще работи от чужди летища, малко като тестовата процедура на уиз с малкия кабинен багаж Дано скоро го пуснат за всички летища, така България ер ще е средностатистическа авиокомпания от 2006-а )
Hollywood Публикувано: 26 юни, 2013 Публикувано: 26 юни, 2013 (редактирано) Вече и чат каналите им ги няма. Чакаме да затворят и "работещите" кол центрове. Редактирано 26 юни, 2013 от Hollywood
Георги Публикувано: 26 юни, 2013 Публикувано: 26 юни, 2013 Вече и чат каналите им ги няма. Чакаме да затворят и "работещите" кол центрове. Progetto5.png Тоя чат беше доста авангарден ход, виждал съм го само два пъти онлайн, не че вися по цял ден в сайта им де, не съм пробвал да говоря
akair Публикувано: 26 юни, 2013 Публикувано: 26 юни, 2013 И операторите не са пробвали да говорят с клиентите - това е наложило отмяната на авангардния ход :D 3
Мрън Публикувано: 29 юни, 2013 Публикувано: 29 юни, 2013 Май пак са си опекли работата.... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2013/06/28/2092493_nlo/ 2
Бръмбар Публикувано: 30 юни, 2013 Публикувано: 30 юни, 2013 Компания, като компания. Определено не мисля, че са по-лоши от АФ или Луфтханза, като облужване, точност и т.н. За машините много не мога да взема отношение, защото не се интересувам особено и не разбирам. По отношение на храната даже ми се струва, че бяха едни от последните, които почнаха да предлагат сандвичи, вместо нормална храна. За разлика от Луфтханза, които май бяха едни от пионерите в тази посока. Иначе сандвичите не са особено прекрасни - преобладава хляба, пък и той не е от най-хубавите :-) Ама не им придирям много -ако съм гладна ги ям, ако не - пропускам. Виж, персонала не съм забелязала да е толкова усмихнат, даже напротив, но на мен това не ми е особено приоритетно. Пък и в другите е горе-долу същото. Закъснения не помня да съм имала големи или поне не са ми били фатални. Не казвам, че нямат, просто на мен не са ми се случвали. За сметка на това с Луфтханза по едно време нямах полет без закъснения и понеже ми бяха с прекачвания, изпусках няколко пъти следващия си полет. Затова сега гледам винаги да имам около 2 часа между полетите. Понеже съм дребна, разстоянията между седалките не ми пречат обикновено, освен ако този пред мен не реши да си пусне седалката, което много ме дразни на кратки полети. Сакън, не може да издържи час -два ако не е полегнал. Добре, че рядко се случва сравнително. Но и с Луфтхаза съм пътувала с много малко разстояние между седалките, така че не е патент на България еър. България еър не са ми губили багаж, за сметка на това са ми губили и луфтханза, и ал италиа, и еър франс, и малев :-). Което съвсем не значи, че са по-лоши, просто така се е случило. Всъщности не винаги е бил изгубен, един два пъти не бяха успели да го качат. Както беше писал Георги някъде по-напред, аз ги избирам по цена и удобство на полетите (часове, дати и наличичност), а не защото повече ми харесват или по патриотични съображения. Но пък и определно не разбирам хората, които много ги плюят, защото съм срещала доста такива, но не ми е много ясно на какво точно си базират оценката че са по-лоши. 1
Фил Публикувано: 30 юни, 2013 Публикувано: 30 юни, 2013 (редактирано) България еър не са ми губили багаж, за сметка на това са ми губили и луфтханза, и ал италиа, и еър франс, и малев :-). Което съвсем не значи, че са по-лоши, просто така се е случило. Всъщности не винаги е бил изгубен, един два пъти не бяха успели да го качат. Без да съм много наясно с тия неща, но загубеният багаж не е ли по-скоро вина на летището и наземните оператори, отколкото на авиокомпанията? Редактирано 30 юни, 2013 от Фичо
Препоръчани мнения
Публикувано от vinidj,
Мейл за закупуване на багаж и връзка с FB
Препоръчано от chandni
1 реакция
Към мнение
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега