Прескочи до съдържание

Въпрос за booking.com


tonik

Препоръчани мнения

Не е въпрос, но да съобщя за резултата в борбата с Букинг 😉

 

Аз:Букинг – 1:0

 

След прекаран 1 час и 8 минути на телефона със съпорта на Букинг, успях да си върна разликата в цената на апартаментите ни на Мартиника, която била повече, отколкото агентът имал право да оторизира и трябвало разрешение от супервайзър, който пък направо ме отряза.


Накратко (от предишната страница), собственикът на първия апартамент ми искаше плащане по банков път, аз отказах, той канселира, след което свали апартамента от Букинг. Супервайзърът казал на агента, с когото говорех, че нямало да ми върнат разликата, защото незнамсикакво и аз не разбрах поради каква точно измислена причина, но общо-взето защото апартаментът го нямало вече в Букинг и имало някакъв си техен вътрешен план за действие?!? Аз обаче изкопах съобщение, което си бях изпросила от агент преди време, че те “will do our best to refund the difference in price”. Това го удебелих, защото искаха да минат с номера, че по този начин казано, нямало гаранция, че ще ми поемат разликата, а че само щели да опитат!! Все едно зависи от Господ??? Всъщност агентът наистина звучеше искрен в опита си да помогне и прекарах сигурно поне 45 минути от общото време в изчакване (докато той чете историята и се разправя с мениджъра си), но накрая имаше резултат и парите влязоха в портфейла 5-10 минути след разговора ни. Любезно ми обясни, че са ми върнали разликата само защото го имам написано в съобщение от друг агент. Да го имате предвид, ако разликата в цената е голяма. Моята беше като крайна сума голяма, но само защото първият апартамент го взех с намаление заради Genius и заради това, че е нов имот. Иначе беше по-скъп от втория апартамент. И все пак разликата за 1 нощувка не беше голяма, просто се умножи по 17...

  • Харесвам 2
  • Браво 8
Връзка към коментар

Имам следният проблем, Имам неотменима резервация за Сан Андрес след 20 дни. 3 ден поред в 16.30 наше време хотела се опитва да си дръпне парите но картите блокират. Обяснявам на банките, че ще си дръпнат парите, обещават и на следващият ден отново блокират картите. Комуникацията с хотела е невъзможна, пишат само на Испански. Има ли как да платя на Букинг директно( няма такава опция в резервацията) или просто да оставя празна карта. Ще ме баннат ли Букинг и ще си вземе ли хотела парите ? Искам да си платя, но не мога, дайте съвет.

Връзка към коментар
преди 6 минути , ivan69 каза:

Имам следният проблем, Имам неотменима резервация за Сан Андрес след 20 дни. 3 ден поред в 16.30 наше време хотела се опитва да си дръпне парите но картите блокират. Обяснявам на банките, че ще си дръпнат парите, обещават и на следващият ден отново блокират картите. Комуникацията с хотела е невъзможна, пишат само на Испански. Има ли как да платя на Букинг директно( няма такава опция в резервацията) или просто да оставя празна карта. Ще ме баннат ли Букинг и ще си вземе ли хотела парите ? Искам да си платя, но не мога, дайте съвет.

Нямаш ли револют? Комуникирай с хотела през Google translate, те испаноговорящите така си пишат и без друго. 

Връзка към коментар
преди 10 минути , Lindt каза:

Нямаш ли револют? Комуникирай с хотела през Google translate, те испаноговорящите така си пишат и без друго. 

Нямам Револют, сега говоря със съпорта на Букинг, телефона е на предната страница...Говорим си на английски през софийски номер. Сега съм на линия, съпорта  говори с хотела...На хотела им писах преди няколко дена на whatsup с Google translate, няма отговор....

p.s. Съпорта не знае Испански, но казаха, че ще пишат на хотела и ще ме информират. Дали е импулсен този номер 02906903?

Връзка към коментар
преди 23 часа, ivan69 каза:

Имам следният проблем, Имам неотменима резервация за Сан Андрес след 20 дни. 3 ден поред в 16.30 наше време хотела се опитва да си дръпне парите но картите блокират. Обяснявам на банките, че ще си дръпнат парите, обещават и на следващият ден отново блокират картите. Комуникацията с хотела е невъзможна, пишат само на Испански. Има ли как да платя на Букинг директно( няма такава опция в резервацията) или просто да оставя празна карта. Ще ме баннат ли Букинг и ще си вземе ли хотела парите ? Искам да си платя, но не мога, дайте съвет.

Повредата се оказа в моя телевизор....въвел съм грешна дата на валидност на картата днес от 4 опит мина плащането....Благодаря на всички отговорили

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Аз се чудя дали вече да не започна да резервирам почивките за лятото 😇

Че после ще е по-скъпо и няма да има мяста за датите ми.... 

Връзка към коментар

Места ще има , но цената ще е друга .
 

За разлика от самолетните билети , хотелските резервации  в туристическите райони са с най-ниски цени често при зареждането на календара 12-13 месеца по-рано. 
Само може да спечелиш при ранно резервиране с безплатна анулация , а впоследствие  при нова по-добра цена - да анулираш . Предполагам знаеш , че обичайно Букинг е с по-високи цени 👍

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 27 минути , stanislavpp каза:

Места ще има , но цената ще е друга .

Така е 😊

Ама така и така съм отпуска по едно и също време, защо да не съм на плюс или пък да чакам последния момент.... нека да си чакат хотелите за повече пари 😁

 

преди 27 минути , stanislavpp каза:

Само може да спечелиш при ранно резервиране с безплатна анулация , а впоследствие  при нова по-добра цена - да анулираш . Предполагам знаеш , че обичайно Букинг е с по-високи цени 

Да, при ранното резервиране само си на печалба.

Аз само се ориентирам от Booking иначе после си резервирам през другите сайтове ☺️

Връзка към коментар
преди 6 минути , neuromancer каза:

ако знаеш датите и мястото не виждам защо да не резервираш

аз като не знам, не резервирам 🙂

Точно така, аз за това още сега си резервирам за лятото 

Връзка към коментар

Някой може ли да помогне със следния проблем: искам да резервирам през мобилното приложение за дати 15-22, но като стигна до потвърждението, там ми показва дати 14-21, цената се запазва същата. През десктоп версията датите си остават 15-22 и в следващите стъпки, но аз искам да запазя през мобилното заради допълнителна отстъпка. Изтрих апликацията и я свалих отново, после я свалих на друг телефон, същата промяна на датата с един ден напред. А наличност има както се вижда от десктоп версията. Някакви идеи? 

Връзка към коментар
преди 38 минути , DenitsaS каза:

Някой може ли да помогне със следния проблем: искам да резервирам през мобилното приложение за дати 15-22, но като стигна до потвърждението, там ми показва дати 14-21, цената се запазва същата. През десктоп версията датите си остават 15-22 и в следващите стъпки, но аз искам да запазя през мобилното заради допълнителна отстъпка. Изтрих апликацията и я свалих отново, после я свалих на друг телефон, същата промяна на датата с един ден напред. А наличност има както се вижда от десктоп версията. Някакви идеи? 

Резервирай с датите, които си написала/въвела, независимо какво виждаш. Преди няколко дни и аз така исках да променя една налична резервация. Въвеждам едно, показва ми друго - с един ден напред. Доверих се на това, което виждам и сгреших. После в потвърждението ми се появиха датите, които не искам, но съм ги натаманила, защото те се изписваха. Накрая им звънях, за да ми обяснят какво става и те ми промениха датите съобразно желанието.

Не знам дали съм ясна. С две думи, избирай си датите и не гледай какво се показва. Явно е бъг.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

да не е нещо часовата зона объркана някъде?

иначе можеш да пробваш през браузера на моб. у-во, ще се запази отстъпката за моб. рез.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз и снимки направих, защото очаквах да не са наред нещата. Човекът от съпорта само ми повтаряше разбирам, разбирам и не разбрах проблема. При мен беше ден напред - исках 17-19, а ми показваше 18-20. Сега се замислих дали не е добре да се преинсталира приложението.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

@ДиянаВ Точно това стана и при мен, но бързах да резервирам, защото един добър магеланец ми беше изпратил код и не исках да изгори 😂 При мен разликата с един ден не е проблем, но е доста досадно... аз обаче съм в Канада и оттук не знам на какъв номер да звъня. По-скоро смятам да пиша директно на хотела и да видя при тях какво точно се показва като дати. Иначе преинсталирах и даже инсталирах на друг телефон и пак даде същия глич. 

 

@neuromancer Благодаря за съвета, това не го знаех, а ще правя още резервации и ако пак има разминаване с датите, ще влезна през браузъра на телефона!

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 25 минути , DenitsaS каза:

@ДиянаВ Точно това стана и при мен, но бързах да резервирам, защото един добър магеланец ми беше изпратил код и не исках да изгори 😂 При мен разликата с един ден не е проблем, но е доста досадно... аз обаче съм в Канада и оттук не знам на какъв номер да звъня. По-скоро смятам да пиша директно на хотела и да видя при тях какво точно се показва като дати. Иначе преинсталирах и даже инсталирах на друг телефон и пак даде същия глич. 

 

@neuromancer Благодаря за съвета, това не го знаех, а ще правя още резервации и ако пак има разминаване с датите, ще влезна през браузъра на телефона!

Вероятно на часовите зони се дължи грешката, която Букинг направиха в резервацията ми в Маями. При мен беше вярна датата, а в хотела бяха получили резервация за предишния ден. Загубих половин ден, скъсах си нервите в разправии. Реши се проблема, но за сметка на моето, и не само,  време.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Имам нужда от съвет какво да правя в следната ситуация. Намерих един много изгоден апартамент в букинг, ново място, без отзиви. По принцип винаги искам да има отзиви, но цената беше изкушаваща и затова го запазих. С безплатно анулиране е до след няколко месеца. На следващия ден получавам съобщение в платформата на букинг от мястото за настаняване, че резервацията трябва да бъде анулирана, защото имало overbooking...И да видим "какво можем да направим по въпроса". Явно са си намерили някой извън платформата и искат да си спестят комисионната към букинг. Ама няма да стане. Мисля да се обадя на БГ телефона и да ги репортна. Но наистина другите места са много скъпи или пък мизерни за същите пари. Та да, чудя се какво да правя. Аз със сигурност няма по моя инициатива да отменя резервацията.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 7 минути , jorrro каза:

Имам нужда от съвет какво да правя в следната ситуация. Намерих един много изгоден апартамент в букинг, ново място, без отзиви. По принцип винаги искам да има отзиви, но цената беше изкушаваща и затова го запазих. С безплатно анулиране е до след няколко месеца. На следващия ден получавам съобщение в платформата на букинг от мястото за настаняване, че резервацията трябва да бъде анулирана, защото имало overbooking...И да видим "какво можем да направим по въпроса". Явно са си намерили някой извън платформата и искат да си спестят комисионната към букинг. Ама няма да стане. Мисля да се обадя на БГ телефона и да ги репортна. Но наистина другите места са много скъпи или пък мизерни за същите пари. Та да, чудя се какво да правя. Аз със сигурност няма по моя инициатива да отменя резервацията.

Точно така - не отменяш по своя инициатива, а се обаждаш на Booking на безплатния телефон. Те затова са посредник и взимат комисионна, за да ни защитават интереса. Те трябва да решат проблема и ако не могат, да ти предложат подобно настаняване на сходна цена. Случвало ми се е и с Booking, и с Hotels.com и са оправяли нещата в моя полза.

  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Ако има много време до настаняването не разчитай много.Реши ли мястото да не приеме резервацията ще си намери причина да я канселира , а ако разликата с околните настанявания е драстична букинг едва ли ще я поемат. Те просто търсят нещо със сходни условия в района Сподели накрая как са се развили нещата.

Връзка към коментар

Мога да споделя как стана при мен. Бях резервирала за Фарьорите 3 месеца по-рано. Там няма много предлагане, затова избрах нова къща на много добра цена, но без отзиви. 2 месеца преди резервацията мястото за настаняване създадоха същите проблеми. Имах дълга комуникация с Booking, защото пак казвам там няма много опции за настаняване, а това, което бях резервиралa, беше доста пo-евтино, както е обикновено при нови настанявания. Накрая понеже в Booking нямаше подобна алтернатива на първоначално резервираното, се разбрах с Booking да резервирам по-скъпо в AirBnB и след престоя Booking ми възстановиха разликата в цената. Може би е от значение, че обикновено съм доста настоятелна, по-някога трябва малко push.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

При нас, за Индия, съпортът и желанието да разрешат проблемите ни с настаняванията клонеше към 0. Не мога да преценя дали е териториална особеност или платформата нарасна много и нямат хора/ бюджет да съдействат адекватно. Но ни загубиха много време и аз съм скептична, че обслужването им ще се върне на нивата през пандемията, където не ми оставяха незатворени тикетите, а търсеха решение.   

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Някъде назад в темата имаше номерата на отделните страни, ще ги потърся. С 0800 са безплатните, да.

Тези дни търсих настаняване в букинг и се изненадах какво предлагат. Апартамент в Талин, но толкова разхвърлян - с купища дрехи по ъглите и на пода, маса неразтребвана от дни. Платформата не проверява ли какво се пуска като имот? Количеството явно взима превес над качеството, а лошото е, че няма и контрол.

Отделно така и не стана ясно какъв е смисълът за някои имоти да трябва да пишеш на собственика, а той така и да не ти отговаря. 🙂

Все по-често си мисля, като отварям букинг, че някакви шегаджии социолози си правят изследвания с особено забавни хипотези.

 

@DenitsaS, в тази тема има споделени контакти за цял свят, има и за Канада:

+12086620492203245 на английски

+12086620493203497 на френски

  • Харесвам 2
  • Шок 1
  • Благодаря 1
  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.