Прескочи до съдържание

Добрата авиационна новина


akair

Препоръчани мнения

Малдиви и Тайланд да се готвят 🙂

 

GULLIVAIR ЩЕ ЛЕТИ ДИРЕКТНО СОФИЯ - БАНКОК И СОФИЯ - МАЛЕ

 

https://boulevardbulgaria.bg/articles/gullivair-shte-leti-direktno-sofiya-bankok-i-sofiya-male?fbclid=IwAR1xg3klAHvaHngCFl_uqdvc7LyiMux5OUR5P-Kk46WJBoBS4W3HtSmGq00

  • Харесвам 3
  • Браво 2
  • Смея се 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Летището в София получи разрешение за изпълняване на директни полети до САЩ, съобщи ръководството на аеропорта.

 

https://www.dnevnik.bg/biznes/2022/02/24/4315905_sofiiskoto_letishte_e_odobreno_za_direktni_poleti_do/

  • Харесвам 5
  • Браво 3
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...
преди 2 часа, iMari каза:

Flybe се завръща 🥳:

https://www.edinburghlive.co.uk/news/edinburgh-news/edinburgh-airport-gets-new-flybe-23463596

 

За съжаление полетите до Грънзи и Джърси не са възстановени. ☹️

Е за Джърси има easyjet 😉

  • Харесвам 4
Връзка към коментар
  • 2 месеца по-късно ...
  • 3 месеца по-късно ...
  • 4 седмици по-късно ...
  • 4 седмици по-късно ...

Вече няма да е необходимо да включваме самолетен режим на телефоните по време на полет в ЕС.

 

Посочват още, че това ще позволи на авиокомпаниите да осигурят на пътниците си удобството да използват пълния потенциал и всички функции на телефоните си, точно както при наземните 5G мобилни мрежи.

 

Писането на съобщения, телефонните разговори и преносът на мобилни данни на борда на самолетите ще бъде възможно след инсталирането на специално мрежово оборудване, наречено „пико-клетка”, което ще свързва чрез сателитна връзка самолета и наземната 5G мрежа.....

 

https://dariknews.bg/novini/obshtestvo/premahvat-samoletniia-rezhim-na-mobilnite-telefoni-v-es-2332663

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Катарците и Еърбъс са захвърлили томахавките и са стигнали до споразумение по спора им за боята на А350.

Ще се възстанови и поръчката на А321neo, която Еърбъс блокира.

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2023-02-01/airbus-qatar-airways-agree-to-settle-bitter-a350-paint-dispute

  • Харесвам 2
  • Браво 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 2 седмици по-късно ...
преди 4 минути , Palio каза:

Любопитен съм как ще монетизират избор на място, от 142 места - само 26 места са средни седалки , от които всеки ще иска да избяга . 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 5 седмици по-късно ...

В крайна сметка след няколко години опити , Мексико успя да продаде президентският самолет Дриймлайнер 787-8 на “демократичен” Таджикистан за 92 млн $. 
Мексиканското правителство купи самолета през 2012г за 218$ мил, но следващият ( и настоящ)  президент Обрадор като човек на народа ( човека често е забелязван да се вози в икономи ) , твърдо се противопостави на безумната за мнозина покупка .

 

Получените 92$ мил от Таджикистан ще се ползват за построяването на нови две болници . Добрата новина води до доста изводи, а най-нелицеприятният би бил, че българското правителство по манталитет изглежда е доста по- близо до комунистически Таджикистан, отколкото до Мексико…

 

видео с Обрадор, при което може да видите своебразен тур на самолета:

 

 

 

 

 

 

  • Харесвам 5
Връзка към коментар
Преди 1 час, stanislavpp каза:

Добрата новина води до доста изводи, а най-нелицеприятният би бил, че българското правителство по манталитет изглежда е доста по- близо до комунистически Таджикистан, отколкото до Мексико…

По този критерии 90% от страните са по-близко по манталитет до комунистически Таджикистан.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

По-скоро към любопитните новини е, че новите президентски самолети на САЩ ще бъдат преработени Boeing 747-8, които са произведени ,но никога недоставени за вече несъществуващата руска авиокомпания - Transaero.

Преработката на двете машини за да се превърнат в летящ президентски офис е на стойност 3.9 млд. долара.

 

Повече тук

simpleflying.com/new-boing-747-8-air-force-1-latest/

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Очарователната история на студент пътувал всеки ден със самолет за лекции от LAX до SFO , с идеята да спести от наем ( това май е бил само мотив, любовта към  летенето е основната причина )  😉

 

For the fall semester, his first class was at 10AM on Mondays and Wednesdays, and at 8AM on Fridays. For the 10AM class, he’d wake up at 3:40AM, take the 6AM Alaska flight from Los Angeles to San Francisco, have breakfast in the lounge at SFO, and then take BART to campus. For the 8AM class, he’d wake up at 3:30AM, and take the 5:30AM Southwest flight from Los Angeles to Oakland.

 

 

For the fall 2022 semester, he took a total of 63 trips, 138 flights, and flew 55,593 miles. He spent 45,972 minutes on his commute, equivalent to nearly 32 full days. As far as the cost goes:

  • In terms of cash, this cost him $3,812.83, including spending $1,366.06 on Alaska, $1,033.75 on gas, $563.80 on BART, $380.85 on Southwest, $370 on parking, $42.80 on United, $39.96 on inflight Wi-Fi, and $15.60 on Avianca
  • In terms of points, he redeemed 307,500 Alaska miles, 43,732 Southwest points, 6,500 Avianca miles, and 5,500 United miles

 

Meanwhile for the spring semester, his first class was at 11AM on Mondays, and at 12PM on Wednesdays and Fridays. For all those classes he’d usually wake up at 5:40AM, and take an 8:20AM Southwest flight from Los Angeles to Oakland.

In the other direction, he’d usually take a flight back home at 6-7PM, though on some days he’d take a flight after 9PM, if there were events after class.

 

For the spring 2023 semester, he took a total of 51 trips, 100 flights, and flew 36,496 miles. He spent 29,983 minutes on his commute, equivalent to nearly 21 full days. As far as the cost goes:

  • In terms of cash, this cost him $1,779.82, including spending $914.52 on gas, $377.38 on Southwest, $186.03 on Alaska, $150 on parking, $107.49 on BART, $28.50 on United, and $15.90 on Spirit
  • In terms of points, he redeemed 113,213 Southwest points and 100,000 Alaska miles

 

https://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/2093205-epic-commute-i-go-school-plane-aug-2022-may-2023-a.html

  • Харесвам 2
  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 10 минути , stanislavpp каза:

Очарователната история на студент пътувал всеки ден със самолет за лекции от LAX до SFO , с идеята да спести от наем ( това май е бил само мотив, любовта към  летенето е основната причина 😞

 

For the fall semester, his first class was at 10AM on Mondays and Wednesdays, and at 8AM on Fridays. For the 10AM class, he’d wake up at 3:40AM, take the 6AM Alaska flight from Los Angeles to San Francisco, have breakfast in the lounge at SFO, and then take BART to campus. For the 8AM class, he’d wake up at 3:30AM, and take the 5:30AM Southwest flight from Los Angeles to Oakland.

 

 

For the fall 2022 semester, he took a total of 63 trips, 138 flights, and flew 55,593 miles. He spent 45,972 minutes on his commute, equivalent to nearly 32 full days. As far as the cost goes:

  • In terms of cash, this cost him $3,812.83, including spending $1,366.06 on Alaska, $1,033.75 on gas, $563.80 on BART, $380.85 on Southwest, $370 on parking, $42.80 on United, $39.96 on inflight Wi-Fi, and $15.60 on Avianca
  • In terms of points, he redeemed 307,500 Alaska miles, 43,732 Southwest points, 6,500 Avianca miles, and 5,500 United miles

 

Meanwhile for the spring semester, his first class was at 11AM on Mondays, and at 12PM on Wednesdays and Fridays. For all those classes he’d usually wake up at 5:40AM, and take an 8:20AM Southwest flight from Los Angeles to Oakland.

In the other direction, he’d usually take a flight back home at 6-7PM, though on some days he’d take a flight after 9PM, if there were events after class.

 

For the spring 2023 semester, he took a total of 51 trips, 100 flights, and flew 36,496 miles. He spent 29,983 minutes on his commute, equivalent to nearly 21 full days. As far as the cost goes:

  • In terms of cash, this cost him $1,779.82, including spending $914.52 on gas, $377.38 on Southwest, $186.03 on Alaska, $150 on parking, $107.49 on BART, $28.50 on United, and $15.90 on Spirit
  • In terms of points, he redeemed 113,213 Southwest points and 100,000 Alaska miles

 

https://www.flyertalk.com/forum/trip-reports/2093205-epic-commute-i-go-school-plane-aug-2022-may-2023-a.html

Излиза, че билетите са по 10-20 долара, не звучи правдоподобно.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Болшинството е купувал по 49$ , прочети неговите постове от ФТ- много интелигентен  младеж , освен това е ползвал Аляска гифт карти за 500$ , купувани за 400$ + десетки билети с мили.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
  • 4 месеца по-късно ...

Задава се край на мъките за хората, които не могат да пътуват без половината си гардероб за уикенд трип.
 

EU committee aims for minimum standards for hand luggage (update)

https://travel-dealz.de/news/eu-vorstoss-einheitliches-handgepaeck/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=daily-all

Накратко Комисията по жалбите/петициите към ЕП е инициирала процедура на гласуване по искане за унифициране на минимални екзистенциални размери на безплатния ръчен багаж, давайки фрапиращите примери на Кондор и за презокеански полети, както и всеизвестните в това отношение, добре познати тук Уиз, с техните нелепи размери за включен безплатен ръчния багаж,

Тук обаче се прокрадва и неприятното предположение, че ако се въведат такива унифицирани размери за безплатен ръчен багаж, досегашните цени за него ще започнат да се калкулират към базовата цена на билета. Засега всичко е в съвсем начален стадий, и до пълното прилагане на изискването вероятно ще мине една, а по-вероятно  2 или повече години. Дано само вместо да изпишат вежди, да не извадят очи, и да се стигне до масово увеличение на и без това постоянно увеличаващите се цени на самолетните билети.

--------

* Ползвайте google translator за превод от немски на по-познат език

  • Харесвам 10
Връзка към коментар
  • 3 месеца по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.