Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Естествено, че става дума само за директни полети обслужвани от "България Ер" и естествено, че става дума за безплатни двупосочни с включени летищни такси до дестинация по избор. Аз нали непрекъснато пиша, че с "България Ер" си станахме нещо като роднини. Всеки втори билет ми е безплатен. Не мисля да се оплаквам излишно... :P

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Искаш да кажеш,че ти си избираш до къде ще е билета?Ако това си го постигнала само с един мейл,искам да те пипна за късмет :)

Ами така стана, даже вече си поисках и получих билета :) Но пак казвам, предполагам, че просто не са имали как да се оправдаят в конкретния случай. Или пък е било късмет на начинаещия! :D

Хахаха ами на някоя сбирка ако се видим ще се радвам ако успея да ти предам късмет! :)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение
  • 4 седмици по-късно ...

Ще пиша тук, за да не пускам нова тема. Моля за съвет, казуса е следния:

полет Брюксел-София с БГ ер, на гишето обяснихме, че носим професионален статив за камера, казаха че не било спортна екипировка и трябвало да се чекира като багаж. На летището в София статива е на парчета. Веднага обявихме щетите, подпълнихме каквото трябва, в последствие написахме нужния имейл с прикачена фактура за цената на статива, сканирани всички поискани документи. Трябваше да отговорят до 12.02, днес идва следното писмо:

 

 

Уважаеми г-н .....,

За нас сигналът Ви е изключително ценен с оглед стремежа на „България Ер” към непрекъснато подобряване на обслужването на своите пътници и комуникацията с тях е от ключово значение в това отношение. Уверяваме Ви, че правим всичко възможно за предотвратяване на всякакви нередности свързани с обработката на багажа. С акта на закупуване на билет за полет на "България Ер" Вие сте сключили договор за превоз и сте приели „Общи условия за превоз на пътници”, които са неразделна част от този договор. Съгласно чл. 15.2.6 от „Общите условия за превоз на пътници” , Отговорността на превозвача за вреди се погасява или намалява, когато вредите са причинени или за възникването им е допринесла небрежност на пътника.

С уважение, Complaints and Claims Department

 

Пълно безумие. Обадих се на телефона, мотаха ме до краен предел, и накрая една неадекватница (извинете, но е напълно такава) се опита да ме разкара, е телефона за клиенти бил за друго и аз съм си бил виновен, че статива е счупен. Сега чакам да се свържат с мен.

 

Какво обаче мога да направя аз?

Връзка към мнение

Ако не се лъжа, в такива случаи компенсацията е на килограм, което се съмнявам да покрие дори минимално цената на статива...

 

Ама те твърдят, че вината е в теб, което е свръх интересно, как точно може да си виновен? 

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Имаш ли протокол, съставен на летището от служител в отдела за загуба на багаж, който да описва щетата?

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Виновен съм единствено, че пътувах с тях, но нито имах право на избор, нито аз купувах билетите, така че...

 

Имам протокол да, той също беше сред сканираните документи.

Връзка към мнение

Пуснал съм жалба до ГВА, в защита на потребителите също.

 

След още един разговор по телефона ми пратиха още един мейл, в който стана ясно, че те не носят отговорност за чупливи неща сложени в багажа.

Нов разговор (да се чете караница) по телефона, в който осъзнаха, че статива беше самият багаж, а не е слаган никъде. Прехвърляха ме през 2-3 женици, коя от коя по аут ъф спейс, накрая ми се накараха, че съм летял с тях и като не са ни разрешили да качим статива в салона, а са ни казали да го регистрираме, ние сме ги послушали. После имаше любезности на тема защо им се обаждам на клиентския телефон, да съм си пишел мейли с отдел Жалби и рекламации. Казах им, че няма да пиша нищо, искам да комуникираме по телефон и следват още 25 минути караници. 10 минути по-късно получил телефона на въпросния отдел.

На него имах честта да ми се накара и шефката на структурата Елена Кирилова, която да ми обясни как моя била вината, защото съм сложил статива в чантичка, а не в метален саркофаг "според международните разпоредби". Статива си беше в оригиналната опаковка за съхранение и транспортиране. После ме пращаше на някакъв пазар, но от бяс не помня вече логиката в думите й, след това я почнах аз...Сега очаквам обаждане от прекия й началник, ама да видим.

 

И все пак не разбирам логиката, ако допуснем че е имало проблем, да са ми върнали багажа още при чекирането и да са ми казали, че не могат да го превозят. Те го приеха в този вид, изискаха да го чекираме, на отиване нямаше никакъв проблем, на връщане го опропастиха. Аз каква вина мога да имам? При все, че преди 2 месеца ми изискаха банковата сметка в отделен мейл, сега правят цигански номера. Но няма да им се дам!

Редактирано от Edem
  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Така преди години един от охраната на Бергамо се заяде за моя статия, който летя без грижи от София до Милано с Изи, та се връщах да го чекирам. Момичето от Визз на чекина беше разбрано и ми го чекира безплатно, но го пуснах на лентата за ски. Беше алуминиев и не очаквах да излезе читав в София. Изненадващо нищо му нямаше...

А повечето женици в ербега са свикнали да (им) се карат - то на тях това си им е нормалната комуникация. Ако си учтив и не си изпускаш нервите, ще са по-внимателни, защото този тип комуникация им е неприсъщ/странен/неразбираем....

  • Харесвам 4
Връзка към мнение

 

А повечето женици в ербега са свикнали да (им) се карат - то на тях това си им е нормалната комуникация. Ако си учтив и не си изпускаш нервите, ще са по-внимателни, защото този тип комуникация им е неприсъщ/странен/неразбираем....

 

На всичкото отгоре накрая може и работа да ти свършат... ;)

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Естествено, че става дума само за директни полети обслужвани от "България Ер" и естествено, че става дума за безплатни двупосочни с включени летищни такси до дестинация по избор. Аз нали непрекъснато пиша, че с "България Ер" си станахме нещо като роднини. Всеки втори билет ми е безплатен. Не мисля да се оплаквам излишно... :P

Дюк, ти не си представителна извадка - ти така си ги дресирал, че няма мърдане и само да стъпят накриво при теб,търчат с новите билети:)))

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Дюк, ти не си представителна извадка - ти така си ги дресирал, че няма мърдане и само да стъпят накриво при теб,търчат с новите билети :)))

 

Лошото е, че взе да ми харесва, а последните два полета бяха абсолютно навреме, пътувахме на авариен, въобще всичко беше ОК и сега няма безплатни билети за Дюк... :(

  • Харесвам 8
Връзка към мнение

Имам отговор от ГВА

 

 

Уважаеми г-н ...,

 

Разгледахме внимателно Вашата жалба и бихме искали да Ви информираме, че ГД ГВА не се занимава по същество с повредени и/или загубени багажи на пътниците. Вашата претенция за повреден багаж следва да бъде отнесена единствено към авиокомпанията с която сте пътували. Ако решението за обезщетяване и отговора не Ви удовлетворяват бихте могли да се обърнете към съда.

 

С уважение

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

Имам отговор от ГВА

 

 

Уважаеми г-н ...,

 

Разгледахме внимателно Вашата жалба и бихме искали да Ви информираме, че ГД ГВА не се занимава по същество с повредени и/или загубени багажи на пътниците. Вашата претенция за повреден багаж следва да бъде отнесена единствено към авиокомпанията с която сте пътували. Ако решението за обезщетяване и отговора не Ви удовлетворяват бихте могли да се обърнете към съда.

 

С уважение

Съд им е малко, направо на бесилото... Аз преди две седмици си получих куфарът на летище София без 2 колелца. Получих протокол веднага, подадох го, но ми отговориха, че закупувайки билета съм се съгласил с общите условия, които не покривали минимални повреди като счупени колелца. Сами разбирате, че куфарът с 2 от 4 липсващи колелца е напълно непотребен, но не и за уважаемите БГ ер...

С нетърпение очаквам Ryan Air да започне да лети от Атина (двупосочен билет за 60 Евро) и да приключа мъките си с националния превозвач.

Заведи ги в съда и ги научи на обноски! Успех!

  • Харесвам 3
Връзка към мнение

Съд им е малко, направо на бесилото... Аз преди две седмици си получих куфарът на летище София без 2 колелца. Получих протокол веднага, подадох го, но ми отговориха, че закупувайки билета съм се съгласил с общите условия, които не покривали минимални повреди като счупени колелца. Сами разбирате, че куфарът с 2 от 4 липсващи колелца е напълно непотребен, но не и за уважаемите БГ ер...

С нетърпение очаквам Ryan Air да започне да лети от Атина (двупосочен билет за 60 Евро) и да приключа мъките си с националния превозвач.

Заведи ги в съда и ги научи на обноски! Успех!

 

Това, разбира се, не отговаря на истината! След счупено 1 (едно) колело на ПВЦ куфар, изготвен и изпратен по съответния ред протокол, България Ер ми предложиха (и аз приех) нов куфар по избор от посочен магазин в София...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Това, разбира се, не отговаря на истината! След счупено 1 (едно) колело на ПВЦ куфар, изготвен и изпратен по съответния ред протокол, България Ер ми предложиха (и аз приех) нов куфар по избор от посочен магазин в София...

Да, и на мен ми казаха да посетя Магазина, но аз пътувам служебно и съм в София за не повече от по 24 часа, предимно събота и неделя, в които е напълно невъзможно да го посетя. Наистина проблемът си е изцяло мой, че пътувам с тях, но просто часаво са ми много удобни (което естествено е също много относително).

Редактирано от georgi_kolev7
Връзка към мнение

Да, и на мен ми казаха да посетя Магазина, но аз пътувам служебно и съм в София за не повече от по 24 часа, предимно събота и неделя, в които е напълно невъзможно да го посетя. Наистина проблемът си е изцяло мой, че пътувам с тях, но просто часаво са ми много удобни (което естествено е също много относително).

 

Да повторим, това не отговаря на истината:

 

 

Аз преди две седмици си получих куфарът на летище София без 2 колелца. Получих протокол веднага, подадох го, но ми отговориха, че закупувайки билета съм се съгласил с общите условия, които не покривали минимални повреди като счупени колелца. Сами разбирате, че куфарът с 2 от 4 липсващи колелца е напълно непотребен, но не и за уважаемите БГ ер...

 

 

Останалите квалификации, умишлено съм премахнал и не коментирам...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Защо да не отговаря на истината? Те така и така действат различно при всеки пътник, съвсем в реда на нещата си е да преметнат когото могат. Както в моя случай - ако статива беше на бТВ нямаше да се отнасят по този начин.

  • Харесвам 2
Връзка към мнение

След счупено 1 (едно) колело на ПВЦ куфар, изготвен и изпратен по съответния ред протокол, България Ер ми предложиха (и аз приех) нов куфар по избор от посочен магазин в София...

Теб те познават.

Чух, че се опитали да наемат световноизвестен юрист-корифей, който да им пренапише общите условия така, че да не те допуснат никога повече на свой самолет. Обаче корифеят отказал, защото вече и той бил чувал за жестокостта, която проявяваш към горкичкия превозвач.

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Не знам какво се опитвате да кажете/докажете. Споделям, че горното съждение не отговаря на истината и това се потвърди от признанието на georgi_kolev7. Истината е, че няма да се примиря с ширещия се нихилизъм по адрес на България Ер. Да, същите имат достатъчно трески за дялане, за да са далеч от понятието "образцова авиокомпания", но това не означава, че трябва да им се приписват и грехове, които не са извършили. Както много пъти съм заявявал, всичко е въпрос на търпение и такт в комуникацията. Не е нужно да си юрист, за да се справиш, но може би помага - знам ли...

  • Харесвам 1
Връзка към мнение

Не знам какво се опитвате да кажете/докажете. Споделям, че горното съждение не отговаря на истината и това се потвърди от признанието на georgi_kolev7. Истината е, че няма да се примиря с ширещия се нихилизъм по адрес на България Ер. Да, същите имат достатъчно трески за дялане, за да са далеч от понятието "образцова авиокомпания", но това не означава, че трябва да им се приписват и грехове, които не са извършили. Както много пъти съм заявявал, всичко е въпрос на търпение и такт в комуникацията. Не е нужно да си юрист, за да се справиш, но може би помага - знам ли...

 

Т.е. това, че на теб са ти заплатили за куфар, заради счупени колелца, автоматично означава, че го правят за всички? Толкова ли е трудно да се допусне, че ако заявката ви са обработвани от различни служители, въпросните различни служители имат различни представи за това какво означава минимална повреда непокрита от условията. Или пък в промеждутъка между твоето и неговото оплакване не е дошла заповед отгоре "Плащаме много за куфари със счупени колелца, вече спираме да го признаваме". 

 

И двата варианта са възможни, просто не знам защо от твоя случай генерализираш за общото и слагаш категорично твърдение, че някой лъже. 

Редактирано от Георги
Връзка към мнение

 

 

И двата варианта са възможни, просто не знам защо от твоя случай генерализираш за общото и слагаш категорично твърдение, че някой лъже. 

 

Ако искаш прочети още веднъж внимателно двете мнения на georgi_kolev7 и после пак можем да дискутираме...

Връзка към мнение

Мда, виждам, че даже са дефинирали 'незначителни повреди на багажа, за които не носят отговорност' (т. 15.4.2). За някои от тях разбирам донякъде /например замърсяване/, но при счупени колелца да не носят отговорност.....


Връзка към мнение

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.

×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.