Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Няма ли отстрани бутон „Друга карта“? Като се въведе номерът на картата, сам ще си я определи каква точно е. На мен ми дава да избирам вид.

 

127494981_Screenshot(258).png.fb612666ffa1518cfc8da1f5dc269d07.png

Връзка към коментар

ми нещо се е счупило, ама при мен не е така

пробвай да смениш езика, през приложението или да влезеш отдругаде (ако влизаш през линка за Виза, въпреки, че на мен и там ми работи)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Нямам запаметина карта. Въвеждам номера и това поадащо меню е  празно. Пробвах с английски, с мобилно приложение, с друг профил същото. Ще изчакам до утре. Благодаря!

Връзка към коментар
преди 41 минути , Tesh каза:

Искам да попитам, ако платя резетвация с портфейла и после я отменя(безплатна анулация) , какво ще стане? 

Ще ми върнат ли сумата в портфейла или просто горя? 

Връщат сумата в портфейла почти веднага.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

От известно време при мен booking не работи адекватно в настолен вариант. Опитвам се да видя снимките на настаняването и прозорецът ми блокира за поне 30 секунди. Пробвах да сменя Chrome с Opera, но положението е същото. 

Някой друг с подобен проблем или още по-добре: с решение? 

Връзка към коментар

При мен от няколко часа излиза следното съобщение:

"Профилът е деактивиран

Този профил е деактивиран от съображения за сигурност. Моля, свържете се с отдел „Обслужване на клиенти“, ако според вас това е грешка."

 

На някой случвало ли се е това?

 

Писах им. Очакам отговор.

Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...
На 1.04.2023 г. в 18:19, Taliana каза:

 

 

 

20230401_181831.jpg

Дори като напиша номера на картата не разпознава нищо.

В момента имам абсолютно същия проблем и не мога да резервирам. Как успяхте да го оправите или се оправи от само себе си. Досега нямам спомен някога да ме е карало да въвеждам тип карта.

Връзка към коментар
Георги Матеев
На 11.04.2023 г. в 16:48, Lindt каза:

От известно време при мен booking не работи адекватно в настолен вариант. Опитвам се да видя снимките на настаняването и прозорецът ми блокира за поне 30 секунди. Пробвах да сменя Chrome с Opera, но положението е същото. 

Някой друг с подобен проблем или още по-добре: с решение? 

Имах подобен проблем наскоро, но изтрих кукита/хистори и тн на браузера и след рестарт всичко тръгна нормално.

 

На 18.04.2023 г. в 2:59, vl_stamboliev каза:

При мен от няколко часа излиза следното съобщение:

"Профилът е деактивиран

Този профил е деактивиран от съображения за сигурност. Моля, свържете се с отдел „Обслужване на клиенти“, ако според вас това е грешка."

 

На някой случвало ли се е това?

 

Писах им. Очакам отговор.

На мен ми деактивираха по същия начин втория профил без обяснение. Писах, никакъв отговор и отсвирих акаунта. При теб имаше ли развитие?

Връзка към коментар
преди 4 часа, Георги Матеев каза:

Имах подобен проблем наскоро, но изтрих кукита/хистори и тн на браузера и след рестарт всичко тръгна нормално.

 

На мен ми деактивираха по същия начин втория профил без обяснение. Писах, никакъв отговор и отсвирих акаунта. При теб имаше ли развитие?

Разправях се с тях. Казаха, че съм имал анулирани резервации и правени нови за същите дати в други хотели. 

Аз им обяснявах, че не случайно са с  безплатна отмяна - те си повтаряха едно и също. Питах ги да ми кажат коя точка от общите им условия съм нарушил и ме препратиха да съм писал на поща, която ти връща автоматичен отговор да се свържеш с тях по телефона. Имам налични и да получавам общо над 600 евро кредити, които ако остане положението така ще изгорят. Добре, че в ел.пощата съм си направих папка "Хотели" и са ми там резервациите, за да мога да ги управлявам през нов профил.

 

Да се организираме и предприемем действия заедно?!

 

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 9 минути , vl_stamboliev каза:

Разправях се с тях. Казаха, че съм имал анулирани резервации и правени нови за същите дати в други хотели. 

Аз им обяснявах, че не случайно са с  безплатна отмяна - те си повтаряха едно и също. Питах ги да ми кажат коя точка от общите им условия съм нарушил и ме препратиха да съм писал на поща, която ти връща автоматичен отговор да се свържеш с тях по телефона. Имам налични и да получавам общо над 600 евро кредити, които ако остане положението така ще изгорят. Добре, че в ел.пощата съм си направих папка "Хотели" и са ми там резервациите, за да мога да ги управлявам през нов профил.

 

Да се организираме и предприемем действия заедно?!

 

Тоест след толкова комуникация още ти е блокиран акаунта? Тъпо.

 

Единствено като някакво нарушение ми хрумва да си имал няколко резервации за едни и същи дати и да си забравил да отмениш ненужните?

 

На мен втория акаунт въобще не ми трябва и там нямам нищо, дори без да искам се логнах в него и случайно разбрах, че е деактивиран. Освен това не виждам какви действия да предприемем повече - писано е, отказват да оправят проблема - в тях са и хляба и ножа и маслото...

 

Между другото гледам да си харча веднага всякакви възможни кредити (не само в букинг) - не се знае кое докога ще работи.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Във връзка с навлизането на Booking.com като продавач на самолетни билети тези дни се питах дали бонусите, които се събират в акаунта (портфейла) и са валутна величина, биха могли да се ползват и при закупуване на самолетен билет с Booking.com, или ще могат да се ползват само при резервация на хотели. Някой да има представа?

Връзка към коментар
преди 29 минути , Pantelej Putnik каза:

Във връзка с навлизането на Booking.com като продавач на самолетни билети тези дни се питах дали бонусите, които се събират в акаунта (портфейла) и са валутна величина, биха могли да се ползват и при закупуване на самолетен билет с Booking.com, или ще могат да се ползват само при резервация на хотели. Някой да има представа?

Не съм 100% сигурна, но наскоро купувах билет от тях, защото ми бяха пратили ваучер, и доколкото си спомням, имах някакъв портфейл, но успях да ползвам само ваучера. Може би просто не позволява и двете едновременно, не знам.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, Pantelej Putnik каза:

Във връзка с навлизането на Booking.com като продавач на самолетни билети тези дни се питах дали бонусите, които се събират в акаунта (портфейла) и са валутна величина, биха могли да се ползват и при закупуване на самолетен билет с Booking.com, или ще могат да се ползват само при резервация на хотели. Някой да има представа?

Не те съветвам. Аз купих през тях СФ-Фиджи-Оукланд, но имам големи.проблеми със съпорта на продавача, който не е букинг.

Може да опиташ с някакъв малък билет.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Купувах билети на България Еър Варна-София два пъти и всичко си беше наред, летяхме в неделя последно, но не съм ползвала сума от портфейла, тъй като нямах такава точно в този момент. Въпреки, че си въвеждах резервациите в приложението на България Еър и двата пъти не успях да се регистрирам онлайн, като не мога да твърдя, че причината е заради покупката от букинг, не получих адекватен отговор нито на летището, нито в отговора на изпратения мейл от мен.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ако букинг не е продавач , а само предоставя  платформа на кой етап от резервацията  се визуализира коя агенция е реалния продавач ?

 

Симулирах покупка , но до въвеждане на личните данни всичко си изглежда да е директно от booking.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 31 минути , stanimir каза:

Ако букинг не е продавач , а само предоставя  платформа на кой етап от резервацията  се визуализира коя агенция е реалния продавач ?

 

Симулирах покупка , но до въвеждане на личните данни всичко си изглежда да е директно от booking.

 

 

Може би са различни продавачи. Моят е Гото Гейт. Разбрах го след плащането в Букинг. Може да го е имало  и по-рано, но аз да не съм видяла.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И при моята симулация не се вижда конкретен продавач, по всичко изглеждайки че букинг продава директно. Ако се разбира чак след резервацията би било много некоректно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 22 минути , Дани Магелани каза:

Може би са различни продавачи. Моят е Гото Гейт. Разбрах го след плащането в Букинг. Може да го е имало  и по-рано, но аз да не съм видяла.

Къде се вижда това? Аз навсякъде виждам само букинг - в банкирането те са взели парите, имейла с резервацията е от тях.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Намирам това , макар информацията да е от 2019 :

 

The Booking.com flight partnership, which is not exclusive, is with eTraveli, a flight-oriented online travel agency based in Sweden. Gotogate is an eTraveli brand.

 

Booking.com is now taking flight reservations in partnership with eTraveli on the Booking.com site without getting redirected to eTraveli’s Gotogate website. The confirmation emails come from Booking.com although eTraveli maintains the airline relationships.

 

https://skift.com/2019/10/14/booking-com-launches-flights-through-partnership-in-7-european-countries/

 

Връзка към коментар
преди 2 часа, Dreamm каза:

Къде се вижда това? Аз навсякъде виждам само букинг - в банкирането те са взели парите, имейла с резервацията е орвацията т тях.

Писах няколкократно на Букинг, че в резервацията на фиджийските линии липсват личните ми данни. При промяна няма да науча.

Тогава получих имейл от продавача. Вкараха датата ми на раждане - сгрешена, Номерът на паспорта - верен, но няма да има при влизане валидност 6 месеца. Те изобщо как ми продадоха билет, а не ме накараха да го сменя?

 

Връзка към коментар

Посредникът ще ти продаде билет,  дори паспорта ти да изтича утре.Това не е негова грижа.Ако при чекирането не отговаряш на условията просто няма да те качат. От момента на покупката до датата на полета ти може да си извадиш нов паспорт.

За САЩ мисля е по-специфично , защото авиокомпаниите трябва да подадат информация няколко дни преди полета , но за повечето дестинации може да сменяш паспортни данни до самото чекиране.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 7 часа, stanimir каза:

Посредникът ще ти продаде билет,  дори паспорта ти да изтича утре.Това не е негова грижа.Ако при чекирането не отговаряш на условията просто няма да те качат. От момента на покупката до датата на полета ти може да си извадиш нов паспорт.

За САЩ мисля е по-специфично , защото авиокомпаниите трябва да подадат информация няколко дни преди полета , но за повечето дестинации може да сменяш паспортни данни до самото чекиране.

За САЩ няма проблем. Само за Фиджи не се вписвам в изискванията за 6 месеца. Ще си сменя паспорта и ще пътував с двата. Но като помисля, че отново ще се занимавам с посредника, а те все не разбират какво искам от тях, става ми зле.

Имам достатъчно време и ще го направя.

Букинг явно нямат опит със самолетни билети, и с тях комуникацията беше проблем. За това не съветвам да се разчита на тях.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.