Прескочи до съдържание

Препоръчани мнения

Само една финансова нестабилна измамна компания би казала така, ела утре и така всеки ден да върти.

Нямат пари явно - плащат на пилотите и т.н. и каквото остане, ако остане някога на някой по-мек тогава чак му го изплащат.

Жалка картинка са тия, хубавото е ,че има доста големи намаления за техни полети с хубавите сайтове.

  • Смея се 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, vinidj каза:

Само една финансова нестабилна измамна компания би казала така, ела утре и така всеки ден да върти.

 

Не, просто държавните/контролните ни органи, както и в много други области, са на на ниско ниво и за това никой не ги принуждава. 

Връзка към коментар
преди 4 часа, vinidj каза:

Нямат пари явно - плащат на пилотите

С риск да прозвуча грубо, но бих задал въпрос: Сигурен ли сте в това Ви твърдение? И подвъпрос: Имате ли представа за нивото на текучество в средата на летателния състав на "Националния" превозвач?

  • Харесвам 1
  • Браво 2
Връзка към коментар
  • 7 месеца по-късно ...
На 16.12.2018 г. в 15:15, adreno каза:

И във виетнамски донги да плащат - ти ще ги получиш във валутата на сметката си

Въпросът е, че ако е в евро ще има такса за входящ валутен превод и превалутиране по скапан курс.

Редактирано от chandni
Моля без заяждане.
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...

Днес се случи следното извращение от страна на България Еър.

Билета е купен от BudgetAir.Lv  и потвърден както си трябва и от сайта им.

Пише 4ма човека в резервацията едното бебе - обаче на летището казват - бебето няма билет, не го допускаме на борда, свържете се с агенцията.

След час увъртане и глупости, че билета не бил издаден от България Еър - като ги накарах да влязат в сайта си, да напишат резервацията и името и като им излезе се съгласиха - но упорито увъртаха и отказваха да приемат, че бебето го имало в резервацията - много странно на другите пътници въобще не правиха проблем - а на билета ясно пишеше book.air.bg и т.н. Явно целят билетите да се купуват директно от тях и се правят на ударени - не знам дали има право на някакво обезщетение ?!

Интересното бе, че съпорта им в София също отстояваше мнението, че бебето нямало билет, защото бил купен от агенция - но в крайна сметка го пуснаха.

Редактирано от vinidj
  • Шок 1
  • Замислям се 2
Връзка към коментар
На 19.01.2019 г. в 14:36, vinidj каза:

 

Явно е имало някакъв сериозен казус, щом са ви обяснявали, че бебето няма билет и вината не е била на авиокомпанията а на агенцията, която е издала билета. В случая важното е, че са проявили човещина и са ви допуснали всички на борда и полета е минал без никакви проблеми :)

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

След като от съпорта са ви казали, че бебето няма билет - най-вероятно е така.

Искай компенсация от агенцията, ако може да докажеш, че при покупката на билета си искала и билет за бебе, а те не са го издали.

Резервацията не е билет, а бебетата се потвърждават (или отказват) от авиокомпанията и продавачът следва да се увери, че всичко е точно.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
преди 15 часа, adreno каза:

След като от съпорта са ви казали, че бебето няма билет - най-вероятно е така.

Искай компенсация от агенцията, ако може да докажеш, че при покупката на билета си искала и билет за бебе, а те не са го издали.

Резервацията не е билет, а бебетата се потвърждават (или отказват) от авиокомпанията и продавачът следва да се увери, че всичко е точно.

Не четеш ли, че аз съм го купил нарочно от BudgetAir заради отстъпката.

Компенсация няма право, защото е допуснато на борда.

Билети има показани са и от агенцията и от сайта на България Еър потвърден и принтиран и показан лично от техния сайт.

Отговор на въпроса book.air.bg на кого сайта е не последва, а пуснаха бебето.

Връзка към коментар
преди 25 минути , vinidj каза:

Не четеш ли, че аз съм го купил нарочно от BudgetAir заради отстъпката.

Компенсация няма право, защото е допуснато на борда.

Билети има показани са и от агенцията и от сайта на България Еър потвърден и принтиран и показан лично от техния сайт.

Отговор на въпроса book.air.bg на кого сайта е не последва, а пуснаха бебето.

Правилно ли разбирам, че не е правен опит за чекиране преди полета и/или проверка на четирите билети на сайта на превозвача.

Връзка към коментар
преди 6 часа, Таньо каза:

Правилно ли разбирам, че не е правен опит за чекиране преди полета и/или проверка на четирите билети на сайта на превозвача.

Майката с детето не бе чекирана, защото пишеше, че само на летището могат да ги чекират, останалите двама пътници бяха чекирани. 

Стана ми странно и изпратих имейл преди полета за подсигуряване на съпорта им и от там отговориха, че наистина правилно ми е изписало и на летището ще ги чекират и там ще дадат бордните карти.Веднага след като станаха готови билетите проверих в сайта на превозвача.

Редактирано от vinidj
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

С един от билетите,които купувах през сайтовете миналото лято имаше проблем с чекирането.Резервацията излизаше на сайта на Бг ер,имаше издаден билет,но при опит за онлайн чекиране даваше грешка или нещо подобно.Звъннах на Бг ер, първоначално казаха,че няма резервация на това име:blink:.Но след като обясних,че билета е купен от посредник, има съответно номер и излиза на сайта на БГер,казаха ми да почакам на линията. След 1-2 минути обясниха,че резервацията е намерена,имало някакъв техн.проблем при онлайн чекирането,който някак свързаха с това,че билета е от сайт различен от на  Бг ер и който вече бил отстранен.Чекирахме се и летяхме без проблем.

Та мисълта ми е, че нещо такова може да се е случило с билетите на майката с детето и не е било забелязано навреме,точно защото няма как да се чекират онлайн.

Предполагам,че това се случва изключително рядко,години наред купувам билети от сайтовете,никакъв проблем не е имало.

 

  • Харесвам 3
Връзка към коментар
преди 30 минути , Мари Николова каза:

С един от билетите,които купувах през сайтовете миналото лято имаше проблем с чекирането.Резервацията излизаше на сайта на Бг ер,имаше издаден билет,но при опит за онлайн чекиране даваше грешка или нещо подобно.Звъннах на Бг ер, първоначално казаха,че няма резервация на това име:blink:.Но след като обясних,че билета е купен от посредник, има съответно номер и излиза на сайта на БГер,казаха ми да почакам на линията. След 1-2 минути обясниха,че резервацията е намерена,имало някакъв техн.проблем при онлайн чекирането,който някак свързаха с това,че билета е от сайт различен от на  Бг ер и който вече бил отстранен.Чекирахме се и летяхме без проблем.

Та мисълта ми е, че нещо такова може да се е случило с билетите на майката с детето и не е било забелязано навреме,точно защото няма как да се чекират онлайн.

Предполагам,че това се случва изключително рядко,години наред купувам билети от сайтовете,никакъв проблем не е имало.

 

Да, точно това ще да е - сега се сещам, че изписваше някаква грешка до имената на нечекираните и затова се свързах предварително с поддръжката им, но не знаеха на летището и не бяха особени любезни тоя път Кипърките. 2% шанс и ще се случи 🙂

Редактирано от vinidj
Връзка към коментар

От опита ми с няколко А/К  при пътуване с бебе, няма възможност за онлайн чекин, само на гише ( дори и на автоматичните машини,няма възможност за издаване на бординг пас). Предполагам е превантивна мярка срещу вид злоупотреба.

Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.