Прескочи до съдържание

Отмяна на полет при RYANAIR и възстановяване на сума


Препоръчани мнения

Публикувано: (редактирано)

Прекрасно. Значи FR се ангажират доста конкретно, че са те известили доста преди полета - 6 седмици. Това така ли е или не е така?

 

 

Не съм уведомен, както написах в жалбата, нито по ел.поща, нито по телефон. Сега едни  така, а други онака. Ходи доказвай. :D

Да не ми е за сефте да ме уведоми авиокомпания за промяна на час за излитане или дата  по ел. поща, а Skyeurope се обаждаха по телефона. :)  Ще им приложа извадка в отговор от Мтел за входящите м/у народни разговори., но да видим с  ел.пощата как ще е.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Върни им мейл, с който им благодариш за любезното писмо, обясни учтиво, че уви ти не си получил нито хартиено, нито електронно писмо, още по-малко обаждане. НО ако те вярват, че са те известили, ти би бил много щастлив да ти покажат доказателство в тази посока. :)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Отговорът  към тях става само по факс. Ако ми помогне АБВ.БГ  и  заедно с Мтел ще им изпратя доказателства.

 

ПП. Един месец преди полета влезнах, за да видя как са нещата аджеба с часовете. Видях, че са мръднали с 6 часа и си помислих, че е грешка. В резервационната система вече бяха новите часове, тогава проверих пощата, но нямаше никакво уведомление. Тогава реших да си изпратя отново потвържението през страницата им  и тогава лъснаха новите часове в пощата, но тава е 4 седмици седмици преди полети, пък аз си го генерирах, а не те, за да ми предложат нов маршрут, връщане на пари, абсолютно нищо и т.н

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

ОК - по факс да е.

Ти си знаеш, но друго се чудех - ако ти твърдиш, че нищо не си получил. кое налага да се обосноваваш с абв и Мтел. Все пак ирландците твърдят, че са те потърсили - значи те имат  доказателство за това си твърдение. Те могат да твърдят, че са ти пратили димни сигнали или писмо с гълъб - ти ще си извадиш ли предварително медицинско, че не виждаш по-далеч от 5 км или извадка от посещенията на всички пощенски гълъби от Ирландия 6 седмици преди твоя полет. :D

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Разбира се, те всичко са направили, както е по правилата, дори  SMS са пуснали, ама не.  Грешката е у мен , че се занимавам с простотии и мъже с поли. :rofl:

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Да не говоря малко наизуст, но ми се е случвало да имам промяна в полет и изпращат писмо, в което трябва изрично да се съгласиш, че си съгласен с промяната или да ти се върнат парите или за кредит за бъдещ полет. Пращат ти линк, който се отваря в техния сайт да си избереш опция. 

 

Ако не могат да докажат, че си приел някой от трите варианта не знам как ще докажат, че са те информирали...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да не говоря малко наизуст, но ми се е случвало да имам промяна в полет и изпращат писмо, в което трябва изрично да се съгласиш, че си съгласен с промяната или да ти се върнат парите или за кредит за бъдещ полет. Пращат ти линк, който се отваря в техния сайт да си избереш опция. 

 

Ако не могат да докажат, че си приел някой от трите варианта не знам как ще докажат, че са те информирали...

Потвърждавам написаното, без да говоря наизуст. 

Летял съм неколкократно с Ryan, като в един от случаите бях изправен пред точно същия описан случай, в който ми пратиха мейл с две опции:

1. Ако приема посочената промяна в часовете на полета - забележете с 5 МИНУТИ по-рано на отиване, и  БЕЗ промяна на връщане, не предприемам никакви действия, и автоматично ми потвърждават резервацията за новите ( в случая новия само за едната посока) часове.

2. Ако не съм съгласен с новото разписание - линк , чрез натискането на който, ми връщат сумата.

Третата опция, за която Георги писа - избиране на нови дати без доплащане, не съм сигурен дали точно Ryan я предлагат, но за easyjet съм сигурен, и съм я ползвал два пъти, но за отменен изцяло за деня полет поради неблагоприятни климатични условия.

Не си пазя мейлите за промяна на вече минали успешно полети. Но пазя мейлите за самите полети. В случая с Ryan ставаше въпрос за полет STN - BGY, август 2011.

 

В моя случай тези 5 минути не ми бъркаха изобщо плановете, и не предприех никакви действия. Въпреки това ок. 20 дена преди полета отново получих мейл, в който любезно ми напомняха за промяната в минутите на излитане.

 

Така че в твоя случай трябва да имаш ПОНЕ един мейл от тях. Освен ако за две години не са въвели някакви промени в схемата, което обаче не виждам да е отразено някъде на сайта им.

Моето мнение е, че с горния мейл правят отчаян опит да ти "замажат очите", или по-скоро да те откажат да предприемаш по-нататъшни действия спрямо компанията им. :)

Топката остава в твои ръце дали ще продължиш, или ще им се вържеш на номера ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Уточнете като за начало кога и как си бил "известен за промените 6 седмици преди полета".

Пиши, ако имаш нужда от примерен текст на факса.

Връзка към коментар

Само между другото -

сега като летяхме до Берлин - полетът беше преместен с един час напред.

От агенцията, посредством която купихме билетите ( http://www.geruxx.de ),  първо ми пратиха мейл да ме уведомят за промяната, с молба да отговоря че съм го получил, а освен това ми се обадиха и по телефона.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Toва е в общи линии. Благодаря му "бързото" отговаряне  и пак си отстоявам, че не съм информиран. Учтиво го моля да ми прати доказателството и как са ме информирали. Това е, няма нужда от центровка, все пак не пиша до Папата.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Преглеждайки още веднъж техния отговор, аз лично бих включил и едно изречение в стил:

 

I believe that giving the definition "false" to the claim does not take into consideration all facts provided and it is thus indisreable as well as  not reflecting the objective truth. ;)

С други думи ти вниматлено си прочел написаното, ясно, категорично и възпитано се противопоставяш на тяхната неистина и няма да допуснеш тя да стане истина след 100-то повторение :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Един приятел помага, както и Вие, иначе не мисля , че нещо ще постигнем. След малко пращам факс на Раян. Гърците пък питат за причината, искат доказателство, което нямам. Голямо мазало се заформя. :rolleyes:

Връзка към коментар

Ето - нещата си вървят. Можеш спокойно да им кажеш, че ти би се радвал да видиш delivery и/или read receipts, както и копие на въпросните писма, включително заглавните им части (ака headers), относно 3-те мейла, които те твърдят, че са ти пратили - "това би разсеяло всякакви съмнения около евентуално проведената комуникация" ;)

Няма да ти кажа, че те подобни receipts нямат  :D

Връзка към коментар

А и не, че им разбирам иконките но на Notification details изглежда очевидно, че нотификейшъна е pending. В такъв случай за това имаш мобилен телефон, като си неоткриваем на мейла...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Един приятел помага, както и Вие, иначе не мисля , че нещо ще постигнем. След малко пращам факс на Раян. Гърците пък питат за причината, искат доказателство, което нямам. Голямо мазало се заформя. :rolleyes:

Като нямаш какво да губиш, к'во ти пука! Най-много да ти платят!

Нека става мазало - администрацията трябва да се принуждава да си мърда задните части! Представямм си с каква досада някакъв служител е принуден да измисли поредното писмо, само и само да не платят.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Или с последното си изречение се опитват да те накарат да мислиш, че случая е приключен и да спреш да си търсиш правата? - въпрос на тълкувание.... :) Те ще са задължени да се върнат на твоя случай, отговаряйки на гръцките власти :)

Но това изречение не е случайно - версията на а/к все по-сериозно се пропуква и те нямат полезен ход по-натам. ;) На всеки въпрос, на който те ти отговарят, истината все по-ясно прозира...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.