Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Публикувано:
Преди 1 час, Бръмбар каза:

Ами можеш да се откажете без да дължите неустойка, което е ОК, в смисъл че доколкото помня резервацията беше неотменима т.е. нормално щяха ви чарджат за анулирането цялата сума за 17 дни, която не беше малка и това беше опасение. Ако искате да изберете друго настаняване без да плащате неустойки може да използвате случая за безплатно канцелиране. Ако ви харесва точно това и искате да останете, и всички други опции налични са по-високи или не ви харесват, аз бих платила с превод. Не разбрах точно защо е толкова нежелана тази опция - заради таксите по превода ли? Другия вариант е да ги от оставите без отговор и да видите какво ще случи (според мен ще канцелират резервацията след 24ч) и да търсите нещо друго междувременно. Ако има много време до престоя може и да излезе и нещо друго, което да ви е ОК. Аз лично бих си подредила в случая приоритете и кое ми най-важно и бих действала според това.

Не искам с превод по много причини, като една от всичките е, че този тип ми стана твърде съмнителен, с имот на другия край на света, банка в Малта, и чешки телефон, от който ми пише на уотсап (в букинг е друг телефона, английски). Като цяло кредитната карта определено ми дава повече защита и гъвкавост, да не говорим, че просто не съм готова да се разделя с немалка сума от днес за днес, а съм си направила сметката. След още един разговор със съпорта отново ми беше потвърдено, че не може да ме карат да превеждам пари по банкова сметка, че съм си в пълното право, че този собственик нарушава договора и в никакъв случай да не канселирам аз. Както посочих по-горе, получих много добра цена, заради няколко фактора, такива наеми там вече няма (1-2 може би). Чакам с нетърпение да ми канселира той резервацията, това е най-добрият вариант за мен. Най-лошият ще бъде да ми я остави активна до датата на настаняване и просто да не ме пусне в имота. Тогава ще ми загуби 2 часа максимум, които ще прекарам в някое кафене или ресторантче, докато от Букинг ме настанят на друго място. Хубавото е, че те вече знаят за случая, имат "бележки" по резервацията и ще могат да отреагират бързо. За всичко това поисках писменото им потвърждение и ми беше предоставено такова 5 минути след разговора.

  • Харесвам 8
Публикувано:

Покрай отменените полети до Йордания се чудя, ако резервацията е направена без анулация, а хотелът отказва от добра воля да позволи да анулираш безплатно, има ли вариант все пак да се измъкнеш от ангажимента за плащане през booking? 

Публикувано:
преди 32 минути , Lindt каза:

Покрай отменените полети до Йордания се чудя, ако резервацията е направена без анулация, а хотелът отказва от добра воля да позволи да анулираш безплатно, има ли вариант все пак да се измъкнеш от ангажимента за плащане през booking? 

Пробвай през телефоните на booking и помоли за съдействие. Покрай пандемията така успяха да отменят безплатно една резервация за Сингапур, след като от хотела категорично ми бяха отказали...

  • Благодаря 1
Публикувано:
преди 59 минути , Lindt каза:

Покрай отменените полети до Йордания се чудя, ако резервацията е направена без анулация, а хотелът отказва от добра воля да позволи да анулираш безплатно, има ли вариант все пак да се измъкнеш от ангажимента за плащане през booking? 

Освен ако не са отменени всички полети до Йордания - не мисля, че имаш голям шанс. Тук говорим за частен случай само с 1 авиокомпания и 1 дестинация, а не за глобално затваряне както беше при пандемията, и това определено не е проблем на хотела. Не пречи да пробваш, както Duke посъветва, но дори и booking не са магьосници. Стискам палци 🙂

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Тук говорим за частен случай само с 1 авиокомпания, а не за глобален проблем както беше пандемията, и това определено не е проблем на хотела.

О, това променя драстично ситуацията! Аз бях решил, че покрай събитията в района всички полети до Аман/Акаба са отменени. Ако става дума за отмяна на полетите само на една авиокомпания, наистина това не може да се третира като форсмажорно обстоятелство и всичко зависи от хотела. И все пак, твърде е възможно booking да успеят да издействат поне безплатна промяна на датите...

  • Харесвам 1
Публикувано:

Аз не мисля, че е само една компания. Не виждам много полети от и до Акаба, основно са до Аман. Но да, това си е от английския акаунт на сестра ми и може би разговор с букинг и обяснение, че easyjet и ryanair не летят от Англия може да попадне при правилния оператор. 

Не пречи да се опита 

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 17 минути , Lindt каза:

може би разговор с букинг и обяснение, че easyjet и ryanair не летят от Англия може да попадне при правилния оператор. 

Предай на сестра ти нещо много важно! След като обясни ситуацията и евентуално ако усети склонност за съдействие от "правилния оператор", да го помоли докато е на линия да се свърже с хотела за преговори. Нека по възможност да изчака на линия, за да разбере какъв е крайния резултат...

  • Замислям се 1
Публикувано:

Докладвам, че хотелът днес си е променил решението и са се съгласили да анулират безплатно, а не да сменят дати. Случаят е приключен 🙂

 

  • Харесвам 9
  • Браво 5
Публикувано:

Извинявам се, ако е коментирано назад в темата, но някой има ли опит с купуване на самолетни билети през букинг? Дават ми една доста добра цена за полети на LOT  - около 12-13% по-ниска от цената на сайта на ЛОТ, което при трима човека и полет до Южна Корея си е разлика. В нашия случай около 240-250 евро. То е ясно, че ако всичко е наред, всичко е наред. Ама понеже полетите са за след доста месеци, почти съм сигурен, че ЛОТ ще правят промени и нормално биха ме питали по мейл как виждам аз нещата. Ама какво се случва, когато съм взел билетите през букинг?

Публикувано:
преди 6 минути , ivailo_radev каза:

Извинявам се, ако е коментирано назад в темата, но някой има ли опит с купуване на самолетни билети през букинг? Дават ми една доста добра цена за полети на LOT  - около 12-13% по-ниска от цената на сайта на ЛОТ, което при трима човека и полет до Южна Корея си е разлика. В нашия случай около 240-250 евро. То е ясно, че ако всичко е наред, всичко е наред. Ама понеже полетите са за след доста месеци, почти съм сигурен, че ЛОТ ще правят промени и нормално биха ме питали по мейл как виждам аз нещата. Ама какво се случва, когато съм взел билетите през букинг?

Аз купих. Букинг е само посредник. Вече съжалявам за това. Прехвърлят към Гото гейт, а те се оказаха не много добри в комуникацията. Няколко пъти им писах, че искам да вкарат мой телефон и имейл в профила ми в сайта на Фиджи еърлайнс, но не го направиха. А мен не ме допуска да променя техните данни.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 2 минути , Дани Магелани каза:

Аз купих. Букинг е само посредник. Вече съжалявам за това. Прехвърлят към Гото гейт, а те се оказаха не много добри в комуникацията. Няколко пъти им писах, че искам да вкарат мой телефон и имейл в профила ми в сайта на Фиджи еърлайнс, но не го направиха. А мен не ме допуска да променя техните данни.

Благодаря ти за мнението. Значи най-вероятно ще си дам 200 евро отгоре, ама да ми е мирна (или поне малко по-мирна) главата.

Публикувано:
преди 3 минути , ivailo_radev каза:

Благодаря ти за мнението. Значи най-вероятно ще си дам 200 евро отгоре, ама да ми е мирна (или поне малко по-мирна) главата.

Аз пък бях купила през Букинг билети точно с ЛОТ, всичко беше наред и резервацията нямаше никакъв проблем да си я управлявам директно на страницата на ЛОТ.

 

Да добавя, че също така не са ме прехвърляли на други посредници.

  • Харесвам 3
  • Браво 1
Публикувано:
На 17.11.2023 г. в 13:40, searus каза:

Аз пък бях купила през Букинг билети точно с ЛОТ, всичко беше наред и резервацията нямаше никакъв проблем да си я управлявам директно на страницата на ЛОТ.

 

Да добавя, че също така не са ме прехвърляли на други посредници.

След твоето мнение събрах кураж и взех едни билети и при мен е по същия начин - резервацията си я управлявам през сайта на ЛОТ - добавяне на менюта, избор на седалки и т.н. Ако почнат да правят промени в часовете, тогава ще е интересно как се процедира.

  • Харесвам 3
  • 1 месец по-късно ...
Публикувано:

Здравейте имам въпрос. Направих и платих 1 резервация /с карта Revolut/ за Гърция на 7.12, на 9-ти с отиването се оказа, че не може да се настаним и хоста анулира резервацията, настанихме се на друго място и си платихме в брой. Букинг писаха мейл, че ще върнат сумата от 7 до 12 работни дни. Писахме като изтекоха и казаха, че до 28.12 трябва да са върнати. Звъннах на Българския номер и от там ми казаха, че още на 13.12 сумата е наредена обратно по сметката ми. Казах, че нямам refund и им изпратих и извлечение от  revout за целия декември. Щели да се свържат с финансовия отдел и да ми предоставят номера на транзакцията  и аз вече да пиша на revolut къде се губят парите... Някой имал ли  е подобна ситуация...дали проблема е в revolut?

Публикувано:

Сигурна съм, че бях чела някъде подобен казус, но не успявам да го намеря, затова питам.

Имам резервация за април в booking, направена през линк на visa с кешбек, обаче валидността на картата, с която гарантирах резервацията, изтича другия месец. Въпросът ми е да платя ли сега с нея и след това да я заменя в профила си с новата за връщане на кешбека или да заменя картата в профила си сега с друга  visa, с която впоследствие да платя и да чакам кешбек? И във втория случай дали няма да откажат да ми изплатят кешбека?

Публикувано:

Аз съм го правил неколкократно това и няма проблеми. Сменял съм я дори и с МС. А поне два пъти съм плащал на място в кеш, и пак получих бонуса.

  • Благодаря 1
Публикувано:
На 29.12.2023 г. в 16:05, Denittta каза:

Здравейте имам въпрос. Направих и платих 1 резервация /с карта Revolut/ за Гърция на 7.12, на 9-ти с отиването се оказа, че не може да се настаним и хоста анулира резервацията, настанихме се на друго място и си платихме в брой. Букинг писаха мейл, че ще върнат сумата от 7 до 12 работни дни. Писахме като изтекоха и казаха, че до 28.12 трябва да са върнати. Звъннах на Българския номер и от там ми казаха, че още на 13.12 сумата е наредена обратно по сметката ми. Казах, че нямам refund и им изпратих и извлечение от  revout за целия декември. Щели да се свържат с финансовия отдел и да ми предоставят номера на транзакцията  и аз вече да пиша на revolut къде се губят парите... Някой имал ли  е подобна ситуация...дали проблема е в revolut?

Проверете дали не са Ви върнати в портфейла в акаунта в букинг. 

На мен за една резервация ми ги преведоха там и след това видях, че има опция да се въведе номер на карта и сигурно ще ги прехвърлят по картата. Не съм го правила, защото аз ще си ги ползвам от портфейла.

Дани Магелани
Публикувано:

На мен ми върнаха едни неправомерно изтеглени пари от хотела като паричен кредит в профила, а не по картата. Купих нощувки с тях, не съм ги прехвърляла към карта, защото не желая да имам запаметена карта в Букинг.

Публикувано:

Моля за съвет. Имам резервация в booking за след 2 дни. Вчера от мястото за настаняване ми писаха в WhatsApp, че имали спешна ситуация с някакви тръби и нямало да могат да ни настанят, но ми предлагат три други апартамента, които ако искам да запазя, но не в букинг, а в Airbnb. Проблемът е, че тези три апартамента са току-що добавени, с по-един отзив. Вече съм платила резервацията, те настояват аз да я откажа. Ако я откажа няма да имам рефънд. Писах им те да канселират, не можели сега друг отговарял за това.

Цялото нещо ми изглежда като схема. Погледнах отново в букинг апартамента, който съм запазила и платила и има само 5 отзива с по 1-2 изречения. Не знам защо не съм обърнала повече внимание, обикновено запазвам проверени места с повече отзиви.

Звънях на съпорта, не българския, обещаха вчера до 2 часа да канселират и до 20 дни да върнат парите. Още не са взели никакви мерки.

Освен да им звъня отново, което със сигурност ще направя, има ли какво друго да направя?

Публикувано:
преди 2 часа, Моника каза:

Моля за съвет. Имам резервация в booking за след 2 дни. Вчера от мястото за настаняване ми писаха в WhatsApp, че имали спешна ситуация с някакви тръби и нямало да могат да ни настанят, но ми предлагат три други апартамента, които ако искам да запазя, но не в букинг, а в Airbnb. Проблемът е, че тези три апартамента са току-що добавени, с по-един отзив. Вече съм платила резервацията, те настояват аз да я откажа. Ако я откажа няма да имам рефънд. Писах им те да канселират, не можели сега друг отговарял за това.

Цялото нещо ми изглежда като схема. Погледнах отново в букинг апартамента, който съм запазила и платила и има само 5 отзива с по 1-2 изречения. Не знам защо не съм обърнала повече внимание, обикновено запазвам проверени места с повече отзиви.

Звънях на съпорта, не българския, обещаха вчера до 2 часа да канселират и до 20 дни да върнат парите. Още не са взели никакви мерки.

Освен да им звъня отново, което със сигурност ще направя, има ли какво друго да направя?

Ъпдейт: звънях отново и този път незабавно ми съдействаха.

Явно трябва да си настойчив.

  • Харесвам 3
Публикувано:
преди 1 минута , Моника каза:

Ъпдейт: звънях отново и този път незабавно ми съдействаха.

Явно трябва да си настойчив.

На кой телефон, моля?

Публикувано:

Може би малко тъп въпрос, но доста важен. ☺️ Когато в безплатната отмяна пише например че важи до 7.02, 23:59 и аз правя резервацията от България за нощувка в държава с голяма часова разлика, кое часово време се гледа за безплатната отмяна?

Публикувано:
На 6.01.2024 г. в 17:29, Моника каза:

Моля за съвет. Имам резервация в booking за след 2 дни. Вчера от мястото за настаняване ми писаха в WhatsApp, че имали спешна ситуация с някакви тръби и нямало да могат да ни настанят, но ми предлагат три други апартамента, които ако искам да запазя, но не в букинг, а в Airbnb. Проблемът е, че тези три апартамента са току-що добавени, с по-един отзив. Вече съм платила резервацията, те настояват аз да я откажа. Ако я откажа няма да имам рефънд. Писах им те да канселират, не можели сега друг отговарял за това.

Цялото нещо ми изглежда като схема. Погледнах отново в букинг апартамента, който съм запазила и платила и има само 5 отзива с по 1-2 изречения. Не знам защо не съм обърнала повече внимание, обикновено запазвам проверени места с повече отзиви.

Звънях на съпорта, не българския, обещаха вчера до 2 часа да канселират и до 20 дни да върнат парите. Още не са взели никакви мерки.

Освен да им звъня отново, което със сигурност ще направя, има ли какво друго да направя?

Хич не са креативни, толкова ли не могат да измислят друго оправдание, ами все проблеми с тръбите. 
Аз звъня на +359 2 425 3700, но само в бг работно време. А иначе пиша за съпорта в чата, за да има черно на бяло какво ми обещават, че понякога не помнят.

  • Харесвам 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.