Георги Публикувано: 10 септември, 2017 Публикувано: 10 септември, 2017 Мисля, че и по-рано сме го коментирали, но 3d secure/verified by visa кодът е много коварен, защото прехвърля отговорността от търговеца към клиента. Т.е. ако се случи покупка в сайт и е използвана 3d паролата, връщането на парите ще е много трудно, защото могат да ви обвинят в неопазването и. 2
chandni Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 преди 11 часа, Георги каза: Мисля, че и по-рано сме го коментирали, но 3d secure/verified by visa кодът е много коварен, защото прехвърля отговорността от търговеца към клиента. Т.е. ако се случи покупка в сайт и е използвана 3d паролата, връщането на парите ще е много трудно, защото могат да ви обвинят в неопазването и. А при липса на настроена 3D парола могат ли да те обвинят заради неизползването й?
luba_rizova Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 Наистина зависи от търговеца зд кода, например към Райън не ни иска 3д, а към уиз-да. В букинг също си дърпат парите хотелите без, 3д. Аз имах много интересен случай с 3д-то, когато купувах билетите за Куба, плащането беше към някакъв италиански сайт, на сайта плащането уж мина без да искат 3д, ама седеше на статус непотвърдено, обадиха се на другия денпо телефона, че не с италиански кредитни карти задължително плащането трябва да е с него, та пращаха нов линк за плащане. Беше ме малко страх, ама всичко мина ок. Друг подобен случай имах с вива вояж, с тях прекарах часове в разговори, включително и с някой техен счетоводител, защото мъж ки отказа да си даде два пъти данните. Та накрая анулираха резервацията и правехме нова. Това, което казвате за ПИБ е гадно, отдавна търся друга банка, ама нещо не можем да харесаме.
Doctor Who Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 При източване на карта банките ще покриват сумата над 100 лева http://www.pariteni.bg/index.phtml?tid=40&oid=210963 4
Георги Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 преди 4 часа, chandni каза: А при липса на настроена 3D парола могат ли да те обвинят заради неизползването й? Ще те излъжа, стана ми някаква каша в главата напоследък какви бяха възможностите за търговците и дали банките може да те принудят да си активираш паролата. Аз като цяло съм негативно настроен, кодът може да те защити при определени обстоятелства да не станеш жертва на измама, но голям процент от измамите действат с фишинг, чрез кийлогъри и т.н., при които потребителят доброволно си казва всичко. В този случай губиш всякакви права. Един вид, като нямаш код, всичките ти опции са оспорване са налични, ако имаш и измамната трансакция е минала през кода - може да пиеш студена вода. Аз поне във форума не съм срещал случай на невърнати пари, ако е имало фалшива транзакция и не е ползван кода. Но проблемни случаи и помирителни комисии при използван код - имаме поне няколко случая. 1
Topfly Публикувано: 11 септември, 2017 Публикувано: 11 септември, 2017 преди 16 часа, Георги каза: Мисля, че и по-рано сме го коментирали, но 3d secure/verified by visa кодът е много коварен, защото прехвърля отговорността от търговеца към клиента. Т.е. ако се случи покупка в сайт и е използвана 3d паролата, връщането на парите ще е много трудно, защото могат да ви обвинят в неопазването и. При случай, че 3Д паролата е динамична и се генерира с токън или се праща по СМС мисля, че банката е напълно права да те обвини теб в небрежност. Ако 3Д паролата не е динамична и могат да ти я откраднат е друг въпрос. 2
Tr3nbolon Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 Здравейте Препатили, И аз съм в кюпа с международните преводи, в един и същи ден се оказа, че съм пазарувал в Дубай и съм ял в мола в бг. Има много причини, поради които казуса е абсурдно да се разследва и е повече от ясно, че не аз съм оперирал с картата. Моята банка обаче настоява, че трябва да платя всички както си е по месечно извлечение и да чакам 120 дни докато излязат с решение и ми върнат парите. Въпроса ми е към колегите минали по този път - налагало ли се е да плащате на банката оспорваните траназкции и да се надявате в последствие да ги получите? 5000 лв е малко некомфортно просто така да им прехвърля 1
macf1an Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 преди 9 минути , Tr3nbolon каза: налагало ли се е да плащате на банката оспорваните траназкции Стандартна практика при кражба от кредитна карта. Реално, парите са техни и си ги искат, а другото - когато стане. 1
Tr3nbolon Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 преди 1 минута , macf1an каза: Стандартна практика при кражба от кредитна карта. Реално, парите са техни и си ги искат, а другото - когато стане. Хубано са си техни, но следва да ги искат от този които ги е изхарчил - при условие, че оспорвам определени транзакции как доказаха че аз съм ги направил?
macf1an Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 (редактирано) До неоспоримо доказване на противното, което отнема въпросните до 120 дни, харченето е от твое име. Разбира се, можеш да пробваш да шикалкавиш, покривайки само минималната вноска .. Най-добре си прочети внимателно договора. Редактирано 11 октомври, 2017 от macf1an
Tr3nbolon Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 Съгласен, ще погледна условията макар, че там обикновено тези неща се пишат без конкретика. Шикалкаването не е много подходящ израз тук - това си оборотен капитал и той се плаща. Откъде накъде аз ще го давам аванс.
Гост Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 преди 5 минути , Tr3nbolon каза: Съгласен, ще погледна условията макар, че там обикновено тези неща се пишат без конкретика. Шикалкаването не е много подходящ израз тук - това си оборотен капитал и той се плаща. Откъде накъде аз ще го давам аванс. Ами не е точно така... Точно обратното е. Банката дава аванс. Малшансът на пробита карта не е проблем на банката, но стана благодарение на много фактори. Все пак трябва да се докаже злоупотреба и тогава да се приеме оплакването.
macf1an Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 преди 7 минути , Tr3nbolon каза: Откъде накъде аз ще го давам аванс. преди 59 минути , macf1an каза: До неоспоримо доказване на противното, което отнема въпросните до 120 дни, харченето е от твое име. + имай предвид, че при положително развитие парите ще бъдат възстановени по кредитната карта като надвнасяне, откъдето ще трябва да си ги изхарчиш наново
Tr3nbolon Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 преди 2 минути , Rainy каза: Ами не е точно така... Точно обратното е. Банката дава аванс. Малшансът на пробита карта не е проблем на банката, но стана благодарение на много фактори. Все пак трябва да се докаже злоупотреба и тогава да се приеме оплакването. В случая аз надплащам едни пари, които следва да получа обратно сред 120 дни. Това си е чист аванс от моя страна към тях. Съгласен, че трябва да се докаже и защо тогава не си търсят? Застрахователя да им плати веднага и всичко им е ОК. преди 6 минути , macf1an каза: + имай предвид, че при положително развитие парите ще бъдат възстановени по кредитната карта като надвнасяне, откъдето ще трябва да си ги изхарчиш наново Дай боже такива проблеми оттук насетне. 1
Гост Публикувано: 11 октомври, 2017 Публикувано: 11 октомври, 2017 преди 1 минута , Tr3nbolon каза: В случая аз надплащам едни пари, които следва да получа обратно сред 120 дни. Това си е чист аванс от моя страна към тях. Съгласен, че трябва да се докаже и защо тогава не си търсят? Застрахователя да им плати веднага и всичко им е ОК. Извини ме, не съм разбрала за дни. Коментирам принципно положението - когато има злоупотреба, се изисква доказване на злоупотребатата първо. Защото може да си е реална злоупотреба и от собственика.
macf1an Публикувано: 26 октомври, 2017 Публикувано: 26 октомври, 2017 Да внимавате: http://www.thedailyberries.com/beware-new-hotel-scam-checking-hotel/ 6
Дани Магелани Публикувано: 26 октомври, 2017 Публикувано: 26 октомври, 2017 преди 6 минути , macf1an каза: Да внимавате: http://www.thedailyberries.com/beware-new-hotel-scam-checking-hotel/ Не вярвам някой от нас да се върже. Но е добре, че предупреди. Аз имах следната ситуация. Настанявам се в хотел в Сием Реп, искат ми КК и тръгват да я снимат. Доста рязко казах, че моята банка забранява това. За тях било рутинна процедура. Да, но при един недобросъвестен служител мога да остана без парите в нея. Като има име, номер и трицифрения код, добре може да напазарува и без пластиката. Подобен случай имах и в хотелско СПА в Бали. И там и повиших тон и ги отказах да смимат кредитната карта. Явно имат респект от голяма (на години) бяла жена. 4 1
bobole4e Публикувано: 16 април, 2018 Публикувано: 16 април, 2018 На моя колежка в събота са се опитали да и източат кредитната карта. Има успешна транзакция от 300 евро в Малта и няколко неуспешни опити за плащания. Неприятното в случая е ,че картата е съвсем нова и е ползвана само веднъж, през февруари ,за плащане на апартамент в Рим през airbnb. Въпросът ми е -трябва ли да се подава сигнал и в полицията или е достатъчно, че е уведомила банката и картата е блокирана? В банката са и казали, че не е нужно, в същото време е попълнила формуляр, в който един от въпросите е бил -подадохте ли сигнал в полицията.
Lyubina Публикувано: 16 април, 2018 Публикувано: 16 април, 2018 В моя случай беше дебитна, а не кредитна карта, не беше използвана никъде за он-лайн плащания, банката веднага се задейства и не съм уведомявала полицията. 1
luba_rizova Публикувано: 17 април, 2018 Публикувано: 17 април, 2018 преди 5 часа, Lyubina каза: В моя случай беше дебитна, а не кредитна карта, не беше използвана никъде за он-лайн плащания, банката веднага се задейства и не съм уведомявала полицията. Кажи какво направи? На моята майка миналия месец й изчезнаха парите от пенсията, така и не разбра какво е станало, явно откраднати. Но банката нищо не прави и й каза да пие една студена вода. А аз не знам как да реагирам, майка ми е малко... Не обяснява, не казва какво-що, но за тях пенсията са много пари и едвам изкараха месеца. Дали да не пуснем жалба в полицията? От банката абсолютно никаква информация цял месец не дават, тя е пуснала жалба уж там, но нищо. Подиграват се с хората :(. Става въпрос за ОББ. 1
bad kid Публикувано: 17 април, 2018 Публикувано: 17 април, 2018 Направете справка кога е изтеглена сумата и действайте с полиция, ако банката не съдейства 4
Mimka Публикувано: 17 април, 2018 Публикувано: 17 април, 2018 Явно на ОББ това им е практиката, защото лично съм била свидетел как една жена искаше да направи оплакване, че са пазарували с нейната карта онлайн, а нацупената служителка така й се скара, и я изкара нея виновна. Накрая й каза, че нищо не може да се направи и това беше. Нито дума не каза за оспорване на транзакция, жалби и т.н. 1
Branko Публикувано: 17 април, 2018 Публикувано: 17 април, 2018 Мдаа,точно поради подобен казус,преди седмица им върнах к.к в ОББ.Която имах от години. 2
bori Публикувано: 17 април, 2018 Публикувано: 17 април, 2018 Точат сметката, ако захапете стръвта по мейла 1
aleksandrina Публикувано: 17 април, 2018 Публикувано: 17 април, 2018 3 hours ago, luba_rizova said: От банката абсолютно никаква информация цял месец не дават, тя е пуснала жалба уж там, но нищо. Подиграват се с хората :(. Става въпрос за ОББ. На банкомат може да видите последните (май 5) транзакции. Не може да не пуснат дори едно движение в банката- елементарно е! Иначе точно ОББ са ми едни от "любимите"- няма такава измислена банка... 2
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега