mililia Публикувано: 26 май, 2015 Сподели Публикувано: 26 май, 2015 (редактирано) Ако е посочено правилно в писмото "FB856 on July 22nd 2011", това означава, че давността по българското право е изтекла на 22 юли 2014 г. Доколкото се ориентирам полетът е на България Ер, което ще рече, че приложимото право е българското. Вероятно е техническа грешка, посочването на 2 год. давност, в писмото. Редактирано 26 май, 2015 от mililia Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 26 май, 2015 Сподели Публикувано: 26 май, 2015 (редактирано) Да, недоглеждането е мое, не обърнах внимание на кода на полета. Ето на мен какво ми отговориха наскоро: Dear Plamium,we are sorry to report that your flight FB856 on July 22nd 2011 is no longer eligible for compensation because it is expired according to the BG/CY statute of limitations (2 years).For this reason we will have to close yours claims.Thanks for your interest and we hope to serve you again in the future.Regards,Team refund.me Иначе на станицата си са изпраскали :"If you've had a flight delay in the last 6 years, claim now" И после, ареее давност 2 години. Най-добре е да им пишеш, че информацията им е грешна, и макар в действителност да е изтекла давността - тя е 3 години. Редактирано 26 май, 2015 от macf1an Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 26 май, 2015 Сподели Публикувано: 26 май, 2015 Аз бях в същата ситуация, директно ми писаха от авиокомпанията да си дам банкова сметка. Два или три пъти писах на рефунд.ме какво става и т.н. в тоя случай, но отговор нямаше... И си дадох банковата сметка, получих си обезщетението. А от рефунд.ме още нямам никакъв отговор нито на моите мейли, нито принципно за целия случай. В крайна сметка рефунд.ме са свършили работа и аз съм ок да си им преведа комисионна, каквато си начислят. Но вече месец след цялата случка няма нищо от тях... Преди време са имали срив в системата и са загубили документи и информация за много клиенти. Може да си от щастливците .. Връзка към коментар
Kyuubi Публикувано: 26 май, 2015 Сподели Публикувано: 26 май, 2015 Писал съм им, че съм взел пари. Питал съм ги колко им е таксата. Ако отговорят, няма грижи. По-странното е, че не отговарят изобщо Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 26 май, 2015 Сподели Публикувано: 26 май, 2015 (редактирано) Уви, напоследък отговарят през 2-3 седмици, и то за неща, които са в техен интерес .. Аз смятам да се пренасоча трайно към getairhelp, защото тук 15%те процента комисионна така или иначе са само за немски полети/компании.. Редактирано 26 май, 2015 от macf1an 1 Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 26 май, 2015 Сподели Публикувано: 26 май, 2015 (редактирано) Току що получих отговор от тях по делото, което водят във Франция.. на френски.. Madame, Monsieur,Votre dossier est actuellement en cours d'étude.Son délai de traitement dépend malheureusement de la complexité de la situation juridique française et de la mauvaise volonté des compagnies aériennes basées sur le territoire français.Grâce à l'intervention de nos avocats des situations compliquées ont pu être débloquées dans un premier temps auprès de AIR FRANCE, XL AIRWAYS FRANCE et AIR CARAÏBES.Nous continuons activement les démarches auprès de toutes les compagnies, vous remercions pour votre patience et vous tenons informés. Явно Франция не им е силата ..станаха си 7 месеца вече .. Редактирано 26 май, 2015 от macf1an Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 27 май, 2015 Сподели Публикувано: 27 май, 2015 Да, недоглеждането е мое, не обърнах внимание на кода на полета. Най-добре е да им пишеш, че информацията им е грешна, и макар в действителност да е изтекла давността - тя е 3 години. Ще им драсна 2 реда, колкото да не откажат на някой, ако попада в третата година, но ще съм по-щастлив, ако свърши работа на някой тук. Следвщият път (Надявам се да не ми се налага, но както напоследък летя често, май няма да ми се размине.), ако някой е ентусиаст, вместо на такива компании май е по-добре някой форумец да вземе техните проценти. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 1 юни, 2015 Сподели Публикувано: 1 юни, 2015 (редактирано) За последните дни получих няколко отговора на разни висящи жалби - явно са се размърдали. Относно получената директно компенсация: със сълзи на очи се кълнат, че са положили големи усилия да склонят ТАРОМ, защото били едни от най-злите в бранша, и имали много проблеми с жалбите и компенсациите към тях.. Било им редовен номер да прескачат "посредника" и да си говорят директно с клиента, като не пропуснаха да вметнат следното: "..we had to settle your claim extrajudicially because of the bad places of jurisdiction which would have been Romania or Bulgaria; two countries where we do not have a properly working legal cooperation.." С други думи - щяха да се откажат да водят дело, ако романещите се бяха запънали или помълчали още време. Много се радвали за мен и успеха,и се извиняват, че отнело толкова време.. За комисионната си нищо не споменават, но пишат, че ще питат ТАРОМ дали са ми платили вече.. Edit: Пак писаха, искат си комисионната Редактирано 1 юни, 2015 от macf1an 1 Връзка към коментар
LaBarba Публикувано: 1 юни, 2015 Сподели Публикувано: 1 юни, 2015 (редактирано) Някой беше писал, че иска пример от България Ер. ТИМ-аджиите избягват телефонни обаждания (вдигна на 5я път, и вика "Господине влизам в асансьора", и после дава само свободно). ГВА праща закани, заплахи, с мен в копие, но те си мълчат. Опитват се да откажат народа, нормално е. Случаят е следния: 3 ч и 30 мин закъснение от Брюксел поради технически дефект, което уж не им е в контрола. Писаха, че техническият дефект е "flight control no dispatch". Четох в интернет, и това не е дефект, а грешка в компютъра, която може да означава много различни неща. Те просто рестартираха самолета, не е имало никакъв технически дефект. Подготвям жалба чрез адвокат (т.е. майка ми), и ще ви информирам за изхода. След което стартираме сайт като refund.me, и почвам да раздавам листовки на летището PS: Оо не, писаха, извинявам се! Наскоро писаха, че ще ми върнат парите за храна, ако си пазя касовите бележки от преди 5 месеца Само дето ресторантите по тва време не работеха, и единствено си купих 6-pack Stella Artois от магазин. Освен да си искам рефънд за стеличката. Редактирано 1 юни, 2015 от DimitarD 5 Връзка към коментар
нелиета Публикувано: 5 юни, 2015 Сподели Публикувано: 5 юни, 2015 Здревей!Много ме харесва идеята ,че ще създадете сайт като refund.me. Много е належащо по нашите ширини. Има доста хора който биха се възползвали ,тъй-като не всички могат да ползват други езици.Надявам се да има и български в това число. Бих те помолила да ми дадеш някакви координати на майка си .Имам един казус с една авио компания която се опитва да ме премета и се възползва от това ,че не боравя със закони. Та в този смисъл точно търсех адвокат. И така попаднах на този сайт.Въпреки ,че моят мъж е работил като туроператор 35 г.Неможе да ми помогне. Защото не е българин и нерзбира нашите българси закони и най-вече отношението персонал и клиент . Разбира се ако това е възможно. Връзка към коментар
Георги Публикувано: 5 юни, 2015 Сподели Публикувано: 5 юни, 2015 Здревей! Много ме харесва идеята ,че ще създадете сайт като refund.me. Много е належащо по нашите ширини. Има доста хора който биха се възползвали ,тъй-като не всички могат да ползват други езици.Надявам се да има и български в това число. Бих те помолила да ми дадеш някакви координати на майка си .Имам един казус с една авио компания която се опитва да ме премета и се възползва от това ,че не боравя със закони. Та в този смисъл точно търсех адвокат. И така попаднах на този сайт.Въпреки ,че моят мъж е работил като туроператор 35 г.Неможе да ми помогне. Защото не е българин и нерзбира нашите българси закони и най-вече отношението персонал и клиент . Разбира се ако това е възможно. Нелиета, въпроса ви е напълно неразбираем. Тук едва ли някой ще даде публично съвет за адвокат, особено когато е по въпрос, който не е директно по темата. Ако дадете повече подробности по случая, може да се опитаме да помогнем със съвет, но моля, постарайте се да е по-разбираемо. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 16 юли, 2015 Сподели Публикувано: 16 юли, 2015 Рефундьовците ме усмихнаха ! След амнайсет месеца дела, най-накрая са изкрънкали от дзифтарите ХЛ Еъруейс нещо .. Поискаха да им изпратя пак бордната си карта, че да довършат нещата. 12 Връзка към коментар
xisba Публикувано: 16 юли, 2015 Сподели Публикувано: 16 юли, 2015 Рефундьовците ме усмихнаха ! След амнайсет месеца дела, най-накрая са изкрънкали от дзифтарите ХЛ Еъруейс нещо .. Поискаха да им изпратя пак бордната си карта, че да довършат нещата. Ще черпиш 2 Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 23 август, 2015 Сподели Публикувано: 23 август, 2015 И аз да рапортувам: За 3 часа и 10 мин закъснение 280 евро за по-малко от 2 месеца и то през отпускарския сезон през рефундовците Отделено от мен време - 5 мин включително със сканирането на бордната карта. Без тях, щяха да са 400 или по-вероятно 0, че доколкото се познавам, щях да се каня да им пиша най-малко докато изтече давността. 10 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 23 август, 2015 Сподели Публикувано: 23 август, 2015 И аз да рапортувам: За 3 часа и 10 мин закъснение 280 евро за по-малко от 2 месеца и то през отпускарския сезон през рефундовците Отделено от мен време - 5 мин включително със сканирането на бордната карта. Без тях, щяха да са 400 или по-вероятно 0, че доколкото се познавам, щях да се каня да им пиша най-малко докато изтече давността. Поздравления! Коя е авиокомпанията? Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 Да, верно, че забравих компанията - Луфтханза. Пътувах с прекачване и първата отсечка се изпълняваше от Австрийците и техния полет закъсня, заради което изпуснах втория, но билета ми беше издаден от Луфтханза с техен код. Премаршутизираха ме, но за 10 минути не се вместиха. 1 Връзка към коментар
Георги Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 И аз да рапортувам: За 3 часа и 10 мин закъснение 280 евро за по-малко от 2 месеца и то през отпускарския сезон през рефундовците Отделено от мен време - 5 мин включително със сканирането на бордната карта. Без тях, щяха да са 400 или по-вероятно 0, че доколкото се познавам, щях да се каня да им пиша най-малко докато изтече давността. Може ли малко повече подробности, знаеш ли по каква причина е закъснял полета ти и т.н.? Интересно ми е да разбера до колко "заплетени" казуси разрешават Връзка към коментар
Ardent Публикувано: 24 август, 2015 Сподели Публикувано: 24 август, 2015 Ами не мисля, че беше толкова заплетен този. Билетът е от Луфтханза. Star Alliance се бият в гърдите, че правят трансфер на летището във Виена между полети от групата за 25 минути. Полетът от София на австрийците каца по разписание в 9:00, а полетът от Виена на Брюксел Еърлайнс излита в 9:30. И двата имат кодшеър с Луфтханза. Полетът от София излетя с 20 мин закъснение и съответно кацна с толккова във Виена. Явно нямаха зор да наваксват. Питах стюардесата и тя след като провери каза, че следващият полет няма да ме чака и направо да ходя да ме премаршрутизират, което и направих, но не и преди да й обясня колко важен ангажимент имам и как ме изключително важно да пристигна навреме (което си беше факт). Това е в общи линии, за по-напряко се повозих до Франкфурт и пристигнах с 3 часа и 10 мин по-късно от предвиденото. Това ми костваше малко нерви и напрежение, но пък накрая се оказа, че всичко е ОК. 3 Връзка към коментар
Yto Публикувано: 8 септември, 2015 Сподели Публикувано: 8 септември, 2015 Някой има ли впечатления от getairhelp, че нещо ме влече тях да ползвам за дирене на компенсация.. Връзка към коментар
antony2001 Публикувано: 8 септември, 2015 Сподели Публикувано: 8 септември, 2015 Яко работят рифаундите! Три дни, след като им пратих кореспонденцията си с Изито, проточила се от януари 2014 до скоро, върнаха отговор, с който искат да им подпиша пълномощно. Е, ще вземат 15% и още 25%, защото делото ще е на Острова, но и 40% минус са по-добре от 0 евро. Боря се за 400 е. Пробвах с нашата Комисия за защита на потребителите и Европейския потребителски център на "Бачо Киро". Ц! Дано с немците стане! Случаят - закъснял полет с над 8 часа Казабланка-Милано, заради неадекватни действия на екипажа, довели до анулиране на полета и чакане на друг екипаж. Връзка към коментар
Yto Публикувано: 25 февруари, 2016 Сподели Публикувано: 25 февруари, 2016 След злополучния полет до Бразилия 05.15 getairhelp след близо година казаха технически причини неможем да помогнем. Почти на майтап подадохме към refund.me и случка ма втория ден AZ дават съгласие за 600 евро засега само за единия пътник. Искат (AZ) да подпишем документ, че повече нямаме никакви претенции към тях и е дадена немска банкова сметка (на refundme). Въпроса ми е който е получавал компенсация от тях подписвал ли е такъв документ с такава банкова сметка. Съзнавам, че вероятноста от измама от страна на refundme е малка но все пак да попитам. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 25 февруари, 2016 Сподели Публикувано: 25 февруари, 2016 Подписва се, да, но с личната сметка, на която те превеждат цялата сума, а ти си задължен да преведеш на рефънд.ме компенсацията. Свържи се с тях за доуточнение. Връзка към коментар
macf1an Публикувано: 7 април, 2016 Сподели Публикувано: 7 април, 2016 (редактирано) Днес, преди броени минути, след над 2 годишна борба с XL Airways, refund.me ми преведоха компенсацията от извънсъдебното споразумение, на което XL са се съгласили след около година в съда Борбата бе безмилостно жестока, борбата, както казват бе епична .. Някой ден ще доразкажа Редактирано 7 април, 2016 от macf1an 14 Връзка към коментар
Щастливеца Публикувано: 7 април, 2016 Сподели Публикувано: 7 април, 2016 Днес, преди броени минути, след над 2 годишна борба с XL Airways, refund.me ми преведоха компенсацията от извънсъдебното споразумение, на което XL са се съгласили след около година в съда Борбата бе безмилостно жестока, борбата, както казват бе епична .. Някой ден ще доразкажа Дай сега. Интересно е. Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 11 юли, 2016 Сподели Публикувано: 11 юли, 2016 (редактирано) Здравейте и от мен. Нарочно се регистрирах, тъй като искам да благодаря за съществуването на този форум и на тази тема в частност. Потърпевш съм от едно коледно 4 часово закъснение на БГ еър и много вбесен на връщане взех да търся варианти да ги съдя и боря. Тогава случайно попаднах тук и от тогава съм с нови сили. Писах на рефунд.ми за моят казус, приеха го, обещаха бърза и люта битка и съответно аз подписах електронно всички необходими документи. Това беше на 28.03.16г. В следващите три дена сърдечно ми благодариха, че съм ги оторизирал да защитават моите интереси, като обявиха, че ако до 8 седмици не се случи нищо и авиокомпанията не плати обещетение, ще заведат дело. Е, минаха първите 4 седмици, проверявам редовно - изписва ми статус - авиокомпанията се е съгласила на претенцията, няма компенсация. Писах на Рефунд ми най-учтиво, оттам обещаха да съдействат най-бързо за получаване на обещетението: The airline has written to us that they will grant you 250€ in cash. Но нищо. Минаха 8 седмици, вече им писах по-настойчиво - отговориха ми, че чакат, но не завеждат дело. Днес, 11.07 вече се получават повече от 3 месеца, а няма раздвижване от нийде.. Въпросът ми е: някой от уважаемите съфорумци тук дали има опит с подобни срокове на работа на тази агенция. Защото, странно, но факт - две седмици след моята жалба, имам писмо от Бг Еър, в което се извиняват за причиненото неудобство и ми дават безплатен билет в произволно избрана от мен посока ! Поздрави, Редактирано 11 юли, 2016 от Tobleron Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега