vinidj Публикувано: 25 април, 2018 Сподели Публикувано: 25 април, 2018 Само една финансова нестабилна измамна компания би казала така, ела утре и така всеки ден да върти. Нямат пари явно - плащат на пилотите и т.н. и каквото остане, ако остане някога на някой по-мек тогава чак му го изплащат. Жалка картинка са тия, хубавото е ,че има доста големи намаления за техни полети с хубавите сайтове. 1 Връзка към коментар
tch Публикувано: 25 април, 2018 Сподели Публикувано: 25 април, 2018 преди 2 часа, vinidj каза: Само една финансова нестабилна измамна компания би казала така, ела утре и така всеки ден да върти. Не, просто държавните/контролните ни органи, както и в много други области, са на на ниско ниво и за това никой не ги принуждава. Връзка към коментар
дядо Пепи Публикувано: 25 април, 2018 Сподели Публикувано: 25 април, 2018 преди 4 часа, vinidj каза: Нямат пари явно - плащат на пилотите С риск да прозвуча грубо, но бих задал въпрос: Сигурен ли сте в това Ви твърдение? И подвъпрос: Имате ли представа за нивото на текучество в средата на летателния състав на "Националния" превозвач? 1 2 Връзка към коментар
damyang Публикувано: 14 декември, 2018 Сподели Публикувано: 14 декември, 2018 Един въпрос към получилите обезщетение - в евро или лева се изплаща? Благодаря Връзка към коментар
adreno Публикувано: 16 декември, 2018 Сподели Публикувано: 16 декември, 2018 И във виетнамски донги да плащат - ти ще ги получиш във валутата на сметката си Връзка към коментар
damyang Публикувано: 17 декември, 2018 Сподели Публикувано: 17 декември, 2018 (редактирано) На 16.12.2018 г. в 15:15, adreno каза: И във виетнамски донги да плащат - ти ще ги получиш във валутата на сметката си Въпросът е, че ако е в евро ще има такса за входящ валутен превод и превалутиране по скапан курс. Редактирано 17 декември, 2018 от chandni Моля без заяждане. 1 Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 (редактирано) Днес се случи следното извращение от страна на България Еър. Билета е купен от BudgetAir.Lv и потвърден както си трябва и от сайта им. Пише 4ма човека в резервацията едното бебе - обаче на летището казват - бебето няма билет, не го допускаме на борда, свържете се с агенцията. След час увъртане и глупости, че билета не бил издаден от България Еър - като ги накарах да влязат в сайта си, да напишат резервацията и името и като им излезе се съгласиха - но упорито увъртаха и отказваха да приемат, че бебето го имало в резервацията - много странно на другите пътници въобще не правиха проблем - а на билета ясно пишеше book.air.bg и т.н. Явно целят билетите да се купуват директно от тях и се правят на ударени - не знам дали има право на някакво обезщетение ?! Интересното бе, че съпорта им в София също отстояваше мнението, че бебето нямало билет, защото бил купен от агенция - но в крайна сметка го пуснаха. Редактирано 19 януари, 2019 от vinidj 1 2 Връзка към коментар
tch Публикувано: 19 януари, 2019 Сподели Публикувано: 19 януари, 2019 преди 23 минути , vinidj каза: не знам дали има право на някакво обезщетение ?! Всички сте били допуснати до борда, нямате право 2 Връзка към коментар
АнтонМинков Публикувано: 21 януари, 2019 Сподели Публикувано: 21 януари, 2019 На 19.01.2019 г. в 14:36, vinidj каза: Явно е имало някакъв сериозен казус, щом са ви обяснявали, че бебето няма билет и вината не е била на авиокомпанията а на агенцията, която е издала билета. В случая важното е, че са проявили човещина и са ви допуснали всички на борда и полета е минал без никакви проблеми :) 1 Връзка към коментар
adreno Публикувано: 3 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 3 февруари, 2019 След като от съпорта са ви казали, че бебето няма билет - най-вероятно е така. Искай компенсация от агенцията, ако може да докажеш, че при покупката на билета си искала и билет за бебе, а те не са го издали. Резервацията не е билет, а бебетата се потвърждават (или отказват) от авиокомпанията и продавачът следва да се увери, че всичко е точно. 2 Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 4 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2019 преди 15 часа, adreno каза: След като от съпорта са ви казали, че бебето няма билет - най-вероятно е така. Искай компенсация от агенцията, ако може да докажеш, че при покупката на билета си искала и билет за бебе, а те не са го издали. Резервацията не е билет, а бебетата се потвърждават (или отказват) от авиокомпанията и продавачът следва да се увери, че всичко е точно. Не четеш ли, че аз съм го купил нарочно от BudgetAir заради отстъпката. Компенсация няма право, защото е допуснато на борда. Билети има показани са и от агенцията и от сайта на България Еър потвърден и принтиран и показан лично от техния сайт. Отговор на въпроса book.air.bg на кого сайта е не последва, а пуснаха бебето. Връзка към коментар
Doctor Who Публикувано: 4 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2019 преди 25 минути , vinidj каза: Не четеш ли, че аз съм го купил нарочно от BudgetAir заради отстъпката. Компенсация няма право, защото е допуснато на борда. Билети има показани са и от агенцията и от сайта на България Еър потвърден и принтиран и показан лично от техния сайт. Отговор на въпроса book.air.bg на кого сайта е не последва, а пуснаха бебето. Правилно ли разбирам, че не е правен опит за чекиране преди полета и/или проверка на четирите билети на сайта на превозвача. Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 4 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2019 (редактирано) преди 6 часа, Таньо каза: Правилно ли разбирам, че не е правен опит за чекиране преди полета и/или проверка на четирите билети на сайта на превозвача. Майката с детето не бе чекирана, защото пишеше, че само на летището могат да ги чекират, останалите двама пътници бяха чекирани. Стана ми странно и изпратих имейл преди полета за подсигуряване на съпорта им и от там отговориха, че наистина правилно ми е изписало и на летището ще ги чекират и там ще дадат бордните карти.Веднага след като станаха готови билетите проверих в сайта на превозвача. Редактирано 4 февруари, 2019 от vinidj 1 Връзка към коментар
iMari Публикувано: 4 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2019 С един от билетите,които купувах през сайтовете миналото лято имаше проблем с чекирането.Резервацията излизаше на сайта на Бг ер,имаше издаден билет,но при опит за онлайн чекиране даваше грешка или нещо подобно.Звъннах на Бг ер, първоначално казаха,че няма резервация на това име.Но след като обясних,че билета е купен от посредник, има съответно номер и излиза на сайта на БГер,казаха ми да почакам на линията. След 1-2 минути обясниха,че резервацията е намерена,имало някакъв техн.проблем при онлайн чекирането,който някак свързаха с това,че билета е от сайт различен от на Бг ер и който вече бил отстранен.Чекирахме се и летяхме без проблем. Та мисълта ми е, че нещо такова може да се е случило с билетите на майката с детето и не е било забелязано навреме,точно защото няма как да се чекират онлайн. Предполагам,че това се случва изключително рядко,години наред купувам билети от сайтовете,никакъв проблем не е имало. 3 Връзка към коментар
vinidj Публикувано: 4 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2019 (редактирано) преди 30 минути , Мари Николова каза: С един от билетите,които купувах през сайтовете миналото лято имаше проблем с чекирането.Резервацията излизаше на сайта на Бг ер,имаше издаден билет,но при опит за онлайн чекиране даваше грешка или нещо подобно.Звъннах на Бг ер, първоначално казаха,че няма резервация на това име.Но след като обясних,че билета е купен от посредник, има съответно номер и излиза на сайта на БГер,казаха ми да почакам на линията. След 1-2 минути обясниха,че резервацията е намерена,имало някакъв техн.проблем при онлайн чекирането,който някак свързаха с това,че билета е от сайт различен от на Бг ер и който вече бил отстранен.Чекирахме се и летяхме без проблем. Та мисълта ми е, че нещо такова може да се е случило с билетите на майката с детето и не е било забелязано навреме,точно защото няма как да се чекират онлайн. Предполагам,че това се случва изключително рядко,години наред купувам билети от сайтовете,никакъв проблем не е имало. Да, точно това ще да е - сега се сещам, че изписваше някаква грешка до имената на нечекираните и затова се свързах предварително с поддръжката им, но не знаеха на летището и не бяха особени любезни тоя път Кипърките. 2% шанс и ще се случи 🙂 Редактирано 4 февруари, 2019 от vinidj Връзка към коментар
stanislavpp Публикувано: 4 февруари, 2019 Сподели Публикувано: 4 февруари, 2019 От опита ми с няколко А/К при пътуване с бебе, няма възможност за онлайн чекин, само на гише ( дори и на автоматичните машини,няма възможност за издаване на бординг пас). Предполагам е превантивна мярка срещу вид злоупотреба. Връзка към коментар
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега