zory Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Интересна случка от тази нощ, събудих се към 5 и случайно си поглеждам телефона - 2 СМС-а неуспешно плащане с моята карта кредитна в нещо-си Ню Йорк, обадих се на ПИБ и ми я блокираха, след няколко дни ще си взема новата При мен се случи абсолютно същото. С карта Дайнърс. Звъня им , но всички линии са заети.
Oshko Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 При мен се случи абсолютно същото. С карта Дайнърс. Звъня им , но всички линии са заети. Аз се свързах на 02 817 11 42 1
Дани Магелани Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Картовият център някак ги разбира и не пуска плащането. Те си знаят. 1
zory Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Картовият център някак ги разбира и не пуска плащането. Те си знаят. Мисля си, че имат някакъв пробив в база данни. Дано се оправят . Аз се свързах на 02 817 11 42 В момента всички оператори са заети ми отговарят. Благодаря ти .Май не сме единствени с този проблем. 1
noshtna_ptica Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 И мен ме "преслушаха" тази нощ в 5 от Ню Йорк - кр. карта на FIBANK, закрита преди месец. 1
Ilian359 Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Всички "преслушани" карти от Fibank Ли са?
Ilian359 Публикувано: 15 март, 2017 Публикувано: 15 март, 2017 Бихте ли споделили кога са издадени? Възможно е сега да излиза наяве много стар пробив в сигурността.
Oshko Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 (редактирано) Моята обаче беше през Февруари тази година, почти новичка, ползвана само в Израел на ПОС терминали и един хотел през букинг. П.С. И един самолетен билет от Arkia (Israel low cost) купен от PC. Редактирано 16 март, 2017 от Oshko
zory Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 При мен се случи абсолютно същото. С карта Дайнърс. Звъня им , но всички линии са заети. Оказа се, че неуспешните опити за теглене не са от действащи кари, а от вече закрита Visa.Не помня точно кога беше издадена - може би края на 2015г. и закрита няколко месеца по-късно. Не ми отговориха защо ми пращат SMS-и за нещо което вече нямам!
Kris Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Внимавайте. На мен снощи ми се случи друго пак за ПИБ. Получих писмо и пишеше, че данните са ми грешни.Спират ми онлайн плащането. И следва линк да ги оправя. Влизам и се показва онлайн банкирането на банката. И иска парола. Усетих се, че вкарам ли горя. Вкарах грешна умишлено и веднага антивирусната блокира сайта. Да си знаете. 6
zory Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Внимавайте. На мен снощи ми се случи друго пак за ПИБ. Получих писмо и пишеше, че данните са ми грешни.Спират ми онлайн плащането. И следва линк да ги оправя. Влизам и се показва онлайн банкирането на банката. И иска парола. Усетих се, че вкарам ли горя. Вкарах грешна умишлено и веднага антивирусната блокира сайта. Да си знаете. Имам онлайн банкиране към my diners от месец и вкарвам винаги по два пъти паролата - първия при влизането и после след като съм избрала съответното плащане / правя плащания на комунални услуги/. Мисля, че такава е програмата им. В Пощенска не е така.
Topfly Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Внимавайте. На мен снощи ми се случи друго пак за ПИБ. Получих писмо и пишеше, че данните са ми грешни.Спират ми онлайн плащането. И следва линк да ги оправя. Влизам и се показва онлайн банкирането на банката. И иска парола. Усетих се, че вкарам ли горя. Вкарах грешна умишлено и веднага антивирусната блокира сайта. Да си знаете. Това е класически схема и затова всички банки 1000 пъти повтарят, че никога не пращат мейл с линк към интернет банкирането. Няма вариант през мейл и линк да те помолят за актуализиране, смяна и т.н. на данните. Ако все пак кликнеш гледай адреса на линка. Него няма как да го фалшифицират на 100%. 5
Nik Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Ако все пак кликнеш гледай адреса на линка. Него няма как да го фалшифицират на 100%. Получих мейл от "ДСК". Не е линк, но беше с прикрепено писмо, което аз не отворих. Оказа се измама. Но виж мейла от който е изпратен. Аз 100 пъти сравнявах и не намерих разлика с ДСК ---- Прикрепено писмо (Invoice Payment) ---- Подател: "DSK Bank"<noreply@dskbank.bg> До: null Относно: Invoice Payment Дата: 06.03.2017 11:16 Dear Sir/Madam, The balance payment of 10,500 Eur has been wired into your company account as instructed by your customer and attached to this email is the TT copy for your confirmations. Also notify your customer immediately the payment is received. Best Regards, Damyan Stanislavov DSK Bank Sofia Bulgaria
Topfly Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Получих мейл от "ДСК". Не е линк, но беше с прикрепено писмо, което аз не отворих. Оказа се измама. Но виж мейла от който е изпратен. Аз 100 пъти сравнявах и не намерих разлика с ДСК Това което не могат да фалшифицират е адреса, кoйто се показва, след като кликнеш върху линка и зареди страницата! Подател на e-mail лесно се фалшифицира.
Lyubina Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Това последното не го разбирам, ама никак. Я, обяснете, къде е уловката и за какво иде реч. Та те не искат нищо в този мейл? Или нещо не мога да схвана?
Alexander Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Да не би от ДСК да изпращат писма на английски вече, че никой не споменава за този факт?
Lyubina Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 То това не е проблем, другаде някъде сигурно е уловката, ама не схващам. Не че някога отварям мейли от банки, общо взето, ако имат какво да ми кажа, ми звънят или ми изпращат писмо по куриер (дано не ми се случва пак). По мейла обикновено ме информират за разни техни инициативи или програми, които не ме интересуват и не ги отварям изобщо (кой знае колко оферти съм пропуснала)...
Радослав Публикувано: 16 март, 2017 Публикувано: 16 март, 2017 Това последното не го разбирам, ама никак. Я, обяснете, къде е уловката и за какво иде реч. Та те не искат нищо в този мейл? Или нещо не мога да схвана? Получих мейл от "ДСК". Не е линк, но беше с прикрепено писмо, което аз не отворих. Оказа се измама. Но виж мейла от който е изпратен. Аз 100 пъти сравнявах и не намерих разлика с ДСК ---- Прикрепено писмо (Invoice Payment) ---- Подател: "DSK Bank"<noreply@dskbank.bg> До: null Относно: Invoice Payment Дата: 06.03.2017 11:16 Dear Sir/Madam, The balance payment of 10,500 Eur has been wired into your company account as instructed by your customer and attached to this email is the TT copy for your confirmations. Also notify your customer immediately the payment is received. Best Regards, Damyan Stanislavov DSK Bank Sofia Bulgaria Подканят те да отвориш прикаченият файл. Там е уловката. 3
Oshko Публикувано: 17 март, 2017 Публикувано: 17 март, 2017 Ходих до ПИБ, още не ми е готова новата карта, не че са ми обещавали, просто минавах. И явно е била доста масова тая история от преди няколко дни.
Olina Публикувано: 20 март, 2017 Публикувано: 20 март, 2017 Здравейте, прочетох цялата тема, тъй като и на мен ми се случи тази неприятност. Влязох в банкирането си видях че имам блокирана сума, а не бях използвала картата си повече от 20 дни. Обадих се веднага да ми я блокират, но неможели да спрат плащанията. След което се започва рутинната процедура ходене до банката пускане на жалба. На следващия ден ми се обадиха да подпиша документ че не съм предоставяла данните на други лица, тъй като ми казаха че ми е използвата 3Д защитата. Да уточня при мен тя е постоянна. И сега чакам отговор от банката. През това време аз се свързах с търговеца, който виждам в извлечението си и наистина има плащане към него, но тази информация е конфеденциална и не ми дава много инфо. Посъветвайте ме какво друго да направя. Много благодаря.
Георги Публикувано: 20 март, 2017 Публикувано: 20 март, 2017 Здравейте, прочетох цялата тема, тъй като и на мен ми се случи тази неприятност. Влязох в банкирането си видях че имам блокирана сума, а не бях използвала картата си повече от 20 дни. Обадих се веднага да ми я блокират, но неможели да спрат плащанията. След което се започва рутинната процедура ходене до банката пускане на жалба. На следващия ден ми се обадиха да подпиша документ че не съм предоставяла данните на други лица, тъй като ми казаха че ми е използвата 3Д защитата. Да уточня при мен тя е постоянна. И сега чакам отговор от банката. През това време аз се свързах с търговеца, който виждам в извлечението си и наистина има плащане към него, но тази информация е конфеденциална и не ми дава много инфо. Посъветвайте ме какво друго да направя. Много благодаря. Нямаш какво друго да направиш, стискаш палци плащането да е в твоя полза. Но това, че е използвана 3д защитата предполага неприятности и главоболия. При всички положения намери някой да ти провери компютъра за вируси/кийлогъри, защото вариантите да се пробие 3д защитата не са много. 1
Olina Публикувано: 20 март, 2017 Публикувано: 20 март, 2017 Ще чакам, то нямам друг избор. Но все пак 3Д защитата ми е постоянна, за разлика от други банки, които я изпращат преди самата транзакция. Надявам се, че ще имам успех да се преборя с банката.
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега