Прескочи до съдържание

Отмяна на полет при RYANAIR и възстановяване на сума


Препоръчани мнения

/Off: Явно за Ербега могат да се дадат примери и в 2-те посоки... За съжаление 3 месеца се обяснявах с мейли с тях за един отказан билет... 3 месеца четях как "колегите от счетоводството трябва съвсем скоро да Ви преведат сумата" - и така до момента, в който учтиво споменах, че ако те не смятат че могат да ми помогнат, аз няма да имам друг избор, освен да отнеса случая до КЗП. Още същия ден получих писмо, че сумата е била наредена преди ден... Така и не разбрах как може пари да пътуват 1 седмица в България, при все че Бисерата е поне 3 пъти дневно... :D Но другите не са по-добре - т.е. нямаме фрапантно отклонение от общото ниво... ;)

Връзка към коментар

Сега получих това от някаква си Мария, може да е от България, но пак без линк notification email :D

 

 

Dear Customer,

Thank you for contacting Ryanair.

In relation to your recent correspondence we inform you that in case of a schedule change of more than two hours you can move the affected flight according to availability or apply for a refund. You can either do that accessing the link from the notification email or contact our Reservation Centre calling on the following number:

**0871 246 0000 - 10p per minute**
Calls from mobiles and other networks may cost more.
Our lines are open Mon - Fri, 9:00 - 18:00 GMT , Sat 10:00 – 17:00 GMT and Sun 11.00 – 17.00 GMT.


We sincerely apologise for the unavoidable disruption to your flight schedule.


Please note that if you have any further queries relating to this request you will have to submit another request via our web form.

Yours sincerely,

Maria

The Customer Service Team

For and on Behalf of
RYANAIR LIMITED


**Please do not reply to this email***

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Тези Рая са уникум!  :D  На нито един от посочените телефони в UK и IRELAND  не може човек да се свърже (вообще не звънят - call dropped или временно нямате достъп с този номер).  То не бе слагане на кодове с 00 или + , махане на други нули, но пак неще. Да не са си преместили офисите в самолетите ?! :D

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Свързах се с  тях от домашен телефон на Виваком.  :D  През мобилен на  Мтел не става, имат някаква забрана за избиране. Пробвах го през няколко мтелски телефона на различни планове. Утре ще ги питам защо. 

 

Най-важното, че  до 4-5 дни ще преведат парата. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Най-важното, че  до 4-5 дни ще преведат парата. :)

Добре е, че в крайна сметка резултатът е в твоя полза. :)

Това с телефоните е "бял кахър", така да се каже.

Генереалният извод обаче е, че без упорство и постоянство, няма успех. Особено при Ryan, но далеч не само при тях.

Локалният извод е, че ирландеца не обича MTel. Mоже клиентите на оператора да са му бъркали най-много в ирландския медец, и затова така безцеремонно да ги е резнал.  :D

Редактирано от wilks
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Най-мразя ако не можеш да се обадиш по Скайп. Дават ти номер в щатите примерно, ама скайп не се свързва... А иначе то включва автоматичната система и ти свири музика, докато ти си чакаш, а парите си текат...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Свързах се с  тях от домашен телефон на Виваком.  :D  През мобилен на  Мтел не става, имат някаква забрана за избиране. Пробвах го през няколко мтелски телефона на различни планове. Утре ще ги питам защо. 

 

Най-важното, че  до 4-5 дни ще преведат парата. :)

 

Това предполагам за сумата от билета, а компенсацията? Или чак до там нямаш нерви вече да се бориш :) Според мен това, че ти връщат парите е негласно признание, че часа на полета е променен, от там нататък, ако не са те информирали са загазили, стига да си достатъчно упорит :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това предполагам за сумата от билета, а компенсацията? Или чак до там нямаш нерви вече да се бориш :) Според мен това, че ти връщат парите е негласно признание, че часа на полета е променен, от там нататък, ако не са те информирали са загазили, стига да си достатъчно упорит :)

 

Нека да взема първо, което съм платил.

Мисля, че няма как да претендирам за компенсация,

защото няма как да се докаже неинформирането ми.

 

Според чл. 9.1.2

 

When we accept your booking, we will notify you of the scheduled flight timings in effect as of that time, and it will be shown on your Confirmation/Itinerary. It is possible we may need to change the scheduled flight timings after you have booked your flight. If you provide us with your e-mail address and an away contact number, we will endeavour to notify you of any changes by such means. In the situations not covered by Article 9.2 below, if, after you make your reservation, but before the date of travel, we change the scheduled departure time by more than three hours and this is unacceptable to you and we are unable to book you on an alternative flight which is acceptable to you, you will be entitled to a refund for all monies paid in respect of the time changed flight, without further liability.

Връзка към коментар

Ами нека те да докажат информирането ти! Имай предвид, че когато полета е с променен час информирането ти се установява като трябва да натиснеш в сайта им бутон, че си съгласен с промяната. Сега, ако имат някъде лог, че са пробвали да ти се обадят, а номера е бил невалиден или пък логове от мейл сървъра им...предполагам такива неща се ползват. Но мисля, че не трябва ти да се поставяш в положението да доказваш каквото и да било, тяхна работа е. 

 

А техните правила със сигурност не са по-висши от правилата на ЕС. От малкото авиокомпании са, които имат наглостта да сложат такса EC261 от 2.5 евро на всеки билет, така че като ги събират от пътниците така и така, нека ги плащат, когато е необходимо. 

 

Но пак казвам, твоя воля си е, може да е дълго и уморително...

Връзка към коментар

Нищо не ми пречи да попълня една форма EC261, но в нея не виждам да има клауза за обещетение за неинформиране при промяна на полет  с над 5 часа. Проверих си хронологията на телефона от края на март, но няма входящо обаждане от чужбина.

 

Според мен те могат лесно да си променят хронологиите за телефони и майли, за да е в тяхна полза.

 

Имаше май някаква агенция за защита правата на пътуващите.  Да подам ли там някакви документи?

 

ПС. Ако има нарушения, ще им лепнат писмено предупреждениеи това ще е .

 

Обезщетение от 250евро е  мираж.

Връзка към коментар

ОК, ти преценяваш до колко е мираж. Според мен нищо не ти пречи да пробваш, подай оплакването до тях по факс, виж какво ще кажат, после го мисли. 

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

Питах ги как да им изпратя попълнен  формуляр EU 261 по майл ,а те пращат неработещ линк :D :
 
Dear Customer,

Thank you for contacting Ryanair.

I refer to your recent correspondence please see how you can send it.
[%5B1%5D>]https://www.ryanaireu261.com/default.aspx?P=<ENCODEDLINKDATA>O<RECIPIENT_ID]%5B1%5D>;

If the above link has wrapped onto a second line please copy and paste it into the address bar of your browser.

Alternatively, you can send your request along with all the relevant documentation directly to the Customer Services Department,

 
either by fax to:  00353 1 812 1676

Or by post to the following address

Customer Service Department
PO Box 11451
Swords
Co Dublin
Ireland.

 
 

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

вече 4 седмици няма ни вест, ни нищо от подадената форма  261 :mail:Не съм и очаквал  да се задвижат нещата по факс/форми. След този безинтерес няма смисъл да се занимавам с уведомяване на гръцко ГВА, явно са убедени, че са си в правото.

 

Мерси на отзовалите. Моля темата да бъде изтрита. :)

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Ето типичен случай, в който си опитал всичко, но уви - компанията те игнорира. Доста подходящ случай за уведомяване на органа, който следи за прилагането на регламент 261/2004 в Гърция ;)

Ако компанията имаше и минимален шанс да е права, отдавна да се е заоправдавала :biggrin:

Връзка към коментар

Айде сега попълнената форма по мейла на гръцкото ГВА.

За да се случи все пак нещо.

Ако пък не ти трябват тези 250 Евро или пък печелиш повече на час (понеже цялата процедура ще ти отнема не повече от 5-10 минути всеки няколко седмици), направо се откажи.

В другата тема (за Уиз) съм обяснил как станаха нещата в моя случай. И да, аз получих превод от авиокомпанията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

 

 

И отново да се занимавам да им пиша разни абзаци за това , че не са ме уведомили по никакъв начин и не съм приел или отхвърлил новите часове. За това как съм пращал 261 форма и е без отговор.

Накрая ще кажат променили са си разписание, а вие сте си взели платеното  и хайде на метлата. :girlwitch:

ПП. Те не го тълкуват като закъснял, отменен и т.н , а промяна в разписанието.

При 261 няма клауза за неиформираност на пътник поради смяна на часовете с повече от XXX часа. :)

По некъв мой стомен ги бях питал за премаршрутизиране, но го отказаха. Сигурно защото исках от Кофру до София. :D

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Не знам защо трима човека вече упорито се опитваме да те караме да продължиш да си търсиш правата, ма ти си се заинатил и не се даваш и не се даваш, твоя работа :)

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.