Прескочи до съдържание

amoma.com - новини и въпроси


nataly_2003

Препоръчани мнения

Обаждаш се на банката, от която ти е картата. Ще ти искат разни данни, може би и бланки за попълване. Самият процес обаче го движат те към Виза/Мастъркард. Може да отнеме време (дори няколко месеца). Но според мен няма как да не ти се върнат парите в случай като този. Успех!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
10 hours ago, Mistela said:

И аз ще помоля за съвет

имаме две резервации от 21.09 до 24.09 за Дубай

дайте съвет моля

Първото което трябва да направиш е да се свържеш с хотела. Възможно Amoma вече да са платили нощувките или хотела да поеме разправиите и да ви потвърди резервацията. Ако хотелът потвърди резервацията, нямаш никакви проблеми.

 

Ако ви откажат резервацията вече идва казусът с отиване в банката и подаване на молба за връщане на пари поради недоставена услуга.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
преди 16 минути , Topfly каза:

Първото което трябва да направиш е да се свържеш с хотела. Възможно Amoma вече да са платили нощувките или хотела да поеме разправиите и да ви потвърди резервацията. Ако хотелът потвърди резервацията, нямаш никакви проблеми.

 

Ако ви откажат резервацията вече идва казусът с отиване в банката и подаване на молба за връщане на пари поради недоставена услуга.

писах им снощи

ето какво получих току що

Dear Galin,

 

Greetings from Hilton Garden Inn Dubai Mall Of The Emirates Reservations!

Thank you for your kind e-mail and to taking time to reach us,

 

Please be informed that your bookings are cancelled from the travel agency side so therefore, please kindly check with your travel agency that you made a bookings from as for the moment bookings are cancelled.

 

Appreciate to hear back from you,

 

For any assistance you may require or any further clarification, please do not hesitate to contact me at any time directly.

 

Sincerely,

Връзка към мнение
12 minutes ago, Mistela said:

писах им снощи

ето какво получих току що

Dear Galin,

 

 

 

 

Greetings from Hilton Garden Inn Dubai Mall Of The Emirates Reservations!

 

Thank you for your kind e-mail and to taking time to reach us,

 

 

 

 

Please be informed that your bookings are cancelled from the travel agency side so therefore, please kindly check with your travel agency that you made a bookings from as for the moment bookings are cancelled.

 

 

 

 

Appreciate to hear back from you,

 

 

 

 

For any assistance you may require or any further clarification, please do not hesitate to contact me at any time directly.

 

 

 

 

Sincerely,

 

 

В момента нямаш друг избор освен да направиш нова резервация и когато имаш време да оспориш транзакцията в банката. За да може да тръгне процедурата по оспорване в банката, много е важно сумата вече да е осчетоводена, а не само блокирана. Транзакциите с кредитни и дебитни карти обикновено се осчетоводяват за около две седмици.. Крайният срок за оспорване не знам до кога е, но вероятно вървят нормалните срокове за давност, които са години...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
2 hours ago, Topfly said:

В момента нямаш друг избор освен да направиш нова резервация и когато имаш време да оспориш транзакцията в банката. За да може да тръгне процедурата по оспорване в банката, много е важно сумата вече да е осчетоводена, а не само блокирана. Транзакциите с кредитни и дебитни карти обикновено се осчетоводяват за около две седмици.. Крайният срок за оспорване не знам до кога е, но вероятно вървят нормалните срокове за давност, които са години...

Аз вече подадох жалба в моята банка, казаха, че ще отнеме време, но ще опитат. вярвам им. Но се опитвам да си представя как ще протече всичко: Амома не съществува вече, те се покриха, моята банка ще се свърже с банката на Амома, щото тя си съществува сигурно, но ако са си източили сметките преди да се покрият какво...откъде...кой...???...

Връзка към мнение

Няма да ги вземат от амома тия пари, по-скоро от застраховки или гаранционен фонд. Също като при измами.

Иначе амома спокойно може да дължи няколко милиона не само на клиенти, а и акционери, служители...

  • Харесвам 1
  • Шок 1
  • Замислям се 1
Връзка към мнение
8 hours ago, Antick said:

Аз вече подадох жалба в моята банка, казаха, че ще отнеме време, но ще опитат. вярвам им. Но се опитвам да си представя как ще протече всичко: Амома не съществува вече, те се покриха, моята банка ще се свърже с банката на Амома, щото тя си съществува сигурно, но ако са си източили сметките преди да се покрият какво...откъде...кой...???...

От това което съм чел по въпроса банката, чиято собственост е ПОС терминала през който си платил носи финансовата отговорност за това да получиш стоката или услугата за която си платил. Това е изискване на компаниите опериращи Виза, Мастеркард и т.н. с цел да се поддържа доверие в картовото плащане. От друга страна това е стимул за банките да проверяват надежността на търговците на които дават ПОС терминали.

  • Харесвам 3
Връзка към мнение
На 19.09.2019 г. в 20:53, stanislavpp каза:

този банкрут е втори за собствениците за период от шест години

А кой е първият?

Иначе жалко за Амома. Няколко пъти съм буквал нощувки през тях. Конкуренцията намалява.

Връзка към мнение
  • 1 месец по-късно ...

Да върна обратна информация,

Резервациите ни бяха за 21-24.09.

 Направихме нови а тези към амома подадохме оспорване.

Благодарности на ДСК банка - и двете суми по резервациите възстановиха, едната беше платена с виртуалната карта, а другата с уиз картата.

Тенкю още веднъж!

  • Харесвам 5
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.