Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

И аз това си помислих като четях, но в крайна сметка на големите летищата има поне по 2-3 наземни оператора и авиокомпанията избира с кого да работи.

 

А иначе не знам как може да сравняваме по показател 'изгубен багаж': то и Ryan не губят често, ама като кацаш на малки летища и нямаш прехвърляния...

 

Нямам кой знае какви забележки към Bulgaria Air като авиокомпания; имам такива към 'бизнес' методите им. Бизнес в кавички, разбира се.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Е то и аз не знам дали може да се сравняват по показател изгубен багаж, затова и написах, че не значи, че другите са по-лоши или по-добри ;-).

 

Въобще всичките са ми горе-долу еднакви и всички работят яко в посока да снижат разходите, което малко или много се отразява на качеството на услугата.

 

И сега да не си помислите от предишния ми пост, че ги недолюбвам Луфтханза, защото съвсем не е така. Даже напротив, мисля, че доста гъвкави и организирани. Ама темата не е за тях :-)

Редактирано от Бръмбар
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Мда, от вчера гледам, че сменят часове на полети, днешния пък за Будапеща им е отменен по технически причини, пак има и със сменени часове. Какво се случва там?

- Поради технически причини, полет София – Будапеща – София (FB345/346 ) е анулиран. На всички пътници ще бъде предложен алтернативен, възможно най-удобен маршрут.

 

- С променено разписание ще бъдат и следните полети:

 

София – Прага – нов час на излитане 10:40

Прага – София – нов час на излитане 12:15

 

София – Бургас,полет FB981 – нов час на излитане 14:10, вместо в 11:00

 

Полетите от Бургас за София остават с непроменено разписание.

 

За повече информация и съдействие, моля свържете с нашия Call Center: +359 2 40 20 400

Връзка към коментар

Да, едно от ембраерчетата мисля е закъсало. И понеже е най-пиковото натоварване през годината не могат да го сменят лесно. И се хваща едно пренареждане на пъзел, ум да ти зайде :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, едно от ембраерчетата мисля е закъсало. И понеже е най-пиковото натоварване през годината не могат да го сменят лесно. И се хваща едно пренареждане на пъзел, ум да ти зайде :)

 

Толкова нов, а вече даде голям дефект. Дано не чакат части внос от Бразилия. :)

Връзка към коментар

Изглежда последните полети по линията София-Будапеща=София ще са нa 16 септември. Както казва един съфорумец "как да не вземеш билет на тази "промоционална" цена от 170+ евро за тази дестинация" :rofl:

 

PS. Сега ще могат да пуснат не 5 ,а 7 полета до Виена. :lol:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Аз съм по-скоро адски разочарован от това, което е и което предлага националният ни превозвач. Разбира се мнението е субективно от моята си кошара, но не мисля, че BGAir се развива по начин, който трябва да е услуга на това да привлича повече пътници и да се превърне в що-годе значима регионална линия.

1. Ценова политика и промоции: Като изключим натиска за ниски цени за Берлин ... но повечето им дестинации са на кошмарни нива ... е разбира се, всичко е въпрос на приоритети и период на купуване на билет ... но все пак всеки път влизайки на сайта им се отказвам много бързо. Промоциите са само измислени подобни, от които надали някой разбира самата схема и се възползва от тях

2. Търсачка и ефективност: Ако се някой се опита да си купи билет през сайта им, ще съжали 100 пъти, че се е пробвал ... а недай си Боже да пробва да купи някой засукан билет с начална точка Варна или  Бургас

3. Обслужване в самолета: тук съм неутрален

4. Варна и Бургас: Тук според е най-голямата болка и най-голямата недалновидност на BgAir ... по някакъв начин /незнайно какъв или може би знайно/ успяха да изритат Wizz по вътрешната линия. Но да кажем, че и в повечето страни вътрешните връзки се извършват само от националния превозвач. Но дотолкова монополизираха пазара, че въобще не ги притеснява факта, че ако искаш да летиш от Варна с транзит София ... до Германия например, цената не е съобразена търговско, а даже в повечето пъти е по-голяма ако сумираш двата полета. Това е чисто и просто безумие. В белите страни, подобни връзки имат преференциални цени. Да не говорим, че има явна политика в това всички не-софиянци трябва задължително да минат през София, ако искат да летят на крилете на превозвача. Какво би пречило ... да има директна връзка от Варна/Бургас до Будапеща, Виена, Берлин или Лондон ... дори и 1-2 пъти седмично. О да, забравих ... за да стигнем до Виена от Варна трябва да се бръкнем с едни 350-400 евро за Austrian.

Ползвам услугите на BgAir много по-рядко от всички други възможни превозвачи в Европа .. избягвам дори да минавам през София ... смятам политиката им в това отношение за нелепа и некоректна и предпочитам да финансирам всяка една друга линия и да летя от Букурещ или Истанбул.

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

 Да не говорим, че има явна политика в това всички не-софиянци трябва задължително да минат през София, ако искат да летят на крилете на превозвача. Какво би пречило ... да има директна връзка от Варна/Бургас до Будапеща, Виена, Берлин или Лондон ... дори и 1-2 пъти седмично. 

Ами това си е въпрос на икономика... Много компании оперират на този принцип, всички полети са с прекачване през един хъб и няма директни полети от други летища. Бритиш Еъруйес например все ги критикуват, че нямали други директни полети освен от Лондон. Правят си сметката и ако решат, че ще спечелят от директни полети Варна - Берлин примерно, ще го направят, ако не - няма как да накараш една частна компания да направи нещо, от което няма изгода. Освен държавата да почне да субсидира, ама това в ЕС май е незаконно, пък и да не е, държавата не е от най-богатите...

Връзка към коментар

Ами това си е въпрос на икономика... Много компании оперират на този принцип, всички полети са с прекачване през един хъб и няма директни полети от други летища. Бритиш Еъруйес например все ги критикуват, че нямали други директни полети освен от Лондон. Правят си сметката и ако решат, че ще спечелят от директни полети Варна - Берлин примерно, ще го направят, ако не - няма как да накараш една частна компания да направи нещо, от което няма изгода. Освен държавата да почне да субсидира, ама това в ЕС май е незаконно, пък и да не е, държавата не е от най-богатите...

Съгласен съм да няма директен полет извън София за чужбина /то така или иначе няма и да има :)/, но не съм съгласен с нетърговското определяне на цени. Наистина бях изумен, когато на страницата на Bgair имаше информация за промоция Варна-Берлин /през София/ за около 250 евро ... Не искам някой да си прави гаргара с мен и други като мен, само защото си мисли, че нямам избор. Не искам някаква си кифладжийска фирма /визирам Bgair/ да си мисли, че са хванали Господ за дръжката и ще колят и ще бесят. И хич даже няма да споменавам факта, че десетки мои бизнес партньори имат проблеми да си купят комбиниран билет до Варна, през София ... а и едни цени им се появявят ...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аха, и да вмъкна нещо ... на жителите на Ливърпул, Манчестър, Бирмингам и сие хич не им дреме дали трябва да летят през Лондон с Бритиш, след като имат стотици други директни опции ... а тук това липсва ... та дори и в Румъния има поне 5-6 действащи целогодишно летища откъде си литват за цяла Европа без да замесват Таром

Връзка към коментар

Само изброените три града са колкото половин България,а с предградията и повече,така че сравнението с Англия в случая не е много коректно.Да не говорим пък за финансовите им възможности.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Разми се малко темата ... на всички ни е ясно, че нито сме богати, нито сме много, нито сме интересни като дестинация ... ама това не означава, че трябва да лягаме и да умираме или да се возим с каруци. Моето мнение за BgAir остава непроменено и смятам, че има поле за действие и контролиран натиск.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Не искам някаква си кифладжийска фирма /визирам Bgair/ да си мисли, че са хванали Господ за дръжката и ще колят и ще бесят.

Ами да не е кифладжийската фирма, а холдингът-майка с трите букви, и да не е  Господ, ама летищата във Варна и Бургас, техническото обслужване на летище София са хванали.... :rolleyes:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Нормално при цена на билетите около 120-140лв, нормално да е такова отношението към националния ни превозвач, последната промо тарифа която бях набарал - едната посока за 29лв, промото беше само до Варна, свърши за 24 часа. Някой може да го е забелязал излизаше и на сайта на БГ Еър, това се случва когато не могат да си напълнят полетите пускам за 24 часа промо на много ниска цена:

 

 FROM /TO        FLIGHT  CL DATE   DEP      FARE BASIS    NVB   NVA   BAG  ST
  SOFIA           FB 979  W  28APR  2330     WPROM         28APR 28APR 1PC  OK

 FARE CALCULATION   :SOF FB VAR10.00EUR10.00END


 
 AIR FARE           : EUR     10.00
 EQUIV FARE PAID    : BGN     19.56
 TAX                : BGN     9.78BG
 TOTAL              : BGN     29.34


			
		
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Умирам от смях - точно се качвам в самолетa на бг еър в Цюрих и ме посрещат кристина димитрова и орлин горанов - "детски спомен". След това две праскови и две череши :-)

Редактирано от georgiev
  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Умирам от смях - точно се качвам в самолетa на бг еър в Цюрих и ме посрещат кристина димитрова и орлин горанов - "детски спомен". След това две праскови и две череши :-)

 

 

При теб  песента е звучала при посрещане, а при мен на изпращане. :biggrin: Малко слабо я пускат музиката, та не мога усетя акустиката на Е190.

 

 

На каратко за Бгер:

 

  1. Неусложливи служители по програмата FLYMORE.
  2. Не успях да си принтирам бордната карта 3 часа преди полет, а уж може до 2 часа. Не можаха да я принтират  и на чек-ин гишето. :biggrin:  Трябваше да я притират на накакъв друг стационар. :biggrin:
  3. Бордният персонал бе изключително нелюбезен, с малко изключение на старшата.
  4. Раздаваните марципани въшно миришеха на непрана домакинска гъба.
  5. Отвратително обслужване на летището в Бургас. Сменят в последната минута ИЗХОД. Дори не го съобщиха по уредбата. Започна да ми става странно как 150  човека ще пътуват за София. 1235496_10200582113378103_1111190541_n.j
  6. Прах от засмукване по елементите в самолета. Скоро и паяци ще развъдят.

1157430_10200582129178498_914708409_n.jp

 

Полупразни самолети до BOJ  и обратно. Макс 30-35 човека. Време е да помислят за връщането на LZ_ATR и TIS или закриване на линията. 

 

 

 

 

 

Всичко намачкано и "криво

 

1174935_10200582129218499_586228214_n.jp

 

 

 

1002516_10200582129258500_1896922773_n.j

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

ама пък иначе виж каква обилна любезност струи от мейла им  :biggrin:

 

 

post-72-0-43613600-1377179494_thumb.jpg

 

И стюардесите са красотки големи! Особено миналия месец попаднах на едни и трите бяха моделчета. И много усмихнати и внимателни :)

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И  салфетки не дават, забравил съм да го спомена.  Явно за 100евро  вътрешен полет не се полага :biggrin:

За кво са ти салфетки само не разбрах. Да не би да са почнали да раздават пържени крилца на вътрешните, че ти трябва салфетка  :grin:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.