Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 9 минути , EliDion каза:

На този, не става. върна го.

Направи си регистрация в сайта и им пиши през профила си.

Все пак - мисля, че по-лесното свързване с тях е на телефоните срещу 10 евроцента за минута в работно време.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 7 минути , Doctor Who каза:

Направи си регистрация в сайта и им пиши през профила си.

Все пак - мисля, че по-лесното свързване с тях е на телефоните срещу 10 евроцента за минута в работно време.

+1

 

FLIGHTS, HOTELS, FLIGHT + HOTEL, PACKAGES, CRUISES AND TRAINS - 0034 911 365 739 *

 

Monday to Friday from 9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Saturdays from 11:00 to 20:00

 

* Cost of the call from fixed network: call establishment: € 0.1029; fee: € 0.07408 / minute; VAT not included /каквото и да означава за нас

 

Предполагам,че говорят англйски. Или им пиши на фейсбук.

Редактирано от Ivko
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1
Връзка към мнение

Eй, то трябвало да попитам тук, че да дойде мейла от Румбо, че ги връщат. 😂. Все едно, че някой от тях чете и във форума.

Редактирано от EliDion
  • Харесвам 1
  • Смея се 3
Връзка към мнение
преди 24 минути , EliDion каза:

На този, не става. върна го.

@EliDionсъветвам те за не върнатата сума  от застраховка да използваш линка, който са ти пратили на мейла.Както пише имаш 14 дневен срок за да се откажеш от застраховката .Напиши и номера на застраховката по която не са ти върнали парите

Как мога да откажа добавен пакет към билет. Изобщо не съм разбрала, че съм го добавила. Билетите са 2 отделно купени през Румбо.ес. Получих този имейл. Това е някаква застраховка до колкото разбрах.

помогни моля как да стане и от къде. Дума испански не знам

 

Recuerda tener a mano tu ID Booking 1333787734. 

Te recordamos que puedes rescindir el contrato dentro de los catorce días siguientes a haber recibido este correo electrónico, escribiendo a BravoNext SA, Vicolo de 'Calvi 2 - CH-6830 Chiasso, Suiza o a desistimiento@es.customer-travel-care.com **

 

Muchas gracias y ¡buen viaje! ❤

Servicio de Atención al Cliente

lastminute.com group

Е значи всичко е наред,горното дето съм написал е излишно 🙂

Редактирано от Branko
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Опитах се да купя билет пред Оподо, даваше ми отстъпка с МК дебит, ползвах същата и на финала изписа това:

 

Booking request received
Your Opodo booking reference is: .........
What's next?
Payment has failed for the indicated credit / debit card. Please follow the instructions to complete your purchase: 
You have to make a payment of AU$ 79.62

The payment must be made to the following bank account:

Bank: DEUTSCHE BANK LONDON 
IBAN: GB57DEUT40508113788511 
SWIFT / BIC code: DEUTGB2LXXX 
Issue: 00347 93 5088990 + (name of the main passenger) 
Beneficiary: OpodoIf you fail to receive a confirmation email within the next 24 working hours, please contact our Customer Service department.

 

Билетът трябваше да е за 7,56 AUS на Aegean. Според онлайн  банкирането по картата ми не е теглена сума. 

Някакви идеи ще мине ли изобщо това плащане?

Връзка към мнение
преди 50 минути , Яни каза:

Опитах се да купя билет пред Оподо, даваше ми отстъпка с МК дебит, ползвах същата и на финала изписа това:

 

Booking request received
Your Opodo booking reference is: .........
What's next?
Payment has failed for the indicated credit / debit card. Please follow the instructions to complete your purchase: 
You have to make a payment of AU$ 79.62

The payment must be made to the following bank account:

Bank: DEUTSCHE BANK LONDON 
IBAN: GB57DEUT40508113788511 
SWIFT / BIC code: DEUTGB2LXXX 
Issue: 00347 93 5088990 + (name of the main passenger) 
Beneficiary: OpodoIf you fail to receive a confirmation email within the next 24 working hours, please contact our Customer Service department.

 

Билетът трябваше да е за 7,56 AUS на Aegean. Според онлайн  банкирането по картата ми не е теглена сума. 

Някакви идеи ще мине ли изобщо това плащане?

Няма да мине, щом не е станало с картата - искат ти по-висока цена и няма да стане работата.

Връзка към мнение
преди 2 часа, Яни каза:

Опитах се да купя билет пред Оподо, даваше ми отстъпка с МК дебит, ползвах същата и на финала изписа това:

 

Booking request received
Your Opodo booking reference is: .........
What's next?
Payment has failed for the indicated credit / debit card. Please follow the instructions to complete your purchase: 
You have to make a payment of AU$ 79.62

The payment must be made to the following bank account:

Bank: DEUTSCHE BANK LONDON 
IBAN: GB57DEUT40508113788511 
SWIFT / BIC code: DEUTGB2LXXX 
Issue: 00347 93 5088990 + (name of the main passenger) 
Beneficiary: OpodoIf you fail to receive a confirmation email within the next 24 working hours, please contact our Customer Service department.

 

Билетът трябваше да е за 7,56 AUS на Aegean. Според онлайн  банкирането по картата ми не е теглена сума. 

Някакви идеи ще мине ли изобщо това плащане?

 Австралийският джеткост - съответно Оподо и Е дриймс от едно известно време не разпознава МК дебита ми като такъв и цената се променя веднага като се въведе номера на картата.Периодично проверявам,но е все така.Плащането няма да мине,вероятно и по-добре.

Връзка към мнение

Влизам си вчера в профила на Ryanair  да си добавя резервацията от lastminute.com. И какво виждам - тя се самодобавила!

Използвал съм същия e-mail и на двете места.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 8 часа, Ilian359 каза:

Влизам си вчера в профила на Ryanair  да си добавя резервацията от lastminute.com. И какво виждам - тя се самодобавила!

Използвал съм същия e-mail и на двете места.

А после как става купуването на багаж (Priority) ? И може ли примерно, ако пътуват трима да се закупи Priority само на двама ?

Връзка към мнение
1 hour ago, nino said:

А после как става купуването на багаж (Priority) ? И може ли примерно, ако пътуват трима да се закупи Priority само на двама ?

Добавя се. Когато влезеш в резервацията (вече добавена в сайта на Ryanair), точно под нея има ПРЕПОРЪЧАНО ЗА ВАС. От там избираш каквото е нужно.

Може да се избре за част от пътниците, може за всички. И ако не става от сайта, може да пробваш през мобилното приложение.

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
  • Смея се 1
Връзка към мнение
Преди 1 час, aleksandrina каза:

Добавя се. Когато влезеш в резервацията (вече добавена в сайта на Ryanair), точно под нея има ПРЕПОРЪЧАНО ЗА ВАС. От там избираш каквото е нужно.

Може да се избре за част от пътниците, може за всички. И ако не става от сайта, може да пробваш през мобилното приложение.

Много благодаря !

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Да попитам колко време се чака за потвърждение на резервация през Lastminute ? Дръпнаха ми парите , а още нямам потвърждение с PNR код. Пише, че още в процес на обработка. 

Връзка към мнение
преди 10 минути , nino каза:

Дойде само ID Booking....., без ПНР ще чакам и после явно ще се звъни.

 

 Ами аз само по един имейл получих и за двете резервации и на него са PNR и ID

Връзка към мнение
38 minutes ago, nino said:

Дойде само ID Booking....., без ПНР ще чакам и после явно ще се звъни.

 

Потърси в lastminute по мейл и ID резервацията.
Моят мейл изглеждаше така:

Spoiler

 

LM.jpg

 

 

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 53 минути , DGTG каза:

Здравейте! През jetcost.de - bravofly съм открила много добра цена за полет на Раян, който търся. Мога ли да се доверя на bravofly.de?

Няма проблем с bravofly.de.

Само се уверете след като въведете номера на картата и преди да платите, че цената накрая не се е увеличила, защото тези сайтове често правят 'промоции' с определен тип карти. Ако вашата не е такава, цената ще хвръкне много нагоре. Също така бъдете нащрек за предложения за застраховки и разни допълнителни услуги, които неволно можете да добавите.

 

Ако можете само да споделите след това с каква карта ви дава добрата цена? 🙂

Редактирано от yordanov
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Исках да се похваля с купени изгодно билети с Diners, но...направо съм бясна на себе си! Явно в бързината съм обърнала двете летища и сега си имам 2 билета за съответната дата, но в обратна посока!Купени са от Bravofly.de. Опитах да направя промяна, но цената е доста по-голяма от цената на билетите и не си заслужава. Дали имате някакви идеи и дали изобщо може да се направи нещо?

Връзка към мнение
преди 13 минути , aleks_s каза:

Исках да се похваля с купени изгодно билети с Diners, но...направо съм бясна на себе си! Явно в бързината съм обърнала двете летища и сега си имам 2 билета за съответната дата, но в обратна посока!Купени са от Bravofly.de. Опитах да направя промяна, но цената е доста по-голяма от цената на билетите и не си заслужава. Дали имате някакви идеи и дали изобщо може да се направи нещо?

Купи един в правилната посока.

Ще върнат парите за втория билет, т.к. на едно име не може да има два билета за един полет.

 

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 2 минути , Doctor Who каза:

Купи един в правилната посока.

Ще върнат парите за втория билет, т.к. на едно име не може да има два билета за един полет.

 

Това не съм сигурна, че ще сработи, тъй като става дума за един и същи полет. В случая ако купят билети в правилната посока, ще имат билети за една и съща дата в двете посоки.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
преди 6 минути , chandni каза:

Това не съм сигурна, че ще сработи, тъй като става дума за един и същи полет. В случая ако купят билети в правилната посока, ще имат билети за една и съща дата в двете посоки.

Зная, така е - все пак е вратичка. Идея някаква ...

Често коректен разговор води до добри резултати, въпреки правилата.

 

@aleks_s напиши какво закупи и какво ти е необходимо.

Редактирано от Таньо
  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 26 минути , aleks_s каза:

Исках да се похваля с купени изгодно билети с Diners, но...направо съм бясна на себе си! Явно в бързината съм обърнала двете летища и сега си имам 2 билета за съответната дата, но в обратна посока!Купени са от Bravofly.de. Опитах да направя промяна, но цената е доста по-голяма от цената на билетите и не си заслужава. Дали имате някакви идеи и дали изобщо може да се направи нещо?

Обади се по телефона - има за спешни случаи. Ще ти канселират единия и ще върнат парите. Проверено. До 24 часа трябва да стане. Звъни бързо.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
преди 2 часа, Doctor Who каза:

Зная, така е - все пак е вратичка. Идея някаква ...

Често коректен разговор води до добри резултати, въпреки правилата.

 

@aleks_s напиши какво закупи и какво ти е необходимо.

Ситуацията е следната: купените билети са от за  12/04 от Истанбул (SAW) до Болоня (BLQ)  вместо от Болоня( BLQ) до Истанбул (SAW).

След което реших да купя и билети за правилната посока, защото цените се вдигаха бързо. Обаждах се на Bravofly, но нищо. После писах директно на самолетната компания.Не знам друго какво да направя..в профила ми се виждат всички резервации, даже и тези за връщане.

 

Редактирано от aleks_s
Връзка към мнение
преди 1 минута , aleks_s каза:

Ситуацията е следната: купените билети са от за  12/04 от Истанбул (SAW) до Болоня (BLQ)  вместо от Болоня( BLQ) до Истанбул (SAW).

След което реших да купя и билети за правилната посока, защото цените се вдигаха бързо. Обаждах се на Bravofly, но нищо. После писах директно на самолетната компания.Не знам друго какво да направя..в профила ми се виждат всички резервации, даже и тези за връщане.

 

Посредниците плащат след 24 часа на авиокомпаниите. При разговорът с тях настоявай да ти върнат парите, отказвайки грешните билети. Аз съм имала такъв случай. Пробвай пак , според мен.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.