Фил Публикувано: 2 септември, 2016 Сподели Публикувано: 2 септември, 2016 ... България Ер отказват да платят кеш, но дават безплатен билет, като летищните такси са за моя сметка. доста нагло Връзка към коментар
Duke Публикувано: 2 септември, 2016 Сподели Публикувано: 2 септември, 2016 От повече от година, тази практика е преустановена. Има два варианта - refund.me отговарят по навик или пък България Ер опитват да пуснат по пързалката чуждестранните посредници... Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 2 септември, 2016 Сподели Публикувано: 2 септември, 2016 От повече от година, тази практика е преустановена. Има два варианта - refund.me отговарят по навик или пък България Ер опитват да пуснат по пързалката чуждестранните посредници... Второто ми изглежда по-вероятно. Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 Снощи, четейки темата за кредитните карти, пак се сетих за моят ангажимент с Рефунд.ми. Отворих си прилежно акаунта при тях и видях, че са изминали 165 дена от отваряне на случая. После систематично и разсънващо взех да чета техните "Термс и Къндишънс" и видях, че на едно място - по-точно точка 4 от Параграф А - пише, че след изтичане на "дедлайна", те оторизират своите адвокати, за да заведат дело......тъй ли, викам, я да им припомня че съществувам! Хайде поредното следваканционно писмо - уважаеми Рефундми, като ваш клиент, моля да ме уведомите, какви са сроковете и обстоятелствата, при които вие завеждате дело за да защитите моят интерес, така както сте посочили в Условията по договора ни..... И сега чакам отговор. И няма да спирам да ги тормозя. А опцията за безплатни билети на БГ ми стои. Поздрави, п.с. Виждам, че нещо мрънкат за летищни такси. Странно. Ако съм полезен с отговорът на БГ еър по моя случай, ето препис: Като израз на уважението ни към Вас и като пълна компенсация за този неприятен случай, Ви предлагаме да получите три безплатни двупосочни билета за Вас и Вашата дъщеря (с платени от нас летищни такси) за всеки един от полетите на Авиокомпания „България Ер”АД по Ваш избор, в рамките на 12 месеца от получаване на настоящето съобщение. Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 Ето и веднага един немско обедно-шаблонен отговор: we are happy to inform you that we could enforce your entitlement to compensation of EUR 250,00 per passenger.To date, we did not receive the funds from Bulgaria Air. Please do bear with us, we are taking all reasonable measures to speed up the payment process. Охх, още се смея на безумният отговор.... Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 (редактирано) Според мен BG Air не плащат, защото очакват отговор от теб във връзка с безплатните билети. А ако ти приемеш предложението на BG Air, пак ще дължиш комисионната на refundme. Редактирано 8 септември, 2016 от П.Кръстев 1 Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 (редактирано) Има огромна логика в това съждение. ! Благодаря ! Наистина бях изключил този вариант за очаквана реакция от мен. Тук вече съм лееекооо обезкуражен, признавам: - ако откажа на Бг Еър предлаганите билети, нямам сигурност в защитата от страна на Рефундми, видно от водената до момента шаблонна кореспонденция и описаните от други потърпевши по-горе мнения. - ако приема офертата на Бг Еър, то остава да дължа 50 евро на билет компенсация. И в двата варианта има врати за измъкване, като се започне от това да се опитам да разтрогна договора с Рефунд, на база неизпълнение на задължение от тяхна страна, но Условията им са много неангажиращи откъм срокове и резултати. Реално наистина топката е в мен по отношение на отговор до Бг Еър. Какво бихте ме посъветвали като по-добър вариант ? Моята логика почуква точно в момента, че след като имам договор с РФунд, следва да напиша едно любезно известително писмо с отказвателен характер до БГ еър и да се оставя на Фортуната да ме споходи и да ми предостави парично обещетение. Редактирано 8 септември, 2016 от Tobleron Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 (редактирано) Защо се занимавате с интернет колектори. За тези дни щяхте да заведете дело с развитие. Не ги бавят много. Редактирано 8 септември, 2016 от Hollywood Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 Ти не искаш да контактуваш директно с BG Air, затова би следвало да им откажеш и тогава те ще трябва да платят на Refundme. За всеки случай обаче, ако пишеш на колекторите и ги уведомиш, че BG Air са се свързали с теб, те могат да те посъветват как да постъпиш и какво да им отговориш. Мисля, че имаше подобен случай по назад в темата? Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 Защо се занимавате с интернет колектори. За тези дни щяхте да заведете дело с развитие. Не ги бавят много. Защото за пръв път участвам в тази билетна лотария, организирана от Бг еър и защото след като на моята собствена жалба, през ГВА не получих отговор, реших, че този вариант също трябва да се пробва. И най-вече защото моят колега си получи парите на 9-ят (деветият ден) от оторизиране на подобен колектор Ти не искаш да контактуваш директно с BG Air, затова би следвало да им откажеш и тогава те ще трябва да платят на Refundme. За всеки случай обаче, ако пишеш на колекторите и ги уведомиш, че BG Air са се свързали с теб, те могат да те посъветват как да постъпиш и какво да им отговориш. Мисля, че имаше подобен случай по назад в темата? Предполагам има някакво объркване. Да поясня: 1. Не, че не искам да контактувам с Бг Еър, даже напротив. Както написах няколко листа по-назад -> веднага след прибирането ми вкъщи им отправих официално писмо протест, съгласно изискванията на Регламента. Имаше мълчание и Бг еър решиха да си пишем оферти, едва месец по-късно, след като получиха уведомление от Рефунд.ми, че поемат случая. 2. По назад писах в темата по спомени, че веднага след като получих офертата, аз писах на РФ, съгласно нашите подписани договорености, за да ги уведомя за наистина по-доброто решение на случая. Оттам логично ми написаха, да не се поддавам на "провокации" и да си чакам парите, които пристигат всеки момент.....тръгнали са....пътуват с полет на Бг еър Така вече ми се струва още по-логично да напиша наистина един любезен отрицателно оферентен отговор до Бг Еър и да видя как ще продължи тази мини лотарийна драма с немците. Поздрави, 1 Връзка към коментар
П.Кръстев Публикувано: 8 септември, 2016 Сподели Публикувано: 8 септември, 2016 Така вече ми се струва още по-логично да напиша наистина един любезен отрицателно оферентен отговор до Бг Еър и да видя как ще продължи тази мини лотарийна драма с немците. Да, точно. Според мен нещата ще се задвижат след като им драснеш един отказ. 1 Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 9 септември, 2016 Сподели Публикувано: 9 септември, 2016 (редактирано) Едно любезно писмо, току що отлетя към "България Еър"..... Нека силата бъде с мен. Отговор след 60 сек: Писмото Ви е получено.Документите Ви ще бъдат обработени в законоустановения срок от 2 месеца. Коментар: Идеално, пада се преди Бъдни вечер Отговор след 5 мин: Уважаеми г-н Tobleron, Бихмме искали да Ви обясним, че срокът за разгледане на жалби за полети, според Европейският парламент и Съвета е шест седмици. В тази връзка не е било необходимо да се свързвате с колекторски фирми. Поздрави! Complaints and Claims Department Коментар: Отговорих им също така любезно. Обясних им, че невежлив техен борд-служител ни насочи сам да си търсим правата по съдебен път, защото не ни се било полагало компенсация. Написах им, че тяхната последваща културна и адекватна реакция ще направя достояние на повече хора, за да може интересът от бързо решаване на подобни казуси да бъде взаимен. Редактирано 9 септември, 2016 от Tobleron 3 Връзка към коментар
мая Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Получих отовор от БГ Ер, че самолета се е забавил поради технически причини (каква изненада) Според вас да пиша ли на refund.me сега или първо да предупредя БГ Ер че не съм ОК с 'извинението' и ще си търся правата с посредник? Това е отговора от тях: След внимателно разглеждане на Вашата жалба, бихме желали да Ви уведомим за следното: въпросният полет закъснява поради повреда на самолета, причинена поради удар от птица, както и поради натовареност на въздушния трафик, които са обстоятелства извън ефективният контрол на авиокомпанията. Бихме желали да Ви уведомим, че правим всичко възможно да избегнем закъснения на нашите полети, но понякога сме изправени пред обстоятелства, които не могат да бъдат избегнати. Съгласно Конвенцията от Монреал, задълженията на опериращите въздушни превозвачи би следвало да бъдат ограничени или отменени, в случаите когато дадено събитие е причинено от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори при вземане на всички разумни мерки. Съгласно чл. 5.3 на Регламент 261 от 11.02.2004 г. на Европейския парламент и на Съвета на Европейския съюз: Опериращ въздушен превозвач не е длъжен за изплаща обезщетение по член 7, ако може да докаже, че отмяната е причинена от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори да са били взети всички необходими мерки. Връзка към коментар
Duke Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Какво те кара да мислиш, че авиокомпанията си измисля причина, която я освобождава от отговорност? Ако това, което пишат за удар от птица е вярно (а аз си мисля, че ако нямат доказателство не биха си позволили да го напишат в официална кореспонденция) не съм убеден, че имаш някакви шансове за успех... Връзка към коментар
akair Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 FB ще се опитат да минимизират щетите за себе си на всяка крачка. Ето няколко възможни насоки за развитие: 1. Ти не правиш нищо - те не плащат нищо - историята приключва 2. Ти ги информираш, че ще си търсиш правата през посредник - те предлагат билети без таксите. Ако не мине - с таксите. Ако и това не мине, явно ще вървят към плащане. Тук те следва да те преведат по най-дългия път - колектор, допълнителни разходи за теб, ... Ако решиш да водиш дело - ще търсят споразумение, за да не плащат излишни такси за дела. Ако и това не помогне - ще мине на една инстанция и няма да обжалват, за да платят само минимални такси 3. Ако директно се обърнеш към колектор, ще започнат да ти пращат предложения за билети (първо без, после с таксите). Целта е хем ня тях да им е евтино, хем ако може да накарат клиента да мисли, че колекторът не е успешен (и не си струва да се занимава с него за бъдещи случаи) или поне да създаде напрежение м/у клиента и колектора - много хора не са склонни да "шмекеруват" и да се опитват да избегнат плащането на възнаграждението на колектора. Ако и това не помогне - ще платят на колектора. Така отново остава надеждата, че клиентът няма да е особено доовлен и за бъдещи случаи няма си създава дискомфорт и да се занимава с колектори, кореспонденция, ... Това не е задължително да е в сила само за FB или дори за този случай. Ударът с птица после се замазва с "техническа грешка" - "служителят се е объркал. Гледал е друг полет" 2 Връзка към коментар
мая Публикувано: 16 септември, 2016 Сподели Публикувано: 16 септември, 2016 Какво те кара да мислиш, че авиокомпанията си измисля причина, която я освобождава от отговорност? Ако това, което пишат за удар от птица е вярно (а аз си мисля, че ако нямат доказателство не биха си позволили да го напишат в официална кореспонденция) не съм убеден, че имаш някакви шансове за успех... Сигурна съм че не е това, защото самолета беше пристигнал 'само' с 2 часа закъснение, но пътниците след като слязоха от самолета стояха в коридора повече от час. Един от тях някак отвори вратата и влетя бесен в салона, и им вдигна луд скандал. След това ни качиха в самолета и стояхме на гейта без да излетим още над един час. Когато попитахме какво става, отговора беше че били много мудни на летището и там принципно винаги нещата ставали супер бавно 2. Ти ги информираш, че ще си търсиш правата през посредник - те предлагат билети без таксите. Ако не мине - с таксите. Ако и това не мине, явно ще вървят към плащане. Тук те следва да те преведат по най-дългия път - колектор, допълнителни разходи за теб, ... Ако решиш да водиш дело - ще търсят споразумение, за да не плащат излишни такси за дела. Ако и това не помогне - ще мине на една инстанция и няма да обжалват, за да платят само минимални такси Това звучи най ОК, ще тествам пък да видим... Мерси за насоките Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 17 септември, 2016 Сподели Публикувано: 17 септември, 2016 Имаше една песен едно време: "Лети, лети, летии....детски спомееен ти..." Каква птица, те тез птици само наш`та авиокомпания удрят начи Моментално пишеш на авиокомпанията, че съгласно европейското законодателство си длъжна да предприемеш мерки в защита на своите интереси и с оглед констатираното закъснение, което е причинило на теб и на твоите близки сериозни и труднопреодолими притеснения, си морално задължена да претендираш обещетение.... И като/ако не ти отговорят в рамките на 6 седмици, така както ми писаха на мен - здравей, колектор мой чуждоземен. Това е. Клеймцентърът им е поне разбира и адекватно отговаря, особено когато са сгафили и са наясно с това. Е....в началото винаги пробват трикове, но ние вече си знаем.....поне това е моят съвет, както прежденаписалият. Поздрави, 1 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега