Прескочи до съдържание

Ryanair - периодични промоции (обща тема)


Препоръчани мнения

преди 1 час, crazyhorse каза:

Може да пуснат нещо по 10 цента! Или по 1 цент... 🤣

Ако пуснат по 10 цента ще купя поне 50 билета :gamer4:

  • Харесвам 3
  • Смея се 3
Връзка към коментар

До към обяд я нямаше тази промоция и два двупосочни билета до Болоня струваха общо 20 евро. Като се появи промоцията същите тези 2 билета за същите дати струват 38 евро. 😄

  • Харесвам 3
  • Смея се 6
Връзка към коментар
преди 15 минути , Ivko каза:

Е да ама виж, че тази промоция не обхваща всички полети, а само тези с черното и за определен срок.

Тия, за които говоря, са част от "промоцията" 😄

 

image.png.0875241e78da026033d73a17b0aeab5c.png

 

Не казвам, че няма и такива, които са на оферта, просто споделям наблюденията ми на база конкретните полети, тъй като ги следях до обяд.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 6 минути , iMari каза:

Не се занимавайте със смешните промоции на Раян, ами ползвайте пробния период на оподо прайм.😉

...но само, ако ще пътуваш без никакъв багаж......трябва ли ти приорити или чекиран--> директно от тях, 🙂

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Проверявайте го все пак приоритито в Оподо/еДриймс, защото напоследък като ми е трябвало, е било само 3-4 евро по-скъпо от това в Раян. В зависимост от отстъпката, пак може да е по-оферта да се вземе от тях. За чекирания багаж нямам наблюдения.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 10 часа, yordanov каза:

Проверявайте го все пак приоритито в Оподо/еДриймс, защото напоследък като ми е трябвало, е било само 3-4 евро по-скъпо от това в Раян. В зависимост от отстъпката, пак може да е по-оферта да се вземе от тях. За чекирания багаж нямам наблюдения.

Точно така. Обикновено за полети, които са скоро, разликата с цената на Раян не е голяма. А в тези особени времена така или иначе купуваме билети в последния момент. Пък сега идват и сезонните разпродажби.🛍️ Бъдете гъзари - сложете в раничката, носете, хвърлете и си купете нови на място. 😜

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

@IvanNavi, при отменен полет и заявен ваучер,колко време важи ваучера? 🙂

А ако са няколко човека в резервацията, сумата се връща в профила на титуляра и може да се ползва при различна конфигурация на пътниците, нали така?

Връзка към коментар
преди 6 минути , iMari каза:

@IvanNavi, при отменен полет и заявен ваучер,колко време важи ваучера? 🙂

А ако са няколко човека в резервацията, сумата се връща в профила на титуляра и може да се ползва при различна конфигурация на пътниците, нали така?

Ваучерът важи една година от датата на издаването му. Издава се на името на първия пътник в резервацията за отменения полет. За да го използваш задължително трябва този пътник да е и един от пътниците в новата резервация. Има и още една особеност. В резервацията, която е направена с използването на ваучер, името на първия пътник в нея (да не се бърка с името на титуляра на ваучера) не може да бъде редактирано/сменяно по никакъв начин, но на останалите може по обичайния такъв.

  • Харесвам 7
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
На 29.11.2021 г. в 10:16, iMari каза:

@IvanNavi, при отменен полет и заявен ваучер,колко време важи ваучера? 🙂

А ако са няколко човека в резервацията, сумата се връща в профила на титуляра и може да се ползва при различна конфигурация на пътниците, нали така?

Отговорът ми от вчера вече не е актуален. Ryanair са променили начина за връщане на парите. Преди ваучерите бяха обвързани с името на първия пътник, докато сега вече са свързани с акаунта, от който е направена резервацията. В случай, че резервацията е направена през посредник, получаваш e-mail с номера на ваучера, но той е неизползваем. Възможностите в този случай са или през чата да поискаш да върнат парите на посредника и после да си ги искаш от него (но ще получиш евентуално само каквото си платил), или да минеш процедурата по верификация и тогава получаваш пълната сума в банковата си сметка.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
преди 4 минути , IvanNavi каза:

Ryanair са променили начина за връщане на парите.

Благодаря за информацията! 🙂

Тъкмо навреме, чудех се дали да не взема билети до Израел. Верификацията не ме притеснява, но доколкото си спомням Раян мнооого бавеха възстановяването на парите. Май и тази игра приключи.🥺

Връзка към коментар
преди 2 минути , iMari каза:

Благодаря за информацията! 🙂

Тъкмо навреме, чудех се дали да не взема билети до Израел. Верификацията не ме притеснява, но доколкото си спомням Раян мнооого бавеха възстановяването на парите. Май и тази игра приключи.🥺

Изобщо не ги бавят в момента. До една седмица се получават, но вече не може да се използва по-удобното упражнение с ваучерите.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 1 час, IvanNavi каза:

Отговорът ми от вчера вече не е актуален. Ryanair са променили начина за връщане на парите. Преди ваучерите бяха обвързани с името на първия пътник, докато сега вече са свързани с акаунта, от който е направена резервацията. В случай, че резервацията е направена през посредник, получаваш e-mail с номера на ваучера, но той е неизползваем. Възможностите в този случай са или през чата да поискаш да върнат парите на посредника и после да си ги искаш от него (но ще получиш евентуално само каквото си платил), или да минеш процедурата по верификация и тогава получаваш пълната сума в банковата си сметка.

Тъп въпрос (най-вероятно). Акаунтът не е ли на практика свързан с имейл адреса? Оподо нали не променят имейла.

 

Дали този проблем може да е свързан с "unexpected error" съобщението на друг ваучер, за който те питах вчера?

 

EDIT: Преди 15 мин получих ваучер от отменените марокански полети и току-що го пробвах - РАБОТИ!

 

Май схванах какво се случва. Имейли с ваучери, в които се споменава за wallet credit и имат subject: "Your refund is now available" - дават грешка във ваучера, който очевидно е свързан с оригиналния акаунт (описания от теб по-горе случай). Но имейли с ваучери, които имат subject: "Your recent correspondence with Ryanair" - са ОК и работят 1:1 по стария начин. Очевидно рефъндите вече се процесват по 2 различни начина и е малко въпрос на късмет.

 

Може би има значение - първият (неработещият) бе процеснат автоматично директно чрез REFUND бутона в резервацията. Вторият (работещият) бе процеснат ръчно чрез редиректване към формата за refund request.

 

Иначе допреди малко висях на чата по въпроса с неработещия ми ваучер. Не можаха да направят нищо, нито да разберат или обяснят защо не работи, и препратиха случая към супервайзър. Да видим какво и дали ще отговорят. Уви конкретно този полет не мога да го мина за рефънд през верификационната форма, тъй като в нея от падащото меню изцяло липсва SPC летище и не мога да продължа процеса.

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
преди 2 часа, Георги Матеев каза:

Тъп въпрос (най-вероятно). Акаунтът не е ли на практика свързан с имейл адреса? Оподо нали не променят имейла.

 

Дали този проблем може да е свързан с "unexpected error" съобщението на друг ваучер, за който те питах вчера?

 

EDIT: Преди 15 мин получих ваучер от отменените марокански полети и току-що го пробвах - РАБОТИ!

 

Май схванах какво се случва. Имейли с ваучери, в които се споменава за wallet credit и имат subject: "Your refund is now available" - дават грешка във ваучера, който очевидно е свързан с оригиналния акаунт (описания от теб по-горе случай). Но имейли с ваучери, които имат subject: "Your recent correspondence with Ryanair" - са ОК и работят 1:1 по стария начин. Очевидно рефъндите вече се процесват по 2 различни начина и е малко въпрос на късмет.

 

Може би има значение - първият (неработещият) бе процеснат автоматично директно чрез REFUND бутона в резервацията. Вторият (работещият) бе процеснат ръчно чрез редиректване към формата за refund request.

 

Иначе допреди малко висях на чата по въпроса с неработещия ми ваучер. Не можаха да направят нищо, нито да разберат или обяснят защо не работи, и препратиха случая към супервайзър. Да видим какво и дали ще отговорят. Уви конкретно този полет не мога да го мина за рефънд през верификационната форма, тъй като в нея от падащото меню изцяло липсва SPC летище и не мога да продължа процеса.

Не е тъп въпроса, съвсем логичен е, но за съжаление няма такава връзка. Просто вече става важно от кой акаунт е направена резервацията (между другото можеш да си закачаш резервации направени с различни e-mail-и и то в няколко различни акаунта едновременно). И ако не е от твоя (дори твоя да е регистриран със същия e-mail адрес, който ползваш при Оподо и стои в резервацията) не се добавя в твоя Wallet. Проблемът с "unexpected error" е съвсем различен. Нещо не им сработва системата, въпреки че разпознава ваучера. Този проблем възниква сравнително рядко от повече от година вече и е по-скоро технически. Затова и тези от съпорта не знаят какво да правят.

А за двата начина на процесване си абсолютно прав. Явно ръчното (през тази форма) е все още по стария начин и води до издаване на познатите ваучери, свързани с името на първия пътник, а автоматичното (през резервацията в My bookings) не ни върши никаква работа за резервации, направени чрез посредник.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 10 минути , IvanNavi каза:

Явно ръчното (през тази форма) е все още по стария начин и води до издаване на познатите ваучери, свързани с името на първия пътник,

Има ли  проблем да се ползва "ръчното"  за резервация, направаена през посредник? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 30 минути , Фил каза:

Има ли  проблем да се ползва "ръчното"  за резервация, направаена през посредник? 

Не само, че няма проблем, а за момента изглежда е единствения начин да получиш ваучер, който да ти свърши някаква работа. Можеш да използваш който искаш начин, дори за някои резервации по някаква причина е невъзможно да ползваш автоматичния. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Извинявам се, ще обобщя, за да съм сигурна, че правилно разбирам. 🙂

 

Имам акаунт при посредник, регистриран с различен мейл от акаунта  в Раян. Това няма да е проблем, стига името и в двата акаунта да е едно и също. Ваучера ще се прибави в Уолета, стига да се попълни ръчно формата за рифънд. Но е въпрос на късмет какъв точно мейл ще получиш от Раян. Ако ваучера е неизползваем, попълваш формата за верификация и ти превеждат парите по банкова сметка.

Връзка към коментар
преди 42 минути , iMari каза:

Извинявам се, ще обобщя, за да съм сигурна, че правилно разбирам. 🙂

 

Имам акаунт при посредник, регистриран с различен мейл от акаунта  в Раян. Това няма да е проблем, стига името и в двата акаунта да е едно и също. Ваучера ще се прибави в Уолета, стига да се попълни ръчно формата за рифънд. Но е въпрос на късмет какъв точно мейл ще получиш от Раян. Ако ваучера е неизползваем, попълваш формата за верификация и ти превеждат парите по банкова сметка.

Ваучерът никъде няма да се добави. Просто разчиташ, че ще го получиш, след като попълниш формата за рефънд на имейла, с който си направила резервацията при посредника. След това можеш да го използваш във всеки един акаунт в Ryanair, регистриран на което и да е име и имейл, стига в новата резервация да присъства името, на което е издаден ваучера.

Ако това не се случи, или ако просто предпочиташ да получиш пари по сметка, като осигуриш необходимите документи, си минаваш верификационната процедура.

  • Харесвам 4
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.