M@ria Публикувано: 7 януари Сподели Публикувано: 7 януари преди 15 минути , mary_shery каза: Може би малко тъп въпрос, но доста важен. ☺️ Когато в безплатната отмяна пише например че важи до 7.02, 23:59 и аз правя резервацията от България за нощувка в държава с голяма часова разлика, кое часово време се гледа за безплатната отмяна? С голяма разлика не съм имала, но ми отмениха една резервация, че бях забравила да вкарам пари в картата и тогава ми направи впечатление, че беше по тяхното часово време. 1 Връзка към коментар
marycap Публикувано: 7 януари Сподели Публикувано: 7 януари През изминалата година имах 4 неприятни случаи, но се разрешиха по някакъв начин. Два пъти изтеглени пари за хотел ( не блокирани, а изтеглени)- върнаха сумата, това - ясно. Но нямам никакво обяснение за следващите: Платен хотел, в който предстои да нощувам, ми изпраща съобщение да се настаня в друг хотел с ниско качество и далече от платения. Букинг не отговаря на нито едно от писмените ми оплаквания на съпорта за Genius3, нито по телефона. Отидох в платения от мен хотел и ме настаниха. Във втория случай- в платен предварително хотел за 4 нощувки, след първата получавам съобщение в приложението да се преместя в някаква пристройка, иначе при напускане ще трябва да заплатя 75 евро. Естествено, не предприех нищо. Трети случай- получавам съобщение с въпрос за часа ми на пристигане. Има още четири часа до изтичане на времето за настаняване. Отговарям. (Четири дни преди това спах в същия хотел, казах, че имам още една резервация, намериха я и отново я потвърдиха). След малко ново съобщение- отговарям им, че след 15 минути ще съм в хотела. Веднага ми пишат,че стаята е анулирана и че съм резервирала за след 10 дни. Последва скандал, казаха, че съм анулирала чрез Букинг, че резервацията е за друга дата, че нямат стаи, после, че ще трябва да платя допълнителна сума и т.н. Показах им разпечатката на резервацията и тяхното потвърждение и ме настаниха. Всичко това по време на пътуване чрез съобщения по телефона. Ако някой знае, или предполага какво става, моля да сподели. 1 4 Връзка към коментар
ДиянаВ Публикувано: 7 януари Сподели Публикувано: 7 януари преди 3 часа, mary_shery каза: Може би малко тъп въпрос, но доста важен. ☺️ Когато в безплатната отмяна пише например че важи до 7.02, 23:59 и аз правя резервацията от България за нощувка в държава с голяма часова разлика, кое часово време се гледа за безплатната отмяна? По часовото време в мястото на настаняване. Тогава и теглят пари, ако има предплащане. 1 Връзка към коментар
Яничка Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Имам частично платена резервация с Wallet с Free cancellation. Ако я анулирам, Booking ще ми върнат ли кредита? Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари преди 6 минути , Яничка каза: Имам частично платена резервация с Wallet с Free cancellation. Ако я анулирам, Booking ще ми върнат ли кредита? Да, връщат го. 1 Връзка към коментар
chandni Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари На 7.01.2024 г. в 22:20, marycap каза: Ако някой знае, или предполага какво става, моля да сподели. Не знам какво става, но букинг се напълни с къщи за гости, които се "управляват от частни домакини", което не е лошо, но контролът върху тях май го няма никакъв. За последното пътуване запазихме в голям аванс настаняванията и се започна: едните 6 месеца по-рано решиха, че точно във времето, в което ще сме там ще ремонтират, другите месец преди престоя ни писаха, че ще преустановяват дейност и ни предложиха да отседнем при техни приятели на доста по-неугледно място, третите впоследствие решават, че не приемат кучето ни. Докато подреди нещата, мъжът ми похаби много нерви. Резервациите в платформата станаха несигурни, особено в разни къщи за гости, които предпочитаме, когато сме на път с кучето си. А коства усилия да търсиш в последния момент или да заменяш настаняване, когато си с домашен любимец, местата, които приемат кучета (големи) са много ограничени. 6 Връзка към коментар
searus Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Преди 1 час, chandni каза: Не знам какво става, но букинг се напълни с къщи за гости, които се "управляват от частни домакини", което не е лошо, но контролът върху тях май го няма никакъв. За последното пътуване запазихме в голям аванс настаняванията и се започна: едните 6 месеца по-рано решиха, че точно във времето, в което ще сме там ще ремонтират, другите месец преди престоя ни писаха, че ще преустановяват дейност и ни предложиха да отседнем при техни приятели на доста по-неугледно място, третите впоследствие решават, че не приемат кучето ни. Докато подреди нещата, мъжът ми похаби много нерви. Резервациите в платформата станаха несигурни, особено в разни къщи за гости, които предпочитаме, когато сме на път с кучето си. А коства усилия да търсиш в последния момент или да заменяш настаняване, когато си с домашен любимец, местата, които приемат кучета (големи) са много ограничени. Освен това е пълно вече с места, на които трябва да им пишеш за резервация, въобще не се хабя да го правя, след няколко безуспешни опита... Съвсем недомислено от тяхна страна, някой трябва и да ти отговаря все пак, за да работи този номер... 3 Връзка към коментар
vorbis Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари Преди 1 час, searus каза: Освен това е пълно вече с места, на които трябва да им пишеш за резервация, въобще не се хабя да го правя, след няколко безуспешни опита... Съвсем недомислено от тяхна страна, някой трябва и да ти отговаря все пак, за да работи този номер... И моят опит е такъв. Опитват се да вземат част от пазара на Airbnb, но не е добре обмислено. 2 Връзка към коментар
DGTG Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари На 6.01.2024 г. в 19:47, marycap каза: На кой телефон, моля? Последния път като говорих със съпорта на Букинг ми дадоха този БГ номер - 02 906 0903. 2 1 Връзка към коментар
marycap Публикувано: 10 януари Сподели Публикувано: 10 януари На 7.01.2024 г. в 22:20, marycap каза: Ако някой знае, или предполага какво става, моля да сподели. Днес, след много дълго ровене, успях да резервирам стая в хотел ,за който Букинг ми даваше,че няма свободни места. ( Хотелът е със свободни стаи- знаех това). Предполагам защото имах код плюс плащане с кредит от портфейл. Тъй като чрез тях няколко пъти съм резервирала този хотел, пак щях да го платя, когато утре кодът ми изтече. Не знам какъв алгоритъм или интелект ползват, но преди 3 часа, searus каза: Резервациите в платформата станаха несигурни, и хлъзгави, въпреки, че аз запазвам само хотелски стаи. Връзка към коментар
Моника Публикувано: 11 януари Сподели Публикувано: 11 януари На 7.01.2024 г. в 18:35, M@ria каза: Хич не са креативни, толкова ли не могат да измислят друго оправдание, ами все проблеми с тръбите. Аз звъня на +359 2 425 3700, но само в бг работно време. А иначе пиша за съпорта в чата, за да има черно на бяло какво ми обещават, че понякога не помнят. Звънях няколко пъти на бг съпорта, но не вдигаха, затова пробвах с чуждия. Вторият път бяха по-адекватни и още докато говорехме канселираха, а на другия ден си получих парите по карта. 1 Връзка към коментар
pazo Публикувано: 17 януари Сподели Публикувано: 17 януари Здравейте! Имам резервация с free cancelation и една малка част е платена с портфейл. Ползвал съм и genius отстъпка и код за 10% под формата на бъдещи кредити. За съжаление Уиз смениха датата на полета на отиване и трябва да променя резервацията. Има ли начин при промяна на датите или нова резервация да запазя същите преференции? Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 17 януари Сподели Публикувано: 17 януари ако може да промениш резервацията (същия хотел, същия тип стая), всички преференции си остават. Ако не може, отказ и нова резервация. Ще ти трябва нов код, ако срока на стария е изтекъл. 1 Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 17 януари Сподели Публикувано: 17 януари преди 6 минути , pazo каза: Здравейте! Имам резервация с free cancelation и една малка част е платена с портфейл. Ползвал съм и genius отстъпка и код за 10% под формата на бъдещи кредити. За съжаление Уиз смениха датата на полета на отиване и трябва да променя резервацията. Има ли начин при промяна на датите или нова резервация да запазя същите преференции? При промяна на датите ти остава кодът и начинът на плащане. Но може да е поскъпнала цената по една или друга причина. 2 Връзка към коментар
pazo Публикувано: 17 януари Сподели Публикувано: 17 януари Опитах да променя датите, но ми дава, че не са налични. Резервацията ми е за 7 нощувки, от 22 до 29 февруари, частен апартамент в Ница. Опитвам два варианта - за 24 до 29 февруари (5 нощувки) и за 24 февруари до 2 март (7 нощувки), но не става, може би заради застъпването с настоящата ми резервация. Същевременно виждам, че за допълнителните дати е свободно. Сега писах и на домакина да ми каже дали апартамента е свободен за двата периода, но той едва ли ще е наясно с опциите и преференциите на букинг. Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 17 януари Сподели Публикувано: 17 януари преди 4 минути , pazo каза: Опитах да променя датите, но ми дава, че не са налични. Резервацията ми е за 7 нощувки, от 22 до 29 февруари, частен апартамент в Ница. Опитвам два варианта - за 24 до 29 февруари (5 нощувки) и за 24 февруари до 2 март (7 нощувки), но не става, може би заради застъпването с настоящата ми резервация. Същевременно виждам, че за допълнителните дати е свободно. Сега писах и на домакина да ми каже дали апартамента е свободен за двата периода, но той едва ли ще е наясно с опциите и преференциите на букинг. Това е редовна ситуация при малки настанявания. Пишеш на букинг за желаната промяна и те ти разместват резервацията след проверка при хоста. Ако нещо не ти харесва, отменяш и губиш само кода. 3 1 Връзка към коментар
traveler Публикувано: 18 януари Сподели Публикувано: 18 януари Току-що направих резервация с безплатно анулиране. При резервацията никъде не излязоха данни за картата, не че я нямат, но досега никога не ми се е случвало. Това някаква нова практика на Booking ли е или нещо не е наред. Получих потвърждение. Направих още резервации за други места и всичко си е по старому, с картата и т.н. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 18 януари Сподели Публикувано: 18 януари Ами понякога не се иска карта, според условията на хотела. Четете ги. Не излязоха, в смисъл не ви пита или в потвърждението не се появиха? Връзка към коментар
Argentique Публикувано: 18 януари Сподели Публикувано: 18 януари преди 13 минути , traveler каза: Току-що направих резервация с безплатно анулиране. При резервацията никъде не излязоха данни за картата, не че я нямат, но досега никога не ми се е случвало. Това някаква нова практика на Booking ли е или нещо не е наред. Получих потвърждение. Направих още резервации за други места и всичко си е по старому, с картата и т.н. Случвало ми се е да не искат карта при вариант за плащане на място – за България доста места, по-забутани гръцки села и подобни локации. На някои такива места се плаща в брой само, но не е задължително условие. Примерно един хотел в София ми дава право на безплатна анулация до 14 часа в деня на настаняване. Ако не отида, няма как да ми удържат сума за неявяване, но явно не им пука – имат си предостатъчно стаи и не им е фатално. Но пък съм плащала с карта там при напускане. Друг такъв хотел в Турция ми пише, че предлага 5% отстъпка при плащане в брой на място и т.н. 1 Връзка към коментар
traveler Публикувано: 18 януари Сподели Публикувано: 18 януари преди 12 минути , Argentique каза: Случвало ми се е да не искат карта при вариант за плащане на място – за България, по-забутани гръцки села и подобни локации. На някои такива места се плаща в брой само, но не е задължително условие. Не е много забутано, Сиракуза е. Сега прочетох, че плащането е в брой. Но какъв е смисълът на безплатното анулиране. Или Booking си оперира с регистрираната карта? Сега получих съобщение от мястото за настаняване, което пак ме вкара в размисъл. Dati per il pagamento: INTESTAZIONE: Eretta Arianna INTESA SAN PAOLO - Filiale Via Savoia 38 - 96100 Siracusa IBAN: IT68Y0306917111100000001470 BIC SWIFT: BCITITMM Saldo in contanti, con carta o tramite bonifico bancario istantaneo al Check In. Agli ospiti è consentito cancellare gratuitamente la prenotazione entro 5 giorni dalla data di arrivo. Връзка към коментар
Argentique Публикувано: 18 януари Сподели Публикувано: 18 януари преди 8 минути , traveler каза: Не е много забутано, Сиракуза е. Сега прочетох, че плащането е в брой. Но какъв е смисълът на безплатното анулиране. Или Booking си оперира с регистрираната карта? Че каква регистрирана карта? Винаги можеш да си изтриеш картата в букинг или пък аз имам записана Револют, в която обикновено няма много пари. Даже и теб те съветвам да не държиш записана карта в букинг за всеки случай. Преди време (2020-та) ми разбиха карта на уникредит и според мен е било точно през букинг или хотелс.ком, защото други операции още не бях вършила с нея, та вече не записвам никакви карти никъде. Мястото е забутано, особено за някой скандинавец/британец, щом като не приемат картови плащания. Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 18 януари Сподели Публикувано: 18 януари Не знам за регистрирана карта, никога не регистрирам. Би трябвало ако се ползва тя, да пише. Кажи им да преведат от италиански, но на мен ми изглежда като да искат депозит с банков превод (затова не ти искат карта при резервация). Връзка към коментар
traveler Публикувано: 18 януари Сподели Публикувано: 18 януари преди 1 минута , Argentique каза: Че каква регистрирана карта? Винаги можеш да си изтриеш картата в букинг или пък аз имам записана Револют, в която обикновено няма много пари. Даже и теб те съветвам да не държиш записана карта в букинг за всеки случай. Преди време (2020-та) ми разбиха карта на уникредит и според мен е било точно през букинг или хотелс.ком, защото други операции още не бях вършила с нея, та вече не записвам никакви карти никъде. Мястото е забутано, особено за някой скандинавец/британец, щом като не приемат картови плащания. И аз не се притеснявам от хакване, нямам много пари в картата. Стресна ме, че е в брой, не помня от кога не съм плащал в брой. преди 1 минута , neuromancer каза: Не знам за регистрирана карта, никога не регистрирам. Би трябвало ако се ползва тя, да пише. Кажи им да преведат от италиански, но на мен ми изглежда като да искат депозит с банков превод (затова не ти искат карта при резервация). Изброяват възможните начини за плащане според мен в брой, с карта или банков превод. Това пък с превода при настаняване ме довърши. Връзка към коментар
Lindt Публикувано: 22 януари Сподели Публикувано: 22 януари Понеже съм редовен консуматор на кодове за 10 % , бих искала да обърна внимание на 2 неща: 1/ ако кодът е валиден до 31.01 и сте го ползвали на 27.01, но сте размислили и анулирали резервацията, може да го ползвате за нова резервация преди 31.01. 2/ кодовете вече са валидни до края на посочения ден, а не за срок от 48 часа от изпращането. 15 Връзка към коментар
pazo Публикувано: 22 януари Сподели Публикувано: 22 януари На 17.01.2024 г. в 16:33, Lindt каза: Това е редовна ситуация при малки настанявания. Пишеш на букинг за желаната промяна и те ти разместват резервацията след проверка при хоста. Ако нещо не ти харесва, отменяш и губиш само кода. Два пъти писах на къстамър сървиз, но нямам отговор вече 5 дни. При опит за промяна на датите ми дава, че не са свободни, а същевременно хостът казва, че са. Явно ще трябва да канселирам и да направя нова резервация, но ми трябва ново кодче. Та да използвам и в тая тема да се примоля на някой услужлив съфорумец 🙏 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега