Прескочи до съдържание

Резервация в Edreams - въпроси и отговори


Препоръчани мнения

Ще оспорвам цената, но няма как да докажа, че съм видял 0 е.

В мейла е визирана друга цена - сещаш се, че е равна на изтеглената от Дайнърса.

Но ще се пробвам на хот-лайна в понеделник!

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Хмм интересен казус. Билетите са за полети на StarPeru и са издадени от HR (Hahn Air) 

Има ги в CheckMyTrip , но не и в сайта на StarPeru. Не се виждат и през саудитците.

Връзка към мнение
Георги Матеев

Хмм интересен казус. Билетите са за полети на StarPeru и са издадени от HR (Hahn Air)

Има ги в CheckMyTrip , но не и в сайта на StarPeru. Не се виждат и през саудитците.

Не се притеснявай, имам дузина такива билети с всякакви по-забити авиокомпании (винаги са били издадени от Hahn) и никога не е имало проблем с летенето. Тези билети са по-сложни за проверка онлайн, но са напълно валидни.

 

EDIT: Единият ми билет беше точно със StarPeru и всичко беше наред.

Редактирано от Георги Матеев
  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Вчера направих резервация за двупосочен билет София-Варна в португалската версия,получих потвърждение веднага.Днес, обаче,ми изпратиха ето този мейл(превода е от google):

First, thank you for booking to departure .

After receiving his flight petition ( s), which had detected difficulties when making the purchase.
We would appreciate to come in with us en contact as soon as possible , from any of the following phone numbers, depending on where it appears, for the purpose
to confirm the booking reference so as to avoid possible duplication .

• Portugal : 707 782 829
• Rest of the world : +34 93 492 0532
• Brazil : (11) 32302042
Also do we know that the fare conditions are very restrictive , and in case of failure to issue these can be automatically cancel the airline.
Waiting for a response as soon as possible , we send you our best regards.

 

Някой получавал ли е подобен мейл?Трябва ли да се притеснявам?

Връзка към мнение

Аз съм получавал същият мейл от .pt. При мен имаше проблем с картата, най вероятно не бях въвел коректно номера й. Поискаха да им преведа същата сума по банка и ми дадоха номер на банкова сметка. Не ми хареса много таксата за превод до Португалия, но си имах причина да го направя. 2 дена след превода получих PNR и eticket.

Моят съвет е да се свържеш с отдела им за обслужване на клиенти. /Препоръчвам Skype с платен кредит./ Ако не се изясните могат да ти анулират резервацията. Провери дали са ти дръпнали парите от картата, и дали имаш eticket на сайта на бг еър. Само PNR не е достатъчен.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Мерси за изчерпателния отговор.Дръпнали са  парите от картата,така че, едва ли проблема е в грешно въведени данни.На сайта на БГеър резервацията е потвърдена,но не е издаден билет.

Не виждам защо, биха искали да им превеждам сумата по банков път,но все пак за информация-Колко е таксата за превод?

В такъв случай, не е ли по-добре да откажа тази резервация и да направя нова през друга версия,макар и на по-висока цена?

Връзка към мнение

Това нали няма нужда да го припомняме:

Евтини банкови преводи с transferwise.com
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

macf1an мерси да знам го но тогава се бях насметал л нещо и заминаха 10 + 2 евро, за СЕПА и превод. Здраве да е.

Мари не казвам, че ще те карат да им превеждаш пари по банка. Обади им се. Без електронен билет няма да те пуснат на борда.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

А защо поискаха да им преведеш сумата по банкова сметка , ако е проблем с картата не е ли по-логично е да поискат плащане с друга карта ???

Редактирано от stenk
Връзка към мнение

Еми при положение, че за банковия превод плащаш ти, а за плащането с картата плащат те, пробват дали ще мине

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Аз пак да кажа, много внимавайте, когато им пращате пари по банков път. Много по-трудно се доказва сумата и ходи си говори с претоварен съпорт на португалски. Ще мине ден-два, тарифата която искате да купите ще изтече и ще стане мътна и кървава да се върнат парите в обратна посока...

 

Прекалено често са тези случаи, в които картата или пейпала уж не минават и искат банков превод. 

Връзка към мнение

След няколко много- минутни опити да се свържа с кол центъра,попаднах на любезен оператор, който не можа да обясни, защо са ми пратили този мейл.След около десет минутно чакане на линията,потвърди ,че ми е пратил билета.Благодаря отново на Dlachco за съвета да се обадя през скайп :)

Друго питане имам:При резервацията не ми поискаха номер на лична карта.Предполагам, че задължително трябва да се чекирам он-лайн за да го въведа?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Друго питане имам:При резервацията не ми поискаха номер на лична карта.Предполагам, че задължително трябва да се чекирам он-лайн за да го въведа?

 

Да ти искат лични данни по време на резервация е по-скоро изключение, от колкото правило. Не говоря за edreams, а като цяло. И да, тези данни се въвеждат/дават по време на чекин.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Днес получих месечната справка на картата си.Каква беше изненадата ми когато видях,че идриймс първо са дръпнали парите,а после са ги върнали обратно?Говорих с банката и те потвърдиха.Някой може ли да ми обясни тази щуротия?

Имам издаден билет,който излиза и на сайта на БГеър и на чек-май-трип.Пробвах да се чекирам,нооооо излиза надпис"Не е намерен пътник".

Моля,дайте съвет,какво мога да направя в тази ситуация.

Връзка към мнение

Чекиранетое възможно 24 часа преди полет. Като проверяваш резервацията излиза ли ти e-ticket най-горе? Иначе винаги може да се обадиш на кол центъра, да питаш по еди коя си резервация окей ли е всичко

Връзка към мнение

Да,излиза e-ticket.Първото нещо което ще направя сутринта е да звънна на кол центъра,но каква е вероятността да пътувам безпроблемно при тази ситуация?Реално няма плащане,от идриймс могат да анулират резервацията и в последния момент преди полета,не е ли така?

Връзка към мнение

Не се притеснявай, имам дузина такива билети с всякакви по-забити авиокомпании (винаги са били издадени от Hahn) и никога не е имало проблем с летенето. Тези билети са по-сложни за проверка онлайн, но са напълно валидни.

EDIT: Единият ми билет беше точно със StarPeru и всичко беше наред.

Все пак им писах във фейса и в съпорта , и след два дни ми отговориха давайки ми съвсем друг резервационен код за вход в техния сайт. Той също е шест буквен , но пък изобщо не излиза в CheckMyTrip ... не , че ми и трябва вече де ;)

Не ми пука как и откъде издават билетите щом пада

такъв гювеч !

Връзка към мнение

на www.edreams.de може ли да се добавя голям ръчен багаж?

По-добре питай тук.

Връзка към мнение
  • 3 месеца по-късно ...

За всички брандирани с име на търсачка карти се кандидатства през самата търсачка, с минимални изключения.

Нямаш шанс ако не си с местожителство в конкретната държава.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение
  • 2 седмици по-късно ...

Ако си пазарувал изрично от американския сайт - само на тях трябва да звъниш, но обажданията са безплатни от скайп, гугъл войс, воксокс ..

 

Нито един от тези ли не ти върши работа:

Customer Service: 00800 55 88 55 00

International toll free number

 

Monday to Friday: 6am to 8pm

Saturdays: 9.30am to 6pm

Sundays: 10am to 7pm (CET)

 

Are you calling from another country? +34 934 920 533
From US: +1 844 539 6719
From Canada: +1 438 8003526
Редактирано от macf1an
  • Харесвам 1
Връзка към мнение

През google voice (hangouts) не ми дава, през скайп също, да не би да трябва да имам някви кредити заредени?

И през voxox ми казва грешен номер. Така ли трябва да го набера?  00800 55 88 55 00? Или е нещо по-специално?

Редактирано от MARTiNSHO
Връзка към мнение

Трябва да имаш кредити, да. Иначе, +1 номерата са безплатни, освен ако не са с добавена стойност.

Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.