Прескочи до съдържание

Резервация в Edreams - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

преди 8 минути , Pepi Popova каза:

Казват ми, че резервациите са отменени. Говорих и с банката, парите са осчетоводени. Моля за спешна помощ, полета е утре. Как да процедирам в този случаи???

 

Връзка към коментар

Казаха ли каква е причината?Ако имаш издаден номер на билет,не могат просто така да отменят резервация.От къде е купен билета? Трябва да се свържеш с посредника възможно най-бързо.Случвало ми се е edreams да си дръпнат парите,после да ги върнат по картата и чак след като говоря с тях да ми издадат редовен билет.

Връзка към коментар

Нямам издаден номер на билет. Званях на и-дриймс, казаха ми, че било Fraud case и да пусна оплакване. Парите в крайна сметка са изтеглени и осчетоводени даже. Говорих с банката. Моля, за помощ. Ще ми възстановят ли парите? Има ли как да ми направят резервацията отново? Чакам на изчакване от 20 мин. 

Връзка към коментар

Със сигурност ще ти възстановят парите,щом няма предоставена услуга.Странно е защо го представят като измама, като парите са дръпнати и осчетоводени.Точно заради това може да настояваш да ти издадат билет,макар шанса за това да е малък.Не помня да е имало друг такъв случай,за да можем да ти бъдем полезни.

 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Този сайт Edreams,преди време когато на мода беше Rumbo пишеха една цена и като цъкнеш ,се вдигаше.Още от тогава не са ми симпатични.Сега  проблемите идват само от тях.

Връзка към коментар

Водя някаква кореспондеция по Facebook с e-Dreams, но никой не ми дава обяснение как и защо покупките ми са класифицирани като "Fraud case". След няколко съобщения ми върнаха днес пак :

 

Hi Pepi, In this case our fraud department is valuating and checking your case with the issuing bank in order to verify if we are entitled to process a refund. Regards, Moreno - CCare

 

Много съм ядосана и не знам дали и кога ще ми върнат парите. Според вас какво мога да направя освен да чакам?

Връзка към коментар

Я да попитам и аз нещо. Купих април билети през колумбийския jetcost -> eDreams София - Одеса - София за септември, България еър. Получиха се 2 отделни резервации за 2-те посоки. Днес дойдоха 2 мейла от eDreams- единия, че сменят София- Одеса от 2-ри на 3-ти септември (де факто става въпрос за около половин час разлика- на 2.09 е малко преди полунощ, на 3.09 е малко след полунощ), а втория мейл за канселиран полет Одеса - София. Звъннах директно в БГ еър и смениха полета от 23.09 на 24.09.

Обаче това, което ме притеснява е, че eDreams пишат, че полета е канселиран и да се свържа с тях до 48 часа.

Сега БГ еър като са сменили полета по телефона, има ли смисъл да се свързвам с eDreams? Ако те (eDreams) изпратят или канселират по някакъв начин полета Одеса - София, свързвайки се с БГ еър, ще се анулира ли този полет, въпреки, че БГ еър са го сменили?

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 4 часа, Pepi Popova каза:

Водя някаква кореспондеция по Facebook с e-Dreams, но никой не ми дава обяснение как и защо покупките ми са класифицирани като "Fraud case". След няколко съобщения ми върнаха днес пак :

 

Hi Pepi, In this case our fraud department is valuating and checking your case with the issuing bank in order to verify if we are entitled to process a refund. Regards, Moreno - CCare

 

Много съм ядосана и не знам дали и кога ще ми върнат парите. Според вас какво мога да направя освен да чакам?

Не се занимавай повече с Edreams.

 

Директно оспори транзакциите в твоята банка, като приложиш комуникацията с Edreams. При условие, че не си получила реална услуга, банката 99% ще ти върне парите.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 8 минути , aleksandrina каза:

Я да попитам и аз нещо. Купих април билети през колумбийския jetcost -> eDreams София - Одеса - София за септември, България еър. Получиха се 2 отделни резервации за 2-те посоки. Днес дойдоха 2 мейла от eDreams- единия, че сменят София- Одеса от 2-ри на 3-ти септември (де факто става въпрос за около половин час разлика- на 2.09 е малко преди полунощ, на 3.09 е малко след полунощ), а втория мейл за канселиран полет Одеса - София. Звъннах директно в БГ еър и смениха полета от 23.09 на 24.09.

Обаче това, което ме притеснява е, че eDreams пишат, че полета е канселиран и да се свържа с тях до 48 часа.

Сега БГ еър като са сменили полета по телефона, има ли смисъл да се свързвам с eDreams? Ако те (eDreams) изпратят или канселират по някакъв начин полета Одеса - София, свързвайки се с БГ еър, ще се анулира ли този полет, въпреки, че БГ еър са го сменили?

Имах идентичен случай. След като се уточних с БГ Ер не съм се свързвала с посредника. Към момента всичко е ОК, след 2 седмици е полета.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 6 минути , aleksandrina каза:

Сега БГ еър като са сменили полета по телефона, има ли смисъл да се свързвам с eDreams? Ако те (eDreams) изпратят или канселират по някакъв начин полета Одеса - София, свързвайки се с БГ еър, ще се анулира ли този полет, въпреки, че БГ еър са го сменили?

Задължително се свържи и с Edreams, тъй като все пак резервацията минава през тях, и ги уведоми какви промени си направила директно с авиокомпанията.

 

В противен случай (при липса на комуникация) кой знае на кой компютър по трасето какво може да му хрумне. Не рискувай излишно за да няма неприятни изненади.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
2 minutes ago, Георги Матеев said:

Задължително се свържи и с Edreams, тъй като все пак резервацията минава през тях, и ги уведоми какви промени си направила директно с авиокомпанията.

Така- едно мейлче мога да им спретна (на английски), за да няма наистина недоразумения. Сега да питам с кой eDreams да се свържа? Колумбийския или...?

 

1 minute ago, Dreamm said:

Имах идентичен случай. След като се уточних с БГ Ер не съм се свързвала с посредника. Към момента всичко е ОК, след 2 седмици е полета. 

Дано и няма проблем- да ни кажете после. :)

Връзка към коментар
преди 1 минута , Георги Матеев каза:

Задължително се свържи и с Edreams, тъй като все пак резервацията минава през тях, и ги уведоми какви промени си направила директно с авиокомпанията.

 

В противен случай (при липса на комуникация) кой знае на кой компютър по трасето какво може да му хрумне. Не рискувай излишно за да няма неприятни изненади.

Напрегна ме. Мислиш ли, че ще имам проблем? Полетът ми е след 2 седмици и ми е важен.

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 3 минути , aleksandrina каза:

Така- едно мейлче мога да им спретна (на английски), за да няма наистина недоразумения. Сега да питам с кой eDreams да се свържа? Колумбийския или...?

 

Пиши на customercare_elena@edreams.com.  Английски е ОК.

 

преди 3 минути , Dreamm каза:

Напрегна ме. Мислиш ли, че ще имам проблем? Полетът ми е след 2 седмици и ми е важен.

 

Малко вероятно, но все пак си вържи гащите и им драсни едно уведомително мейлче, ще ти отнеме минутка.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар

Аз разчитам на това, че все пак авиокомпанията го е сменила, а не посредника- т.е. всичко трябва да е ОК. Но все пак затова питам. Че ме човърка нещо.

Това открих в колумбийския eDreams:

(2) 2376240 *
От понеделник до петък: от 7 до 13 часа.

Събота: от 7 до 11 часа сутринта.

Неделя: от 7 до 12 часа.

* Местен курс

Вие сте в чужбина? Можете да се свържете с нас, като наберете +34 934925184.

Преди да ни се обадите, препоръчваме да имате ваш номер за резервация и кредитна карта на ръка.

 

 

Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 1 минута , aleksandrina каза:

Аз разчитам на това, че все пак авиокомпанията го е сменила, а не посредника- т.е. всичко трябва да е ОК. Но все пак затова питам. Че ме човърка нещо.

 

Не се подвеждай по това. Дефакто собственик на резервацията ти е травъл агента, с когото имаш отношения, а не опериращата авиокомпания. И травъл агента има право на всякакви промени.

 

Ако някой компютър на Edreams рязко реши, че не си потвърдила дадени промени (а е трябвало), би могло да последва автоматична отмяна на резервацията.

 

Не се случва често, но има и такива случаи. Не пренебрегвайте агента и винаги потвърждавайте промените и с него за всеки случай. 

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 19 минути , Георги Матеев каза:

Не се занимавай повече с Edreams.

 

Директно оспори транзакциите в твоята банка, като приложиш комуникацията с Edreams. При условие, че не си получила реална услуга, банката 99% ще ти върне парите.

Тъй като разбрах за отмяната в последния момент и звънях по нощите на Supporta и то конкретно за тази, която беше на следващия ден, след около 1 час, можаха само да ми кажат, че е отменена поради "Fraud case". Момчето уж ми каза, че щом са отменени от тях, трябва да ми върнат парите до 10 дни.  Реално имах издадени и номера на билети и всичко. Тяхното потвърждение за отмяна, обаче е само по телефона, а в сайта им излиза "Confirmed". 

Да изчакам ли някакво време или директно в банката и трябва ли да предостая някакви документи?

Връзка към коментар

Полета София - Одеса е променен. Но никъде не искат потвърждение, по- скоро мейла е уведомителен. Така или иначе им писах мейл да им съобщя, че съм сменила другия полет директно с авиокомпанията и да питам дали за първия трябва да правя още нещо. 

До септември има време, но все пак "да вържа гащите". 😁

Редактирано от aleksandrina
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
Георги Матеев
преди 5 минути , Pepi Popova каза:

Тъй като разбрах за отмяната в последния момент и звънях по нощите на Supporta и то конкретно за тази, която беше на следващия ден, след около 1 час, можаха само да ми кажат, че е отменена поради "Fraud case". Момчето уж ми каза, че щом са отменени от тях, трябва да ми върнат парите до 10 дни.  Реално имах издадени и номера на билети и всичко. Тяхното потвърждение за отмяна, обаче е само по телефона, а в сайта им излиза "Confirmed". 

Да изчакам ли някакво време или директно в банката и трябва ли да предостая някакви документи?

Изчакай 2-3 седмици и ако дотогава не са върнали парите оспори транзакциите.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 4 седмици по-късно ...

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.