Прескочи до съдържание

Кражба от кредитна карта


Препоръчани мнения

Интересна случка от тази нощ, събудих се към 5 и случайно си поглеждам телефона - 2 СМС-а неуспешно плащане с моята карта кредитна в нещо-си Ню Йорк, обадих се на ПИБ и ми я блокираха, след няколко дни ще си взема новата :)

При мен се случи абсолютно същото. С карта Дайнърс. Звъня им , но всички линии са заети.

Връзка към коментар

Картовият център някак ги разбира и не пуска плащането. Те си знаят.

Мисля си, че имат някакъв пробив в база данни. Дано се оправят .

Аз се свързах на 02 817 11 42

В момента всички оператори са заети ми отговарят.

Благодаря ти .Май не сме единствени с този проблем.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Моята обаче беше през Февруари тази година, почти новичка, ползвана само в Израел на ПОС терминали и един хотел през букинг.

П.С.

И един самолетен билет от Arkia (Israel low cost) купен от PC.

Редактирано от Oshko
Връзка към коментар

При мен се случи абсолютно същото. С карта Дайнърс. Звъня им , но всички линии са заети.

Оказа се, че неуспешните опити за теглене не са от действащи кари, а от вече закрита Visa.Не помня точно кога беше издадена - може би края на 2015г. и закрита няколко месеца по-късно. Не ми отговориха защо ми пращат SMS-и за нещо което вече нямам!

Връзка към коментар

Внимавайте. На мен снощи ми се случи друго пак за ПИБ. Получих писмо и пишеше, че данните са ми грешни.Спират ми онлайн плащането. И следва линк да ги оправя. Влизам и се показва онлайн банкирането на банката. И иска парола. Усетих се, че вкарам ли горя. Вкарах грешна умишлено и веднага антивирусната блокира сайта. Да си знаете.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар

Внимавайте. На мен снощи ми се случи друго пак за ПИБ. Получих писмо и пишеше, че данните са ми грешни.Спират ми онлайн плащането. И следва линк да ги оправя. Влизам и се показва онлайн банкирането на банката. И иска парола. Усетих се, че вкарам ли горя. Вкарах грешна умишлено и веднага антивирусната блокира сайта. Да си знаете.

Имам онлайн банкиране към my diners от месец и вкарвам винаги по два пъти паролата - първия при влизането и после след като съм избрала съответното плащане / правя плащания на комунални услуги/. Мисля, че такава е програмата им. В Пощенска не е така.

Връзка към коментар

Внимавайте. На мен снощи ми се случи друго пак за ПИБ. Получих писмо и пишеше, че данните са ми грешни.Спират ми онлайн плащането. И следва линк да ги оправя. Влизам и се показва онлайн банкирането на банката. И иска парола. Усетих се, че вкарам ли горя. Вкарах грешна умишлено и веднага антивирусната блокира сайта. Да си знаете.

 

Това е класически схема и затова всички банки 1000 пъти повтарят, че никога не пращат мейл с линк към интернет банкирането. Няма вариант през мейл и линк да те помолят за актуализиране, смяна и т.н. на данните. Ако все пак кликнеш гледай адреса на линка. Него няма как да го фалшифицират на 100%.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Ако все пак кликнеш гледай адреса на линка. Него няма как да го фалшифицират на 100%.

 

Получих мейл от "ДСК". Не е линк, но беше с прикрепено писмо, което аз не отворих. Оказа се измама. Но виж мейла от който е изпратен. Аз 100 пъти сравнявах и не намерих разлика с ДСК

 

---- Прикрепено писмо (Invoice Payment) ----

 

Подател: "DSK Bank"<noreply@dskbank.bg>

До: null

Относно: Invoice Payment

Дата: 06.03.2017 11:16

 

Dear Sir/Madam,
The balance payment of 10,500 Eur has been wired into your company account as instructed by your customer and attached to this email is the TT copy for your confirmations.
Also notify your customer immediately the payment is received.
 
Best Regards,
Damyan Stanislavov
DSK Bank
Sofia
Bulgaria
Връзка към коментар

 

Получих мейл от "ДСК". Не е линк, но беше с прикрепено писмо, което аз не отворих. Оказа се измама. Но виж мейла от който е изпратен. Аз 100 пъти сравнявах и не намерих разлика с ДСК

 

 

Това което не могат да фалшифицират е адреса, кoйто се показва, след като кликнеш върху линка и зареди страницата! Подател на e-mail лесно се фалшифицира.

Връзка към коментар

То това не е проблем, другаде някъде сигурно е уловката, ама не схващам.

 

Не че някога отварям мейли от банки, общо взето, ако имат какво да ми кажа, ми звънят или ми изпращат писмо по куриер (дано не ми се случва пак). По мейла обикновено ме информират за разни техни инициативи или програми, които не ме интересуват и не ги отварям изобщо (кой знае колко оферти съм пропуснала)...

Връзка към коментар

Това последното не го разбирам, ама никак.

 

Я, обяснете, къде е уловката и за какво иде реч. Та те не искат нищо в този мейл? Или нещо не мога да схвана?

 

 

Получих мейл от "ДСК". Не е линк, но беше с прикрепено писмо, което аз не отворих. Оказа се измама. Но виж мейла от който е изпратен. Аз 100 пъти сравнявах и не намерих разлика с ДСК

 

---- Прикрепено писмо (Invoice Payment) ----

 

Подател: "DSK Bank"<noreply@dskbank.bg>

До: null

Относно: Invoice Payment

Дата: 06.03.2017 11:16

 

Dear Sir/Madam,
The balance payment of 10,500 Eur has been wired into your company account as instructed by your customer and attached to this email is the TT copy for your confirmations.
Also notify your customer immediately the payment is received.
 
Best Regards,
Damyan Stanislavov
DSK Bank
Sofia
Bulgaria

 

 

Подканят те да отвориш прикаченият файл. Там е уловката.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте, прочетох цялата тема, тъй като  и на мен ми се случи тази неприятност. Влязох в банкирането си видях че имам блокирана сума, а не бях използвала картата си повече от 20 дни. Обадих се веднага да ми я блокират, но неможели да спрат плащанията. След което се започва рутинната процедура ходене до банката пускане на жалба. На следващия ден ми се обадиха да подпиша документ че не съм предоставяла данните на други лица, тъй като ми казаха че ми е използвата 3Д защитата. Да уточня при мен тя е постоянна. И сега чакам отговор от банката. През това време аз се свързах с търговеца, който виждам в извлечението си и наистина има плащане към него, но тази информация е конфеденциална и не ми дава много инфо. Посъветвайте ме какво друго да направя. Много благодаря.

Връзка към коментар

Здравейте, прочетох цялата тема, тъй като  и на мен ми се случи тази неприятност. Влязох в банкирането си видях че имам блокирана сума, а не бях използвала картата си повече от 20 дни. Обадих се веднага да ми я блокират, но неможели да спрат плащанията. След което се започва рутинната процедура ходене до банката пускане на жалба. На следващия ден ми се обадиха да подпиша документ че не съм предоставяла данните на други лица, тъй като ми казаха че ми е използвата 3Д защитата. Да уточня при мен тя е постоянна. И сега чакам отговор от банката. През това време аз се свързах с търговеца, който виждам в извлечението си и наистина има плащане към него, но тази информация е конфеденциална и не ми дава много инфо. Посъветвайте ме какво друго да направя. Много благодаря.

 

Нямаш какво друго да направиш, стискаш палци плащането да е в твоя полза. Но това, че е използвана 3д защитата предполага неприятности и главоболия. При всички положения намери някой да ти провери компютъра за вируси/кийлогъри, защото вариантите да се пробие 3д защитата не са много. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Ще чакам, то нямам друг избор. Но все пак 3Д защитата ми е постоянна, за разлика от други банки, които я изпращат преди самата транзакция. Надявам се, че ще имам успех да се преборя с банката.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.