Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Чао, Превеза!  :( Но нали "Чао" може да означава и "Здравей!"!?  ;) 

 

CANCELLED го имам вече и в акаунта:

 

Price Summary
Adjusted total
$0.00

 

  • Cancelled reservation---
  • 5 nights$141.15
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  • Cancellation penalty$0.00

All prices quoted in USD.

 

Предпоследният ред - по-добрият вариант е май. Тъкмо четях в чужди форуми и за друг вариант:

 

Total
$13.68
Cancelled reservation $13.68
5 nights $13.68


Cancellation penalty$13.68

Редактирано от rik4o
Връзка към коментар

Така... преди малко ми отмениха още две резервации и вече ми остана само една валидна (с купон от $100), дано поне нея пожалят. Четирите отменени резервации вече са със статус cancelled в expedia акаунта ми, но по-лошото е, че:

 

в профила ми резервацията е Cancelled reservation с Cancellation penalty равна на сумата на резервацията.

 

Като това важи само за non-refundable резервациите.

 

Тъй като проблемът е масов се обадих по телефона на expedia и разучих подробно всичко. Говорих близо 45 минути с 2 служителки от съпорта + техния пряк началник. Опитах да им обяснявам колко са виновни те, да се пазаря, да заплашвам как никога повече няма да ги ползвам - с други думи пробвах всичко, което ми хрумна. Накрая ситуацията в обобщен вид е следната:

 

1) Expedia не си признава грешката (каква изненада) и няма абсолютно никакъв шанс отменените резервации да бъдат възстановени, освен ако нямате Discover карта, като дори и тогава процедурата е сравнително сложна и досадна.

 

2) При всички резервации с право на безплатна промяна парите ще бъдат възстановени автоматично по картата в срок до 2 седмици.

 

3) При всички резервации без право на безплатна промяна парите също ще бъдат възстановени по картата в срок до 2 седмици. Въпреки, че и тук процесът би трябвало да е автоматичен, от съпорта ме посъветваха всеки с non-refundable резервация да се свърже с тях за допълнително потвърждение. Моят съвет е да им звъннете чрез скайп (45 минутен разговор със САЩ ми струваше смешните 76 цента) - телефона е +1-404-728-8787. Имайте подръка номера на резервацията си, ще трябва да го въвеждате чрез телефонното меню преди да се свържете с агент.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 2
Връзка към коментар

...Expedia не си признава грешката (каква изненада)...

 

Интересното е, че все пак Expedia тихомълком си е признала за техническа грешка по повод осъществяването на промоцията Discover в писмо-отговор на "гневно" запитване по мейл. Отговорили са много бързо ето това:

 

"Thank you for contacting Expedia about the cancellation of your reservation ХХХХХХХХХХХХХХХХХ Amsterdam.

 

We checked our records and found that your reservation with itinerary number ХХХХХХХХХХХХХХ has been cancelled due to technical issues of our Discover promotion and a full refund amount of USD ХХХХХ. 

 

It will reflect on your billing statement within two weeks. The timing is based on how long it takes your bank to process.

 

We apologize for the inconvenience this has caused you and we would like you to know that Expedia has your best interests at heart.

 

If this does not answer your question or solve your problem, feel free to reply to this message or call us at 1–800–EXPEDIA (1–800–397–3342) or 1–404–728–8787 (for callers outside US and Canada) and reference case ХХХХХХХХ.

 

Thank you for choosing Expedia. "

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Получих мейл, че ми връщат плащането от paypal. Влязох  в paypal и е там вече, до ден-два, ще е в дебитната карта вероятно.

В expedia ми пише това със зелено, там където преди пишеше, че резервирано и т.н.

All rooms in this reservation have been cancelled. We're sorry your plans didn't work out. When you're ready to book a new trip, we'll be happy to help.

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

Във flyertalk известно количество хора са успели да си възстановят резервациите с говорене със супервайзър, който ги е прехвърлил към друг код за отстъпка. Един вид отказва първата, прави нова с техен си код. Може би, защото оригиналния се таксува на discover картите и те логично са отказали да поемат разходите, при положение, че не е тяхна грешката, а на expedia. 

 

Моята все още е активна. 

Връзка към коментар

Логично развитие на сагата. Няма драма. Правилата трябва да се спазват, там не се тълкува. Отмениха ми резервацията и така задрасках завинаги Expedia от резервационните системи, които ползвам. Обаче направих друга резервация през HRS, която е с 50% отстъпка. Сега чакам HRS да размислят... :lol:

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

И аз имам имейл, снощи от хотела ми отговориха, че всичко е наред, а сега... Ще пиша пак и на хотела и на Експедия, пък каквото стане, че и 7 $ наказание ми вземат.

Връзка към коментар

След 30 минутен разговор с Expedia и какъвто опит да правя не искаха да ми направят нова резервация.

Ако им представя дискавъри карта, ще ми уважат старата цена.

 

Накарах ги да ми пратят мейл, че ще ми върнат парите, но получих нормалния за cancelation. 

Връзка към коментар

Ebookers ли бяха направили нещо подобно есента ?

Да, един по един тези сайтове ги зачерквам от списъка си, накрая май ще си останат добрите стари Букинг, колкото и да ги плюем, че вече не били толкова добри. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Да, един по един тези сайтове ги зачерквам от списъка си, накрая май ще си останат добрите стари Букинг, колкото и да ги плюем, че вече не били толкова добри. 

Букинга може да няма големи промоции, често  е по-скъп един хотел сравнено с други сайтове, но аз при тях не съм имал никога проблеми. Само един път ме пренасочиха в друг подобен хотел, като ми платиха такси и от полупансион ме пуснаха на пълен, с две думи спечелих доста.

Връзка към коментар

Букинга може да няма големи промоции, често е по-скъп един хотел сравнено с други сайтов.....

Чак пък често - аз по-скоро бих казал много рядко.

Неведнъж, когато видя някое шумно рекламирано "намаление" в accor или HRS , или други такива, и направя бърза провека в booking се оказва, че там цената е същата като "намалената" в другите сайтове ...

Редактирано от Фичо
Връзка към коментар

Няма защо да обвиняваме хората, ако единственият проблем е Дискавър картата - ок, но ние не сме американци, а беше изрично записано. Както каза Дюк - очаквано.

 

Пишеше ли в условията, че може само по 1 купон да се ползва? Аз не го видях, а сега е написано като още една причина за отказ.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Следя сагата и си задавам въпроси - без значение дали е грешка или не (принципът с престъпление и наказание при американците не ще да е като при корейците...), действително ли потребителите са толкова безпомощни? Факт е, че има нарушение по отношение на T&C, и какво? А какво би станало, ако произволна резервация се анулира поради някаква си причина? Аз не съм клиент на Expedia, като гледам нямам и мераци, просто си задавам въпроси... И ако не беше нарушаващо права - нещо, което аз не търпя по никакъв начин, щеше да бъде смешно какви гимнастики прави една корпорация наистина :)

Връзка към коментар

Чак пък често - аз по-скоро бих казал много рядко.

Неведнъж, когато видя някое шумно рекламирано "намаление" в accor или HRS , или други такива, и направя бърза провека в booking се оказва, че там цената е същата като "намалената" в другите сайтове ...

 

Има го този момент. Аз също съм го установявал при подобни "намаления". Затова и предпочитам от години да ползвам услугите на booking, които поне до този момент не са ме подвели нито веднъж. Ето и днес, като видях отмяната на резервацията ми в Expedia, моментално проверих HRS, защото се сетих, че тези дни ми се мерна някаква оферта за Истанбул. Преди да резервирам офертата с 50% отстъпка обаче направих справка в booking и установих, че този пет отстъпката наистина е 50%, че даже и малко отгоре, хотелът е с безупречна репутация и като цяло на цената без "промоцията" от -100$ получавам по-добро съотношение цена-качество от предварително букнатия в Expedia хотел. Сега малко ме е яд на себе си, че се вързах на подобна глупост. Знам си аз, че не съм толкова богат, че да купувам евтино и подобни "промоции", "грешки" и там каквото още се наричат, принципно не се вписват в моя манталитет и светоглед, ама карай, случило се...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Обикновено в такива случаи последствията за компанията са отлив на клиенти, дори да звучи смешно....аз например съм ги ползвала, повече не бих. Знам, че не са останали на моите 200 евро годишно да речем, но като са хиляди по толкова нещата са други.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Няма защо да обвиняваме хората, ако единственият проблем е Дискавър картата - ок, но ние не сме американци, а беше изрично записано. Както каза Дюк - очаквано.

Пишеше ли в условията, че може само по 1 купон да се ползва? Аз не го видях, а сега е написано като още една причина за отказ.

Това за един купон мисля' че го пишеше, а колкото до това дали сме американци - малко е спорна формулировката "US customer", стана дума за това.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ползвал съм 3 от сайтовете им и Hotels.com и Expedia.com и Travelocity досега не съм имал никакви проблеми. Включително съм използвам кодове в които пише Expedia.com US customers и не е имало проблем защото това не означава щатски граждани.

 

Има ли някой на който да са му отменили някоя от резервациите с по 100$ off?

Моите и двете стоят.

Връзка към коментар

Букинга може да няма големи промоции, често  е по-скъп един хотел сравнено с други сайтове, но аз при тях не съм имал никога проблеми.

 

Понеже при тях никога не си опитвал подобни номера. Ако пробваш да метнеш booking.com с $150-$200 не мисля, че ще са толкова любезни. А когато играеш по правилата никога няма да имаш проблем с който и да е сайт, включително и с expedia.

 

Няма защо да обвиняваме хората, ако единственият проблем е Дискавър картата - ок, но ние не сме американци, а беше изрично записано. Както каза Дюк - очаквано.

 

Пишеше ли в условията, че може само по 1 купон да се ползва? Аз не го видях, а сега е написано като още една причина за отказ.

 

Да, пишеше го и преди. Всеки от нас нарушаваше поне по 2 правила на промоцията, но всички се надявахме expedia просто да си затвори очите.

 

Следя сагата и си задавам въпроси - без значение дали е грешка или не (принципът с престъпление и наказание при американците не ще да е като при корейците...), действително ли потребителите са толкова безпомощни? Факт е, че има нарушение по отношение на T&C, и какво? А какво би станало, ако произволна резервация се анулира поради някаква си причина? Аз не съм клиент на Expedia, като гледам нямам и мераци, просто си задавам въпроси... И ако не беше нарушаващо права - нещо, което аз не търпя по никакъв начин, щеше да бъде смешно какви гимнастики прави една корпорация наистина :)

 

Rainy, когато си в правото си можеш да се караш до последно, да изискваш, да поставяш условия и т.н. В случая за съжаление правото не е на наша страна, а и expedia не падат от марс. Както казах, опитахме се да минем метър - е, не стана. Не, че защитавам expedia - напротив, и мен ме е яд за отменените резервации, но поне ясно си давам сметка кога мога да мрънкам и кога не.

 

Здраве да е. Току-що си намерих още по-евтин хотел в Рио и стана всяко зло за добро :)

 

Аа, и честит 14 февруари на всички :)

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

E, аз използвах един купон, имам само една единствена резервация при тях - тази. И приключих с тях. И аз като Дюк, яд ме е, че се вързах. Евтини глупости. Сега на всичкото и отгоре ме глобиха-7$, а колко ще спечелят от такива като мен, глобени с по не знам колко? Накрая ще излязат на печалба, вместо на загуба. Не съм за 7$, но ме яд за номерата им, в понеделник ще видя в банката дали не мога да оспоря и да си взема тези 7$.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.