Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Много съм разочарована от Ийзи. На последния ред няма прозорци!!! А аз платих за тези места. Ще им пиша, това е ясно...

Иначе полети, обслужване - всичко е на ниво. Определено ми харесаха :)

Връзка към коментар

Оф, пишело, ама...

 

Всъщност, картинката не е съвсем точна, в нашите самолети имаше само една тоалетна в задната част.

Редактирано от Nine
Връзка към коментар

Писах им снощи, току що получих отговор. Много се извиняват и ще ми върнат заплатените 16 евро за местата!!! Е, не са ли страхотни :) Наистина са Кадилака на нискотарифните :)

  • Харесвам 7
Връзка към коментар

Писах им снощи, току що получих отговор. Много се извиняват и ще ми върнат заплатените 16 евро за местата!!! Е, не са ли страхотни :) Наистина са Кадилака на нискотарифните :)

Естествено, това да не са нецивилизованите диваци от острова на уискито и call центровете или източноевропейските колеги, на които им отнема по 2 месеца да отговорят на един прост мейл. :D Това в кръга на шегата разбира се, до колкото е възможно. :)

Връзка към коментар

Писах им снощи, току що получих отговор. Много се извиняват и ще ми върнат заплатените 16 евро за местата!!! Е, не са ли страхотни :) Наистина са Кадилака на нискотарифните :)

 

Твоят случай ще влезне в аналите - всякакви случаи са имали, но някой да си плати, за да бъде без прозорец... :lol:

 

Как ли О'Лиъри не се е сетил половината седалки да са без прозорец и да иска доплащане за прозорец - една все още неоползотворена възможност.  B)

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Писах им снощи, току що получих отговор. Много се извиняват и ще ми върнат заплатените 16 евро за местата!!! Е, не са ли страхотни :) Наистина са Кадилака на нискотарифните :)

 

 

Винаги съм го твърдял  :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Наистина са Кадилака на нискотарифните :)

При положение, че така и така в повечето случаи е нужно прекачване от София до Европа, без значение с коя авиокомпания се лети, вече започвам все повече да предпочитам именно easyJet, даже и пред Lufthansa. Особено за северните дестинации в Европа, и като сравня предлагана услуга спрямо цена. А дали ще прекачвам на Мюнхен/Франкфурт/Хийтроу, вместо на Шонефелд/Гатуик, все ми е тая. Даже лично за мен SXF и LGW са по-добри за по-дълъг престой.

 

Иначе easyJet мат само един голям недостатък - сравнително малкото дестинации от/до България (все още). Но пък и ние толкова можем да им предложим. Даже за това, което предлага като условия авио пазара в България, и това ни е достатъчно (да не кажа много). Но се надявам след година-две да пуснат още една дестинация до някой от останалите им големи хъбове. (Особено ако италианците загазят още и почнат да режат линии, а на франсетата им писне да се занимават с нашия жалък неносещ печалби пазар, и се концентрират само върху по печелившите дестинации.) И ако това стане, съвсем ще забравя за FB, LH, OS, IB, BA (те май основно са това чуждите компании с полети до София). При положение, че керосина падна до и под нивата от 2008, а цените им скочиха двойно в сравнение с тогава, да не говорим за орязания кетъринг, не виждам разумен смисъл при летене за удоволствие да плащам повече, а да получавам по-малко. 

 

Стискам им палци на easy! Откакто стъпиха на летище София, и летях за първи път с тях, са ми фаворити в един или друг смисъл. :)

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Много съм разочарована от Ийзи. На последния ред няма прозорци!!! А аз платих за тези места. Ще им пиша, това е ясно...

Иначе полети, обслужване - всичко е на ниво. Определено ми харесаха :)

Аз напълно разбирам желанието ти да бъдеш до прозореца, но защо точно най-задния ред? Той обикновено винаги е най-лошия, седалките не се навеждат, тясно, тарапана към тоалетната...

Връзка към коментар

Аз напълно разбирам желанието ти да бъдеш до прозореца, но защо точно най-задния ред? Той обикновено винаги е най-лошия, седалките не се навеждат, тясно, тарапана към тоалетната...

По-безопасно е да си:

- в опашката;

- близо до изход.

 

А за тоалетната е по-удобно да си по-близо, за да избегнеш чакането. Колкото до седалките, на новите машини на Ийзи нито една облегалка не се накланя. На връщане бяхме в такава, а на отиване пред нас седяха мили и разбрани хора, които не си и помислиха да ни пречат с облегалките си. Иначе е вярно, че най-последния ред е по-тесен и по-неудобен. Определено ще го избягвам в бъдеще, но пак ще съм наоколо.

Връзка към коментар

По-безопасно е да си:

- в опашката;

- близо до изход.

 

А за тоалетната е по-удобно да си по-близо, за да избегнеш чакането. Колкото до седалките, на новите машини на Ийзи нито една облегалка не се накланя. На връщане бяхме в такава, а на отиване пред нас седяха мили и разбрани хора, които не си и помислиха да ни пречат с облегалките си. Иначе е вярно, че най-последния ред е по-тесен и по-неудобен. Определено ще го избягвам в бъдеще, но пак ще съм наоколо.

Наистина, по-безопасно е. Ако самолета се разбие, може и да намерят някаква част, по която да направят идентификацията, иначе ще трябва ДНК анализ (отваря доста повече работа на следователите и струва доста повече). :) Що ли си мисля, че тия дето са точно над крилата са по-големи тарикати  в тоя аспект обаче. :D

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Наистина, по-безопасно е. Ако самолета се разбие, може и да намерят някаква част, по която да направят идентификацията, иначе ще трябва ДНК анализ (отваря доста повече работа на следователите и струва доста повече). :) Що ли си мисля, че тия дето са точно над крилата са по-големи тарикати  в тоя аспект обаче. :D

Такива мнения като твоето ме устройват :biggrin:

Пък ти си стой до крилото, където е горивото. Не ми пречиш.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Малко извън темата, но се придържам към седалките на последния ред. Действително на по-новите машини облегалките са фиксирани. Преди няколко полета лилавата конкуренция не разрешаваше да се сяда на последния ред седалки. Помолиха на руски език да не сяда там по време на излитането и кацането. Не съм се замислял защо държат да са празни.

ПП Досега не съм летял на пълен самолет на Изи  от България, обикновенно са били с половин затоварване от Италия, Франция и т.н.

Редактирано от Hollywood
Връзка към коментар

ПП Досега не съм летял на пълен самолет на Изи  от България, обикновенно са били с половин затоварване от Италия, Франция и т.н.

Ако беше летял с мен  s easyJet вчера за Берлин, щеше да видиш и пълен самолет най-накрая :)
 
Иначе облегалките в самолетите на easy не се накланят не само на новите, а и на по-старите. На Уиз вече също.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Такива мнения като твоето ме устройват :biggrin:

Пък ти си стой до крилото, където е горивото. Не ми пречиш.

Хм хм, за пръв път ме накара да се замисля къде седя и в общи линии се оказва, че до сега никога не ми е пукало особено. Седял съм и най-назад и най-отпред и в средата също.Явно нямам особен страх от летене. Иначе на Easy аз поне не помня седалките да са се спускали дори и преди. Може да е имало такъв момент, но със сигурност не е било в последните 5 години от когато летя с тях кажи речи по 5-6 пъти годишно. Може и просто моят късмет да е бил такъв, знам ли.

Редактирано от djgeorgie
Връзка към коментар

 

Ако беше летял с мен  s easyJet вчера за Берлин, щеше да видиш и пълен самолет най-накрая :)
 
Иначе облегалките в самолетите на easy не се накланят не само на новите, а и на по-старите. На Уиз вече също.

 

И миналата седмица бяха пълни полетите. Това е добре :)

 

Хм хм, за пръв път ме накара да се замисля къде седя и в общи линии се оказва, че до сега никога не ми е пукало особено. Седял съм и най-назад и най-отпред и в средата също.Явно нямам особен страх от летене. Иначе на Easy аз поне не помня седалките да са се спускали дори и преди. Може да е имало такъв момент, но със сигурност не е било в последните 5 години от когато летя с тях кажи речи по 5-6 пъти годишно. Може и просто моят късмет да е бил такъв, знам ли.

Виж, не става дума за страх от летенето. Тъй като съм керосинозависима, съм чела малко повече и смятам, че имам право да увелича шансовете си при инцидент (за сметка на по-малко челите). Естествено не смятам, че при падане от 10000 метра някой изобщо ще оцелее (макар че има един такъв случай и тя е оцеляла само защото е била в опашката, но и куп други подробности), но при случка при излитането/кацането в опашката е по-малко вероятно да се потроша, да изгоря и да не мога да изляза. Не че нещо, ама дори и 0,5% по-голяма вероятност не е за подценяване :)

 

А за облегалките - ако е застопорено наклоняването им, тогава защо в единия полет като се тръшне човек в седалката си, облегалката помръдваше назад (и после се връщаше в изходна позиция), а във втория - нямаше такова нещо? Може и аз да бъркам, но ми се струва, че в единия случай е било възможно накланяне, а в другия - не? може би на първите е било възможно, но е премахнато, а вторите просто са поръчани да не мърдат?

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Малко извън темата, но се придържам към седалките на последния ред. Действително на по-новите машини облегалките са фиксирани. Преди няколко полета лилавата конкуренция не разрешаваше да се сяда на последния ред седалки. Помолиха на руски език да не сяда там по време на излитането и кацането. Не съм се замислял защо държат да са празни.

ПП Досега не съм летял на пълен самолет на Изи  от България, обикновенно са били с половин затоварване от Италия, Франция и т.н.

Ох, на един полет с лилавите ми казаха, че последния ред се води "авариен" и багажа ми трябва да е в overhead compartments, а не в краката.

Връзка към коментар

А за облегалките - ако е застопорено наклоняването им, тогава защо в единия полет като се тръшне човек в седалката си, облегалката помръдваше назад (и после се връщаше в изходна позиция), а във втория - нямаше такова нещо? Може и аз да бъркам, но ми се струва, че в единия случай е било възможно накланяне, а в другия - не? може би на първите е било възможно, но е премахнато, а вторите просто са поръчани да не мърдат?

 

 

 

Забравяш , че много от седалките са леко "избушени" и подават.  Наблюдавал съм как някой персони се напъват на седалката, за да я счупят. Крепежният елемент на накланящите се седалки е мисля с едностранен механизъм и лесно се чупи.

 

ПП.  Винаги седя по крилата и това е явно причината да ми мирише на гориво. :biggrin:

Връзка към коментар

А за облегалките - ако е застопорено наклоняването им, тогава защо в единия полет като се тръшне човек в седалката си, облегалката помръдваше назад (и после се връщаше в изходна позиция), а във втория - нямаше такова нещо? Може и аз да бъркам, но ми се струва, че в единия случай е било възможно накланяне, а в другия - не? може би на първите е било възможно, но е премахнато, а вторите просто са поръчани да не мърдат?

На един полет преди доста годинки бях попаднал на изцяло избушена седалка - цялата долна част на седалката се местеше, защото беше изкорубена от основата. Не беше на Easy полета, но пак си е показателно какви хора летят със самолети понякога. Явно човекът, който се е постарал толкова много, е искал да си вземе самолетна седалка за спомен явно. :) Други пък индивиди се държат така силно за страничните облегалки за ръце, че ако  те не бяха проектирани да издържат на 22 тона натоварване, сигурно половината щяха да липсват.

 

Иначе керосиново-зависими сме доста хора в тоя форум ми се струва, аз ако не бях програмист, щях да съм пилот, но уви. :)

Връзка към коментар

На един полет преди доста годинки бях попаднал на изцяло избушена седалка - цялата долна част на седалката се местеше, защото беше изкорубена от основата. Не беше на Easy полета, но пак си е показателно какви хора летят със самолети понякога. Явно човекът, който се е постарал толкова много, е искал да си вземе самолетна седалка за спомен явно. :) Други пък индивиди се държат така силно за страничните облегалки за ръце, че ако  те не бяха проектирани да издържат на 22 тона натоварване, сигурно половината щяха да липсват.

Така е, наскоро видях цели две "невдигаеми" облегалки от тройна седалка на полет на Луфтханза. Стюардесата се опита да ги оправи, но не успя и помоли колегата ми да се премести на друго място само за излитането.

 

Много сме офф, подозирам, че ще ни отцепят в отделна тема...

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.