Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

И аз получих мейл и казват че регистрацията е отменена,звъняхме на хотела и от там казаха че не е имало никаква такаква регистрация.писахме им мейл  но отговора беше че е подобре да се обядим по тел.

 

А за кои дати е била регистрацията ти и бяха ли ти взели парите?

 

 

attachicon.gifExpedia.PNG

 

Моите вече са дръпнати, в смисъла на осчетоводени и се вижда получателя в електронното банкиране.

 

Аз се обадих в хотела след това съобщение, потвърдиха, че имаме резервация и че вече е платена. Сега остава и така да си остане до края.

Редактирано от Сю_
Връзка към коментар

Аз направих резервация за 4 дни края на февруари на Банско; non-refundable; платих с българска кредитна карта; блокираха сумата веднага, а днес е осчетоводена от банката.

Дори днес получих мейл от expedia да ми предлагат екскурзии и рент-а-кар в Банско :-)

Сега звъннах в хотела - потвърдиха, че имам платена резервация; бях направил забележка "late check-in" при резервирането в expedia, и тя беше отразена в хотела.

Сега-засега всичко изглежда добре :-)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На мен са ми изтеглени (и осчетоводени) парите и за петте резервации.

 

Като на 2 от резервациите вече ми излиза "We have confirmed your hotel reservation with the property." + уникален потвърдителен номер. Това се случва само, когато expedia е потвърдила и платила 100% хотела.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Като на 2 от резервациите вече ми излиза "We have confirmed your hotel reservation with the property." + уникален потвърдителен номер. Това се случва само, когато expedia е потвърдила и платила 100% хотела.

 

А, къде точно излиза този надпис?

Връзка към коментар

Като си влезнеш в резервацията, най-отгоре, под името на хотела, на зелен фон.

 

Вариант 1: "Your reservation is booked. No need to call us to reconfirm this reservation." (значи, че резервацията все още не е потвърдена към хотела и засега е само в системата на expedia)

 

Вариант 2: "We have confirmed your hotel reservation with the property." (резервацията е потвърдена към хотела)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И аз нямам точно тякъв надпис

От извлечението на сметката веднага излезе това и си седи и до сега

XXXXXXX5010 PAYPAL *EXPEDIA.COM-35314369001

На my trips излиза  confirmed и Itinerary #"12 цифрен код", за този код ли става  дума?

Излиза и това на мейла им

"Your reservation is booked. No need to call us to reconfirm this reservation."

 

Излиза, че не е сигурно още..

едит Сега видях, че в сайта им, като си вляза на my trips излиза и този зелен надпис

"We have confirmed your hotel reservation with the property."

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар
Май не се изразих правилно и сега ще разясня по-подробно за да разсея излишните притеснения. И в двата случая всичко е ОК. Разликата е следната.

 

Вариант 1: "Your reservation is booked. No need to call us to reconfirm this reservation."

 

Резервацията е 100% потвърдена по всички параграфи, но все още конкретно вашето име не е пратено към хотела и засега е само в системата на expedia. Гарантирано имате резервирана стая и тя се пази за вас. Ако в момента обаче звъннете на хотела за проверка те няма да имат вашето име, но това не значи, че има какъвто и да е проблем. Много хотели искат expedia да им праща имената на гостите едва 1 седмица преди датата на настаняване и оттам идва цялата "драма". Но повтарям, на практика няма никакъв проблем нито със стаята нито с резервацията.

 

Вариант 2: "We have confirmed your hotel reservation with the property."

 

Означава, че хотелът вече разполага с вашето име. В такъв случай изпращат обратно към системата на expedia един допълнителен потвърдителен номер (различен от номера на expedia резервацията), който вас обаче на практика не ви интересува.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

 

Май не се изразих правилно и сега ще разясня по-подробно за да разсея излишните притеснения. И в двата случая всичко е ОК. Разликата е следната.
 
Вариант 1: "Your reservation is booked. No need to call us to reconfirm this reservation."
 
Резервацията е 100% потвърдена по всички параграфи, но все още конкретно вашето име не е пратено към хотела и засега е само в системата на expedia. Гарантирано имате резервирана стая и тя се пази за вас. Ако в момента обаче звъннете на хотела за проверка те няма да имат вашето име, но това не значи, че има какъвто и да е проблем. Много хотели искат expedia да им праща имената на гостите едва 1 седмица преди датата на настаняване и оттам идва цялата "драма". Но повтарям, на практика няма никакъв проблем нито със стаята нито с резервацията.
 
Вариант 2: "We have confirmed your hotel reservation with the property."
 
Означава, че хотелът вече разполага с вашето име. В такъв случай изпращат обратно към системата на expedia един допълнителен потвърдителен номер (различен от номера на expedia резервацията), който вас обаче на практика не ви интересува.

Ааа, аха, значи няма нужда да се притеснявам, но и да питам в хотела няма смисъл. Аз вече им пратих имейл де, но си мисля, че все пак всичко ще е наред.

Връзка към коментар

И аз съм във вариант 1, парите отдавна са изтеглени.

Съобщението от вариант 1 ми дойде на мейла, а регистрация нямам.

Това означава ли, че следващото съобщение също на мейл ще го чакам или все пак мога да го видя някъде в Expedia?

Връзка към коментар

Няма следващо съобщение. Всичко е ОК с резервацията ти. Просто отиваш и се настаняваш в хотела.

 

Единствено има проблем, ако expedia ти отмени резервацията, за което определено ще получиш имейл.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

 
Вариант 2: "We have confirmed your hotel reservation with the property."
 
Означава, че хотелът вече разполага с вашето име. В такъв случай изпращат обратно към системата на expedia един допълнителен потвърдителен номер (различен от номера на expedia резервацията), който вас обаче на практика не ви интересува.

Това да не го чакаме, така ли?

Връзка към коментар

Няма следващо съобщение. Всичко е ОК с резервацията ти. Просто отиваш и се настаняваш в хотела.

 

Единствено има проблем, ако expedia ти отмени резервацията, за което определено ще получиш имейл.

При вариант 1, който си дал може да се отмени резервацията от експедия в даден момент, а при вариант 2 е бетон, така ли е?

Връзка към коментар

Това да не го чакаме, така ли?

 

Не, прочети дългото ми мнение малко по-нагоре.

 

При вариант 1, който си дал може да се отмени резервацията от експедия в даден момент, а при вариант 2 е бетон, така ли е?

 

Теоритично expedia може да отмени резервацията ти винаги и по всяко време, но предполагам при вариант 2 е много по-малко вероятно. Мога само да гадая.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

И на мен ми дръпнаха парите веднага и е потвърдено, а изпратиха и мейл с допълнителна промоция: Spoil your sweetheart with a trip this Valentine’s weekend and save $50 on your first Expedia App hotel purchase ($200 minimum stay).

Редактирано от aneliya
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Dear Expedia Customer,

Your Expedia purchase XXXXXXXXXX has been cancelled due the following reasons:

To make this purchase, you used a coupon that was made available to Discover® cardholders for purchases made on their Discover card. This coupon was improperly distributed to some non-Discover cardholders and improperly used for purchases made with cards other than Discover cards. The terms and conditions of the coupon require that a Discover card be used for payment. The terms and conditions of the coupon also include other restrictions including a prohibition on the use of more than one coupon per account and a restriction limiting use of the coupon to U.S. customers. For your reference, below is a copy of the coupon that you used.

 

ff0zYrZ.jpg

 

Your purchase was made in violation of one or more of the restrictions in the coupon terms and conditions. Completing your booking on Expedia.com required your acceptance of Expedia’s Terms of Use, in which you agreed that Expedia may cancel any travel or service reservations if your booking or account shows signs of fraud, abuse or suspicious activity. Please contact us at couponprocessing@expedia.com if you think there may be a mistake. Include your email address and the itinerary number associated with your booking as well as a brief description of why you feel a mistake was made and we will review any information you provide. 

 

Егати каръка тия дни :)

Редактирано от xisba
Връзка към коментар

Хората с nonrefundable резервации да кажат дали са известили и тях..

 

Поне дадоха 50 долара ваучер, стига да намеря американски номер, на който да го пратят ..

Редактирано от macf1an
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.