Прескочи до съдържание

Искам да се оплача


AlexandraKo

Препоръчани мнения

Публикувано:

Отмениха ми гледането на китове заради необичайно лошото време в Доминикана за това време на годината (мръъън). И за плаж не става (мрън). 

  • Харесвам 1
Публикувано:

Оплаквам се от испанските автобуси ALSA. След неравна битка в опити за покупка на билети с кр. карта, се предадох и минахме на варианта Пейпал. Първите две дестинации купихме без проблем, но 3-та вече 10 дни я мъчим - не и не! Ще се пътува с 3 пъти по-скъпия влак явно, стига да е възможно и там,де...  

  • Харесвам 1
Публикувано:
преди 1 час, noshtna_ptica каза:

Оплаквам се от испанските автобуси ALSA. След неравна битка в опити за покупка на билети с кр. карта, се предадох и минахме на варианта Пейпал. Първите две дестинации купихме без проблем, но 3-та вече 10 дни я мъчим - не и не! Ще се пътува с 3 пъти по-скъпия влак явно, стига да е възможно и там,де...  

Какъв точно е случаят?  Купувал съм многократно билети от вкъщи, от компютъра, именно с ALSA и не съм имал никога проблеми. Но билети могат да се купят и на самата автогара, включително и с кредитна карта. И това съм го правил.

Публикувано:
преди 11 минути , muchachote каза:

Какъв точно е случаят?  Купувал съм многократно билети от вкъщи, от компютъра, именно с ALSA и не съм имал никога проблеми. Но билети могат да се купят и на самата автогара, включително и с кредитна карта. И това съм го правил.

С кредитни и дебитни карти не става - зацикля след като се въведе всичко, вкл. и данните на картата, но не стигам до пращане на кода от телефона, който би трябвало да ми изпрати банката. Сменях карти, браузъри, акаунти, IP - не и не.

С Пейпал две покупки минаха от раз, с третото - пак зацикляне до безкрай. И така дни наред.

Публикувано:
преди 49 минути , noshtna_ptica каза:

С кредитни и дебитни карти не става - зацикля след като се въведе всичко, вкл. и данните на картата, но не стигам до пращане на кода от телефона, който би трябвало да ми изпрати банката. Сменях карти, браузъри, акаунти, IP - не и не.

С Пейпал две покупки минаха от раз, с третото - пак зацикляне до безкрай. И така дни наред.

А имаш ли регистрация в ALSA?

Публикувано:

Да, пробвах и с регистрация, и без - не и не.

Покупка на място не ни е опция, защото сме много, а и цените са съвсем различни.

Публикувано: (редактирано)

За пореден път - от "любимите" ми пароли за хотелски Wi-Fi  :wacko: - като си рисетнат рутера и няма кой да сложи някакъв по-приличен "PassаLons:biggrin:

 

 

 

20180126_204105.jpg.5f38e404887307cfa45247d2ede1616d.jpg

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 4
  • Шок 4
  • Смея се 13
  • Замислям се 2
Публикувано:

И аз да се оплача от мене си! Не е голяма драма, но като го видях, първо за тази тема се сетих!

Ето част от извлчението ми от Дайнърс:

Точки от предходни периоди 1996
Нулирани -1996

 

Ползвателите на картата ще ме разберат ;)

  • Харесвам 4
  • Шок 2
  • Смея се 1
Публикувано:

"Детето Дроньо" седя повече от 3 часа в самолета на летище в Банкок днес. Никой не каза причината за забавяне на излитане:(. Добре, че реши да пробва бизнес класа на А 380, така че поне е седял по-комфортно:).

  • Харесвам 3
Публикувано:
На 5.01.2017 г. в 17:18, AlexandraKo каза:

Пак съм аз.:((Не зная какво става, но светът върви към лошо.:(

Отивам днеска да си нося касовия апарат за годишното баене в сервиза.Нова кака.Милата девойка, която работеше там поне от 10 години я няма, напуснала.:(

Оставям го, заедно с предишните документи, книжка и пр., че нямало връзка с НАП - а.

След два часа ми се обажда, готово, тичам да си го взема.

-Колко струва ?/аз знам, но е учтива да се пита/.

Казват 106, заедно с касовата книга.Плащам и питам, де е фактурата.

О,там е, разбира се.

Поглеждам на фактурата - и тя, и касовият бон са за 66 лева.

Питам -що тъй?

- Мии, щото нам си кво си, то било за абонамент, ама имало и трафик, та за туй така.Пък за едното фактура, пък другото - ей тъй,без...

Абе, викам си, аз ли не съм наред,че като плащам толкова, искам документ точно за толкова.

До сега съм Плащала 60, нямам против да платя каквото ми кажат, но не така.

И се запънах - или ми връщате разликата до касовия бон, или ми пишете нова фактура за цялата сума, или викаме тука един от данъчното отсреща, да каже кой крив, кой прав.

На какво прилича това?Или пък, аз, като се държа кротко и възпитано, съм и толкова наивна?Е, стана ясно, че не е баш тъй.

Че и договор ми дали, дето е написана още по-малко сума и от касовия бон.

Оказа се, че може да ми напишат фактура - толкова за абонамент, толкова за мобилен трафик, толкова за ДДС, като за цялата сума.

А преди 15 минути не можеше.

Малко е да каже, че съм бясна.:(((

Самоцитирам се, за да стане ясно. И вече не се оплаквам, само докладвам за развитието.

Годината мина и пак дойде време да му се прави нещо на КА. Междувременно, разпитах в махалата, кой къде и ми препоръчаха едно сервизче току-под носа ми. Отидох, питах, хората - любезни, дойдоха-взеха-донесоха апарата, документи и фактура -както трябва.

Ония предните ми звънят по телефона / там бях 7 години/, да ми напомнят. “Ми нали ви казах, още миналата година, че няма да съм ви повече клиент”- викам аз. Пък те -“ Ама, защо така? “- все едно, нищо не е станало.

При тази толкова обилна конкуренция, трябва мнго да се внимава с отношението към клиента .Важи за навсякъде, според мен.

  • Харесвам 13
  • Браво 2
Публикувано:

Имах нов сблъсък със  система на Градска мобилност-София. Преди година разбрах за подробностите, че не може да се купи билет за метрото от спирка А и да се използва от спирка Б, както и, че не може да се купи и да се ползва дори на същата спирка А в друг ден или час, неща на които гледах като луд, но тези дни имах нови премеждия.

 

Миналата седмица дъщеря ми си загуби картата, изпратих я сама да й изкарат нова. Първо се оказа, че до най-близкия офис-будка не издават електрони карти и я изпратиха на друг по-далечен. Там са й попълнили някакви документи и са й казали да дойде на следващия ден да си вземе картата.

Доста се нервирах, защото тя не успя да ми каже защо не са й дали същия ден картата, но както и да е.

 

На следващия ден отидох аз да я взема, но имаше нова изненада. Първо попитах защо не са й дали картата вчера, на което ми казаха, че трябвало да минат 24 часа от заявлението и сега ще я издадат. Поискаха ми 7лв общо и след питането ми защо ми обясниха, че 2лв е за новата карта и 5лв за прехвърляне на валидността на старата.

В нашия случай ученическата карта, която струва общо 10лв  на месец имаше валидност още 3-4 дни или това са около 1лв. Казах на служителката,  че няма да й дам 5 лв, за да прехвалят валидност от 1лв  и искам да ми изкара нова карта, като не ме интересуват 3-те дни валидност и тук стана интересно.

Не можело да стане това и съм имал 2 опции.

 

1. Плащане на 2+5лв  и издаване нова карта с прехвърлена валидност, без значение за колко време и пари, ако ще да е 1лв.

2. Чакане още 3 дни в нашия случай или колкото дни валидност има стара загубена карта и след като тези дни минат,  пак да съм отидел и вече ще  издадат нова карта!

 

След малко ще ходя да видим какво ще стане, но ако всичко мине успешно този път, ще се мине само с 4 посещения до будките им.

 

  • Харесвам 2
  • Шок 1
  • Замислям се 1
Публикувано:
преди 32 минути , Alexander каза:

Имах нов сблъсък със  система на Градска мобилност-София. Преди година разбрах за подробностите, че не може да се купи билет за метрото от спирка А и да се използва от спирка Б, както и, че не може да се купи и да се ползва дори на същата спирка А в друг ден или час, неща на които гледах като луд ... 

Дано да си го разбрал навреме, щото аз преди време така изгорях с едно билетче...
По принцип за метрото имам електронна карта, от тези, на които се зареждат с по 10 (или повече) пътувания.  Обаче  нещо си бях забравил картата при едно кратко пътуване за дълъг уикенд до Европа и на отиване към летището с метрото си купих два билета, уж за да не се занимавам на връщане с билети. Е да, ама не - на връщане на Летището като опитах да влезна в метрото - не става. И разбрах за тоя идиотщина с билетите.
Най-много ме подразни обстоятелство, че стринката на касата на отиване, когато си купувах 2-та билета, не ми спомена нищо, при положение, че беше ясно, че съм сам и няма друг човек с мен, за когото да купувам втория билет, и следователно той ще им изгори. 
Ама така е то с Центъра за градска деби..., пардон - мобилност.

  • Харесвам 2
Публикувано:

пътувайки със самолет на България еър си забравих Киндъла на седалката. На другия ден се обадих да попитам дали е намерен и се оказа, че някой просто си го е взел... До мен седеше едно момиче, което стана след мен и якето й беше сложено точно на седалката, до която си бях оставила устройството. Мисля си, че няма как да не е видяла, че съм го оставила... Най-тъпото е, че Киндъла беше едното от топ 2 неща, без които не тръгвам никъде... 

Публикувано:
преди 40 минути , Фичо каза:

Дано да си го разбрал навреме, щото аз преди време така изгорях с едно билетче...
По принцип за метрото имам електронна карта, от тези, на които се зареждат с по 10 (или повече) пътувания.  Обаче  нещо си бях забравил картата при едно кратко пътуване за дълъг уикенд до Европа и на отиване към летището с метрото си купих два билета, уж за да не се занимавам на връщане с билети. Е да, ама не - на връщане на Летището като опитах да влезна в метрото - не става. И разбрах за тоя идиотщина с билетите.
Най-много ме подразни обстоятелство, че стринката на касата на отиване, когато си купувах 2-та билета, не ми спомена нищо, при положение, че беше ясно, че съм сам и няма друг човек с мен, за когото да купувам втория билет, и следователно той ще им изгори. 
Ама така е то с Центъра за градска деби..., пардон - мобилност.

Тоя урок аз го научих още преди 15 години.  :mad:

Обаче картите им за метрото и те правят мизерии. На връщане от магеланската сБирка преди три дни се прибирахме с @Mistress of Germs двамата с една карта, която беше празна и заредихме с 10 пътувания. Аз я маркирах, преминах през вратичките. После, когато и тя я маркира, вратите не се отвориха, обаче "изяде" одно от пътуванията. Та в крайна сметка ни таксува три пъти за двама души. И това се случва за втори път тази година. :no2:

  • Шок 1
Публикувано:
преди 13 минути , master_of_germs каза:

Тоя урок аз го научих още преди 15 години.  :mad:

Обаче картите им за метрото и те правят мизерии. На връщане от магеланската сБирка преди три дни се прибирахме с @Mistress of Germs двамата с една карта, която беше празна и заредихме с 10 пътувания. Аз я маркирах, преминах през вратичките. После, когато и тя я маркира, вратите не се отвориха, обаче "изяде" одно от пътуванията. Та в крайна сметка ни таксува три пъти за двама души. И това се случва за втори път тази година. 
A Пандишпандът дори не беше с нас този път. :(:no2:

 

Публикувано:

По принцип тези карти са персонални и както и талоните по 10 билета за автобус и трамвай, могат да се използват само от един човек. За това от една и съща спирка след като го използваш веднъж, трябва да мине известно време (незнам колко точно) преди да ти отвори отново вратата. Също все едно единият е гратис, ако в метрото ви спипа контрола.

  • Харесвам 2
Публикувано:
преди 25 минути , eloena каза:

По принцип тези карти са персонални и както и талоните по 10 билета за автобус и трамвай, могат да се използват само от един човек. За това от една и съща спирка след като го използваш веднъж, трябва да мине известно време (незнам колко точно) преди да ти отвори отново вратата. Също все едно единият е гратис, ако в метрото ви спипа контрола.

Не, не са персонални. Отпреди около година вече може до 5 души да пътуват заедно в метрото с една карта, което многократно е проверявано. 

Може и да имам проблем с пластиката и несправедливо да обвинявам. Просто две пътувания ми изгоряха от началото на годината.

 

Публикувано:

Преди 3-4 години си купих 2 билета от шофьора на автобуса от летище Дъблин до центъра.И аз исках да ползвам втория билет за връщане,но след малко разбрах,че няма да стане.Помолих шофьора да върна билета срещу 2,5 евро,но той каза,че това става в офиса им в центъра.Беше неделя и рано на другата сутрин си заминавах.Все пак минах покрай офиса им на главната улица и имаше някакви строители вътре за ремонт.Исках да им го подаря и те да си вземат парите,но като не знам английски нищо несе получи.На връщане си купих нов билет ,а този оставих на последната седалка,дано някой му вземе парите.

Публикувано:
преди 15 минути , master_of_germs каза:

Не, не са персонални. Отпреди около година вече може до 5 души да пътуват заедно в метрото с една карта, което многократно е проверявано. 

Може и да имам проблем с пластиката и несправедливо да обвинявам. Просто две пътувания ми изгоряха от началото на годината.

 

Това е ново за мен. Никъде не намерих информация, но щом е проверено, няма да споря.

Публикувано:
преди 32 минути , eloena каза:

Това е ново за мен. Никъде не намерих информация, но щом е проверено, няма да споря.

Изрично ни беше казано от контрола, а впоследствие ни провериха и няколко пъти. :)  Според мен беше крайно време това безумие да се прекрати.

  • Харесвам 1
Публикувано: (редактирано)
преди 1 час, master_of_germs каза:

 Отпреди около година вече 

 

Даже от поне две години е това. Става дума за тези пластики, които не са поименни и са без снимка.  

Редактирано от Sju
  • Харесвам 2
Публикувано:

И аз да напиша нещо за тези карти! Аз съм с месечен абонамент, но отивам плащам за няколко месеца напред и готово! И какво става, преди година влизам от едната страна на метрото, да обаче един фр ми звънни да тръгна за другата страна, излизам, но после не мога да влеза, а картата е валидна, та казах на жената, която  беше на гишето и тя ми я чекира и стана, от тъпо по тъпо..... ( трябвало да се изчака 5 мин. и тогава ще ме е пуснало отново).^_^ Така че, вече от нищо не се учудвам!.:mad:

Публикувано: (редактирано)
На 18.02.2018 г. в 11:45, Alexander каза:

Имах нов сблъсък със  система на Градска мобилност-София. Преди година разбрах за подробностите, че не може да се купи билет за метрото от спирка А и да се използва от спирка Б, както и, че не може да се купи и да се ползва дори на същата спирка А в друг ден или час, неща на които гледах като луд, но тези дни имах нови премеждия.

 

На 18.02.2018 г. в 13:15, master_of_germs каза:

Тоя урок аз го научих още преди 15 години.  :mad:

Обаче картите им за метрото и те правят мизерии. На връщане от магеланската сБирка преди три дни се прибирахме с @Mistress of Germs двамата с една карта, която беше празна и заредихме с 10 пътувания. Аз я маркирах, преминах през вратичките. После, когато и тя я маркира, вратите не се отвориха, обаче "изяде" одно от пътуванията. Та в крайна сметка ни таксува три пъти за двама души. И това се случва за втори път тази година. :no2:

Впрочем, по повод на това сега се сетих, че една друга опция за метрото е приложението Tickey
В момента  TICKEY може да се ползва на следните метростанции: Сердика 1 и 2, Константин Величков, Люлин, Бизнес Парк, СУ "Св. Климент Охридски", Витоша, НДК, Централна гара, Летище София, Лъвов Мост и Опълченска. 
tickey_top.jpg


Доколкото знам - още повече възможности за ползване на приложението има за градския транспорт във Варна. 
Имат пилотни проекти и в чужбина - например Великобритания. 

Редактирано от Фичо
  • Харесвам 2
Публикувано:

След първия закъснял полет днес  и изтърван втори, сега втория ми полет е с отново  1 час закъснение поради технически проблем.

Дойде техник при пилотите уж да сменя някаква част. Не е ясно ще се лети и кога..

във Виена съм, полет с австрийсците.

  • Шок 1

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.