Прескочи до съдържание

С какъв куфар, раница или сак пътувате


Препоръчани мнения

Някой има ли опит с по скъпите пластмасови модели на Самсонайт? Скоро за първи път пътувах с куфар, като бях взел на заем един Самсонайт с текстилна облицовка с цена около 300 лева и останах малко разочарован. След пътуването куфарът беше пробит и одран. За щастие авиокомпанията пое разходите за ремонт.

 

Искам да си купя възможно най-големият и як куфар, като дългосрочна инвестиция. Лесно ли се чупят пластмасовите куфари?

 

По принцип пътувам с раница, но някой път е по практично семейно да пътувам с голям куфар до 32 килограма по стандартите на Уиз ер ;)

За чупене - не се чупят, но да - надират се. Лепи му лепенки и няма да ти пука особено  :rolleyes:

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Пуснали са някакви чанти в Кауфланд - "Скандинавия". Видях ги в брошурато, но не и на живо. 

Имате ли представа дали вършат работа?

Да и аз ги гледах и аз се интересувам, ако някой ползва или е чувал нещо нека сподели.

Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...

Ето и колко по-малка е от настоящите ограничения:

http://qz.com/423995/the-airline-industry-wants-your-carry-on-to-be-40-smaller/

 

Ето и първите:

However, eight carriers have already said they will follow the new controls: Air China, Avianca, Azul, Cathay Pacific, China Southern, Emirates, Lufthansa and Qatar.

 

Наглостта е безмерна:

"There has to be a size that if the passenger buys it, they know they can take it on board with them," said Thomas Windmuller, IATA’s senior vice president for airport, passenger, cargo and security.

"It should speed the boarding process," he added. "We see this as a win, win, win for everybody."

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар

http://www.briansumers.com/home/2015/6/12/will-you-need-to-buy-new-carry-on-bags-no-iata-says

 

Все пак решението е на авиокомпаниите, но сега имат оправдание да сменят политиката.

 

 
"Today, journalists received a clarification press release from IATA. The group says the internet got the program all wrong.
"The Cabin OK guideline is not a maximum size limit," IATA said in the release. "The maximum size of cabin baggage is set individually by each airline. This is not affected by the Cabin OK initiative."
Редактирано от DimitarD
Връзка към коментар

Аз все пак да попитам.... т.к. не съм запознат с габаритите/обемите...

 

Макс. X брой пътници в даден самолет, всеки с максимално допустим по обем/размер ръчен багаж = свободен обем в отделението за него?

Редактирано от SeeKnDestroY
Връзка към коментар

Аз все пак да попитам.... т.к. не съм запознат с габаритите/обемите...

 

Макс. X брой пътници в даден самолет, всеки с максимално допустим по обем/размер ръчен багаж = свободен обем в отделението за него?

 

Теоретично би следвало да е така, но на практика нещата са по-различни. Очевидно се използва някакъв коефициент, защото не всеки пътник пътува с ръчен багаж, не всеки пътник пътува с максимално допустим по размери ръчен багаж, на борда има деца, които евентуално не носят ръчен багаж и т.н...

Връзка към коментар

И какво става ако си си купил билет със тарите размери, а вече има промяна в тях? Аз например имам закупен билет с Катар, на който са посочени старите размери ?

Връзка към коментар

Както се цитира по-горе, размерите не са променяни (все още). Това ще е някакъв сертификат за минимален размер, т.е. ако куфара е с такива размери ще се приема за ръчен багаж във всички компании, които са го подписали.

Връзка към коментар

"С какъв куфар пътувате"??

Ми как с какъв,с един такъв малък,плосък и лекичък на фирмата Суисарми.В него се побират само дъвки,паста за зъби,четка,кредитни карти,книжка за тревълчекове и 2 пачки с банкноти от по 50 или 100 щатски долара(по-малки са копюрите от 100 евро).

Това ми е напълно достатъчно за Европа.:-))

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

Преди 2 години купих от sportsdirect сет от 3 куфара Дънлоп.От тогава съм направил около 15 полета с тях и за жалост на последния полет ми върнаха един от куфарите спукан. 

Вчера си поръчах от http://www.koffer-direkt.deкуфар Samsonite.В този сайт цените излизат най-изгодни, а с този код се ползва допълнително 10% отстъпка.  koffer25061352 Поръчаният от мен куфар струва 245лв, а в българското представителство на Samsonite същия куфар струва 389лв.До сега не съм ползвал куфар Samsonite, дано да издържи повече.Уж му дават 10-годишна гаранция. ;)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И как е, доволен ли си? Аз се колебаех дали да си поръчам куфар от твоята серия, но в крайна сметка поръчах този http://www.koffer-direkt.de/samsonite-aeris-spinner-82-cm.html .

А преди да си чекирам куфара да го заключвам ли или да го оставям отключен?Като се лети до Щатите мога да го заключвам, защото има системата TSA, която позволява на митническите служители да го отворят, без да го разбият, но като летя до другите дестинации как е ?

Връзка към коментар

Какво разбиване бе, хора :) Куфар с цип се отваря за 3 секунди:

 

 

Това направо ме разби. Ако го знаех преди, изобщо нямаше да се занимавам да си поръчвам катинарчета. Има ли изобщо някакво спасение освен опаковане на куфара във фолио? И дали може да се намери приличен и най-вече издържал проверка на времето куфар на цена от 100-150 лв.?

Редактирано от tougherty
Връзка към коментар

Аз съм супер доволен защото е водоустойчив, сравнително лек, но здрав (ето тук на 3:45 сек пичът показва: https://youtu.be/eF9V_khHaao?t=225) . Аз лично винаги го заключвам, поне да спра евентуални дребни крадци, защото са ми изчезвали парфюми, и то винаги на тръгване от София. Според мен са момчетата, които товарят куфарите. Освен това такава марка привлича повече внимание и определено бих го заключил.

 

Аз даже го ползвам и като сейф в хотелските стаи, като ме няма там слагам примерно слушалки, хард-диск, киндъл, часовник, българските левове и тн и го заключвам. Така евентуално си мисля, че спирам евентуална кражба от камериерките, които едва ли биха седнали да го разбиват или биха тръгнали да го изнасят целия :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 Има ли изобщо някакво спасение освен опаковане на куфара във фолио?

И фолиото не е никакво спасение. Не е от желязо ...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

При мен на този линк не се вижда нищо за куфарите, просто екран на skyscanner, с начална точка UK.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

При мен на този линк не се вижда нищо за куфарите, просто екран на skyscanner, с начална точка UK.

А така как е?

https://www.youtube.com/watch?v=utx6Y2ReA7c

 

тест на куфари...

Редактирано от tom777
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тези тестове са или странни или леко безсмислени - за какво тестват carry-on (ръчен багаж) дали ще уцелее при такива ескстремни условия. Ако самолета падне предпочитам да уцелея аз, а не тъпият ми неразрушим куфар.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Аз съм супер доволен защото е водоустойчив, сравнително лек, но здрав (ето тук на 3:45 сек пичът показва: https://youtu.be/eF9V_khHaao?t=225) . Аз лично винаги го заключвам, поне да спра евентуални дребни крадци, защото са ми изчезвали парфюми, и то винаги на тръгване от София. Според мен са момчетата, които товарят куфарите. Освен това такава марка привлича повече внимание и определено бих го заключил.

 

Аз даже го ползвам и като сейф в хотелските стаи, като ме няма там слагам примерно слушалки, хард-диск, киндъл, часовник, българските левове и тн и го заключвам. Така евентуално си мисля, че спирам евентуална кражба от камериерките, които едва ли биха седнали да го разбиват или биха тръгнали да го изнасят целия :)

 Аз имам същия, щото много мразя ципове (от малък успявам да им видя сметката набързо, и аз не знам как  :wacko: ). Избрах го и заради цвета - синьо зелено като тропически океан , та да си го виждам отдалече  :lol:

 

Здрав, стига да не минава през SOF. Още на второто ползване имаше леки щети - надрана пластмаса в единия край, все едно някой го беше стъргал по асфалта. В 2 посред нощ нямах нерви да се разправям.

Иначе е иделен, супер лек, бързо се отваря и затваря, издържа и на леко претъпкване.

Връзка към коментар

Тези тестове са или странни или леко безсмислени - за какво тестват carry-on (ръчен багаж) дали ще уцелее при такива ескстремни условия. Ако самолета падне предпочитам да уцелея аз, а не тъпият ми неразрушим куфар.

Понякога се случва да си пуснеш малкото куфарче като чекиран, а да летиш с малка чанта.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.