Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

преди 9 минути , iMari каза:

И аз видях тази нова особеност при контакт с хост скоро. Изпратих запитване за къщата на смешни цени, близо до Лион, дето щяхме да я пълним с магеланци по празниците. 😜 Хоста не ми отговори, но и не промени цената и затова си мисля, че въобще не е видял заявката. Не съм сигурна, но предполагам, че не толкова очаква пазарлък, колкото има нужда от първи впечатления при комуникация, за да разбере надежден ли си. Нещо като размяната на съобщения в Airbnb. А нищо не му пречи да отговори, че апартамента е зает, без да дава повече обяснения. Затова предполагам, че просто тези домакини, не са така ангажирани с имота, не си четат съобщенията, нещо такова.

 

преди 7 минути , Marisha каза:

И аз имам 2 запитвания без отговор.

Цената спрямо вчера е 166 лева по-висока. Ако нямаше промяна бих приел, че не чете.

 

Връзка към мнение
преди 4 минути , Doctor Who каза:

 

Цената спрямо вчера е 166 лева по-висока. Ако нямаше промяна бих приел, че не чете.

 

Може би това, което предполага Камен-тестват пазара. Но на мен лично ми се струва много неуважително, първо да не отговориш на клиента, после да вдигнеш цената. 🙂

 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Някой имал ли е подобен проблем?

 

Акаунта ми е от много години имам, стотици резервации, дори преди няколко дни ползвах хотел запазен през booking. 

 

Най-странното е, че с роботизирането на съпорта не намирам никакъв начин за връзка с тях, без да имам акаунт. 

 

 

Screenshot_20231010_211328_com.android.chrome.jpg

Връзка към мнение

Същият проблем и при мен. Имам много профили , но това ми е основният и на мен от 10-на години, Genius 3  и т.н. Имам и 4 предстоящи резервации. Надявам се да е временен бъг. Не мога да вляза нито от десктоп, нито от приложението. Имаше май някакви телефони, но сега не мога да ги открия.

Профилът е деактивиран Booking.com.png

  • Благодаря 1
Връзка към мнение
преди 5 минути , The rider каза:

Същият проблем и при мен. Имам много профили , но това ми е основният и на мен от 10-на години, Genius 3  и т.н. Имам и 4 предстоящи резервации. Надявам се да е временен бъг. Не мога да вляза нито от десктоп, нито от приложението. Имаше май някакви телефони, но сега не мога да ги открия.

Профилът е деактивиран Booking.com.png

 

Може би ще искат пин и резервация, но това са номерата.  

 

"Speak to someone
Skip to the front of the line. You may be asked for your confirmation number and PIN."

 

image.png.00f85b9087a71c37f9eaf3aebe1578d8.png

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 10 часа, Lindt каза:

 

Може би ще искат пин и резервация, но това са номерата.  

 

"Speak to someone
Skip to the front of the line. You may be asked for your confirmation number and PIN."

 

image.png.00f85b9087a71c37f9eaf3aebe1578d8.png

В моя случай нямам действаща резервация, което прави невъзможна връзката със съпорта им.

 

Връзка към мнение
преди 1 час, The rider каза:

А, този 00800, международен код ли е? Май е различен от 0800?

Да знам от кой телефон да звъня.

През телефона няма начин да се свържеш и там искат номер на резервация, дори да имаш такава не виждам как ще стигнеш до разговор с човек. 

Има опция да им пишеш, като използваш стар номер на резервация и пин или съответно, ако имаш чакаща резервация да ползваш нейните данни. 

Аз направих така, описах ситуацията и те ми върнаха, че се извиняват и отблокират акаунта. 

Прилича ми на някакво секюрити действие, което е афектнало масово юзери. 

Важно е, че се оправят нещата. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Ако резврвирам и платя частично с кредити и в последствие канселирам резервацията, биха ли се възстановили кредитите пак в профила или изгарят?

Връзка към мнение
преди 23 минути , oli_mali каза:

Ако резврвирам и платя частично с кредити и в последствие канселирам резервацията, биха ли се възстановили кредитите пак в профила или изгарят?

Възстановяват се. Все пак - имат срок на валидност. 

  • Благодаря 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Тези дни на няколко места при опит за резервирани ми изкарва, че трябва да пусна заявка. Това нещо ново ли е или го има като при аербнб предварително одобрение?

Връзка към мнение
преди 36 минути , Ivko каза:

Тези дни на няколко места при опит за резервирани ми изкарва, че трябва да пусна заявка. Това нещо ново ли е или го има като при аербнб предварително одобрение?

Да, сравнително ново е. Мисля, че в тази тема по-рано се дискутираше. Малки настанявания, основно апартаменти или къщи, го предлагат. Моят скромен опит е, че от 3 направени заявки, на нито една не ми беше отговорено и те изтекоха в канала. 3/0 е лош атестат за Букинг. Затова за всеки случай си резервирай нещо с безплатно канселиране и с незабавно потвърждение.

  • Харесвам 4
Връзка към мнение
преди 4 часа, Ivko каза:

Тези дни на няколко места при опит за резервирани ми изкарва, че трябва да пусна заявка. Това нещо ново ли е или го има като при аербнб предварително одобрение?

Три пъти пуснах запитване за жилища в Испания и три пъти за Дубай по Коледа и Нова година. Нито един отговор. Лоша услуга от Букинг, въпреки че са обявили висок рейтинг на местата от други платформи. 

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Обсъждани ли са вече случаи с резервация на апартамент, за който условието е за плащане с кредитна карта, non-refundable сума? Изведнъж ми искат банков превод на цялата сума (а никъде не е упоменато това, дори говорих със съпорта и оттам потвърдиха, че не е посочен такъв вариант за плащане)? Аз още си чакам развитието от Букинг, защото след много разменени съобщения със собственика не стигнахме доникъде и аз си му заявих черно на бяло, че пари по банка няма да пращам, при условие, че резервацията ми не го изисква. Той пък ми заяви, че ще канселира и още го чакам да си изпълни заплахата... Аз със сигурност няма да го направя, не съм толкова зле (има повече от месец до пътуването). Предполагам, че въпросът ми е относно алтернативно настаняване, Букинг нали са длъжни да ми предложат такова и да доплатят разликата, ако има, или бъркам?

Връзка към мнение
преди 15 минути , searus каза:

Обсъждани ли са вече случаи с резервация на апартамент, за който условието е за плащане с кредитна карта, non-refundable сума? Изведнъж ми искат банков превод на цялата сума (а никъде не е упоменато това, дори говорих със съпорта и оттам потвърдиха, че не е посочен такъв вариант за плащане)? Аз още си чакам развитието от Букинг, защото след много разменени съобщения със собственика не стигнахме доникъде и аз си му заявих черно на бяло, че пари по банка няма да пращам, при условие, че резервацията ми не го изисква. Той пък ми заяви, че ще канселира и още го чакам да си изпълни заплахата... Аз със сигурност няма да го направя, не съм толкова зле (има повече от месец до пътуването). Предполагам, че въпросът ми е относно алтернативно настаняване, Букинг нали са длъжни да ми предложат такова и да доплатят разликата, ако има, или бъркам?

Принципно, ако има достатъчно време, ще намерят подобно място за настаняване и, ако е по - скъпо, ще поемат разликата. 

Важното е да има време защото коминикацията с тях върви бавно и се опитват да минат без доплащане. 

Тоест, ще предложат първо нещо до цената, която е на сегашната резервация, но то може да не Ви устройва или да е по-лошо в от предното. 

Иначе на мен ми се е случвало да ми искат пари чрез изпратен линк, но там някой беше хакнал профила в букинг на хотела. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Тук не става въпрос за скам, и аз първо се усъмних, защото този собственик няма добър ден, няма нищо, директно изпляска съобщение от рода "това ми е банковата сметка, трябва до 00:00 днес да се преведат парите, иначе имало 'penalty'" и веднага се обадих на съпорта, откъдето казаха че ще проверят случая и ще ми се обадят. Обаче междувременно този толкова взе да натиска, и се свързал и той със съпорта, оттам ми пращат съобщение, че не било скам и да действам смело. Аз пък не искам да превеждам такава голяма сума пари (за 17 нощувки) сега, веднага, на секундата и всъщност изобщо не искам, защото точно затова са кредитните карти. И се ядосах 😁 но само леко 😉 И пак звъннах на съпорта (с G3 съм и нямам намерение да ги чакам всеки път да се бавят по 24 часа за отговор), поисках да говоря с мениджър и той ми потвърди, че няма такова нещо, не съм длъжна да превеждам по банков път нищо, а още по-малко пък има право да ми дава "penalty". Разглеждат случая и чакам резултат, дано стане бързо, че апартаментите там са кът, да не говорим, че изобщо няма на такава цена, която получих заради G3 плюс мобилна цена, плюс намаление за нов имот (предполагам, че някои хора просто не са готови да работят с букинг)...

Връзка към мнение

тук в по-селските райони така се резервира понякога, плащаш 50% предварително по банков път. Само че си го пише в описанието, или поне пише "предплащане, не се иска кредитна карта" и си правиш логичен извод. Ако даваш кредитна карта при резервацията аз не бих превел пари, пиши му че за това е кредитната карта и да се оправя, иначе според както сметна за добре

Връзка към мнение

Именно, въпросът е че не го пишеше никъде, аз изобщо нямаше и да помисля да резервирам, ако условието беше по банков път... Той ми вика, че букинг нещо били объркали, тогава да се оправя с тях, не да ме кара мен да плащам за нечия грешка, ако изобщо е грешка... Тук условието беше пълно предплащане с кредитна карта. Но като му писах, че няма да превеждам пари по сметка, ми каза, че ще канселира и сега се чудя докога да чакам...

Връзка към мнение

ами ако не иска с кредитната карта приемаш, че нямаш резервация и толкова... ако много се мота откажи ти

хич не ги обичам тия частни апартаменти в букинг

Връзка към мнение

Не мога аз да откажа, защото е без безплатна анулация, ще дължа цялата сума, която за 17 нощувки да не казвам колко е... Не ме бърка да я откаже той, защото тогава Букинг ще трябва да ми намерят друго място, доколкото разбирам.

Връзка към мнение

Получих тази сутрин автоматично съобщение, че собственикът иска да канселира:

 

ХХХ wants to cancel your booking ********** as they haven't received prepayment from you. You're due to check-in on 14 December.

Your booking is still confirmed, but you need to let the property know what you want to do next within the next 24 hours!

To secure your reservation, let ХХХ know that you want to arrange prepayment by clicking on 'Keep my booking'.

To cancel this reservation for free, select 'Cancel for free'.

If you don't respond to this email within 24 hours, the property may cancel your booking. You won't be charged for this cancellation.

 

Правилно ли разбирам, че искат от мен аз доброволно да се откажа от правата си, като натисна бутончето "cancel for free"? И какви са ми опциите - има второ бутонче "keep my booking", а има и трета опция, да не отговоря изобщо. Какво ще ме посъветвате? Според мен причината за канселирането не е вярна, според резервацията аз съм предоставила изисканата кредитна карта, а собственикът изведнъж си измисля банков превод. Не е мой проблемът, че той не можел да ми вземе парите от картата, или аз нещо не схващам??

Връзка към мнение

Привет,

 

пича е намерил начин да изкара повече пари от апартамента и сега всячески се опитва да те накара да се откажеш.

Запази резервацията . Особенно, ако вече цените са други.

 

 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 9 часа, searus каза:

Получих тази сутрин автоматично съобщение, че собственикът иска да канселира:

 

ХХХ wants to cancel your booking ********** as they haven't received prepayment from you. You're due to check-in on 14 December.

Your booking is still confirmed, but you need to let the property know what you want to do next within the next 24 hours!

To secure your reservation, let ХХХ know that you want to arrange prepayment by clicking on 'Keep my booking'.

To cancel this reservation for free, select 'Cancel for free'.

If you don't respond to this email within 24 hours, the property may cancel your booking. You won't be charged for this cancellation.

 

Правилно ли разбирам, че искат от мен аз доброволно да се откажа от правата си, като натисна бутончето "cancel for free"? И какви са ми опциите - има второ бутонче "keep my booking", а има и трета опция, да не отговоря изобщо. Какво ще ме посъветвате? Според мен причината за канселирането не е вярна, според резервацията аз съм предоставила изисканата кредитна карта, а собственикът изведнъж си измисля банков превод. Не е мой проблемът, че той не можел да ми вземе парите от картата, или аз нещо не схващам??

Ами можеш да се откажете без да дължите неустойка, което е ОК, в смисъл че доколкото помня резервацията беше неотменима т.е. нормално щяха ви чарджат за анулирането цялата сума за 17 дни, която не беше малка и това беше опасение. Ако искате да изберете друго настаняване без да плащате неустойки може да използвате случая за безплатно канцелиране. Ако ви харесва точно това и искате да останете, и всички други опции налични са по-високи или не ви харесват, аз бих платила с превод. Не разбрах точно защо е толкова нежелана тази опция - заради таксите по превода ли? Другия вариант е да ги от оставите без отговор и да видите какво ще случи (според мен ще канцелират резервацията след 24ч) и да търсите нещо друго междувременно. Ако има много време до престоя може и да излезе и нещо друго, което да ви е ОК. Аз лично бих си подредила в случая приоритете и кое ми най-важно и бих действала според това.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.