T.E.Lawrence Публикувано: 13 ноември, 2024 Публикувано: 13 ноември, 2024 Хъбът Air Asia Cambodia се разраства доволно. Пускат и полети Пном Пен - Сайгон и Пном Пем - Ханой. Второто особено е много добра опция да сваляне на цените по скъпа отсечка. https://www.khmertimeskh.com/501591261/airasia-cambodias-international-expansion-continues-with-the-launch-of-two-new-routes-to-vietnam/ 5
stotan Публикувано: 5 февруари Публикувано: 5 февруари Купих билети от страницата на AirAsia: Kuala Lumpur- Langkawi-George Town. Оказа се, че multi city на Air Asia минава през kiwi.com. Искам да се чекирам в Air Asia 14 дни по- рано. Няма проблем, но на телефонен номер забелязвам, че излиза някакъв номер, който не е моят. А в страницата на Air Asia в акаунта ми номерът е верен. Това проблем ли е?
Duke Публикувано: 5 февруари Публикувано: 5 февруари преди 6 часа, stotan каза: Купих билети от страницата на AirAsia: Kuala Lumpur- Langkawi-George Town. Оказа се, че multi city на Air Asia минава през kiwi.com. Искам да се чекирам в Air Asia 14 дни по- рано. Няма проблем, но на телефонен номер забелязвам, че излиза някакъв номер, който не е моят. А в страницата на Air Asia в акаунта ми номерът е верен. Това проблем ли е? Имах подобен проблем миналата година. Някъде съм писал по темите за това. През приложението купи някаква допълнителна усруга - места, багаж или храна и по този начин ще се "откачиш" от кивитата и ще можеш да управляваш резервацията от приложението на AirAsia... 1
neuromancer Публикувано: 5 февруари Публикувано: 5 февруари аз не разбрах нещо, хем директно от сайта на Air Asia, хем е минало през Киви?
Argentique Публикувано: 5 февруари Публикувано: 5 февруари преди 7 часа, stotan каза: Купих билети от страницата на AirAsia: Kuala Lumpur- Langkawi-George Town. Оказа се, че multi city на Air Asia минава през kiwi.com. Искам да се чекирам в Air Asia 14 дни по- рано. Няма проблем, но на телефонен номер забелязвам, че излиза някакъв номер, който не е моят. А в страницата на Air Asia в акаунта ми номерът е верен. Това проблем ли е? Аз взех билети за Air Asia през trip.com и имах същата ситуация с друг телефонен номер, който не можеше да се промени. Вчера излетяхме първата отсечка без проблем. Нищо не съм купувала от сайта на АА, чекирах се през тяхното приложение. 3
stotan Публикувано: 5 февруари Публикувано: 5 февруари Преди 1 час, neuromancer каза: аз не разбрах нещо, хем директно от сайта на Air Asia, хем е минало през Киви? От сайта на AIrAsia при multi city билет те препращат към kiwi. Но го забелязах, след като купих билетите. Ако знаех, щях да ги взема отделно- на различни дати са. Чекирането е през сайта на AirAsia. Оказа се, че ако натиснеш continue, се появява страница, в която можеш да си смениш телефонния номер. Така че успях да се чекирам. След 3 дни ще пробвам за втория полет... 3
Duke Публикувано: 5 февруари Публикувано: 5 февруари преди 3 часа, neuromancer каза: аз не разбрах нещо, хем директно от сайта на Air Asia, хем е минало през Киви? Само при мултисити билети се получава, миналата година съм писал... 2
Яни Публикувано: 17 февруари Публикувано: 17 февруари В случай на промени във вече резервиран полет, имат ли възможност за безплатна промяна на дати +-15 дни, както повечето компании? Не сме летели досега с тях, а отзивите им са меко казано не добри, а промото им за Азия в момента сякаш си заслужава.
Duke Публикувано: 17 февруари Публикувано: 17 февруари Имам няколко полета с AirAsia, последните два от миналата година. Според мен са няколко класи над европейските лоукостове и не разбирам за какви негативни отзиви става дума. Нямам представа дали позволяват безплатна промяна при настъпила промяна по резервация, защото доколкото знам много рядко имат промени в полетното разписание освен при някакви извънредни обстоятелства. Аз не бих се притеснявал да резервирам с AirAsia и със сигурност бих ги предпочел (и винаги досега съм го правил) пред която и да е алтернативна азиатска лоукост компания... 1
Argentique Публикувано: 17 февруари Публикувано: 17 февруари На нас този месец и двата полета бяха с променено време на излитане с час по-късно. Лошото е, че го съобщаваха по-малко от 24 часа преди полет, а за едната посока си бяхме взели неотменим споделен трансфер от локация на 100 км и така си отвисяхме на летището още повече. Но поне го съобщаваха. 😄 И при двата полета разстоянието между седалките беше предвидено за по-ниски хора (при Райън е по-голямо), но вероятно и при другите регионални е така. Други оплаквания нямам и пак бих летяла с тях. 3
neuromancer Публикувано: 17 февруари Публикувано: 17 февруари Безплатната промяна при променени полети според мен е универсално правило. Може да се различават детайлите, като на Уиз 15 дена назад и 30 напред.
Topfly Публикувано: преди 15 часа Публикувано: преди 15 часа Air Asia са се отказали от стратегията си с A330 да летят към Европа и са поръчали 50 броя A321XLR с които смятат да станат първата авиокомпания в света, която свързава далечни континенти с тяснофюселажни самолети. Стратегията на Air Asia много прилича на Kangaroo Route на Qantas от преди 80-100 години. 5
neuromancer Публикувано: преди 8 часа Публикувано: преди 8 часа Е чак през два континента ще са първи, ама наистина не си го представям с тяснофюзелажен самолет. 1
Topfly Публикувано: преди 6 часа Публикувано: преди 6 часа преди 1 час, neuromancer каза: Е чак през два континента ще са първи, ама наистина не си го представям с тяснофюзелажен самолет. Идеята на подобни линии е да се свързват второстепенни летища, където няма трафик за широкофюселажни самолети. При Air Asia например биха могли да летят Банкок-Бахрейн–Лион–Ню–Йорк. С Air Asia между другото съм летял между Куала Лумпур и Токио и всичко беше супер. 7 часа полет с избор от няколко вида платена, но вкусна и топла храна.
stanimir Публикувано: преди 6 часа Публикувано: преди 6 часа Както се казва, за всеки влак си има пътници. Може да се пробват , ако стане , стане.Лошо няма да оберат малко трафик от големите.При 240 седалки ще е тегаво , но ако махнат някой друг ред да може да се диша ще е по-приемливо.Ще трябва да се преборят и с дъмпинга на китайците , както и със Scoot. 1
neuromancer Публикувано: преди 5 часа Публикувано: преди 5 часа Ами гледайки картинката, там има КЛ - залива + залива - Европа + Европа - изт. крайбрежие, и КЛ - Япония+ Япония - Хавай + Хавай + зап. крайбрежие. Всички те са доста добре покрити от традиционни и дори нискотарифни компании с големи самолети. Значи се целят предимно в целия маршрут, което става 9 дена път с камили в тясно пространство... Нямам против да пробват де, но според мен това има смисъл все пак за по-къси, директни маршрути. Лично мнение.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега