Прескочи до съдържание

Отмяна на полет при RYANAIR и възстановяване на сума


Препоръчани мнения

Имейлът е на ZORMPAS ,а писмото прикачено в него е от E. DELOUKA

                                                                                 ACTING  DIRECTOR of                                                                 AIR TRANSPORT AND INTERNATIONAL

                                                                                      AFFAIRS DIVISION

Връзка към коментар

Това с транслитерацията е известно: бирата е МПира, Робърт Де Ниро е роМПерт НТе ниро, ... :)

По темата - важно е реално кой е подписал писмото, но можеш да се обърнеш и към 2-мата - Зорбас и Делука... :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз съвсем се обърках!

 

Към и-мейла, който си сканирал имаш ли още две страници приложение или не?

Ако ги имаш, дай да видим какво пише в тях, ако ги нямаш, поискай да ти ги пратят и попитай и Зорбас и Делука, както казва akair, защо си мислят, че си бил уведомен. 

Връзка към коментар

Eто го е в оригинал, само съм си махнал данните.

 

http://dox.bg/files/dw?a=b7726a2b20

 

Очевидно не си получил три страници, а само една.

Остава питанката какво пише в двете, които не си получил.

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Зормпас ми изпрати писмото от Раян. Качих снимките от външен източки, че тук не са качествени, нещо пак маже.

 

cs-2_page_1_97f70_30750791.jpg

 

 

 

 

cs-2_page_2_3c7a5_30750792.jpg

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Сега можеш да напишеш на г-н Зорбас, че горният скрийн шот не може да се приеме за доказателство за успешно осъществена комуникация и молиш да ти изпратят оригиналния текст и на трите и-мейла от 7/03, 11/03 и 14/03, които ти не си получил и не си запознат с тяхното съдържание. 

Редактирано от но нейм
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

молиш да ти изпратят оригиналния текст и на трите и-мейла от 7/03, 11/03 и 14/03, които ти не си получил и не си запознат с тяхното съдържание. 

това едва ли ще причини смут и притеснение в редиците на Ryan, колко му е да нащракат три "оригинални текста", и да ги пратят на Зорбас - с дати, часове и всички "оригинални" атрибути на нормалните електронни писма ;)

Въпросът е какво според Зорбас е основанието да вярва на твърденията на Ryan, а на тези на  Холивуд - не? И как според Зорбас един клиент на авиокомпания следва да докаже, че НЕ е получил уведомителни писма по електронен път? Като изпрати скрийн от входящата кутия на пощата си, където се вижда че липсват НЕполучените писма ли?!  :biggrin:

(ако следваме логиката, и по примера на доказване, с който Ryan са те "заковали" според тях)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

това едва ли ще причини смут и притеснение в редиците на Ryan, колко му е да нащракат три "оригинални текста", и да ги пратят на Зорбас - с дати, часове и всички "оригинални" атрибути на нормалните електронни писма ;)

Ами, да почват да го пишат тогава, к'во чакат? Пък ние чакаме да видим как ще се справят с фалшификацията.

Като не искат да плащат обезщетение, да си го изработят поне!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Дори FR няма да си позволят такава груба фалшификация - да изфабрикуват писмо... :)

Още повече, че според регламента клиентът трябва да каже какво иска, след като е известен за промяната на часа (закъснението) :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Още повече, че според регламента клиентът трябва да каже какво иска, след като е известен за промяната на часа (закъснението) :)

Това да им го "сервира" след като получи трите оригинални писма, с които го уведомяват.

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Регулаторен орган, а? :rofl:    

Отговор от Зормпас:

Dear Mr ххххххх, your complain was overdue for us since the company sent us the evidence that proves they have sent you the email more than 15 days in advance of your departure date.you have the right to take the company to the court.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

А сега му напиши, че имейл не са ти пращали и това става ясно от два момента:

 

1, отказват да ти ги препратят, за да се запознаеш с тяхното съдържание

2, това, което ти писа akair - очевидно след като не си се свързал с тях, за да заявиш желанието си според ситуацията, ти не си получил техните имейли, а те не са направили опит да се свържат с теб по телефона.

 

Oще един път подчертай, че очакваш да ти изпратят имейлите с оригиналните текстове. В противен случай ти става ясно, че такива имейли не съществуват и компанията се опитва да не плати дължимото обезщетение.

Връзка към коментар

Да но да се справя със структурирането на изреченията , все пак не съм филолог по инглиш. Вярват на компанията, не им се работи. Явно се подпират взаимно. Позната картинка.

Връзка към коментар

Да, мисля че в тоя момент стигаш задънена улица. И ако искаш да продължиш трябва съд, където раян да представят хедърите от имейлите и т.н....

Връзка към коментар
Публикувано: (редактирано)

Скицарах някакво писмо до Делука, в което го информирам, че не приемам твърдението на Раян.

Също така го информирам, че не ми за първи път компания - национална или нискотарифна, която променя разписанието си,но всичките намираха начин да ме уведомят по ел.поща или телефон. Очевидно Раян е изключение.

Снимката на тяхната ел.поща  не доказва нищо. Питам го дали смята снимката за доказателство?  Информирам го ,че Дуни не ми изпрати  доказателство за: доставката на писмата, съдържанието им и т.н. Нещо повече, той ми прехвърли писмената молба на своя колега Кларк, като избягва комуникация.  Защо не ми предоставя исканата информация?

След 3 неуспешни и недоказани опита да ме информират по пощата, то последното според снимката на 14.03  е 40 дни преди полета. Защо Раян не ме потърси по телефон или по пощата след тази дата? Какво всъщност правят?

Очаквам да ми изпратите трите  ел.писма със съдържанието им.  В противен случай става ясно, че такива писма не съществуват и компания избягва плащане на компенсация.

 

Друго няма какво на направя.

 

ПС. Ще му прикача и снимка на вдодящите ми ел.съобщения за 3-те споменати дати, на която има всякакви писма от авиокомпании, но не и от Раян.

Редактирано от Hollywood
  • Харесвам 4
Връзка към коментар

И понеже няма нищо, което да е по-страшно за един бюрократ от топлото му местенце, добави следното изречение в края.

 

I believe that the National Enforcement Bodies, whose obligatory nomination or creation was initiated by the EC, are appointed to verify that transport operators are treating all passengers in accordance with their rights with respect to Regulation 261/2004. If you declare that the case is overdue for you, despite the fact that you did not take into consideration all evidences, provided by both parties  and you did not clarify a number of questions, I will have no other option but to bring the case to the attention of the European Commision and personally to the Vice-President - Mr. Siim Kallas. The rights of the european citizens is among the essential values of the European Union and I am convinced that the EC will be thankful to have been informed for a govermental agency, which does not keep an eye on passengers' rights in their integrity.

 

С други думи учтиво му обясняваш, че той си е свършил работата "през пръсти" и го заплашваш, че ако не се раздвижи, ще се оплачеш на комисаря по транспорта, който на всичкото отгоре е и вицепрезидент на ЕК. Той сам ще се досети, че подобно оплакване ще започне с проверка от страна на ЕК, която не е ясно какво точно ще установи и колко точно хора ще бъдат уволнени и/или подведени под отговорност за начина, по който работят.  :D

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

И един (почти) (риторичен) въпрос - как FR са ти писали за променения час и писмата не са стигнали до теб, а доста безпроблемно получаваш писмата, които отхвърлят на твоето оплакване :)

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...
Публикувано: (редактирано)

След две седмици няма никакъв отговор от гръцкото гва. Не съм очаквал такаво отношение, но явно това е. Не бих се обърнал друг път за каквото и да е на такава тематика. Поддържат версията/страната на авиокомпанията, може би са едно.

 

Искам да Ви попитам, дали имате практика с застраховката на Армеец към кредитната и по-специално за покритието "Отлагане на пътуването на час"? Виждам, че по полица ми се полагат 20$ на час. Дали не съм изпуснал сроковете за искане на това покритие в този случай?

 

ПС Видях , че имам 5 дни да уведомя Застахователя. Изгубили сме и застраховката.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

Бе, ти си голям песимист!

 

Напротив, толкова си ги затруднил, че сега се чудят между две фрапета в гръцката жега какво да ти отговорят.

 

Не губи търпение и след една седмица им прати един "римайндър", ей така за кеф!

И без това нямаш какво да губиш, побъзикай ги малко!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Минаха 45 дни, разбира се без отговор на   писмо ми. Папката са я преместили от бюрото в секцията или направо в кофата за по-лесно. :lol:  Да си пишеш с  институции и чиновници. :biggrin:   Жалба от пътник, а ? Нема такаво! :sarcastichand: 

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.