Прескочи до съдържание

Резервация в Rumbo/Bravofly/Volagratis - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

На 12.09.2023 г. в 22:48, Denittta каза:

Ако запазя от някъде на по-ниска цена полета от София до Дубай и обратно, през сайта на flydubai след това дали ма същата цена мога да добавя багаж и допълнителни неща към билетите? 

успяхте ли да свалите flydubai?

Връзка към коментар

Купих едни билети сега и си активирах ново Edreams Prime членство с фалшив акаунт. След заплащане на резервацията, деактивирах Prime членството, както винаги съм правила. По спомен винаги пращат мейл, че членството е деактивирано, но сега не получих. За всеки случай са запазих този скриншот:

image.png.7e79f7819a5e26db8f169cae4944c0c4.png

Но все пак да попитам - не винаги пращат мейли за деактивация на Prime, така ли? И членството съм го анулирала?

  • Замислям се 2
Връзка към коментар
преди 37 минути , Яничка каза:

Купих едни билети сега и си активирах ново Edreams Prime членство с фалшив акаунт. След заплащане на резервацията, деактивирах Prime членството, както винаги съм правила. По спомен винаги пращат мейл, че членството е деактивирано, но сега не получих. За всеки случай са запазих този скриншот:

image.png.7e79f7819a5e26db8f169cae4944c0c4.png

Но все пак да попитам - не винаги пращат мейли за деактивация на Prime, така ли? И членството съм го анулирала?

Фалшификаторка😂

На мен, не ми изпращат винаги

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Честно казано нямам спомен да са ми пращали мейл за прекратено членство, но може да бъркам, защото трия всичко след потвърждението на билетите. Цялото им семейство са мегаспамаджии.

Обикновено правя скрийншот и да, точно това излиза като прекратиш членство.

А утре предполагам, че повечето версии на opodo и edreams ще стартират прайм дните предсрочно в аппа, така поне винаги се случваше досега. Ако не ви е спешно може да поизчакате. 🙂

Да питам и аз - бъркам ли или някой беше писал, че прекратени членства след известно време може да се реактивират пак със същия мейл и пак да се ползват в 30 дневен безплатен период без да начисляват такса?

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 20 минути , iMari каза:

Честно казано нямам спомен да са ми пращали мейл за прекратено членство, но може да бъркам, защото трия всичко след потвърждението на билетите. Цялото им семейство са мегаспамаджии.

Обикновено правя скрийншот и да, точно това излиза като прекратиш членство.

А утре предполагам, че повечето версии на opodo и edreams ще стартират прайм дните предсрочно в аппа, така поне винаги се случваше досега. Ако не ви е спешно може да поизчакате. 🙂

Да питам и аз - бъркам ли или някой беше писал, че прекратени членства след известно време може да се реактивират пак със същия мейл и пак да се ползват в 30 дневен безплатен период без да начисляват такса?

Аз съм го правил, но нямам идея колко време беше минало. Това, което аз правя е да се регистрирам с имейл в gmail, където можеш произволно да слагаш точки където си поискаш и пак си получаваш имейла в твоята поща докато за всеки сайт това си е различен имейл и съответно може да си правиш различни резервации. 

  • Харесвам 6
  • Благодаря 1
Връзка към коментар
преди 5 минути , Jorro каза:

произволно да слагаш точки

Мерси, това го бях забравила! 🙂

И нали с един акаунт в оподо например, ползваш 30дни безплатно прайм във всичките версии, не е необходимо да правиш нов за британска, немска и т.н.? 

  • Харесвам 4
Връзка към коментар

Някой има ли идея липса на презиме от билет би бил проблем за полет до Китай/Япония? В последствие видях, че в паспорта на Given names е включено и презимето и ме опасява, че China eastern airlines могат да откажат качване. В техния сайт е упоменато имената да са както са вписани в паспорт. Билетите взех през Jetcost - Vayama. 

Връзка към коментар

Конкретно Чайна ийстърн не знам, но никъде не се иска да въведеш пълното име по паспорт, то понякога само си реже заради липса на място. Винаги слагам точно две имена от общо три или шест, не очаквам проблеми с това. Ако ще попълваш формуляр за виза е добре да попълниш всички имена.

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 7 часа, iMari каза:

Мерси, това го бях забравила! 🙂

И нали с един акаунт в оподо например, ползваш 30дни безплатно прайм във всичките версии, не е необходимо да правиш нов за британска, немска и т.н.? 

Да, само сменяш от приложението държавата и профила си ти е този, с който си се логнала и си ползваш прайма.

  • Харесвам 3
  • Благодаря 1
Връзка към коментар

Купих билет през Edreams с активиране на Prime Plus членство. Малко след това през същия акаунт с уж вече активирано членство купих още един билет за същата отсечка, но за друг човек. Почти веднага получих потвърждение за втората резервация, както и мейл че съм активирал Prime членството, но на името на човека от втората резервация 🤐. Сега първата резервация се вижда в профила, но стои на "очаква потвърждение" вече над 3 часа. Някой имал ли е подобна случка? Обикновено колко време отнема да се потвърди дадена резервация?
Чудя се какво да правя, според мен нещо се е объркало и първата резервация няма да мине, но в мейла и на сайта пише да се изчака 24 часа и ако нямам потвърждение/отказ, чак тогава да се свържа с тях. Опитах през чата, но нямаше агенти, а и предполагам, че ще ми кажат същото.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 10 минути , iceman00 каза:

Купих билет през Edreams с активиране на Prime Plus членство. Малко след това през същия акаунт с уж вече активирано членство купих още един билет за същата отсечка, но за друг човек. Почти веднага получих потвърждение за втората резервация, както и мейл че съм активирал Prime членството, но на името на човека от втората резервация 🤐. Сега първата резервация се вижда в профила, но стои на "очаква потвърждение" вече над 3 часа. Някой имал ли е подобна случка? Обикновено колко време отнема да се потвърди дадена резервация?
Чудя се какво да правя, според мен нещо се е объркало и първата резервация няма да мине, но в мейла и на сайта пише да се изчака 24 часа и ако нямам потвърждение/отказ, чак тогава да се свържа с тях. Опитах през чата, но нямаше агенти, а и предполагам, че ще ми кажат същото.

При мен Opodo.uk ми пратиха билета 6 часа след като го купих миналата година.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 18 часа, iceman00 каза:

Купих билет през Edreams с активиране на Prime Plus членство. Малко след това през същия акаунт с уж вече активирано членство купих още един билет за същата отсечка, но за друг човек. Почти веднага получих потвърждение за втората резервация, както и мейл че съм активирал Prime членството, но на името на човека от втората резервация 🤐. Сега първата резервация се вижда в профила, но стои на "очаква потвърждение" вече над 3 часа. Някой имал ли е подобна случка? Обикновено колко време отнема да се потвърди дадена резервация?
Чудя се какво да правя, според мен нещо се е объркало и първата резервация няма да мине, но в мейла и на сайта пише да се изчака 24 часа и ако нямам потвърждение/отказ, чак тогава да се свържа с тях. Опитах през чата, но нямаше агенти, а и предполагам, че ще ми кажат същото.

Update: Реших да изчакам и получих потвърждение и на първата резервация 20 часа след покупката.

  • Харесвам 3
Връзка към коментар

Здравейте.

Имам следният въпрос. Някой знае ли как да се направи Cancel subscription в сайта на Opodo? Какви са конкретните стъпки? Вчера се рових цяла вечер и никъде на намирам тази опция.

П.П Извинявам се предварително, ако въпроса не е за тази тема. Малко съм нова тук 🙂

Връзка към коментар
Преди 1 час, desita89 каза:

Здравейте.

Имам следният въпрос. Някой знае ли как да се направи Cancel subscription в сайта на Opodo? Какви са конкретните стъпки? Вчера се рових цяла вечер и никъде на намирам тази опция.

П.П Извинявам се предварително, ако въпроса не е за тази тема. Малко съм нова тук 🙂

https://www.opodo.co.uk/prime/terms-and-conditions/

Не помня вече какво правих точно, но определено работи.

Влизаш си е профила и търсиш ...

Връзка към коментар
преди 36 минути , jorocontrola каза:

https://www.opodo.co.uk/prime/terms-and-conditions/

Не помня вече какво правих точно, но определено работи.

Влизаш си е профила и търсиш ...

Всичко съм пробвала. Като отида на How can I cancel my Prime subscription излиза това "We’re sorry to see you go. To cancel, please go to “My Prime account” on the website or the "Profile" tab in the app and follow the instructions. You can cancel anytime. " и когато натиснеш тъпия линк те препраща в Upcoming trips и Past trips и нищо.

Връзка към коментар
преди 5 минути , desita89 каза:

Всичко съм пробвала. Като отида на How can I cancel my Prime subscription излиза това "We’re sorry to see you go. To cancel, please go to “My Prime account” on the website or the "Profile" tab in the app and follow the instructions. You can cancel anytime. " и когато натиснеш тъпия линк те препраща в Upcoming trips и Past trips и нищо.

https://www.opodo.com/travel/secure/#accountpreferences/

Нямам активен прайм, но трябва да е тук:

image.png.40ff736e13093882e4b3c032899f784f.png

Връзка към коментар
преди 10 минути , jorocontrola каза:

https://www.opodo.com/travel/secure/#accountpreferences/

Нямам активен прайм, но трябва да е тук:

image.png.40ff736e13093882e4b3c032899f784f.png

Да и аз стигам до тук и ми излиза абсолютно същото. Проблема е, че миналата година ме таксуваха за този Prime, защото пропуснах да го деактивирам и сега би трябвало да ми е активен все още

IMG_20231010_171453_edit_117798011517440.jpg

Връзка към коментар
преди 31 минути , desita89 каза:

Всичко съм пробвала. Като отида на How can I cancel my Prime subscription излиза това "We’re sorry to see you go. To cancel, please go to “My Prime account” on the website or the "Profile" tab in the app and follow the instructions. You can cancel anytime. " и когато натиснеш тъпия линк те препраща в Upcoming trips и Past trips и нищо.

Пробвай през приложението.

Сега видях, че става.

Беше забило и въртеше без да мога да влезна в сетингс, но смених ip адреса с uk и включи веднага

Пак пробвах, без смяна на айпито не става, поне при мен

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 11 минути , Branko каза:

Пробвай през приложението.

Сега видях, че става.

Беше забило и въртеше без да мога да влезна в сетингс, но смених ip адреса с uk и включи веднага

Как става през приложението? От къде да вляза?

 

Връзка към коментар
преди 5 минути , desita89 каза:

Как става през приложението? От къде да вляза?

 

Долу в десния ъгъл имаш иконка профил, влизаш там издърпваш нагоре и виждаш account and settings, после на manage membership 

IMG_1745.jpeg
 

 

…. 

IMG_1747.jpeg

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Branko каза:

Долу в десния ъгъл имаш иконка профил, влизаш там издърпваш нагоре и виждаш account and settings, после на manage membership 

IMG_1745.jpeg
 

 

…. 

IMG_1747.jpeg

Намерих го. При мен няма Manage membership. Това означава ли че някак е деактивиран и няма да ме таксуват? 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 23 минути , desita89 каза:

Намерих го. При мен няма Manage membership. Това означава ли че някак е деактивиран и няма да ме таксуват? 

Пишете на Opodo, Edreams. Май във Фейсбук съм им писал.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.