Прескочи до съдържание

amoma.com - новини и въпроси


nataly_2003

Препоръчани мнения

преди 15 минути , mamaivy каза:

@saved_ как се развиха нещата в крайна сметка?Върнаха ли ти парите и след колко време?

Подобен казус, букната е една нощувка в Стреза през  Амома. На място установяваме, че хотела е затворен, като има оставена бележка да се обадим в друг хотел. Отидохме и те ни уредиха нощувката, която по случайност се оказа при по-добри условия. Официалната причина за затворения хотел беше проблем с водопровода, но вероятно още при букването хотела не е работил. Възможно е и да е станало внезапно, но нямаше как да установим това. не са ни търсили по имейл или по друг начин, за да ни уведомят за проблема. След връщането си направихме рекламация, провериха случая и върнаха почти 1/3 от цената.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Здравейте намерих изгодна оферта в амома за един хотел в Германия.Дава ми цена за 2 нощувки за 2-ма възрастни 142 лева.Същият хотел в booking за две нощувки е 246 лева.Разликата е голяма,но аз никога не съм резервирала чрез амома.

Сега за това пътуване за първи път си взех самолетни билети от edreams и в момента в който си въведох данните на картата и натиснах за плащане се смени цената на билетите и вместо по-евтино директно от Ryanair всъщност ми излезе по-скъпо.
В момента се притеснявам да не би да стане същото и с хотела.Много ясно пише 2 нощувки,2 възрастни,1 стая и цена за 2 нощувки 142 лева.Да не се окаже само,че това е цена на човек за две нощувки.Моля вижте линка и тези които са резервирали чрез този сайт моля за коментар

https://www.amoma.com/hotel.php?id=271939&key=201903012019030312050000005000000500000000011971&page_num=0&hotelname=&f_ref=&tar=00000&price_ranges=0000&districtId=
Благодаря.

Връзка към мнение

Преди 2г. реэервирах от амома хотел е Дисниленд.Раэликата беше много голяма в сравнение с други сайтове,эатова си имах притеснения,но всичко беше коректно.

Връзка към мнение
преди 2 минути , kokinko каза:

Благодаря,но цената от 142 лева която ми дава дали е за 2 нощувки за 2 човека?Да не ми вземат вместо 142 лева 284 лева?Би ли погледнала линка,за което благодаря.

При мен е в евро.39 на нощ,78 евро эа 2 нощувки эа двама човека с беэплатно анулиране ди 24 февруари.Всичко е ок!😊

Връзка към мнение

Аз също съм ползвала амома 2 или 3 пъти и всичко е било ОК. Политиката им за анулиране при мен беше дърварска. Безплатно анулиране нямаше. Имаше срокове с такси при анулиране. 

Редактирано от Вероника
Инфорция
Връзка към мнение

Здравейте,тази сутрин платих и наистина ми взеха сумата посочена при въвеждането на данните от картата.

Явно ще пробвам и друг път с този сайт,че до сега основно чрез booking и Airbnb резервирах,а ние пътуваме всеки месец.

Благодаря ви!

Връзка към мнение
преди 51 минути , kokinko каза:

Здравейте,тази сутрин платих и наистина ми взеха сумата посочена при въвеждането на данните от картата.

Явно ще пробвам и друг път с този сайт,че до сега основно чрез booking и Airbnb резервирах,а ние пътуваме всеки месец.

Благодаря ви!

 

Виждам, че пътуването ви е скоро и затова ви съветвам, за да ви е още по-спокойно, да пишете на хотела, за да потвърдят резервацията ви, тъй като имам малко кофти опит от преди 2 дни с Амома.

Платих си за хотел, взеха точната сума, изпратиха потвърджение. Но аз реших да пиша на хотела за всеки случай, за да ми потвърдят и от там, че всичко е наред.

От хотела ми отговориха, че агенцията, от която съм резервирал, е канселирала резервацията ми. Свързах се с Амома и от там ми казаха, че е имало проблем по време на плащането - не могли да вземат парите, но все пак автоматично ме били рефънднали, а резервацията - канселирана. Не можаха да обяснят как така хем ме рефъндват, хем парите ми не са били при тях, но както и да е. Казаха ми, че ако не бях им писал, до няколко дни щели да ме уведомят така или иначе.

Също така посочиха, че, ако искам, мога да си платя отново - те щели да пазят същата тарифа на стаята.

 

Това ми беше втората резервация с тях - първата е окей уж - предстои все още, но от хотела я потвърдиха. Та, понеже ще пътувате скоро, бих посъветвал да проверите с хотела, че всичко е окей.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 3 седмици по-късно ...
20 minutes ago, koliob said:

Заповядай: buff.ly/2QoYR3q

Много ти благодаря!!! Теб имам много да те черпя. Доста хитринки научих! 🍻

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Нито един код не действа през компютъра. Някои работят през телефона обаче. Още като видях кой е кода, знаех, че вече съм го пробвала през лаптопа. Там не хваща. 🤨

Странно- и мобилния, и лаптопа ползват един рутер... 

Редактирано от aleksandrina
Връзка към мнение
преди 41 минути , aleksandrina каза:

Нито един код не действа през компютъра. Някои работят през телефона обаче. Още като видях кой е кода, знаех, че вече съм го пробвала през лаптопа. Там не хваща. 🤨

Странно- и мобилния, и лаптопа ползват един рутер... 

Ако не ти работят кодовете и не бързаш много можеш да използваш друг дребен трик. Стигаш до края на процеса на резервиране и на последната стъпка се отказваш. В повечето случаи до 24 часа след това получаваш писмо със специално предложение с от 5% до 15% по-ниска цена.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Този, който ми прати си работеше през мобилния, ползвах го. 

Мерси боку отново за схемата!

В случая не резервирах за себе си и ползвах мейла на човека, за когото е резервацията. Сега ще го спамят него. 🤣 Но това с отказването ще го използвам, когато се наложи. 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
Георги Матеев
Преди 1 час, koliob каза:

Ако не ти работят кодовете и не бързаш много можеш да използваш друг дребен трик. Стигаш до края на процеса на резервиране и на последната стъпка се отказваш. В повечето случаи до 24 часа след това получаваш писмо със специално предложение с от 5% до 15% по-ниска цена.

Или телефонно обаждане със специална оферта от леко досадния им кол център в Букурещ 🙂 Персоналните оферти всъщност понякога не са лоши.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 6 месеца по-късно ...

Amoma  преустановява дейност

 

https://www.amoma.com/

 

Цитат

Cease trading notification

Your booking will probably be cancelled by our suppliers.

Ladies and Gentlemen, Dear Clients,

Since its creation, AMOMA has always strived, with success, to find the best value for money for its customers.

Entities that claim to act as "price comparators" are, in effect, media agencies that redirect consumers to entities like ours against paying a cost per click. These media agencies are sometimes owned by companies operating in the same segment as ours, which has a negative impact on free competition. They are currently in a dominant position in the market and we think that this is to the detriment of the end consumers. Indeed, having taken the place that is theirs today, these entities unilaterally impose unsustainable financial conditions for us, because we work at the fair price to benefit our customers, not to benefit these media agencies.

The result is a market concentration in which only a very small circle of majors Online Travel Agencies can survive. You probably also know that the public authorities are currently opening investigation procedures against these entities, notably in Australia, Spain - and most recently, as reported in the press, in the United States.

However, these commercial practices that are unilaterally imposed on us make the continuation of our activities impossible. We therefore regret to have to inform you of the cessation of our activities, with immediate effect.

For those who have booked rooms via our website:

  • Contact the reserved hotel to inquire about the provision of the service.
  • Contact your payment institution or your travel insurance.

While we regret to have to announce the above, we send you, Ladies and Gentlemen, Dear Clients, our best regards

 

Връзка към мнение

Май са фалирали. Четох снощи или днес сутринта във ФБ група публикацията на жена, която е направила и платила преди време резервация през тази платформа, че е получила съобщение, че резервацията й е отменена вследствие преустановяване на дейността им. Свързала се е с хотела и оттам са потвърдили, че резервация няма. Жената питаше за европейска институция, към която да отнесе случая си, и питаше за съвети какво друго може да направи, освен  пиенето на една студена вода.

Връзка към мнение

Конкуренцията се е зарадвала , все пак главната политика на Амома беше постоянният дъмпинг на цените . Може само да се спекулира, че Букинг бейсик им заби последният пирон, но е факт , че този банкрут е втори за собствениците за период от шест години...

 

За всички платени резервации, единственият начин за рифънд е кейс към картоиздателя на кредитната карта, с която е платена резервацията. Платените с дебитни карти, вероятно няма да има рифънд.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.