jujo_si Публикувано: 4 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 4 ноември, 2017 България Ер ми счупи 4-годишен куфар самсонайт термо-комфорт - здрав като куче модел. Билета ми беше Луфтханза но полета ми беше отменен и бях пренасочен с България Ер. повредата беше брутална все едно е паднал от 3тия етаж на цимент. Подадох си документите в магазин Светла като обявих че цената е 185евро (реалната за която съм го купил), и оттам ми дадоха протокол за напълно повреден куфар. След почти 2 месеца чакане България Ер ми пише: Здравейте,Въз основа на предоставените необходими документи да се изплати обезщетение в размер на общо 64 USD /шестдесет и четири щ.д./за напълно повреден куфар/с взети 30% овехтяване/.Решението за стойността на обезщетението е взето въз основа на вътрешни фирмени правила „Общи условия за превоз“ на „България Ер“ и в съответствие с чл. 76 от Закона за гражданското въздухоплаване. Това нормално ли е? така ли процедират тия? чупят ми куфар за 185 евро и ще ми дадат 100лв? Отговорих им, вече 2 седмици чакам отново Избягвайте ги тия гадове 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 5 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2017 (редактирано) преди 2 часа, jujo_si каза: Избягвайте ги тия гадове Куфарът ти не е счупен от БГ Ер, а от Swissport Bulgaria, които обслужват над 50% от летището. Друг въпрос, е защо след 30% овехтяване ти дават 64 долара. Така като гледам точно този, посоченият от теб модел, вече не се предлага, а наследника му поне в интернет струва 110 евро. Най-коретко от тях би било да ти пратят нов, както един потребител беше споделил опита си с Луфти.... OUR CUSTOMER AIRLINES Air Serbia Bul Air Bulgaria Air Condor Czech Airlines Jet2.com Lufthansa Norwegian Ryanair Swiss International Air Lines Thomas Cook Airline Редактирано 5 ноември, 2017 от tch 2 Връзка към коментар
akair Публикувано: 5 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2017 (редактирано) 1 hour ago, tch said: Най-коретко от тях би било да ти пратят нов, както един потребител беше споделил опита си с Луфти.... Реално Луфти е прехвърлила клиента на ФБ. Клиентът е бил информиран какви са му опциите и се е съгласил да пътува с ФБ. Луфти са платили на ФБ. ФБ са платили за наземно обслужване на Суиспорт. Но по всички разпоредби отговорността е на опериращата авиокомпания. Защо да е по-коректно да спазват процедурите на Луфти. Oтделна тема е дали куфарът е повреден от Суиспорт България - може да е повреден от оператора в Германия. Преди време коментирахме май в този форум, че Ер Франс имат по-различна практика. Ако разпоредбите на Ер Франс са по-рестриктивни от тези на ФБ, би ли било "по-коректно" при комбиниран билет АФ/ФБ и счупен куфар, да важат разпоредбите и предписанията на АФ (ако приемем, че куфарът е повреден след излитане от летище CDG)? Редактирано 5 ноември, 2017 от akair 1 Връзка към коментар
jujo_si Публикувано: 5 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2017 преди 5 часа, tch каза: Куфарът ти не е счупен от БГ Ер, а от Swissport Bulgaria, които обслужват над 50% от летището. Друг въпрос, е защо след 30% овехтяване ти дават 64 долара. Така като гледам точно този, посоченият от теб модел, вече не се предлага, а наследника му поне в интернет струва 110 евро. Най-коретко от тях би било да ти пратят нов, както един потребител беше споделил опита си с Луфти.... OUR CUSTOMER AIRLINES Air Serbia Bul Air Bulgaria Air Condor Czech Airlines Jet2.com Lufthansa Norwegian Ryanair Swiss International Air Lines Thomas Cook Airline Значи аз съм наясно че не лично българия ер е счупила куфара, но е оператора на българия ер който сигурно ще е по внимателен с куфари на луфтханза. Отделно аз се оплаквам не от това че ми е счупен а че чакам 2 месеца за да ми кажат че ще ми дадат 100лв и сега чакам 2 седмици за да ми отговорят. Естествено се обадих и на телефона на българия ер за връзки и оттам ни казаха че нямат връзка с отдела за рекламации и трябва да чакам отговор. Ами това е абсурдно! Връзка към коментар
tch Публикувано: 5 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 5 ноември, 2017 преди 7 часа, akair каза: Реално Луфти е прехвърлила клиента на ФБ Разбира се, че Луфти няма касателство в случая, мисълта ми беше, че като практика ми се струва най-логично да се праща нов куфар, ако е от някоя известна марка и на пътника няма да му трябва нов куфар в близките седмици. Защото и изплащането на пълната стойност на четири годишен куфар също ми се струва прекалено. преди 3 часа, jujo_si каза: Естествено се обадих и на телефона на българия ер за връзки и оттам ни казаха че нямат връзка с отдела за рекламации и трябва да чакам отговор. Ами това е абсурдно! Да, това наистина е абсурдно, но за съжаление, ми се струва, че в случая трудно може да изкопчиш нещо повече, тъй като в България няма изградена съдебна практика по подобни случаи, дано греша. И БГ Ер има дялово участие в Swissport Bulgaria, с други думи БГ Ер се явява един вид пряк работодател на "чичо Гошо", който ти е метнал хамалски куфара и го е счупил, така че искрено ме съмнява, "чичо Гошо" е по-внимателен с куфарите от полет на Луфти. Връзка към коментар
Emil Публикувано: 22 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 22 ноември, 2017 Да споделя и моят опит. Става въпрос за същият полет FB 472 от Мадрид до София на 29ти Юли. - Първо подадох жалба до Иберия - понеже билета е закупен от тях. Това стана на 1ви Август. След 3 седмици получих отговор ,че спрямо кодешаре доковорът трябва да подам такава към БГ ер. - Чрез аир.бг подадох такава на 30.08 - до днес нямам отговор от БГ еп. Само това: 2017-10-04 12:18 GMT+03:00 callcenter Bulgaria Air <callfb@air.bg>: "Здравейте, Срокът за отговор е 2 месеца" - Миналата седмица пратих и оплакване на CAA - като ми отговориха ,че трябва да направа оплакване в Испания. - Веднага пуснах оплакване към агенцията в Испания - като оведомих и БГ ер, че съм го направил. Все още нямам отговор от БГ ер. - Сега ще пусна и едно до Агенцията за защита на потребителя и ако нямам резултат до края на месеца ще търся адвокат. Само да добава пилотът обяви ,че не може да излети заради голямата тежест на самолета и високата температура на летището. Също и пътниците бяха качени и след това помолени да слязат от самолета. Предполагам всички стигнахме без багаж заради проблемите с take off weight. Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 30 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2017 Да дам какво се случи до тук по моя казус: - отменен полет на 13 август (отменен е на 11 август без посочена причина, същия изпълни курс на 12 сутринта ) и пусната жалба същия ден. - отговор за изчакване на 2 месеца за обработка - на 10.10 точно 2 месеца след срока обаждане до кол центъра и разбутване на нещата. В отговор се получава, че до 10 дни ще има развитие. - 20.10 точно десет дни по-късно получаване на мейл с извинения и предложение на самолетни билети вместо компенсация кеш. Отказана оферта от моя страна. - още 7 дни по-късно ( 27.10) получаване на мейл от тях в който искат име на титуляр и номер на сметка за превеждане на парите. - още 5 дни по-късно отново позвъняване от моя страна до кол центъра. Приветлив младеж, който ме увери, че щом са поискали сметка, то до 10 дни след искането щяло да има превод, такава била политиката. ОК, оставаха още 5, така че чакам. -още 5 дни по-късно (06.11)пари, няма. Телефонирам отново до кол центъра. В отговор полузаспала леля ми казва, че по всяко време през делничен ден, по всяко време до края на месеца (ноември), парите щели да бъдат преведени. - почти месец по-късно (днес 30.11) пари няма. Телефонирам по познатата схема до лелята. Този път приветлива дама ме държа 15 минути на телефона. Крайния резултат и обясненото ми от нея (цитата не е 1:1, но в общи линии) "Господине както вече ви казах, тези два законосъобразни месеца са периода, за да се разберем с вас имате или нямате право на обезщетение. Във вашия случаи сме се разбрали, че имате, което значи, че със сигурност ще го получите, но няма как да знаем кога. По всяко време може да ви бъде преведено. Моят съвет е да не разчитате и да не намествате (намествате е буквално използвано) тези пари, защото могат да дойдат и утре, и след 7 дни и след няколко месеца и така, но със сигурност ще дойдат" Не е като да не бях подготвен и да не бях чел и тук, но това не е нормално, нито коректно, нито етично от тяхна страна. Готов съм да изчакам всякакви срокове и да разбера всяка ситуация, но това е национална авиокомпания и някак не ми го побира ума. Не знам с какви средства оперират, както знам, че и не съм единствения дето чака, ама говорим за 1000 лева, не за 10 000. За мен лично е пълен абсурд. Смятам, макар и малко безпредметно да подам жалба и в Министерство на транспорта. Знам, че обърна ли се към посредник ще се случат за няколко часа нещата, ама това ли е изхода?!?! Ще завърша с пример на моя приятелка, която подаде писмена жалба до австрийците, за отменен полет София - Виена. В рамките на месец всичко приключи...документи, разглеждане, оспорване, доказване, изплащане. 3 2 2 Връзка към коментар
Alexander Публикувано: 30 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2017 Много са нагли, но това не е новина. Мен лично няма с какво да ме учуди тази АК, все пак всеки знае кой седи зад нея и как тези хора работят и действат. Връзка към коментар
tch Публикувано: 30 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2017 преди 5 часа, Георги Василев каза: Знам, че обърна ли се към посредник ще се случат за няколко часа нещата, ама това ли е изхода?!?! В случай, че решиш да прибегнеш до подобна стъпка, имай предвид, че не става за "няколко часа". Аз съм ги дал на подобна фирма април или май месец и още нищо. При теб разбира се, процедурата ще е съкратена, тъй като ти имаш вече писмено доказателство от тяхна страна, че си признават вината, но на твое място бих проявил търпение и си бих спестил 300лв. за комисионна. Ако след още няколко месеца нямаш ни вест, ни превод, чак тогава ги давай на фирма. Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 30 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2017 преди 30 минути , tch каза: на твое място бих проявил търпение и си бих спестил 300лв. за комисионна. Ако след още няколко месеца нямаш ни вест, ни превод, чак тогава ги давай на фирма. Абсолютно. Да чукам на дърво не е зора за сумата, поне на този етап, а за това, че ме правят на маймуна. Дюшеш биха дошли особено преди празниците, но...А за посредника съм 101% съгласен. Предвид, че по закон са вече мой, защо да плащам на трето лице?! Същия извод. Ще поседя известно време да ги почакам. Единственото което ме човърка и час по-скоро ще проверя, е дали наистина няма закон който да ги задължи в рамките на някакъв срок. Ако ще и година да е...по тази логика излиза, че докато съществува тази АК, то в този период ще ми бъдат платени и парите, недай боже се затрие, може и така да си остана :D Що за велика лудост? 2 Връзка към коментар
akair Публикувано: 30 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2017 Прати им писмо по пощата (на хартия), че си чакаш парите и полагащите ти се лихви за забавянето от тяхна страна и го пусни с обратна разписка. 2 1 Връзка към коментар
Tobleron Публикувано: 30 ноември, 2017 Сподели Публикувано: 30 ноември, 2017 (редактирано) Незнам защо се чудиш и се луташ. Адвокат е отговорът. И Исково производство. При положение, че ти като доказателство притежаваш тяхното писмено съгласие, че признават твоята претенция за валидна и обоснована....какво още чакаш ? /риторичен въпрос/ Да, има и един разход от 40лв, наречен "ОБЕЗПЕЧАВАНЕ НА БЪДЕЩ ИСК ДЪРЖАВНА ТАКСА ", ако адвокатът препоръча този подход, но какво от това. Разходите за адвоката са за сметка на загубилият делото. Писма, молби, ГВА, МТранспорта, телефони, лелки, каки, батковци....всичко това е излишно губене на време, сили и енергия. Запорът върху банковата сметка е единственото възможно адекватно противодействие. И това става чрез по-гореописаните стъпки. Поздрави! Редактирано 30 ноември, 2017 от Tobleron 4 Връзка към коментар
Hollywood Публикувано: 1 декември, 2017 Сподели Публикувано: 1 декември, 2017 (редактирано) преди 11 часа, Tobleron каза: Запорът върху банковата сметка е единственото възможно адекватно противодействие. Само сметката да не с пари от бюджета , тогава ще се хване за палците. Редактирано 1 декември, 2017 от Hollywood 2 Връзка към коментар
Emil Публикувано: 24 януари, 2018 Сподели Публикувано: 24 януари, 2018 Така, ето го и моят прогрес, на 9ти Януари получих това писмо от БГ Ер (след доста повече от 2та месеца срок които те си дават), днес на 23ти получих от АЕСА Испания, че няма метеорологични причини за закъснението и трябва да ми бъдат изплатени 400 Евро и БГ Ер трябва да се свърже с мен в срок един месец. *Допълнителните разходи който биха се съгласили да ми възстановят според този емайл са 23 лева за такси (защото трябваше да ходя до летището да си взема багажа). Имам и официално оплакване (разпечатено и на хартия в Министерство на Транспорта), но нямам никакъв отговор от тях - ще им се обадя тази седмица. "Пишем в отговор на Ваша жалба /наш вх. N ххххххх/30.08.17./, касаеща закъснението на полет FB472 от Мадрид до София на 29.07.2017г., като молим да приемете най- искрените ни извинения за причиненото Ви неудобство. След внимателно разглеждане на Вашата жалба, бихме желали да Ви уведомим за следното: въпросният полет закъснява поради метеорологични причини, което е обстоятелство извън ефективният контрол на авиокомпанията. Бихме желали да Ви уведомим, че правим всичко възможно да избегнем закъснения на нашите полети, но понякога сме изправени пред обстоятелства, които не могат да бъдат избегнати. Съгласно Конвенцията от Монреал, задълженията на опериращите въздушни превозвачи би следвало да бъдат ограничени или отменени, в случаите когато дадено събитие е причинено от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори при вземане на всички разумни мерки. Съгласно чл. 5.3 от Регламент 261 от 11.02.2004 г. на Европейския парламент и на Съвета на Европейския съюз: Опериращ въздушен превозвач не е длъжен да изплаща обезщетение по член 7, ако може да докаже, че отмяната е причинена от извънредни обстоятелства, които не са могли да бъдат избегнати, дори да са били взети всички необходими мерки. Във връзка с възстановяване на допълнителните Ви разходи, молим да ни предоставите следните банкови детайли: име на титуляр на банкова сметка; име на банка; IBAN; SWIFT. Още веднъж молим да приемете нашите извинения за преживяното неудобството Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 28 февруари, 2018 Сподели Публикувано: 28 февруари, 2018 На 30.11.2017 г. в 15:58, Георги Василев каза: Да дам какво се случи до тук по моя казус: - отменен полет на 13 август (отменен е на 11 август без посочена причина, същия изпълни курс на 12 сутринта ) и пусната жалба същия ден. - отговор за изчакване на 2 месеца за обработка - на 10.10 точно 2 месеца след срока обаждане до кол центъра и разбутване на нещата. В отговор се получава, че до 10 дни ще има развитие. - 20.10 точно десет дни по-късно получаване на мейл с извинения и предложение на самолетни билети вместо компенсация кеш. Отказана оферта от моя страна. - още 7 дни по-късно ( 27.10) получаване на мейл от тях в който искат име на титуляр и номер на сметка за превеждане на парите. - още 5 дни по-късно отново позвъняване от моя страна до кол центъра. Приветлив младеж, който ме увери, че щом са поискали сметка, то до 10 дни след искането щяло да има превод, такава била политиката. ОК, оставаха още 5, така че чакам. -още 5 дни по-късно (06.11)пари, няма. Телефонирам отново до кол центъра. В отговор полузаспала леля ми казва, че по всяко време през делничен ден, по всяко време до края на месеца (ноември), парите щели да бъдат преведени. - почти месец по-късно (днес 30.11) пари няма. Телефонирам по познатата схема до лелята. Този път приветлива дама ме държа 15 минути на телефона. Крайния резултат и обясненото ми от нея (цитата не е 1:1, но в общи линии) "Господине както вече ви казах, тези два законосъобразни месеца са периода, за да се разберем с вас имате или нямате право на обезщетение. Във вашия случаи сме се разбрали, че имате, което значи, че със сигурност ще го получите, но няма как да знаем кога. По всяко време може да ви бъде преведено. Моят съвет е да не разчитате и да не намествате (намествате е буквално използвано) тези пари, защото могат да дойдат и утре, и след 7 дни и след няколко месеца и така, но със сигурност ще дойдат" Аз да си кажа напредъка На 07.12.2017 подадох жалба срещу БГ еър в Министерство на транспорта. Те я пренасочиха към Главна дирекция "Гражданска въздухоплавателна администрация". Уж в рамките на месец трябваше отговор, както и да е и те се забавиха. Днес рано сутринта обаче получавам писмо от БГ еър (ти да видиш).....и преди да го отворя си викам "Я пък тези, да не би..." С глас се изсмях като прочетох съдържанието: "Уважаеми г-н Георги Василев, Молим за още малко търпение относно изплащането на обезщетението Ви." Час и малко по-късно получих и отговор от Министерство на транспорта: Уважаеми госпожи и господа, Приложено изпращаме Ви жалба на г-н Георги Василев , постъпила в Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, респективно в ГД ГВА. Пътниците са отказали предложението Ви за безплатни билети, като форма на компенсация, за отменения полет FB 991 от София до Варна на 13.08.2017 г. Към настоящия момент очакват изплащане на парично обезщетение, съгласно чл. 5 и чл. 7.1 от Регламент 261/2004. Моля за предприемане на действия по изпълнение задължението към жалбоподателите. В случай, че не бъде постигнато съгласие между пътник и превозвач, то г-н Василев и г-н Фиданчев имат право да предявят искането си по съответния съдебен ред. Уважаеми г-н Василев, Моля да имате предвид, че финансовото уреждане на взаимоотношенията между пътник и въздушен превозвач е извън правомощията на националните органи по прилагане на Регламент 261/2004. Събирането на вземания е в правомощията на съда. ....и тъй като за мен това отново е "греда" и БГ еър продължават да въртят и сучат...директно им заявих, че личната ми кореспонденция между мен и тях приключи и, че адвокат ще се свърже с тях в най-скоро време. И той наистина ще се свърже Като не искат да плащат дължимото, ще плащат и и допълнително. И цялото това не го правя за пари (поне в по-голямата му част), а за принципа и как дори тези които си знаем правата, пак ни правят на маймуни. До дупка ще ги гоня. До тук стигнах, няма да се дам :D 13 1 Връзка към коментар
alis_word Публикувано: 2 март, 2018 Сподели Публикувано: 2 март, 2018 Моя казус е от началото на юли 2017, потвърдиха че съм в правото си на обезщетение и от ноември го чакам . Писах и звънях, но така и никой не отговаря на телефоните или мейлите. 1 1 Връзка към коментар
jujo_si Публикувано: 9 март, 2018 Сподели Публикувано: 9 март, 2018 (редактирано) На 11/5/2017 в 1:03, jujo_si каза: България Ер ми счупи 4-годишен куфар самсонайт термо-комфорт - здрав като куче модел. Билета ми беше Луфтханза но полета ми беше отменен и бях пренасочен с България Ер. повредата беше брутална все едно е паднал от 3тия етаж на цимент. Подадох си документите в магазин Светла като обявих че цената е 185евро (реалната за която съм го купил), и оттам ми дадоха протокол за напълно повреден куфар. След почти 2 месеца чакане България Ер ми пише: Здравейте,Въз основа на предоставените необходими документи да се изплати обезщетение в размер на общо 64 USD /шестдесет и четири щ.д./за напълно повреден куфар/с взети 30% овехтяване/.Решението за стойността на обезщетението е взето въз основа на вътрешни фирмени правила „Общи условия за превоз“ на „България Ер“ и в съответствие с чл. 76 от Закона за гражданското въздухоплаване. Това нормално ли е? така ли процедират тия? чупят ми куфар за 185 евро и ще ми дадат 100лв? Отговорих им, вече 2 седмици чакам отново Избягвайте ги тия гадове Днес, след 4 месеца и 4 дена БГ Аир ми изплатиха 100лв обезщетение, през това време многократно съм им се обаждал и винаги говорех с някой който няма представа и все някой друг отговарял за тия работи и да се обадя по късно ако обичам само че тези които отговарят за тези неща нямало как да им се обадя директно. Тия са за закриване Редактирано 9 март, 2018 от jujo_si 1 1 Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 9 март, 2018 Сподели Публикувано: 9 март, 2018 преди 56 минути , jujo_si каза: Днес, след 4 месеца и 4 дена БГ Аир ми изплатиха 100лв обезщетение, през това време многократно съм им се обаждал и винаги говорех с някой който няма представа и все някой друг отговарял за тия работи и да се обадя по късно ако обичам само че тези които отговарят за тези неща нямало как да им се обадя директно. Тия са за закриване Късмет си е това. Аз 7 месец чакам 500 евро. Минах през какво ли не. Обаждания, мейли, жалба в ГВ....нищо, молят ме за още търпение.....няма как, дадох ги на адвокат. Вече просто се инатя...ще ги гоня до дупка. Вече говорят с адвокат. Кат не искат, ще платят допълнително.... 1 Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 12 март, 2018 Сподели Публикувано: 12 март, 2018 Иииии край......днес Bulgaria Air изплати обезщетение в размер на 500 евро за отменен полет през месец август 2017г. Здравият разум победи. В екзалтация съм в момента!!! :D :D :D Утре ми беше срещата с адвоката за първи път, така че реално и без адвокат стана, ама с няма таква клизма (сори за израза). ПОБЕДА!!!!!!!! 7 7 Връзка към коментар
alis_word Публикувано: 12 март, 2018 Сподели Публикувано: 12 март, 2018 преди 12 минути , Георги Василев каза: Иииии край......днес Bulgaria Air изплати обезщетение в размер на 500 евро за отменен полет през месец август 2017г. Здравият разум победи. В екзалтация съм в момента!!! :D :D :D Утре ми беше срещата с адвоката за първи път, така че реално и без адвокат стана, ама с няма таква клизма (сори за израза). ПОБЕДА!!!!!!!! Честито! Аз чакам все още обезщетението от 800 евро от началото на юли 2017, декември ми писаха да дам банкова сметка и от тогава още чакам. На теб кога ти поискаха банкова сметка? Чудя се да им пиша ли или да се обадя отново? 1 Връзка към коментар
Георги Василев Публикувано: 12 март, 2018 Сподели Публикувано: 12 март, 2018 преди 5 минути , alis_word каза: Честито! Аз чакам все още обезщетението от 800 евро от началото на юли 2017, декември ми писаха да дам банкова сметка и от тогава още чакам. На теб кога ти поискаха банкова сметка? Чудя се да им пиша ли или да се обадя отново? За да не повтарям...виж предната страница мисля на темата. Накратко бях описал какво се случи след мойта анулация. Истината е, че след като минаха двата месеца, които те посочват за срок за развитие (в моя случай краят им беше на 10.10.17) започнах всяка седмица по 2 пъти да им звъня и да питам. Интересното е, че само се чудеха какво да ме послъжат. Веднъж бяха до 2 седмици, веднъж до 10 дни и така докато накрая около края на ноември жената ми каза " ами господине, не зависи от мен....те финансистите и т.н и т.н и накрая беше искрена и каза нещо от рода на "не разчитайте много на скорошно изплащане" не го каза директно, но схванах идеята. След това няколко мейла си разменихме. Оплюх ги. Казах им, че са некоректни. Изложих фактите. Казах и за телефоните обаждания. Накрая им казах, че им пускам жалба. И да, на 07.12 пуснах жалба в министерство на транспорта. Преди 2 седмици чак получих отговор от министерството. Реално са направили проверка и казват "да, имате право на тези пари и BG air ви ги дължи, те също са уведомени, че трябва да ви ги дадат, но ние сме до тук.....надяваме се да са разумни и скоро да ви ги дадат" и така със жалбата. Тъй като отговора от министерството беше с копие и до тях, ясно е, че са го прочели и те. Същия ден ми пратиха мейл да имам още търпение и вече се ядосах и с няколко думи им казах, че това е абсурдно и минаваме към адвокат. Това беше преди около 2 седмици. Претърпях малка операция и бях на легло и не успях да се свържа с адвоката ( с 300 зора през един приятел и т.н.) и сега вече съм на крака и наистина се бяхме разбрали да се видим и ЧУДО.....днес звъни непознат номер, вдигам.....Лелята от BG AIR.........Господине....наредихме сумата по сметката ви....очаквайте ги. След малко гледам и мейл са ми пратили, че са наредили парите. И така. 10 пъти я питах сигурна ли е, накрая даже ме смъмри леко....викам разберете ме с право питам...... :D 3 1 1 Връзка към коментар
neuromancer Публикувано: 21 март, 2018 Сподели Публикувано: 21 март, 2018 промоциите са преместени в съответната тема Връзка към коментар
yordanov Публикувано: 3 април, 2018 Сподели Публикувано: 3 април, 2018 Да се отчета и аз. Днес ми преведоха 250 евро компенсация за закъснял полет Варна-София на 24.09.2017. Разменяли сме си само мейли като в кореспонденцията бяха включени ГД ГВА. На 21.01 ми поискаха банкова сметка, по която да преведат сумата, вчера ми писаха да ми кажат, че е наредена по сметката ми и днес вече беше там. Звънях им само веднъж - миналата седмица. Казаха да очаквам компенсацията до месец и взеха, че изпълниха обещаното. 4 Връзка към коментар
alis_word Публикувано: 3 април, 2018 Сподели Публикувано: 3 април, 2018 преди 55 минути , yordanov каза: Да се отчета и аз. Днес ми преведоха 250 евро компенсация за закъснял полет Варна-София на 24.09.2017. Разменяли сме си само мейли като в кореспонденцията бяха включени ГД ГВА. На 21.01 ми поискаха банкова сметка, по която да преведат сумата, вчера ми писаха да ми кажат, че е наредена по сметката ми и днес вече беше там. Звънях им само веднъж - миналата седмица. Казаха да очаквам компенсацията до месец и взеха, че изпълниха обещаното. Честито, на мен ми искаха данните за банкова сметка още декември и още чакам. Днес говорих с адвоката и утре пускаме иска към БГ 2 Връзка към коментар
Щастливеца Публикувано: 25 април, 2018 Сподели Публикувано: 25 април, 2018 Днес получих имейл от SkyRefund за един забравен от мен случай по линията София-Прага. Най-накрая успех !!! 3 Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега