gery_em Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 А какво е разстоянието между терминалите? С автобус ли трябва да се предвижа? Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 А какво е разстоянието между терминалите? С автобус ли трябва да се предвижа? Пеша, не е чак толкова голямо летището. Ето тук има информация, при положение че влизаш извън Шенген ще трябва да минеш проверка за сигурност: http://www.adr.it/web/aeroporti-di-roma-en-/pax-fco-flight-connections Връзка към коментар
gery_em Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Благодаря! Връзка към коментар
Фил Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Аз точно на Фиумичино винаги имам едно на ум! Връзка към коментар
Bliss Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 (редактирано) Я разкажи Фичо. На 29-ти ще го правя това упражнение. Прекачване за 1,15 ч. за Болоня. И като се чекираме в София за какво да внимавам? Идеята е багажът да си пътува до крайна дестинация и да не ми го изгубят все пак. Билетите са купуване заедно, превозвач АлИталия. Рових на картите на Фиумичино да видя къде са транзитните ленти, но няма изобразено. По форумите пишат, че пеша между двата терминала е 10-15 мин. И секюрити проверка се минава. Оф забравих - прудружени от дете на 6 г. Редактирано 14 април, 2016 от Bliss Връзка към коментар
Гост Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Пеша, не е чак толкова голямо летището. Ето тук има информация, при положение че влизаш извън Шенген ще трябва да минеш проверка за сигурност: http://www.adr.it/web/aeroporti-di-roma-en-/pax-fco-flight-connections Леле, основател... Аз съм ТИЧАЛА баш на това летище - стори ми се огромно. Полет от Милано с прехвърляне за София. Е, преди време, де - може да е от неопитност, ама... Иначе пеша, да. Иначе и аз мисля, че час и 20 минути ще са достатъчни, но лично аз бих била леко на тръни. Връзка към коментар
gery_em Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Да, леко съм "на тръни", защото не зная дали ще има указателни надписи за посоката към терминал 1, също и за това проверката за сигурност да преминава по-бързо. Колко време преди излитането трябва да съм на гейта? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Я разкажи Фичо. На 29-ти ще го правя това упражнение. Прекачване за 1,15 ч. за Болоня. И като се чекираме в София за какво да внимавам? Идеята е багажът да си пътува до крайна дестинация и да не ми го изгубят все пак. Билетите са купуване заедно, превозвач АлИталия. Рових на картите на Фиумичино да видя къде са транзитните ленти, но няма изобразено. По форумите пишат, че пеша между двата терминала е 10-15 мин. И секюрити проверка се минава. Оф забравих - прудружени от дете на 6 г. Не съм много сигурен дали багажа може да се чекира до края, след като имаш вътрешен полет (т.е. дали не трябва да си го вземеш в Рим, да минеш митница и да го чекираш пак за вътрешния полет). Може би с ЕС не е необходимо. Питай на гишето изрично какво става с багажа, да не остане в Рим, а ти да си мислиш, че ще си ги вземеш накрая. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Да, леко съм "на тръни", защото не зная дали ще има указателни надписи за посоката към терминал 1, също и за това проверката за сигурност да преминава по-бързо. Колко време преди излитането трябва да съм на гейта? Табели ще има, а колко преди полета...ми колкото можеш, отивай директно на гейта Ако остане време може да се пошляеш по магазините наоколо. Bliss, не мисля, че някъде в Европа чекират багажа само до междинна точка, аз поне не се сещам за такова летище. Куфара най-вероятно ще си те чака в Болоня, а дали ще се загуби по пътя ще трябва да стискаш палци 2 Връзка към коментар
Фил Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 (редактирано) Я разкажи Фичо. На 29-ти ще го правя това упражнение. Прекачване за 1,15 ч. за Болоня. Ето тук съм описал някои мои премеждия на летище Фиумичино. Редактирано 14 април, 2016 от Фичо Връзка към коментар
Гост Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 (редактирано) Ето тук съм описал някои мои премеждия на летище Фиумичино. Малииииии... Което ми напомни как се пререждах на Банкокското летище - след 1,5 часа чакане да мина поне частично някакви проверки, плюс дропване на багаж, с огромен шанс да си изпусна самолета - още не бях минала вътрешна и паспортна проверка, а опашките грандиозни, и една белокожа ми се разкряка като при вас: И ние закъсняваме за полет, бе Редактирано 14 април, 2016 от Гост Връзка към коментар
gery_em Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Фичо, тук вече тотално ме притесни. Ако си изпусна полета за Милано... какво правя тогава? Билетът ми е отиване и връщане. Ще мога ли да се кача на следващ полет до Милано с Алиталия и да се върна със същият билет?! Вероятно за повечето тук, задавам глупави въпроси, но като не съм наясно, предпочитам да се подготвя за всякакви ситуации... Връзка към коментар
Фил Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 (редактирано) Фичо, тук вече тотално ме притесни. Е, недей чак да се притесняваш, по-скоро се мобилизирай, моите случаи са по-скоро изключения, но ги споделям, за да има човек едно на ум, а и както е известно италианците, като южен народ, понякога имат проблеми с организацията ... Ако си изпусна полета за Милано... какво правя тогава? Билетът ми е отиване и връщане. Ще мога ли да се кача на следващ полет до Милано с Алиталия и да се върна със същият билет?! Ще можеш - след като полетите са ти на един билет, авикомпанията има задължението да те превози до крайната дестинация. Вероятно за повечето тук, задавам глупави въпроси, но като не съм наясно, предпочитам да се подготвя за всякакви ситуации... Не са глупави въпроси, никой не се родил научен и информиран за всичко, а и в този форум хората са любезни и услужливи, така че не се притеснявай! Редактирано 14 април, 2016 от Фичо 2 Връзка към коментар
gery_em Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Благодаря за информацията! Връзка към коментар
Nati Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Малииииии... Което ми напомни как се пререждах на Банкокското летище - след 1,5 часа чакане да мина поне частично някакви проверки, плюс дропване на багаж, с огромен шанс да си изпусна самолета - още не бях минала вътрешна и паспортна проверка, а опашките грандиозни, и една белокожа ми се разкряка като при вас: И ние закъсняваме за полет, бе И аз имах подобно преживяване в Банкок. Бях там 3 часа по-рано, а накрая трябваше да тичам, за да се кача на самолета. Имаше грандиозна опашка.... Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Ще можеш - след като полетите са ти на един билет, авикомпанията има задължението да те превози до крайната дестинация. Хм, искаш да кажеш, ако са два полета на един билет и изпуснеш поради някаква си причина връзката, авиокомпанията е ДЛЪЖНА да те превози до крайната дестинация? Има ли някакво условие? Ами то може умишлено да пропуснеш и да си хванеш полета след ден два. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Хм, искаш да кажеш, ако са два полета на един билет и изпуснеш поради някаква си причина връзката, авиокомпанията е ДЛЪЖНА да те превози до крайната дестинация? Има ли някакво условие? Ами то може умишлено да пропуснеш и да си хванеш полета след ден два. "някаква си причина" не е случайна причина, а по вина на авиокомпанията Ако изпуснеш полета заради това, че са ти продали невъзможна за постигане връзка, ако първият полет закъснее и т.н. А не, ако просто ти е кеф да останеш повече в междинна точка и се загубиш 3 часа из безмитните Връзка към коментар
Duke Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 "някаква си причина" не е случайна причина, а по вина на авиокомпанията Ако изпуснеш полета заради това, че са ти продали невъзможна за постигане връзка, ако първият полет закъснее и т.н. А не, ако просто ти е кеф да останеш повече в междинна точка и се загубиш 3 часа из безмитните В тази връзка да допълня, че покрай засилените мерки за сигурност и удълженото време за чакане при секюрити чек, не е зле в подобни случаи да снимате опашката пред вас. Снимките биха послужили като доказателство пред авиокомпанията, че закъснението за свързващия полет не е по ваша вина. Добре е да се знае, че зоните за секюрити чек са забранени за фотографиране, следователно бъдете дискретни... 1 Връзка към коментар
Kamen Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 И кой го определя това "невъзможна връзка"? Ми да кажем здравословна/трудно придвижване/, физиологична или друга причина. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 И кой го определя това "невъзможна връзка"? Ми да кажем здравословна/трудно придвижване/, физиологична или друга причина. Ако има други хора от същия полет, които са си направили връзката без проблеми например, едва ли може да претендираш, че връзката е била твърде кратка. Ако полета ти кацне на време, а смяташ, че няма как да си хванеш връзката отиваш възможно най-бързо на гише на компанията да ги информираш и да ти кажат какво да правиш. Това да стане преди фактическото излитане на връзката. Няма да стане да се появиш 3 часа по-късно с 5 торби от безмитните и да им кажеш, че не си успял да стигнеш навреме за полета заради тяхното кратко прекачване Иначе авиокомпаниите си правят графиците, така че да покриват т.нар. minimum connecting time, който е параметър на всяко летище. По търсене в интернет ми излизат дискусии, че за Фиумичино от т1 до т3, това е 45 мин. Сега може да е усложнено заради проверките за сигурност, но 1:20 трябва да са достатъчно. 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 По принцип не се продават билети с невъзможни връзки, освен ако е станала някаква грешка. За всяко летище и тип трансфер (примерно международен - домашен, Т1-Т2) има дефинирано минимално време за прекачване и билети с по-малко време не се продават. Или е променен часа на полета, така че е станала невъзможна впоследствие. Има автоматични проверки, които правят промени и по другите полети в такива случаи, за да стане възможна. Предполагам, че е възможно някой билет да мине през ситото и да остане невъзможен, не знам. Така че по-скоро имате право на грижа при закъснения по вина на компанията, летищните власти и подобни. Връзка към коментар
Гост Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 И аз имах подобно преживяване в Банкок. Бях там 3 часа по-рано, а накрая трябваше да тичам, за да се кача на самолета. Имаше грандиозна опашка.... Точно ТРИ часа бях преди полета. И ако не бях се прередила, щях да го изпусна. Взе ми се акъла просто... Специално писах, да споделя опит. Връзка към коментар
Nati Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Преди да пътувам, някъде по темите си мисля, че някой беше казал, че няма опашка в Банкок на летището. Но сигурно съм била запомнила грешно или пък не съм разбрала правилно следващите пътешественици да си предвидят повече часове Връзка към коментар
Гост Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Преди да пътувам, някъде по темите си мисля, че някой беше казал, че няма опашка в Банкок на летището. Но сигурно съм била запомнила грешно или пък не съм разбрала правилно следващите пътешественици да си предвидят повече часове Беше колосална опашка на Дон Муеанг. Изрично написах, че сутрин е ад. Струпали са такава бройка самолети, излитащи между 6.30 и 7.30, че летището и гишетата не могат да ги поемат... Аз отидох в 4.15 за полет в 7.30, а не бях се добрала до 6,30 до гишетата на Air Asia. Просто полудях, ама Връзка към коментар
T.E.Lawrence Публикувано: 14 април, 2016 Сподели Публикувано: 14 април, 2016 Преди да пътувам, някъде по темите си мисля, че някой беше казал, че няма опашка в Банкок на летището. Но сигурно съм била запомнила грешно или пък не съм разбрала правилно следващите пътешественици да си предвидят повече часове Служителите в Банкок се мотаят страшно много, за капак при чекиране на такива големи полети като катарските почти винаги има такива, които се учат с инструктори. Веднъж имаше една забрадена мома, на която й помагаха трима, тя реално сигурно точно трима пътници обслужи, докато целия самолет го чекираха на останалите гишета. С всяка година става все по-бавно чекирането, не знам защо така. Между другото катар еъруейз има отделно гише за уеб чекирани и силвър мембърс, освен за бизнес класата, където почти нямаше хора последния път. 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега