Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Интересно с какво националният превозвач е заслужил подобна критика, при всичките им трески за дялане...

При моите последни 2 полета с тях - до Бургас и обратно, всичко беше съвсем "в норма" - стюардесите бяха усмихнати и любезни, седалките бяха чисти и подредени, вкл салфетките на подглавниците, полетите бяха пълни, имаше и хора в бизнес класата, раздаваха мокри кърпички - ако някой се омаже с шоколада със самолетчето, наземният персонал беше усмихнат и любезен, ...

Истина е, че и аз бях учтив с тях - може би това е част от "тайната"... :)

Впечатление ми направиха 2 неща:

  • колко мръсен беше LZ-VAR - все едно го оперират Ер Франс, но пък LZ-PLO беше чист - може би на първия му е дошло времето за миене... :)
  • колко неприятно е да пиеш горещо кафе в най-евтините възможни пластмасови чашки...

 

И с удоволствие бих дал отново 100 евро за билет и удоволствието да съм на морето за 40 минути.

Сещам се за един друг превозвач, чиито билети започват от 100 евро за сходни разстояния, но тези места свършват месеци преди полета, а цените скачат до няколко стотин евро за качество на обслужването по време на полет доста сходно с нашенското... (има жълт жерав на опашките...) :)

Интересно, че никой не критикува Моцарт и вафлите в самолетите с червените стрелки или крекерите и снимките на една подгизнала столица в самолетите с белите опашки и синята корона (ако още ги пускат)... :)

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Сещам се за един друг превозвач, чиито билети започват от 100 евро за сходни разстояния, но тези места свършват месеци преди полета, а цените скачат до няколко стотин евро за качество на обслужването по време на полет доста сходно с нашенското... (има жълт жерав на опашките...) :)

Интересно, че никой не критикува Моцарт и вафлите в самолетите с червените стрелки или крекерите и снимките на една подгизнала столица в самолетите с белите опашки и синята корона (ако още ги пускат)... :)

Хех, Моцарт на мен не са ми пускали, чувала съм само Щраус на влизане и излизане при белите с червени стрелки на опашките :)

Връзка към мнение

Интересно с какво националният превозвач е заслужил подобна критика, при всичките им трески за дялане...

При моите последни 2 полета с тях - до Бургас и обратно, всичко беше съвсем "в норма" ...

Непостоянното качество е ярка характеристика на българския бизнес. 10 пъти може да си похарчиш парите с кеф и на 11-тия да получиш пълно осиране на същата цена.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
 

 

Барселона – два полета седмично и през зимния сезон!
27.08.2013
 

България Ер ще изпълнява по два полета седмично до Барселона и през зимния сезон, заради неспиращия интерес към дестинацията.

Полетите са всеки вторник и събота, с удобно сутрешно разписание, подходящо за трансфери и круизни пътувания.

За всички свои полети авиокомпанията предоставя на своите клиенти безплатна норма багаж – 10 кг ръчен и един куфар до 23 кг чекиран багаж.

Еднопосочният билет до Барселона е на цена от € 76, а двупосочният - от € 152.

*Цените са крайни, с включени такси. В зависимост от издателя на билет, може да се добави и такса за издаването му.

*Местата са ограничени.

 

Ще може да се прави еднодневно до БарЦелона в ден  2 :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Непостоянното качество е ярка характеристика на българския бизнес. 10 пъти може да си похарчиш парите с кеф и на 11-тия да получиш пълно осиране на същата цена.

Но това значи, че ваденето на заключения, базирани само на "11-тия" път, изгражда фрагментарна и едностранчива представа за превозвача... А статистиката би казала, че заключенията са поне непълни... :)

Връзка към мнение

Умирам от смях - точно се качвам в самолетa на бг еър в Цюрих и ме посрещат кристина димитрова и орлин горанов - "детски спомен". След това две праскови и две череши :-)

Оня ден миналата седмица на полет SOF - LHR имам чувството, че ми пуснаха цялата плоча на Лили Иванова от хиляда деветстотин и не знам коя година със супер дълга версия на "Детелини" (поне 5 минути), веднага след която и "Панаири".  :lol:

Другия път ще очаквам нещо от периода с Асен Гаргов.

А още като влизах звучеше "Ах, морето", изключително подходящ музикален фон за полет до Лондон. :biggrin:  Разбирам поне да беше от там за насам...

Иначе имаше постен сандвич (само с кашкавал), и освежаващи кърпички, плюс редовните брандирани минерална вода "Горна Баня" 330 млл, и марципана със странната опаковка, която на пипане създава усещането на омазнена амбалажна хартия.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Прекалено негативни сте. Не трябва да е така. Оценявайте нещата по друг начин и се радвайте, че имате и тази възможност за пътуване.

Трябва ли да недоволствам непрекъснато от Райнейр, които ми  казват на фона на класическа музика, как са най-перфектната компания (имат минимални закъснения, итн), а в същото време ме цакат за всичко и дори не искат да ме пуснат на борда и спорим за глупости.

И как трябва да реагирам на смуглия и безвкусен сандвич който ядох в самолет на Луфтханза между Франкфурт и Дъблин?

 Я стига.. аз пък се радвам, че в ранните полети ми дават кафе и сутрешен вестник, който дори нямам време да отворя защото трябва да слизам..

Бъдете позитивни и виждайте нещата от добрата им страна!

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

И как трябва да реагирам на смуглия и безвкусен сандвич който ядох в самолет на Луфтханза между Франкфурт и Дъблин?

Сандвич?!?  :blink: Това трябва да е било преди доста години. Немците такива екстри вече не предлагат. Още повече на такива "кратки вътрешни" за Европа полети.

Иначе си права - никой никого не принуждава на сила да лети с дадена авиокомпания. Щом съм я избрал, значи ми е предложила най-изгодни условия в сравнение с всички останали, които изпълняват същата дестинация на същата дата - цена, часове не полета, директен полет/прекачване, включени или платени допълнителни услуги. :)

Връзка към мнение

Сандвич?!?  :blink: Това трябва да е било преди доста години. Немците такива екстри вече не предлагат. Още повече на такива "кратки вътрешни" за Европа полети.

Януари 2010. Историята е дълга..

Връзка към мнение

На мен пък ми е странно като ми каже някой как трябва да съм положителна и да се радвам на нещо, което не ме радва. Факт е, че имат ужасно много неща за пипване, да не кажа направо за дялане. Ама това имаме, дет се вика...което не значи, че трябва да сме щастливи от фактите. :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Всецяло се съгласявам с казаното от Полина по-горе. Тя е умен човек и приятен събеседник.

Човек трябва да цени това, което има, и, доколкото му е възможно, да му се радва.

Пътувах с air.bg по отсечката SOF-AMS-SOF, на отиване с Ембраера LZ-VAR, на връщане с A-319, всичко си беше на място: сандвичи, вестник, напитки, шоколадчето, вечерният полет: вино "Мерло" от Сухиндол и бира "Загорка".

Е, AMS-SOF закъсня и кацна с 1 час, ама голямо важно... Връзката за VAR чакаше.

Да, разбира се, има какво да се дяла, но защо да не кажем и добра дума за пилотите и кабинния състав. Браво! Възпитани и приятни хора! Че да не би да са по-малко стойностни от летящата шайка "Алиталия", свети Франческо здраве да им дава!

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

 

Атрактивна есенна оферта до Милано!
 
Цена за еднопосочен билет: € 65
Цена за двупосочен билет: € 130

Закупете билет в периода от 29-ти август до 20-ти септември и летете до/от Милано от 1-ви септември 2013 г. до 31-ви март 2014 г. на специални цени.

 

  • Период на продажба от 29.08.2013 г. до 20.09.2013 г.
  • Период на пътуване от 01.09.2013 г. до 31.03.2014 г.

Атрактивните цени са валидни и за тръгване от Милано:

  • от 65 евро за еднопосочен билет
  • от 130 евро за двупосочен билет

 

* Цените са крайни с включени такси. В зависимост от издателя на билета може да се добави такса за издаването му.

* Местата са ограничени.

 

Розовата конкуренция  :)

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Аз не мога да проумея защо се хвърлят на дестинации, окупирани от Low Cost? Свършиха ли градовете в Европа без директни полети, та да се копират утвърдени маршрути?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз не мога да проумея защо се хвърлят на дестинации, окупирани от Low Cost? Свършиха ли градовете в Европа без директни полети, та да се копират утвърдени маршрути?

Щото по другите дестинации нема такъв трафик. Я си помисли колко човека на седмица скачат от България до Stockholm, CPH, Oslo, или пък хайде да речем Любляна, Рига или Талин. Не че няма, но няма да им излезе сметката, ако пуснат редовни линии по тези маршрути.

Те лоукостовете не са глупави, и добре са си направили сметката по кои маршрути ще има непрекъснат трафик, и дори да се случи 1-2 полета да са слабо натоварени, в силните периоди като треснат едни цени от 600 лв на посока, ще си избият загубите от преди, че и занапред (както с Лондон, испанските и италианските дестинации в края на август-нач. на септември от България на там, и началото на лятото от там насам, както и около Коледа и Ортодоксалния Великден).

 

Като още едно доказателство на думите ми - виж примерно от Белград до къде возят нискотарифните - предимно Швеция, Норвегия, Швейцария, Холандия и Германия - все държави, към които големи групи сърби са се ориентирали още преди 90-те (когато можеха да пътуват доста по-свободно от нас примерно, заради особената политика на Тито), и имат там големи сръбски емигрантски диаспори. ;)

Няма нищо случайно при авиокомпаниите. FB защо поддържаше Виена през цялото време, докато OS и Niki ги смазваха с цени. Ама виж сега колко им е хубаво пак. Или пък сега играта с Берлин - 20 години като бяха единствения превозвач по София - Берлин цените им не падаха под 200 евро. Сега изведнъж се появиха още два играча в същата лента, и цените и на FB съответно драстично паднаха. Но не пускат златната кокошка, колкото и нанагорно да им идва, защото не се знае пак един ден какво може да стане. Лоукостовете си менят мнението всеки сезон, та нашите си таят надеждицата.

Може и да не съм напълно прав в разсъжденията си, но поне смятам, че се доближавам до истината.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Истанбул и Мюнхен са първите дестинации, които ми идват на акъла. Там няма да имат ценова конкуренция, а пътникопотокът е огромен.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Истанбул и Мюнхен са първите дестинации, които ми идват на акъла. Там няма да имат ценова конкуренция, а пътникопотокът е огромен.

Така е на пръв поглед. Но играят и други фактори. Примерно летищните такси, слотовете и часовете на IST и MUC  биха оскъпили билетите на FB, и биха ги направили ако не по-скъпи, то поне равни на цените, които предлагат LH и THY по същите дестинации. То не е случайно, че до там не летят нискотарифните хитреци, нали. ;)

А специално за Истанбул автобусния транспорт от която и да е точка в България е дотолкова добре разработен, че обезсмисля захващането тепърва на националния превозвач да обмисля подобна линия. Иначе Търкиш си я поддържат, защото по този начин "крадат" и зарибяват потенциални фенове и клиенти от България за техните многобройни дестинации от Истанбул до където си помислиш.

То горе долу същото е и с Мюнхен, де (като махнем автобусния фактор).

Редактирано от wilks
Връзка към мнение

Ще гледаме какво ще им "роди" зимното разписание. Спират Будапеща, пускат Барца с Аirbus. Заложени са всекидневни полети до Бургас. Лятото пътуваха 30-35 човека, а зимата още "повече". :biggrin:

Редактирано от Hollywood
Връзка към мнение

То не е случайно, че до там не летят нискотарифните хитреци, нали. ;)

Това не е вярно. Доста нискотарифни летят до Мюнхен. За Истанбул не съм наясно, вероятно са избутани към Sabiha Gokcen.

Връзка към мнение

Аз пък тази седмица направих "голям шлем" - вече съм се возил и на 4-те Ембраера :))))))))


Иначе за последния, на който се возих LZ-BUR, важи същото, което беше показано на снимки от колеги по-нагоре - мръсотия около отворите на климатика, даже отвреме-навреме попръскваше и конденз.


Иначе е нямало полет, на който да не искам да си тръгна с някоя от стюардесите :)))


 


Относно бизнеса на България Еър, колегите също са прави - пътниците са малко, а и е рентабилно да се лети само до основните европейски страни и дестинации, където има достатъчно българи и клиенти.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Пълни смотаняци се FB (България ер). Каквото им обслужването по време на полетите, такава  им е и "лоялната"  програма. Не начисляват точки по ЦКБ Клуб, не правят refund по картите им. :biggrin:  Летят в неправилната посока. Няма да се учуда, ако скоро започнат да кацат по нискотарифни летища.

 

ПС.  Видях  Еmbraer 190 с регистрация LZ-FBB :rofl: , но беше макет. :lol:

Връзка към мнение

Това не е вярно. Доста нискотарифни летят до Мюнхен. За Истанбул не съм наясно, вероятно са избутани към Sabiha Gokcen.

Говорим за полети от България с нискотарифни до Мюнхен, нали?!

От тези "доста" ще ми е интересно да отбележиш поне една. Предполагам на други съфорумци също ще им бъде полезно да я разберем коя е. :)

Връзка към мнение

Аз те разбрах, че "по принцип" не летят. 

Между другото, Bulgaria Air и Air Via присъстват на сайта на летището в Мюнхен със забележка "This service is not available at the moment."

Връзка към мнение

Влязох да прочета рационални критики за българската ни компания. Надявах се на смислена оценка подкрепена с доводи. Най-вече приоритетно подредени по важност. Което според мен е:
1. Сигурност че оставяш живота си в нечии ръце

2. Надеждност че полета ще се състои в уречената дата и час, защото имаш графици и задължения

3. Гъвкавост. Да промениш полета си примерно. Да може да си закупиш онлайн билет. Абе общо взето УДОБСТВА свърани по ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ. Сиреч да осъществиш пътуването. Да стигнеш от точка А до точка Б

 

от 123 коментара 2-3 са по най-важната точка 1 що се отнася до пилотите, поздрави за авторите им, живота ни е най-скъп все пак, по точка 2 също има 2-3 коментара. Останалото е на кой как му миришело шоколадчето, дали стюардеста имала големи "очи", и дали бил фен на Веско Маринов или Лили Иванова и дует Ритон, дали му се охлузвали коленцата от облегалката пред него...Има ресторанти с хубави пастички във всеки град, както и заведения с предпочитана музика. Ц*ци дават след 01:00 всяка нощ по кабелната (има и платени денонощни канали). Задачата на еър компанията е да те превози БЕЗАВАРИИНО от точка А до точка Б в УРЕЧЕНИЯ час и дата. Всичко останало са мрънкалщини. Особено за краткотрайни полети. До всяка точка на Европа....

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.