Прескочи до съдържание

$100/$150/$200 за хотели, без минимум от expedia.com *изтекла*


Препоръчани мнения

Booking също си има своите издънки, най-вече защото грешките обикновено не са при тях, а при хотела, а той естествено, в повечето случаи отменя резервациите. Ей от това например мисля, че всички резервации изгоряха: http://magelanci.com/topic/3059-le-trianon-luxury-hotel-spa-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE-5%E2%82%AC/

 

И да, нарушаването на T&C от тяхна страна е грубо, но ако имаш желание съдиш и това е, няма друг изход. За мен лично тия неща са си малко заигравка и тръпка - съмтаймс уин, съмтаймс люн. Нямам никакво намерение да съдя някой за нещо такова, не ми се занимава, просто следващия път при равни условия ще внимавам кой сайт да избера за резервациите си. Иначе съм твърдо на мнение, че никой от нас не е нарушил правилата, на практика единственото условие, което може да сме нарушили е за expedia us customer, а това може да се интерпретира повече от един начин. 

 

Hotels.com е собственост на expedia, но те нямаха проблем да уважат канадските ваучери преди време, така че всичко е относително. 

 

niko, аз съм със 100 off, получих имейл, но резервацията стои. 

 

slujitel, със сигурност ще ти върнат парите, това не го мисли. 

Връзка към коментар

Booking също си има своите издънки, най-вече защото грешките обикновено не са при тях, а при хотела, а той естествено, в повечето случаи отменя резервациите. Ей от това например мисля, че всички резервации изгоряха: http://magelanci.com/topic/3059-le-trianon-luxury-hotel-spa-%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%B0-%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE-5%E2%82%AC/

 

Този пример не е коректен. Очевидно става дума за "грешка". Самият ти го казваш още при откриване на темата. Трябва да си доста наивен, за да букнеш стая за 5 евро при положение, че виждаш какви са реалните цени на останалите стаи. Не знам, не съм склонен да мисля дребнаво, за мен вината в конкретния случай с Expedia си е изцяло наша и не виждам причина да обвиняваме когото и да е било...

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

 

Price Summary
Adjusted total
$7.43

 

  • Cancelled reservation$7.43
  • 5 nights$37.15
  • Cancellation penalty$7.43

All prices quoted in USD.

Това имам впредвид.

 

Прочети дългия ми коментар отпреди 2 страници (резултата от телефонния разговор с expedia).

 

Всички пари ще бъдат върнати, включително и тези от non-refundable резервациите - независимо какво пише в акаунта ти.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

 

Price Summary
Adjusted total
$7.43

 

  • Cancelled reservation$7.43
  • 5 nights$37.15
  • Cancellation penalty$7.43

All prices quoted in USD.

Това имам впредвид.

 

Да, знам, и други хора се оплакаха. Идва от това, че са форсирали отмяната все едно ти си я направила (както пишеше в скрийншота от по-рано). Има и хора, на които са им взели доста повече, ако са резервирали доста над ваучера. Нямам никакво съмнение, че това ще бъде оправено идните няколко дни, мога да се хвана на бас, че парите ще ти бъдат върнати, без да правиш нищо. А в краен случай едно обаждане до банката и оспорена транзакция ще оправят нещата. 

Този пример не е коректен. Очевидно става дума за "грешка". Самият ти го казваш още при откриване на темата. Трябва да си доста наивен, за да букнеш стая за 5 евро при положение, че виждаш какви са реалните цени на останалите стаи. Не знам, не съм склонен да мисля дребнаво, за мен вината в конкретния случай с Expedia си е изцяло наша и не виждам причина да обвиняваме когото и да е било...

 

Аз двата случая ги виждам като абсолютно еднакви. Грешка или не, аз си спазвам всички условия, кой някъде се е издънил не ме интересува много. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

На мен ми беше забавно. Обмислям дали все пак да не направя нова резервация в същия хотел. Прочетох много информация преди да го избера.

Иначе ползвах един код. Сумата е изтеглена от кредитната ми карта и сега ще имам глоба при refund-a. Затова писах на expedia, че съм разочарована, че променят условията след потвърдена резервация и че искам да ми покрият глобата. Но не се надявам защото не съм US customer...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Абе хора, дайте да не се вайкаме толкова и да не генерализираме. Опитахме се да спечелим и играхме, но не успяхме. Не е станало нищо толкова лошо. Както казва Матеев, когато играеш по правилата само тогава можеш да прецениш колко един такъв сайт е добър или не. Все ми се струва, че въпреки случилото се играта все още не е приключила. За сега сайта успява, защото всеки играе сам за себе си . Не съм сигурна обаче при даване на публичност на това, че сайта е некоректен в случая с новите правила, как ще приключат нещата. Чудя се и дали пускането на коментар за станалато на профила им във ФБ дали пък няма да доведе до нещо друго. Телефонните разговори с тях май не са добра идея, защото не оставят следи. Що се отнаса за парите, мисля че можем да оспорим транзакциите пред банките си и те да върнат парите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

На мен ми беше забавно. Обмислям дали все пак да не направя нова резервация в същия хотел. Прочетох много информация преди да го избера.

Иначе ползвах един код. Сумата е изтеглена от кредитната ми карта и сега ще имам глоба при refund-a. Затова писах на expedia, че съм разочарована, че променят условията след потвърдена резервация и че искам да ми покрият глобата. Но не се надявам защото не съм US customer...

 

US customer си. По-точно Expedia US Customer, т..е. си клиент на Expedia US (която отговаря на .com). Ваучера не би работил в expedia.de, за това е това условие. Никъде не пишеше, че се изисква адрес в САЩ, което би било доста по-строго и не толкова отворено за интерпретации. Няма да имаш глоба. 

Връзка към коментар

Чак пък често - аз по-скоро бих казал много рядко.

Неведнъж, когато видя някое шумно рекламирано "намаление" в accor или HRS , или други такива, и направя бърза провека в booking се оказва, че там цената е същата като "намалената" в другите сайтове ...

Последната ми резервация от букинга без отказ е 168, а от хотелес я взех за 110. Горе долу от моя опит на 50% не са им от най-добрите оферти.

Иначе аз не съм срещал такива кодове за големи намаления при букинга

Редактирано от Alexander
Връзка към коментар

 

Аз двата случая ги виждам като абсолютно еднакви. Грешка или не, аз си спазвам всички условия, кой някъде се е издънил не ме интересува много. 

 

Дай сега малко по-подробно, кои точно условия си спазил?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Дай сега малко по-подробно, кои точно условия си спазил?

 

- клиент съм на expedia US

- имам само една резервация

 

Вярно, не я направих през профила си, но съм я направил на имейла, който е регистриран с тоя профил. Пусти мързел. И ако ми я отменят, защото не е в профила ми, ще се съглася напълно. Но да минават с тия условия за discover карта постфактум, мерси. Има тук доста хора, които са правили една резервация, през профила си и дори да кажеш, че аз съм в сивата зона, при тях нещата са кристално ясни. 

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

- клиент съм на expedia US

- имам само една резервация

 

До колкото си спомням, в условията нямаше друго. 

 

И как точно това, че си клиент на Expedia US, автоматично те превръща в Expedia US Customer според техните изисквания? Какво се случи в полето при регистрация, което беше задало автоматично US телефонен номер? Не вярвам да си го оставил така и да си попълнил американски номер. С каква точно кредитна карта плати? Не вярвам да си платил с американска кредитна карта. Както забелязваш дори не отварям дума за изискуемата Discovery card. Както вече казах, правилата трябва да се спазват, а не да се тълкуват както ти е удобно на теб в конкретната ситуация...

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

И как точно това, че си клиент на Expedia US, автоматично те превръща в Expedia US Customer според техните изисквания? Какво се случи в полето при регистрация, което беше задало автоматично US телефонен номер? Не вярвам да си го оставил така и да си попълнил американски номер. С каква точно кредитна карта плати? Не вярвам да си платил с американска кредитна карта. Както забелязваш дори не отварям дума за изискуемата Discovery card. Както вече казах, правилата трябва да се спазват, а не да се тълкуват както ти е удобно на теб в конкретната ситуация...

 

 Платих с Paypal, не съм въвеждал нито адреси, нито нищо. За първи път чувам, че е необходимо да имаш американски телефон, за да минеш за американски гражданин. Ако бях въвел номера на симкартата, която купих от там при последното си пътуване всичко щеше да е ОК ли? Защо това поле позволява тогава промяна на държава? Единствения начин да изискват американско жителство е да се потвърди с адрес, а такова нямаше. Пак казвам - Expedia US Customer е доста гъвкаво понятие, никъде не пише resident, пише customer. 

 

Нямаше условие и за въпросната Discovery карта. Това е, което вбесява повечето хора тук. Че T&C се променят едностранно. Това е, което ме вбесява и мен. Играл съм я много пъти тая игра, никога не съм бил бесен, че някоя резервация, очевидна грешка, е отменена, дори да съм спазил всички условия.  Повдигам рамене и чакам следващия тираж. Ама промяната на T&C е доста долен прецедент и не пожелавам на никого да му се случи друг път. На практика могат да направят същия номер на абсолютно всеки, за абсолютно всяка резервация. 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

И как точно това, че си клиент на Expedia US, автоматично те превръща в Expedia US Customer според техните изисквания? 

 

Преди месец получих купон $25 за хотелска резервация. Направих я, намалиха ми цената Jan 13 2015 Email Coupon 5 - $25. 

В правилата се казваше точно за US Customer... Сигурен съм 100%, че това означава да имаш профил в Expedia.com. 

Връзка към коментар

 Платих с Paypal, не съм въвеждал нито адреси, нито нищо. За първи път чувам, че е необходимо да имаш американски телефон, за да минеш за американски гражданин. Ако бях въвел номера на симкартата, която купих от там при последното си пътуване всичко щеше да е ОК ли? Защо това поле позволява тогава промяна на държава? Единствения начин да изискват американско жителство е да се потвърди с адрес, а такова нямаше. Пак казвам - Expedia US Customer е доста гъвкаво понятие, никъде не пише resident, пише customer. 

 

Нямаше условие и за въпросната Discovery карта. Това е, което вбесява повечето хора тук. Че T&C се променят едностранно. Това е, което ме вбесява и мен. Играл съм я много пъти тая игра, никога не съм бил бесен, че някоя резервация, очевидна грешка, е отменена, дори да съм спазил всички условия.  Повдигам рамене и чакам следващия тираж. Ама промяната на T&C е доста долен прецедент и не пожелавам на никого да му се случи друг път. На практика могат да направят същия номер на абсолютно всеки, за абсолютно всяка резервация. 

 

 

ОК, ти си прав, аз съм тъпанар, който обича да бъде лъган наляво и надясно. Успех ти желая, очевидно мисленето ти е далеч по-напредничаво от моето...

Редактирано от Duke
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Тук издънката на експедия е че може да се регестрира почти безплатна нощувка, това прави промоцията толкова масова,

Иначе с нормални кодове за 10, 15 дори и 25% намаление досега не съм имал проблем.

 

Има и друг момент че "промоцията" на Експедия се задържа прекалено дълго и явно станаха прекалено много маймуните на клона. Миналата година Hotels.ca имаха подобона промоция но там изкара доста по малко и уважиха всички нощувки, Аз лично бях резервирал за 3 и 4 лв и до последно невярвах че ще ги уважат.

 

Затова е може би добре човек да има винаги едно на ум когато участва в такава "супер промоция". Лично на мен ми е все тая кога ще ми върнат 7-те долара ако ми отменят резервацията.

Мен ми е по скоро забавно и има тръпка да опиташ, не бих се ядосал и ако я отменят.

 

Риск печели, Риск Губи.

 

BTW досега дори и писмо за Cancellation нямам.

Връзка към коментар

Booking също си има своите издънки, най-вече защото грешките обикновено не са при тях, а при хотела, а той естествено, в повечето случаи отменя резервациите. 

 

 

Aз точно след отменена резервация Букинг ми мина ентусиазма да се пробвам с подобни оферти.

Мисля даже го обсъждахме из старите теми. Тогава ставаше дума за delux стая в Новотел в Банкок за 9 евро на нощ. Порязаха хиляди резервации  :)

Връзка към коментар

Е, аз съм от хората, които драматично точно спазват правилата. Но за първи път срещам едностранно публично шикалкавене от страна на корпорация и бях изумена, че не се оспорва публично. Този ми беше смисъла на въпроса. Очевидно нарушенията са омешани и от страна на някои потребители (повече от една резервация), и от страна на Expedia. 

 

По повод клиентите:

Article 1. Definitions and scope 1.1. Definitions

The following definitions have the same meaning whether they are singular or plural.

'Customer' means a customer who reserves and/or books one or more Services offered on the Website.

Връзка към коментар

Не съм съгласна , че клиента в случая, всички направили резервации нямат никакви права, Това е заблуда на клиент поради тяхна техническа грешка или недоглеждане или каквото и да било там.

След като на някой безпроблемно му е позволено да  направи резервацията, не е спрян по време на процеса на резервиране , парите са му дръпнати и задържани, и в последствие му е отменена резервацията заради измислен факт, повтарям измислен, защото това е откровена лъжа с тази Дискавъри кард, накрая да нямаш никакви права е меко казано неприемливо. Най-малкото заради факта, че парите на клиентите стоят по сметките на Експедия и те ги ползват неправомерно в момента !!! Когато някой сгреши, обикновено си плаща за грешките, а не кара друг да му поема последствията. И един риторичен въпрос, как така тук всички са платили без Дискавъри кард , а с други карти, при положение , че това им било изискването на Експедия? Да им имам и софтуеъра на тези, да не могат да разпознават обикновени банкови карти по номерата им, аджаба Дискавъри ли са или не...Защо са приели плащания от не Дискавъри карти? Не че някой ще се юрне, но по принцип съм убедена, че отидат ли на съд за тази си история, особено за лъжата с картите, просто няма да им се размине.

  • Харесвам 8
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.