Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

3 minutes ago, atrencheva said:

Много благодаря. Знаех си, че съм го чела тук някъде ама от  30 мин не го намирам 🙂

Добавих и картинка в горния пост. :)

После да си смените мейла с "истинския". :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте!

Не знам дали тук е подходящото място (в случай, че не е, моля да се премести), но имам въпрос относно резервация, която направих днес през opodo.nl за полет на Уизеър утре, но все още не съм получил имейл с окончателно потвърждение, че имам билет. Опитах да платя с карта Mastercard Debit, като в първите секунди от мобилното приложение на банката ми показваше, че сумата е изтеглена, но скоро след това тегленето изчезна и балансът по сметката се върна на нивото си преди резервацията. Опитах да се свържа с центъра им за клиенти по телефона, но след 10 минутно чакане затворих. Успях да намеря мнение на колеги във форума, които са имали сходен опит и са получили окончателно потвърждение след 1 или 2 дни. Въпросът е, че полетът е утре, цената на билета не е малко (беше 72 евро, сега е около 100-120 евро), а все още нямам потвърждение, че ще получа билет. Същевременно, ако сега си купя билет за същия полет утре през Уизеър, от оподо е възможно? да ми изтеглят сумата и да ми потвърдят, че имам билет. На сайта им пише до 24 часа потвърждение, но това в прекалено много време, защото полетът е утре. Ще съм много благодарен за съвети. 

Редактирано от Г.Вълков
Връзка към коментар
преди 8 минути , Г.Вълков каза:

Здравейте!

Не знам дали тук е подходящото място (в случай, че не е, моля да се премести), но имам въпрос относно резервация, която направих днес през opodo.nl за полет на Уизеър утре, но все още не съм получил имейл с окончателно потвърждение, че имам билет. Опитах да платя с карта Mastercard Debit, като в първите секунди от мобилното приложение на банката ми показваше, че сумата е изтеглена, но скоро след това тегленето изчезна и балансът по сметката се върна на нивото си преди резервацията. Опитах да се свържа с центъра им за клиенти по телефона, но след 10 минутно чакане затворих. Успях да намеря мнение на колеги във форума, които са имали сходен опит и са получили окончателно потвърждение след 1 или 2 дни. Въпросът е, че полетът е утре, цената на билета не е малко (беше 72 евро, сега е около 100-120 евро), а все още нямам потвърждение, че ще получа билет. Същевременно, ако сега си купя билет за същия полет утре през Уизеър, от оподо е възможно? да ми изтеглят сумата и да ми потвърдят, че имам билет. На сайта им пише до 24 часа потвърждение, но това в прекалено много време, защото полетът е утре. Ще съм много благодарен за съвети. 

Щом не е минало плащането и няма RNR номер, нямаш билет. Ако искаш да летиш утре, купи си или от сайта на Уиз или от друг посредник.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 2 минути , Цвете каза:

Щом не е минало плащането и няма RNR номер, нямаш билет. Ако искаш да летиш утре, купи си или от сайта на Уиз или от друг посредник.

 

Единственото, което получих е имейл, че резервацията се обработва и някакъв 10 цифрен номер, с който да следя статуса на резервацията онлайн. На сайта стои все още, че се обработва. 

 

We are processing your booking request
It should be confirmed shortly. Please check back soon. 

 

Имам и "Billing information" с имейл-а ми, телефон, адрес и сумата. 

 

Къде мога да проверя дали имам този RNR номер?

Връзка към коментар
преди 1 минута , Г.Вълков каза:

 

Единственото, което получих е имейл, че резервацията се обработва и някакъв 10 цифрен номер, с който да следя статуса на резервацията онлайн. На сайта стои все още, че се обработва. 

 

We are processing your booking request
It should be confirmed shortly. Please check back soon. 

 

Имам и "Billing information" с имейл-а ми, телефон, адрес и сумата. 

 

Къде мога да проверя дали имам този RNR номер?

Няма ли някакъв код , обикновено 6 букви?  Колко време е минало от опита за плащане?

 

Връзка към коментар
преди 8 минути , Цвете каза:

Няма ли някакъв код , обикновено 6 букви?  Колко време е минало от опита за плащане?

 


Всъщност билетът май е през edreams, отгоре има банер на edreams, но в имейла имам само номер на резервацията в оподо и само проз сайта на оподо мога да го проверя.

Близо 8 часа вече минаха. Друг номер не откривам никъде.

Редактирано от Г.Вълков
Връзка към коментар
4 minutes ago, Г.Вълков said:


Всъщност билетът май е през edreams, отгоре има банер на edreams, но в имейла имам само номер на резервацията в оподо и само проз сайта на оподо мога да го проверя.

Имах подобен проблем с австралийското оподо към карта дайнърс - 2 пъти пробвах ,2 пъти изтегли сумата, и никакви билети. Докато се ядосвах, че са ми взели парите и да търся съпорт, звъннах на Дайнърс, които ми казаха, че транзакциите ги виждат, и веднага след тях има рефъндове (които в Дайнърс не се виждат), така че реално не са ми взели нищо. След това нищо не се случи - имам впредвид за никое от тези 2 опита не се опита след това да си дръпне пари, съответно билети не видях.... та си купих отдругаде...

Редактирано от Гост 23*6
Връзка към коментар

Никога не съм чакал 8 часа до получаването на потвърждение. 

Имал съм проблемни резервации при които те са ме търсили до 1-2 часа за да ми кажат,  че цената вече е по-висока или проблем  с картата и да им дам нова. 

 

Ако още нямаш потвърждение и пътуването ти е важно, пробвай да се свържеш с eDreams и ако не можеш купувай директно от Wizz. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Това е информация от сайта на edreams, при мен резервацията е все още на жълто. Ако го знаех това, въобще нямаше да рискувам да пробвам през оподо, при положение, че полетът е утре. Странно, обаче защо секунди след резервацията, в мобилното приложение на банката ми показваше, че сумата е изтеглена, а сега няма и следа, че са опитвали да теглят. Може би има най-вероятно проблем с транзакцията и затова е това забавяне. Притесняваме да не би да изтеглят парите утре в последния момент, а аз вече няма да имам друг избор, освен да съм се снабдил с друг преди това.

image.thumb.png.c2c975cd9ad6eb0c739a7eee6145e1d5.png

Редактирано от Г.Вълков
Връзка към коментар

Ако е важно да летиш утре, купи си билет от другаде, ако скоро нямаш потвърждение. 

Можеш да направиш скрийншот на непотвърдената резервация, за да се вижда, че часове преди полета нямаш билет. Ако изтеглят пари в последствие(макар да не вярвам), можеш да оспорваш транзакцията пред банката. 

Връзка към коментар
15 minutes ago, Г.Вълков said:

Странно, обаче защо секунди след резервацията, в мобилното приложение на банката ми показваше, че сумата е изтеглена, а сега няма и следа, че са опитвали да теглят.

Според мен сумата не може да бъде веднага изтеглена- като начало я блокират, статуса е "pending" и след известно време я теглят.

И на мен ми стои в банкирането сума по картата след като съм пазарувала в магазина, но се осчетоводява реално на другия ден (особено ако е вечер пазара). 

Ако в мейла имате PNR (изглежда ей така PGH45J, MO4D5 и т.н.), почти сигурно е, че има и билет. Казвам почти, защото наскоро се случи да има билет, който на другия ден анулираха, защото не можели да си дръпнат пари от картата, а имаше и PNR.

И само 1 мейлли имате? Проверихте ли в spam/junk?

Връзка към коментар

А защо сте купували билети за Уиз от посредник? Рядко съм виждам някой от тях да предлага цена по-ниска от тази с дискаунт, като в най-добрия случай съм намирал с 5 евро по-надолу. Или нямате членство?

Връзка към коментар
преди 25 минути , stanimir каза:

Ето съпорта на eDreams който откривам. Разберете се :

 

IMG_20190322_220048.jpg


Благодаря за номера! Говорих с тях и ми казаха, че резервацията е била отменена и ме увериха, че нямало да се опитват повече да дърпат от картата и че всичко, което са изтеглили щяло да бъде възстановено. Говорих и със служител на банката и се оказа, че плащането е било анулирано от страна на агенцията веднага, след като са го наредили.
 

преди 17 минути , Ivko каза:

А защо сте купували билети за Уиз от посредник? Рядко съм виждам някой от тях да предлага цена по-ниска от тази с дискаунт, като в най-добрия случай съм намирал с 5 евро по-надолу. Или нямате членство?


Цената беше почти същата с тази, която бях гледал на сайта на Уиз малко по-рано през деня, преди от Уиз да го качат с 40 евро. Помислих си, че може да са го запазили от агенцията и затова да го продават все още на старата цена. 

Благодаря много за мненията на всички!

Редактирано от Г.Вълков
  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 11 часа, stanimir каза:

Никога не съм чакал 8 часа до получаването на потвърждение. 

Имал съм проблемни резервации при които те са ме търсили до 1-2 часа за да ми кажат,  че цената вече е по-висока или проблем  с картата и да им дам нова. 

 

Ако още нямаш потвърждение и пътуването ти е важно, пробвай да се свържеш с eDreams и ако не можеш купувай директно от Wizz. 

Аз съм чакал и 24 часа през тоя посредник, така че случва се, да не бърза човека и да изчака срока или да комуникира с тях да ги подтикне по-бързо да действат, че полета е близо.

Връзка към коментар

Първият ми опит с edreams беше точно такъв-първо дръпнаха парите после ги върнаха.При следващи покупки имах разговор с банката да разреши плащания към тях,защото са в списъка с рискови търговци.Но пък потвърждението идват много бързо обикновено.Последния път като купувах билети забавното беше,че Раян ми изпратиха фактура преди още да дойде имейла от идриймс,до минута след покупката.🙂

Връзка към коментар
2 minutes ago, Ivko said:

Вие си правите регистрации ли в тези сайтове? Аз до сега никъде не съм си правил!

Ако си направиш- всичко, което си купувал с твоя мейл, ще излезе като резервации от профила ти. Та даже и след като съм закачила резервациите по сайтовете на АК, lastminute ми пращат напомнящ мейл за чекирането и новите правила за багажа.

пс Някой да премести отговорите!

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
преди 22 часа, Таньо каза:

Да, регистрацията носи предимства

 

преди 22 часа, aleksandrina каза:

Ако си направиш- всичко, което си купувал с твоя мейл, ще излезе като резервации от профила ти. Та даже и след като съм закачила резервациите по сайтовете на АК, lastminute ми пращат напомнящ мейл за чекирането и новите правила за багажа

 До колкото виждам сайтовете rumbo.es lastminute.es и bravofly.es са едно и също нещо. Това означава ли,че регистрация в един от сайтовете важи и за останалите?

Редактирано от Ivko
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.