naTpuoT Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 преди 7 минути , mamaivy каза: И още разсъждавайки по темата,кой всъщност поема разликата-Букинг или хотела,защото знаем за безплатия обяд. Разликата се поема от хотела, в който си направил първоначалната резервация. Не знам до колко дни ще ти възстановят сумата,но при всички положения ще я изравнят и ще платиш цената,на която си направил първичната резервация. 1
lyusi Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 18 minutes ago, mamaivy said: Днес ми анулираха резервация за част от лятната почивка и от Букинг се свързаха с мен с оферта за ново място за настаняване.Хотелът никак не е лош,но е с 120Е на вечер по- скъп от първоначално резервирания(133 лв за 2възрастни и 2 деца).От Букинг твърдят,че те ще поемат тази разлика,но ще трябва да си платим на място в хотела цялата сума,а после те в най-кратки срокове ще възстановят сумата.Някой сблъсквал ли се е с аналогичен случай и колко е кратък този най-кратък срок,че на практика почивката ни става тройна.И още разсъждавайки по темата,кой всъщност поема разликата-Букинг или хотела,защото знаем за безплатия обяд. На мен ми се е случвало - хотелът в Банкок поиска да си отменя резервацията, защото бил овърбукнат. Естествено, не го направих-свързах се с букинг, те поеха случая и ми предложиха алтернативно настаняване, съответно отмяната на старата резервация и резервирането на новия хотел го направиха те, след като им потвърдих, че приемам новия хотел. Имаше разлика в цената по двете резервации /новият хотел беше по-скъп/, но ми възстановиха разликата. Условието беше да им изпратя издадената от хотела фактура за платения престой. Процедурата отне около десетина дни от изпращането на мейла с фактурата до възстановяване на сумата по посочена от мен карта. 3
naTpuoT Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 преди 9 минути , lyusi каза: На мен ми се е случвало - хотелът в Банкок поиска да си отменя резервацията, защото бил овърбукнат. Естествено, не го направих-свързах се с букинг... Много правилно. В такъв случай никога не се канселира така доброволно. 1
lyusi Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 Неудобството в цялата ситуация е, че връщат парите след престоя, т.е. плащаш си изцяло цената на нощувките в новия хотел, взимаш фактура и чак след приключване на престоя искаш рефънд. 1
slujitel Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 И на мен ми се е случвало, в Саленто, Колумбия. Пристигнахме и собственика на къщата буквално ни изгони с думите, че съм била анулирала резервацията. Намерих интернет и букнах друга къща, взех фактура и писах на Букинг, дестина дни почаках да разгледат случая, след което ми възстановиха разликата. 1 1
rik4o Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 Съвсем наскоро имах подобен проблем с настаняване в Будапеща. От Букинг ми се обадиха с новината, че хостът не може да ни настани в избрания апартамент поради ремонт. Предложили са им да ни предоставят друг апартамент, който обаче не отговаряше на изискванията ми и не се съгласих. След това Букинг ми предложиха друго място за настаняване, съобразявайки се с първоначалния ми избор, но с по-висока цена. Обещаха да поемат разликата в цената. Така и стана. Единственото изискване беше да им пратя по email разписката за платената сума. В рамките на 10-тина дни след това получих точната сума, компенсираща разликата, по моята сметка. И това беше - точно, коректно и в разумни срокове. 5
noshtna_ptica Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 (редактирано) И на мен ми се е случвало - в Болоня и в Мадрид. След ползване на нощувките им изпратих сканирана фактурата и до няколко дни парите ми бяха по сметката. Ако не харесаш мястото, което те ти предлагат, а харесаш друго по-скъпо, ще ти възстановят разликата в цената до тяхното предложение. Дано го написках ясно, че нещо се овъртолих... Редактирано 20 април, 2017 от noshtna_ptica
aneliya Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 При мен са поемали разлика, в такава ситуация, беше 150 евро за една седмица. Като, те ми предложиха няколко хотела, които аз не одобрих и тогава казаха , че до 150 евро ще ми изплатят коменсация, след като им изпратя сметката. 1
noshtna_ptica Публикувано: 20 април, 2017 Публикувано: 20 април, 2017 преди 1 минута , aneliya каза: При мен са поемали разлика, в такава ситуация, беше 150 евро за една седмица. Като, те ми предложиха няколко хотела, които аз не одобрих и тогава казаха , че до 150 евро ще ми изплатят коменсация, след като им изпратя сметката. И аз имах предвид същото. В моя случай харесах с разлика 170, от които те ми възстановиха 150. 2
VladimirK Публикувано: 12 май, 2017 Публикувано: 12 май, 2017 Вече и Пощенска банка си партнира с booking: "Сега с кредитните карти Visa и Mastercard от Пощенска банка разполагате с повече привилегии - получавате 5% отстъпка от заплатената с кредитната карта цена за настаняване в България или чужбина всеки път, когато правите резервация в Booking.com, чрез линк от уебсайта на банката. Отстъпката е специално договорена за клиенти с кредитни карти, издадени от Пощенска банка, в резултат на сътрудничеството с Booking.com и се предоставя от банката независимо от други обявени отстъпки във връзка с резервацията. Как да получите Вашата отстъпка: Посетете страницата на Booking.com от уебсайта на банката; Изберете дестинация и направете резервация със своята кредитна карта от Пощенска банка;Платете престоя си на избраното място за настаняване с кредитната карта, с която сте направили резервацията;Отстъпката се получава обратно по картата в срок до 90 дни, считано от края на месеца, в който е използвана резервацията и е напуснато мястото за настаняване. ... Отстъпката не важи при плащания в брой и резервации, направени директно от уебсайта на booking.com... " Сред другите партньори на booking, които дават някакви отстъпки, са ПИБ (fibank) 3%, wizzair 5%, ... Който иска, може да допълни списъка. 2
Dreamm Публикувано: 12 май, 2017 Публикувано: 12 май, 2017 В тази връзка fibank възстановява 3% от стойността на заплатената резервация, направена чрез тях в booking.
ACM Публикувано: 21 юли, 2017 Публикувано: 21 юли, 2017 Като тръгна да взимам хотел в буукинг през уиз, пак ми дава 10% връщане по сметката. Това промо ли е или пак се върнаха към първоначалния %?
bad kid Публикувано: 21 юли, 2017 Публикувано: 21 юли, 2017 В момента е 10, взимай, преди това беше 5
pamela Публикувано: 21 юли, 2017 Публикувано: 21 юли, 2017 А някой реално получил ли е 10%? Защото, когато аз правих резервации, пишеше официално
ACM Публикувано: 21 юли, 2017 Публикувано: 21 юли, 2017 Аз знам, че беше 5%, но пък преди 1 година си беше 10. Въпросът е това някакво промо ли е или пак се върнаха към 10% за постоянно. Не намирам информация никъде.
bad kid Публикувано: 21 юли, 2017 Публикувано: 21 юли, 2017 Май няма инфо,предполагам, че ще както им скимне...
noshtna_ptica Публикувано: 23 юли, 2017 Публикувано: 23 юли, 2017 На някого изплатен ли му е бонуса от времето, когато в сайта на Уиз пишеше 10%, а в Букинг . 0,1%? И колко реално връщат? Имам такива резервации, но още не съм ги ползвала.
miroslava Публикувано: 24 юли, 2017 Публикувано: 24 юли, 2017 15 hours ago, noshtna_ptica said: На някого изплатен ли му е бонуса от времето, когато в сайта на Уиз пишеше 10%, а в Букинг . 0,1%? И колко реално връщат? Имам такива резервации, но още не съм ги ползвала. Аз имам няколко резервации с 10% бонус. Получих си ги един месец след дата на напускане на хотела. Сумата е закръглените 10%. В акаунта на уиз под ваучери се вижда бонуса. 1
Lirea Публикувано: 2 август, 2017 Публикувано: 2 август, 2017 Нормално ли е хотел да ми изтегли парите за нощувка 2 месеца преди нощувката? Вярно, че е без право на отмяна и така или иначе ще им ги дам, но малко ме притеснява този факт. Отначало в онлайн банкирането ми излизаше като блокирана сума, но два дена след резервацията сумата вече е изтеглена. Според условията, които получих с потвърждението на резервацията, се казва: "В някои случаи те могат да започнат да преоторизират картата ви преди да пристигнете, за да потвърдят, че тя е валидна и не е била изгубена или открадната. Това може да изглежда като временно блокирана сума, но не е фактическото плащане".
Алекс Публикувано: 2 август, 2017 Публикувано: 2 август, 2017 Напълно възможно. За моята резервация за 2018, която е с безплатна отмяна и плащане в хотела, ми изтеглиха сумата. Свързах се с хотела, оказа се, че е станала грешка. Искали да проверят картата ама как така станало. Така че си виж условията. Може също да има и 100% предплащане като е без отмяна. Ако мислиш, че нямат основание, се свържи с тях. 2
Lirea Публикувано: 2 август, 2017 Публикувано: 2 август, 2017 Четох като гламава условията, но не видях да искат предварително плащане. А и досега не ми се беше случвало да ми дръпнат пълната сума. Писах на хотела (което само по себе си беше предизвикателство предвид бъгавата им платформа за контакт, а единствената алтернатива беше телефон). Да видим какво ще измислят. Важното е да имам отговор черно на бяло.
slujitel Публикувано: 3 август, 2017 Публикувано: 3 август, 2017 преди 5 часа, Lirea каза: Четох като гламава условията, но не видях да искат предварително плащане. А и досега не ми се беше случвало да ми дръпнат пълната сума. Писах на хотела (което само по себе си беше предизвикателство предвид бъгавата им платформа за контакт, а единствената алтернатива беше телефон). Да видим какво ще измислят. Важното е да имам отговор черно на бяло. Щом е без отмяна се плаща веднага, на мен винаги са ми вземали парите веднага, даже не след 2 дни, но аз плащам с дебитна карта. Ако е без депозит, тогава блокират сума за проверка на картата. Сега, ако от хотела решат могат и да не вземат парите от картата веднага, може и след време, но не е странно и веднага да е. 2
Lirea Публикувано: 3 август, 2017 Публикувано: 3 август, 2017 Благодаря за успокоението И аз платих с дебитна карта.
temporary Публикувано: 3 август, 2017 Публикувано: 3 август, 2017 Да когато е без отмяна и искат карта в повечето случай теглят парите веднага, по скоро е изключение да не ги изтеглят. На мен ми се е случвало и при "безплатно анулиране" да теглят сумата - е после я възстановиха.
slujitel Публикувано: 3 август, 2017 Публикувано: 3 август, 2017 Преди 1 час, temporary каза: Да когато е без отмяна и искат карта в повечето случай теглят парите веднага, по скоро е изключение да не ги изтеглят. На мен ми се е случвало и при "безплатно анулиране" да теглят сумата - е после я възстановиха. И на мен ми се е случвало, ама то на мен какво ли не ми се е случвало с хотелите от Букинг, но не мога да не похваля платформата, че винаги са заставали зад мен и никога не съм била ощетявана.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега