Прескочи до съдържание

refund.me - компенсация и резултат


Препоръчани мнения

 

 

Защото, странно, но факт - две седмици след моята жалба, имам писмо от Бг Еър, в което се извиняват

за причиненото неудобство и ми дават безплатен билет в произволно избрана от мен посока !

 

 

 

Може би разковничето на твоя случай се крие в горното. Твърде е възможно refund.me да са получили информация от България Ер, че сте в процес на извънсъдебно решаване на спора. За тях изпратеното предложение за компенсация е именно такава инициатива. Ако ти не си приел или отказал в писмен вид предложението, казусът е "висящ". Преценявай как да постъпиш, ако решиш да продължиш с refund.me, задължително откажи в писмен вид предложената компенсация от България Ер...

Връзка към мнение

 

Защото, странно, но факт - две седмици след моята жалба, имам писмо от Бг Еър, в което се извиняват

за причиненото неудобство и ми дават безплатен билет в произволно избрана от мен посока !

 

Поздрави,

 

Това е класическо развитие на бг еър казус. Първо ти казват, че нищо не ти се полага, после, като ги натиснеш, предлагат този вариант. Ако им беше писал лично, без посредник, пак до там щяхте да стигнете. Не знам обаче как продължава ако искаш обезщетение, защото всичко хора, които познавам, се възползваха с билетите.

Връзка към мнение

Имай предвид, че ако се съгласиш с предложението на Еър БГ, ще дължиш комисионната на рефунд.ме така или иначе. Щом си се хванал с тях, играй докрай, иначе безплатният билет няма да ти е безплатен...

Връзка към мнение

Той и без друго не е безплатен, защото дължиш 80% от цената като "такси". За да ги махнеш ще ти трябва още малко разправия, поне доколкото си спомням един казус тук...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Той и без друго не е безплатен, защото дължиш 80% от цената като "такси". За да ги махнеш ще ти трябва още малко разправия, поне доколкото си спомням един казус тук...

 

След последното обезщетение, което получих, от България Ер ме уведомиха, че са прекратили порочната практика да предлагат като обезщетение билети без включени летищни такси. Цитирам: "Убедихме ръководството, че подобни предложения са обидни за нашите клиенти и вредят на реномето на компанията."

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Безплатните билети на България Ер са с включени летищни такси, както казва Duke.

След две години разменяне на писма през ГВА за закъснял полет

и аз съм с безплатни билети от тях и мога да потвърдя, че са с включени летищни такси.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Привет отново...

 

За да съм коректен с рефундерите, аз ги уведомих за това предложение преди към 4-тата седмица (там някъде).

Всъщност, до момента се ръководя от факта, че собственоръчно съм подписал с тях договор, имам описано задължение да не приемаме външни оферти за разрешаване на казуса и поради тази причина реално не отговорих на офертата на БГ Еър.

Ето какво ми върнаха в отговор немците:

Thank you for your message!

You can ignore this offer as we are aiming to refunding you with cash.

We will contact the airline and instruct them to transfer a payment.

 

Тоест РФунд са поели инициативата като мои представители и следва да са уведомили авиокомпанията,

че се отказвам  от иначе (подчертавам) по-изгодното предложение от страна на нашите родни въздушни преносители. Самите БГ Еър ме уведомиха, че тази оферта към мен от тяхна страна е валидна една година

от момента на датата на изпращане на имейла с предложението.

 

Спор към момента с БГ Еър нямам, но реално изпитвам притеснения към сроковете

на работа на рефундерите и съответно поетият от тях ангажимент за действия след неполучаване

на обещетение в рамките на обявения от самите тях срок.

 

Аз им отправих запитване (за протокола в бъдеще) относно това, как ще процедират

при положение, че правилото за 8 седмици не е спазено и реципрочно не е заведено дело от

тяхна страна за опазване на моите интереси в случая, на което получих интересен отговор:

Dear customer,

Thank you for your message.
We have not yet received the airline's payments, and are expecting them any time now.
As soon as we receive them, we will contact you.
Best regards,
Angélique
Това ще ми послужи за в бъдеще, ако реша да се откажа от техните услуги, но това е друга тема.
Засега проявявам търпение :) и слушам португалска музика (следващата ми посетителска цел)
 
Въпросът ми е, дали някой от вас е имал такова забавяне в сроковете ?
 
Поздрави,
Редактирано от Tobleron
Връзка към мнение

Горе-долу колко време минава при казусите Рефунд - Бг Еър ?

 

Питам, защото скоро ще пиша и в една друга сходна тема,

тъй като мой колега след забавяне на полет с Австрийците,

по мой съвет, потърси колектори и избра едни други.

След 9 (девет) дена от предявяване на претенцията пред авиокомпанията,

той получи изцяло исканото обещетение. Само с три имейла.

И сега стои срещу мен и се хили.... :lol:

Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Да ви кажа refund.me ме изненадаха приятно - преди година и половина бях пуснал при тях за полет на wizzair от Болоня за София през май 2013 г. , който закъсня със 7н часа и wizz твърдяха, че е техническа причината, италианското ГВА също ме отряза, накрая пуснах в рефунд.ме - те също нищо цяла година и половина само искаха да им давам пълномошни за нови адвокати, накрая и тях оте..х и не им дадох пълномощно за поредния адвокат, това последно преди 6 месеца...и в понеделник получавам е-мейл - 250 евро компенсация (ехааааа). - искаха ми  IBAN, одържаха си комисионната разбира се и днес парите ми бяха по сметката. Чак ми се струва нереално  :lol:  значи можело  :)

Редактирано от ivo_121212
  • Харесвам 15
Връзка към мнение

Не всеки технически проблем означава, че авиокомпанията не дължи обезщетение.

Мен по-скоро ми е интересно дългия период - това са 3 години и нещо от полета ...

Връзка към мнение

Мен по-скоро ми е интересно дългия период - това са 3 години и нещо от полета ...

Значи да съм спокоен. аз ги чакам към 2 години, и все още нищо :P

Връзка към мнение

Здравейте, имам въпрос. Обезщетенията важат ли когато става въпрос за закъснял чартър? Става въпрос за сестра ми. Вчерашния им полет е закъснял с 3 часа и половина, изпълняван е от някаква италианска компания. Не зная подробности, питам информативно дали има разлика при обезщетенията при чартър.

Връзка към мнение

За съжаление се налага и аз да се включа в темата :(

Полета ни с БГ Еър закъсня с 5 часа без да дадат никаква информация за какво става дума. Та въпроса ми е - дали да пусна клейм към БГ Ер или директно към refund.me?

Къде има повече шанс според вас :)

Връзка към мнение

Ако сте ок с компенсация безплатни билети докъдето летят, не осбено трудно ги дават в такъв  случай. Ако е парична компенсация, може би директно refund.me. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

В частност с бг еър, чуждестранните посредници не се очертават като най-оптималния начин за получаване на компенсации. По-добре виж тук:

 

http://magelanci.com/topic/5818-български-посредник-за-обезщетения-при-полети/

http://magelanci.com/topic/4803-компенсация-от-bulgaria-air/

Връзка към мнение

Първо си ги пробвай директно. В момента, в който предложат безплатния билет, значи признават вина, от там нататък не трябва да е трудно за кеш сумата. АКо много се запънат - посредници бол. 

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Чекирайки се сега за полет с Раян ми излезе този текст:

 

Важно Регламент на ЕС 261

Ако Ви е отказан достъп на борда или ако полетът ви е отменен или забавен за най-малко два часа, помолете на гишето за билети или изходящ портал за текста, посочващ Вашите права, особено по отношение на обезщетение и помощ.

 

Не беше ли най-малко 3 часа закъснение? Или има някаква промяна?

 

 

Връзка към мнение

След едногодишно чакане, refund.me се свързаха с мен да ми кажат, че България Ер отказват да платят кеш, но дават безплатен билет, като летищните такси са за моя сметка. От refund.me щели да натискат пак за кеш чрез адвокати в Белгия, дано нещо стане, само са ми притрябвали на България Ер билетите. Да им дам аз летищни такси, които те после да НЕ платят на летище София, тарикати :)

  • Харесвам 6
Връзка към мнение

Виж темата за компенсациите от БГ Еър. Това е редовният им номер и лесно се съгласяват да ги дадат с таксите. Ако продължиш борбата - евентуално ще клекнат и за пари.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.