Прескочи до съдържание

Отмяна на полет при RYANAIR и възстановяване на сума


Препоръчани мнения

С последното си изречение слагат край на нещата. Случаят е приключен за тях.

Много лесно се отказваш! Няма да е лошо да ги тормозиш още, дори само заради помощта, която ти се предложи тук. Любопитно е да се разбере как им се отразява системен тормоз и кога ще клекнат да платят.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Разбирам, че ще положат усилие да ме уведомят по майл И по телефон, а не ИЛИ едно от двете. Къде им е обаждането или аз нещо него разбирам?

 

9.1.2 If you provide us with your e-mail address and an away contact number, we will endeavour to notify you of any changes by such means.

Връзка към коментар

9.1.2 Ако Вие ни предоставите адрес на електронна поща и телефонен номер, ние ще положим усилия да Ви информираме, използвайки ги.

 

Т.е. не е изрично упоменато, че те са длъжни да ползват и 2-те линии за контакт. А с тази клауза не се задължават и да те издирят - те прилежно ще опитат, пък каквото стане... :D

Друга тема е това колко е в синхрон с разпоредбите на 261/2004, отнесено към твоя конкретен случай. :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

За съжаление в конкретния случай Ryanair ПЕЧЕЛИ. Не исках това да е изхода! :angry:   

 

Винаги едната страна печели. :)  Това са изпечени мошеници, работещи с хора, наясно с фалшифицирането.

Така не могат да ги барнат ни гво-та, ни министерства. :D Искането ми за delivery , read receipts и headers може да се преправи, както си поискат, за да им пасне в този случай, камо ли за един скрийншот да се манипулира.  Може и някоя фалшива фактура да ги помоля да  ми пуснат. :biggrin:

 

ПП. Само залудо хабихме хартия, мастило и международен трафик за факсове.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Важното е ти да си щастлив с избора си :)

 

Разбира се, все пак взех платеното. Грешката - избрах нискотарифна летяща сезонно  до трети клас летище,

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Искам да попитам, има ли практика гва да отговаря на пътниците, разбира се след направената проверка по дадена жалба? 2 седмици от гва  няма никаква вест, а през това време обменяхме няколко писма с раян.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Ами те ГВА нямат отношение в случая. А и официално жалби се подават в ГВА лично или по пощата (не електронната). Подозирам, че ГВА ще ти отговорят чак като получат отговор от гърците. Някъде по-горе имаш мейл/факс от гърците - изчакай FR да отговорят на него.

Връзка към коментар

На мен българското ГВА ми отговори почти веднага и то на е-мейл. Жалбата ми беше също по е-мейл.

Пусни им един напомнящ е-мейл, но прикачи за по-сигурно сканираната жалба.

Връзка към коментар

Хайде да прекратим объркването. За кой орган питаш дали "има ли практика гва да отговаря на пътниците, разбира се след направената проверка по дадена жалба"? Ето ги опициите:

 

  • Hellenic Civil Aviation Authority
    Air Transport and International Affairs Div
    Air Transport Economics Section
  • Ministry of Transport, Information
    Technologies and Communications,
    Directorate General, Civil Aviation
    Administration
ГВА е само второто. :)
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Това е шапката на писмото. Имаше го в изчезналите снимки  :D  по предишните страници. Случаят на г-н Георгиев какъв беше?

 

                           HELLENIC REPUBLIC

      MINISTRY FOR DEVELOPMENT, COMPETITIVENESS,

         INFRASTRUCTURE,  TRANSPORT & NETWORKS

                                         CIVIL AVIATION AUTHORITY

AIR TRANSPORT AND INTERNATIONAL AFFAIRS DIVISION

                AIR TRANSPORT ECONOMICS SECTION

 

 

 

иначе го пратих  на  тези, но може да съм ги хванал в отпуска до септември :D

 

Hellenic Civil Aviation Authority
Air Transport and International Affairs Div
Air Transport Economics Section D1/D
P.O.B. 73751
EL - 16604 HELLINIKO
Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Дай време на гръцкия орган, който следи за прилагането на 261/2004, да поработи - 2 седмици не е толкова много време. А и нека не забравяме, че проверката се състои от преглеждане и анализиране на документи, изпратени от FR - т.е. трябва FR първо да ги пратят :)

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Получих отговор на едно от последните ни писма до раян, но баба си знае едно, а ние оно :biggrin:

 

Любезно му казах на г-н Дуни, че иконите са пендинг. Исках да видя потвържение за доставка, заглавки и т.н, както аkair писа по-горе.

Казах му, че очевадно  не сa положили всички усилия, за да ме уведомяват за  промененото  излитане с 6 часа, както той казва, че са положили. Припомних му на Дуни, че много добре знае, че по време на резервация съм дал актуален мобилен телефонен номер, който не е бил изпозлван.

 

Отговарят ми частично. Гледам съм прехвърлен на някаква кифла , която се  дразни. :P

 

606938_24062013140248_cs-2_dc839_3072997

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Пише, че страниците са 3.

 

Какво са ти пратили на другите две?

 

Само една е страницата до мен. Предполагам, че e другите са  261 формата или кореспонденцията с тях.

Връзка към коментар

Ами, пиши им, че си получил само една страница и да ти пратят и другите две. А и поискай да ти ПРЕпратят този имейл от 07/03/2013, с който са те уведомили за промяната в часа на полета. Твоите уважения, но само голи твърдения без доказателства не са достатъчни, защото пък ти твърдиш, че не си го получил и настoяваш да ти платят или да ти представят доказателства, които недвусмислено показват, че си уведомен. Не скрийн шотчета, а текстът на оригиналния и-мейл с дата и име на служителя, който го е пуснал от името на компанията. 

 

Освен това пише, че те ти "submitting" отговора на компанията. Явно това трябва да са двете страници приложение, които казваш, че не си получил.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Подготвил съм им цялата кореспондеция с Раян. Хубаво  им описвам нещата. От фалишивите скриинове се вижда, че Раян спират  да изпращат мейли 40 дни преди полета и не използват телефон. Е кво правят тогава? Пиша им, че онзи Дуни е спрял да пише и ме препраща на друг/а., бяга от комуникация.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Ако не си пратил отговор, задръж малко! Не бъди многословен, че само им даваш опция да ти заобикалят съществените въпроси!

 

Благодари им за отговора и поискай ДВЕТЕ страници, които не си получил и само отбележи, че не виждаш къде е "сЪбмитнатият" отговор на а/к. 

 

И чакай!

 

В отговора им пише: Total pages incl. this: 3

 

Вероятно в тях е скрит "отговорът" на авиокомпанията, който май не съществува.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.