Прескочи до съдържание

Отиване и връщане до Южна Америка, за под 600 лева.


Препоръчани мнения

Aз съм го правил веднъж с Иберия, изпуснахме отсечката Мадрид-Лондон, защото си бях къпил връщане от Мадрид, като по-евтино. Беше доста неприятно изживяване, не бих повторил- голяма разправия, запънахме се да ни свалят багажа и накрая го свалиха, само май поискаха да им подпишем нещо, че ако изпуснем връзката си е на наша отговорност, защото с това сваляне, доста си намалявахме шансовете да вземем последната отсечка, в случай, че искахме де.

Редактирано от Oshko
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Иберийците пак имат добри оферти за Южна Америка за пътуване от средата на януари до края на март .

Например 350eur за Прага - Рио + Буенос Айрес - Мадрид

Връзка към коментар

Само да вметна, предвид съвсем пресния опит на отменените индийски билети. Да не се избързва с резервация на каквото и да е друго, което изисква предварително плащане, че да не стане гаф накрая.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Доколкото си спомням, тези се купуваха и директно от Иберия, и досега не съм чувал за отмяна... то не се знае за в бъдеще де

Нещо взех да се изкушавам и аз да направя някаква врътка ама сега нещо не ми се проверява за кога излиза, пък и нещо не ми се ще баш зимата да идваме в България...

Връзка към коментар

Като поразгледах от 420€ билет, тарифата е 149, горивото е 202, останалото са държавни и летищни такси. Та не е баш fuel dump доколкото разбирам, но не ми е ясно къде стои билета по въпроса с принудителното отказване. Ако не си навътре в нещата си изглежда 100% наред и не могат да твърдят, че е явна грешка... 

Връзка към коментар

Като поразгледах от 420€ билет, тарифата е 149, горивото е 202, останалото са държавни и летищни такси. Та не е баш fuel dump доколкото разбирам, но не ми е ясно къде стои билета по въпроса с принудителното отказване. Ако не си навътре в нещата си изглежда 100% наред и не могат да твърдят, че е явна грешка... 

 

Виж някой нормален двупосочен на Иберия с каква горивна такса е, това ще даде представа. Например Прага - Рио има 380 евро горивна такса :) fuel dump-а е на %, не винаги е или всичко или нищо. Колкото е по-малък, толкова е по-трудно забележим. 

Връзка към коментар

Понаплашихте ме с темата за Индия. Ето какво имат и gotogate.co.uk в техните търмс:

 
Price alterations/technical errorsGotogate reserves the right to make changes due to technical errors and price alterations beyond our control, and we reserve the right to contact the traveller within 24 hours on weekdays to make any amendments to bookings made. If technical problems occur close to or during weekends, we will contact the traveller on the next working day. Gotogate reserves the right to cancel the reservation in the event of technical problems and price errors beyond our control. The traveller will be notified by e-mail in this instance. The ticket price shown is inclusive of airport taxes. A departure tax must be paid in cash on departure from some airports. It is the responsibility of the traveller to check this information.

 

Стискайте палци да не се изпедерастят и да канселират полета 1 седмица преди тръгването, че ще се набутам с много билети, за да стигна до Барселона, а и вътрешните за Чили и Аржентина.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Стискайте палци да не се изпедерастят и да канселират полета 1 седмица преди тръгването, че ще се набутам с много билети, за да стигна до Барселона, а и вътрешните за Чили и Аржентина.

Не виждам повод за притеснения с билетите на Ибериа независимо от къде са купувани!

Грешката с горивото им е на "централно" ниво и излизаше през всички сайтове, през собствения им сайт и през всички резервационни системи. Ще бъде много трудно да подгонят когото и да било и да докажат някаква "злоупотреба", при условие че е платено точно толкова, колкото е искала авиокомпанията през всичките си дистрибуционни канали!

Над две трети от дългите ми полети са с подобни грешки- никога не е имало проблем от подобно естество!

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Над две трети от дългите ми полети са с подобни грешки- никога не е имало проблем от подобно естество!

Възниква логичният въпрос - как, при това положение, не са фалирали вече? :rolleyes:

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Възниква логичният въпрос - как, при това положение, не са фалирали вече? :rolleyes:

 

Все още относително малка част от хората пътуват по този начин. Дори във всеки самолет да има по 1-2 такива билета, едва ли могат да съборят компанията. Пък и си е приход от хора, които едва ли биха пътували иначе, по-добре 1-2 тариката, които летят без да плащат цялата горивна такса, от колкото празни седалки :) Да не говорим и че основно се пътува по тоя начин в ниския сезон, когато самолетите са полупразни така и така.

Връзка към коментар

Последният ми дълъг полет Хонконг- Париж имаше толкова празни седалки , че по и по 5 евро да ги бяха продали (+летищните такси разбира се)  пак шяха да са на кяр :)

Редактирано от stenk
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Възниква логичния въпрос - как, при това положение, не са фалирали вече? :rolleyes:

Те и вътрешните им полети с Iberia Еxpress са по-евтини от на ФБ, да речем.

(за сравнение билет SOF - VAR за април е 93.85 EUR в Economy SAVER,  за горе долу същото разстояние и по същото време MAD - SVQ иберийците искат 58.48 EUR в Basica )

Въпросът ти наистина е логичен. Затова отговорът би трябвало да е алогичен, или прекалено елементарен за да го видим :)

Или са хеджирали голямо количество гориво на много ниски цени (което трудно би станало, защото цената на петрола беше много висока преди, а падна много напоследък), или са си намерили "златна кокошка".

Но от друга страна, ако имаше някакви индикации за лошо управление и зле свършена работа, Бритиш нямаше да се слеят точно с тях (както AF не го направиха с италианците поради тази причина).

 

Май трябва да се поразровят някои източници, и ще стане ясно каква е причината :)

 

 

Все още относително малка част от хората пътуват по този начин. 

По кой начин? Това са им цените на сайта, и всеки може да си ги купи без да използва трикове и схеми.

А ако са им  полупразни самолетите, защо поддържат линията? Или поне не намалят честотата?

Редактирано от wilks
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Въпросът ти наистина е логичен. Затова отговорът би трябвало да е алогичен, или прекалено елементарен за да го видим :)

Или са хеджирали голямо количество гориво на много ниски цени (което трудно би станало, защото цената на петрола беше много висока преди, а падна много напоследък), или са си намерили "златна кокошка".

 

Горивната такса няма нищо общо с цената на горивото. По същия начин може да бъде речена и такса въздух. Просто авиокомпаниите го използват като евфемизъм за да мине номера пред публиката.

 

Но от друга страна, ако имаше някакви индикации за лошо управление и зле свършена работа, Бритиш нямаше да се слеят точно с тях (както AF не го направиха с италианците поради тази причина).

 

Май трябва да се поразровят някои източници, и ще стане ясно каква е причината :)

 
BA се сдушиха с тях, защото общо взето нямаха избор. Мрежите им се допълват взаимно, в един алианс са от доста време, финансовите резултати не са водещи в случая. Както и историята на Air France с Ал Италия. До колкото ми е известно те до последно имаха желание да купят голям дял там, до преди година имаха голям процент (не знам дали не са се отървали от него), но условията на италианските профсъюзи ги отказаха. Годишните финансови резултати не са водещи в случая, и тези на Иберия хич не са впечатляващи още преди сливането.
 

 

По кой начин? Това са им цените на сайта, и всеки може да си ги купи без да използва трикове и схеми.

А ако са им  полупразни самолетите, защо поддържат линията? Или поне не намалят честотата?

 

Чрез трикове на горивната такса. Дори да си излиза на техния сайт, хората които ще летят специално Прага - Рио, Буенос Айрес - Брюксел са доста малко. Хората, които знаят, че това може да им доведе до спестяване са доста малко.

В ниския сезон винаги има празни седалки, а полупразен широкофюзелажен е пак за предпочитане спрямо широкофюзелажен стоящ на земята.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Понаплашихте ме с темата за Индия. Ето какво имат и gotogate.co.uk в техните търмс:

 
Price alterations/technical errorsGotogate reserves the right to make changes due to technical errors and price alterations beyond our control, and we reserve the right to contact the traveller within 24 hours on weekdays to make any amendments to bookings made. If technical problems occur close to or during weekends, we will contact the traveller on the next working day. Gotogate reserves the right to cancel the reservation in the event of technical problems and price errors beyond our control. The traveller will be notified by e-mail in this instance. The ticket price shown is inclusive of airport taxes. A departure tax must be paid in cash on departure from some airports. It is the responsibility of the traveller to check this information.

 

Стискайте палци да не се изпедерастят и да канселират полета 1 седмица преди тръгването, че ще се набутам с много билети, за да стигна до Барселона, а и вътрешните за Чили и Аржентина.

 

Стискам палци, то и аз съм в подобна ситуация с билета от Брюксел до Перу :) В краен случай, ако се стигне дотам, вероятно ще излезне по-евтино, ако просто се доплати разликата до 'нормален' билет.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Както писах аз такова нещо което се случи с ибукерс не помня , а такива оферти като на иберийците е имало десетки и стотици ...щом една АлИталия не фалира все още няма страшно :)

Добре не са доктори тия ирландци , че там техническите грешки често водят до заравяне два метра под земята.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Както писах аз такова нещо което се случи с ибукерс не помня , а такива оферти като на иберийците е имало десетки и стотици ...щом една АлИталия не фалира все още няма страшно :)

 

За съжаление ситуацията с южноамериканските билети е доста сходна с тази на ebookers.

 

Ако не се лъжа тези билети се появяваха само и единствено на gotogate, тоест грешката очевидно идва от самия агент, а не от авиокомпанията.

 

Да се надяваме, че не са продали много 'промо' билети и няма да тръгнат да ги отменят наред :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Конкретно последният път път може да са били само на gotogate , но тия билети излизаха поне на 3-4 пъти през няколко месеца в рамките на последната година включително в сайта на Iberia.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Конкретно последният път път може да са били само на gotogate , но тия билети излизаха поне на 3-4 пъти през няколко месеца в рамките на последната година включително в сайта на Iberia.

 

 

Тия през gotogate не са ли на Луфтханза? Май пак омотахме различни оферти в една тема  :)

 

Става въпрос за южноамериканските билети, които са с Lufthansa и/или Swiss, и които излизаха само в gotogate.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.