Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

преди 3 часа, Lirea каза:

Благодаря за успокоението :)

 

И аз платих с дебитна карта.

Аз мисля, че с дебитна карта не може да се блокира сума, т.е. се тегли, дори да искат само да блокират. Може и да греша. 

Връзка към коментар

Разполагаемостта и наличността бяха различни в продължение на два дни. Може просто транзакцията да не е била осчетоводена през това време и затова да са изглеждали като блокирани.

Редактирано от Lirea
Връзка към коментар

На мен са ми дърпали пари по кредитна карта - при безплатна анулация. И в двата случая май беше отбелязано, че хотелът може и да го направи, но не съм хиляда процента сигурна. И двата случая бяха в Англия.

 

В първия случай искрено се ядосах, защото беше месеци по-рано блокировката, а и не бях сигурна, че ще ползвам резервацията. Написах ледено писмо на доставчика и анулирах резервацията. Парите ми бяха по сметка след два дни.

Във втория нищо не предприех, защото ги бяха изтеглили малко преди пътуването, а и смятах да ги ползвам. 

Връзка към коментар

Аз да повторя за десети път, безплатна анулация не значи, че не искат плащане предварително, това са различни неща. Ако е отбелязано, че хотела може да изтегли парите, значи може, ако ще една година предварително да е...

  • Харесвам 7
Връзка към коментар
Преди 1 час, neuromancer каза:

Аз да повторя за десети път, безплатна анулация не значи, че не искат плащане предварително, това са различни неща. Ако е отбелязано, че хотела може да изтегли парите, значи може, ако ще една година предварително да е...

Точно така е и аз го установих по горния начин :) 

Връзка към коментар

Уф,имам един проблем с хотела, който съм букнала в Копенхаген.Подозирам, че няма денонощна рецепция,  защото пише, че настаняването е до 17 часа и, ако ще идваме по-късно, да се свържем с хотела.

От три дни пиша писма, през резервационната система,  от хотела ни вест, ни кост.

А никак не ми ще да се окажа в ситуация, да няма кой да ни настани , че полетът от Берген каца около 22. Докато вземем багажа,  колата, ще стане полунощ.

Направо съм в голямо чудене.Ще ги чакам и утре и ще сменям хотела.

Какво друго мога да направя?

 

 

Редактирано от AlexandraKo
Връзка към коментар
преди 33 минути , AlexandraKo каза:

Направо съм в голямо чудене.Ще ги чакам и утре и ще сменям хотела.

Какво друго мога да направя?

Ми нямаш какво друго :) Дано да е с безплатна отмяна, хем хотел, хем до 17...това означава ли, че само между 14 и 17 е чекирането при положение, че повечето пък не чекират преди това?

Връзка към коментар
Преди 1 час, AlexandraKo каза:

Уф,имам един проблем с хотела, който съм букнала в Копенхаген.Подозирам, че няма денонощна рецепция,  защото пише, че настаняването е до 17 часа и, ако ще идваме по-късно, да се свържем с хотела.

От три дни пиша писма, през резервационната система,  от хотела ни вест, ни кост.

А никак не ми ще да се окажа в ситуация, да няма кой да ни настани , че полетът от Берген каца около 22. Докато вземем багажа,  колата, ще стане полунощ.

Направо съм в голямо чудене.Ще ги чакам и утре и ще сменям хотела.

Какво друго мога да направя?

 

 

Няма ли телефон, да се обадиш? Виж в потвърждението, може да оставят ключовете и да си отвориш с код или нещо подобно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 9 минути , slujitel каза:

Няма ли телефон, да се обадиш? Виж в потвърждението, може да оставят ключовете и да си отвориш с код или нещо подобно.

Не, няма.Ще видим, дали ще отговорят.

Всъщност, телефон има.Но няма да им се обаждам, ако не ми отговорят, просто сменям хотела.Този ми се видя интересен,  че е на островче,  в бивш военен форт.

Тяхна е грижата за клиента.

Хотели колкото щеш.

 

Редактирано от AlexandraKo
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Прочети още веднъж условията по резервацията. Аз имах почти същия проблем. Пишеше, че има денонощна рецепция и в същото време, че трябва да пристигнем до 17 ч. Звучеше много противоречиво, писах им, отговориха ми, че трябва да платя до 17 ч., а след това можем да пристигнем, когато желаем. Надявам се да нямаме проблеми! Същото желая и на вас!

Връзка към коментар
преди 4 часа, AlexandraKo каза:

Уф,имам един проблем с хотела, който съм букнала в Копенхаген.Подозирам, че няма денонощна рецепция,  защото пише, че настаняването е до 17 часа и, ако ще идваме по-късно, да се свържем с хотела.

От три дни пиша писма, през резервационната система,  от хотела ни вест, ни кост.

А никак не ми ще да се окажа в ситуация, да няма кой да ни настани , че полетът от Берген каца около 22. Докато вземем багажа,  колата, ще стане полунощ.

Направо съм в голямо чудене.Ще ги чакам и утре и ще сменям хотела.

Какво друго мога да направя?

 

 

Не мисля, че трябва да рискуваш. На мен ми се случи това

https://magelanci.com/forums/topic/456-разкажете-интересна-случка-по-време-на-пътешествие/?do=findComment&comment=190372

 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 9 часа, Емика каза:

Емика, много ти благодаря! Точно от такава случка се притеснявах. Букнах си един 4 звезден, че да ми е спокойно. А тези ги отсвирих. Не може да съм им написала 5 писма, без ответ.:O

От Букинг всеки път ми отговарят, че препращат писмото, но отговор няма.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Подозирам, че въпросният хотел дето не отговаря на мейли, има начин за късно настаняване и извън посочените часове, я телефон, я звънец.Защото иначе биха загубили много клиенти. Но наистина няма как да тръгнеш без да знаеш дали ще има къде да спиш.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 6 минути , bad kid каза:

Подозирам, че въпросният хотел дето не отговаря на мейли, има начин за късно настаняване и извън посочените часове, я телефон, я звънец.Защото иначе биха загубили много клиенти. Но наистина няма как да тръгнеш без да знаеш дали ще има къде да спиш.

Това,  за загубата на клиенти при тия северни държави е толкова "извратено". Той си има работно време... А и е толкова скъпо, че и два клиента на месец му стигат... :) 

Още имам чувството, че не мога да преглътна (в буквалния смисъл) сандвича от 50 лв., а минаха близо 2 години :) 

Редактирано от ven62
  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 10 минути , ven62 каза:

Още имам чувството, че не мога да преглътна (в буквалния смисъл) сандвича от 50 лв.

Копенхаген...? Я разкажи по-подробно, че ни предстои посещение за 3 дни там... :) Да сме подготвени и ако трябва да преядем от тук за 3 дни напред.... :lol:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 8 минути , bad kid каза:

Подозирам, че въпросният хотел дето не отговаря на мейли, има начин за късно настаняване и извън посочените часове, я телефон, я звънец.Защото иначе биха загубили много клиенти. Но наистина няма как да тръгнеш без да знаеш дали ще има къде да спиш.

Вероятно има, ама, дето вика Вен, при тези цени, трябваше те да са ми се обадили, не- аз да пиша сто депеши.:O

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 26 минути , chandni каза:

Копенхаген...? Я разкажи по-подробно, че ни предстои посещение за 3 дни там... :) Да сме подготвени и ако трябва да преядем от тук за 3 дни напред.... :lol:

Заповядай:

Накрая на първото мнение в темата.

 

 

btw,

Отне ми 10-на минути докато намеря тази тема, а аз съм я писал. Ако беше пътепис - щеше да стане за секунди (това във връзка с тази тема: цък) ;):) 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 9 минути , ven62 каза:

Заповядай:

Накрая на първото мнение в темата.

 

 

btw,

Отне ми 10-на минути докато намеря тази тема, а аз съм я писал. Ако беше пътепис - щеше да стане за секунди (това във връзка с тази тема: цък) ;):) 

А какъв е проблемът, да го оформиш и като пътепис, и да го сложиш в съответния раздел, че да си го намираш лсно?:lol:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 54 минути , AlexandraKo каза:

Вероятно има, ама, дето вика Вен, при тези цени, трябваше те да са ми се обадили, не- аз да пиша сто депеши.:O

Алекс, имам навика да пиша имейли на хотелите предварително да ги питам разни неща като си правя програмите. Като се започне от транспорт до хотела, в колко часа е първия автобус от градчето, има ли това или онова по резервацията, което не е написано в Букинг, паркинги и разни подобни неща. 90% не получавам отговори, вече си мисля, че тези допълнителни опити да се свържа с хотелите през Букинг нещо не се получават. Веднъж дори намерих имейл на един хотел от техния сайт, макар, че го бях букнала през Букинг, писах им и ми отговориха, а предишните опити за връзка през формата на Букинг си останаха без отговор.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 1 минута , slujitel каза:

Алекс, имам навика да пиша имейли на хотелите предварително да ги питам разни неща като си правя програмите. Като се започне от транспорт до хотела, в колко часа е първия автобус от градчето, има ли това или онова по резервацията, което не е написано в Букинг, паркинги и разни подобни неща. 90% не получавам отговори, вече си мисля, че тези допълнителни опити да се свържа с хотелите през Букинг нещо не се получават. Веднъж дори намерих имейл на един хотел от техния сайт, макар, че го бях букнала през Букинг, писах им и ми отговориха, а предишните опити за връзка през формата на Букинг си останаха без отговор.

Благодаря ти!

Писала съм и друг път през Букинг и съм получавала отговори.

Аз и сега имам пет писма от Букинг, че въпросите ми са изпратени до хотела и като отговорят, веднага ще ми го препратят.

Ама въпроса го реших - отказах я тази резервация и си букнах друг хотел.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 39 минути , AlexandraKo каза:

А какъв е проблемът, да го оформиш и като пътепис, и да го сложиш в съответния раздел, че да си го намираш лсно?:lol:

Да правя едно и също нещо два пъти - а, не, не е за мен тази работа.

"За лудо работи, за лудо не стой" - това ми е в топ 10 по .. тъпизъм

Айде пак ... кое е по-удачно. ... Кокошката или яйцето.

Да не разводняваме тази тема. :) 

 

 

Връзка към коментар
В момента, AlexandraKo каза:

Благодаря ти!

Писала съм и друг път през Букинг и съм получавала отговори.

Аз и сега имам пет писма от Букинг, че въпросите ми са изпратени до хотела и като отговорят, веднага ще ми го препратят.

Ама въпроса го реших - отказах я тази резервация и си букнах друг хотел.

Те писмата за препратените наши писма май са автоматични, и аз винаги ги получавам, ама до там. Преди Букинг даваха за връзка с хотелите директно техните имейли и нямаше проблеми, но от няколко години започнаха да искат цялата кореспонденция да минава през тях и нещо не се получава. Аз звъня по телефона, или ако е далечна страна със скъпи разговори вкарвам номера във Вайбър и се свързвам от там. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , Dani Magelan каза:

От хотелиер зная, че букинг следят съдържанието на писмата, а не  е само автоматично препращане. За мен е малко странно, ако е така.

Не е странно - чрез писане до хотел съм добавял втора стая - това е начина на букинг да си искат комисионна и за нея. От тяхна гледна точка - ако не следят писмата, може да изпуснат някой комисион.

 

Което пък кара отдаващите имоти при първа възможност да направят директен контакт с теб по viber / whatsapp, знаейки ти вече телефонния номер.

Редактирано от 45#2
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.