Duke Публикувано: 22 януари, 2016 Автор Публикувано: 22 януари, 2016 Естествено, че става дума само за директни полети обслужвани от "България Ер" и естествено, че става дума за безплатни двупосочни с включени летищни такси до дестинация по избор. Аз нали непрекъснато пиша, че с "България Ер" си станахме нещо като роднини. Всеки втори билет ми е безплатен. Не мисля да се оплаквам излишно... 2
Adinko Публикувано: 22 януари, 2016 Публикувано: 22 януари, 2016 Искаш да кажеш,че ти си избираш до къде ще е билета?Ако това си го постигнала само с един мейл,искам да те пипна за късмет Ами така стана, даже вече си поисках и получих билета Но пак казвам, предполагам, че просто не са имали как да се оправдаят в конкретния случай. Или пък е било късмет на начинаещия! :D Хахаха ами на някоя сбирка ако се видим ще се радвам ако успея да ти предам късмет! 1
Edem Публикувано: 19 февруари, 2016 Публикувано: 19 февруари, 2016 Ще пиша тук, за да не пускам нова тема. Моля за съвет, казуса е следния: полет Брюксел-София с БГ ер, на гишето обяснихме, че носим професионален статив за камера, казаха че не било спортна екипировка и трябвало да се чекира като багаж. На летището в София статива е на парчета. Веднага обявихме щетите, подпълнихме каквото трябва, в последствие написахме нужния имейл с прикачена фактура за цената на статива, сканирани всички поискани документи. Трябваше да отговорят до 12.02, днес идва следното писмо: Уважаеми г-н ....., За нас сигналът Ви е изключително ценен с оглед стремежа на „България Ер” към непрекъснато подобряване на обслужването на своите пътници и комуникацията с тях е от ключово значение в това отношение. Уверяваме Ви, че правим всичко възможно за предотвратяване на всякакви нередности свързани с обработката на багажа. С акта на закупуване на билет за полет на "България Ер" Вие сте сключили договор за превоз и сте приели „Общи условия за превоз на пътници”, които са неразделна част от този договор. Съгласно чл. 15.2.6 от „Общите условия за превоз на пътници” , Отговорността на превозвача за вреди се погасява или намалява, когато вредите са причинени или за възникването им е допринесла небрежност на пътника. С уважение, Complaints and Claims Department Пълно безумие. Обадих се на телефона, мотаха ме до краен предел, и накрая една неадекватница (извинете, но е напълно такава) се опита да ме разкара, е телефона за клиенти бил за друго и аз съм си бил виновен, че статива е счупен. Сега чакам да се свържат с мен. Какво обаче мога да направя аз?
Георги Публикувано: 19 февруари, 2016 Публикувано: 19 февруари, 2016 Ако не се лъжа, в такива случаи компенсацията е на килограм, което се съмнявам да покрие дори минимално цената на статива... Ама те твърдят, че вината е в теб, което е свръх интересно, как точно може да си виновен? 1
Duke Публикувано: 19 февруари, 2016 Автор Публикувано: 19 февруари, 2016 Имаш ли протокол, съставен на летището от служител в отдела за загуба на багаж, който да описва щетата? 1
Edem Публикувано: 19 февруари, 2016 Публикувано: 19 февруари, 2016 Виновен съм единствено, че пътувах с тях, но нито имах право на избор, нито аз купувах билетите, така че... Имам протокол да, той също беше сред сканираните документи.
Duke Публикувано: 19 февруари, 2016 Автор Публикувано: 19 февруари, 2016 Пусна ли жалбата с копие до ГВА? 1
Edem Публикувано: 19 февруари, 2016 Публикувано: 19 февруари, 2016 (редактирано) Пуснал съм жалба до ГВА, в защита на потребителите също. След още един разговор по телефона ми пратиха още един мейл, в който стана ясно, че те не носят отговорност за чупливи неща сложени в багажа. Нов разговор (да се чете караница) по телефона, в който осъзнаха, че статива беше самият багаж, а не е слаган никъде. Прехвърляха ме през 2-3 женици, коя от коя по аут ъф спейс, накрая ми се накараха, че съм летял с тях и като не са ни разрешили да качим статива в салона, а са ни казали да го регистрираме, ние сме ги послушали. После имаше любезности на тема защо им се обаждам на клиентския телефон, да съм си пишел мейли с отдел Жалби и рекламации. Казах им, че няма да пиша нищо, искам да комуникираме по телефон и следват още 25 минути караници. 10 минути по-късно получил телефона на въпросния отдел. На него имах честта да ми се накара и шефката на структурата Елена Кирилова, която да ми обясни как моя била вината, защото съм сложил статива в чантичка, а не в метален саркофаг "според международните разпоредби". Статива си беше в оригиналната опаковка за съхранение и транспортиране. После ме пращаше на някакъв пазар, но от бяс не помня вече логиката в думите й, след това я почнах аз...Сега очаквам обаждане от прекия й началник, ама да видим. И все пак не разбирам логиката, ако допуснем че е имало проблем, да са ми върнали багажа още при чекирането и да са ми казали, че не могат да го превозят. Те го приеха в този вид, изискаха да го чекираме, на отиване нямаше никакъв проблем, на връщане го опропастиха. Аз каква вина мога да имам? При все, че преди 2 месеца ми изискаха банковата сметка в отделен мейл, сега правят цигански номера. Но няма да им се дам! Редактирано 19 февруари, 2016 от Edem 2
Duke Публикувано: 19 февруари, 2016 Автор Публикувано: 19 февруари, 2016 Въоръжи се с търпение, бъди учтив, не си изпускай нервите, и в никакъв случай не се отказвай... 2
Edem Публикувано: 19 февруари, 2016 Публикувано: 19 февруари, 2016 Няма да се откажа, но за учтивост не мога да гарантирам. В крайна сметка аз не искам нищо тяхно, искам да възстановят само това, което са ми унищожили.
akair Публикувано: 19 февруари, 2016 Публикувано: 19 февруари, 2016 Така преди години един от охраната на Бергамо се заяде за моя статия, който летя без грижи от София до Милано с Изи, та се връщах да го чекирам. Момичето от Визз на чекина беше разбрано и ми го чекира безплатно, но го пуснах на лентата за ски. Беше алуминиев и не очаквах да излезе читав в София. Изненадващо нищо му нямаше... А повечето женици в ербега са свикнали да (им) се карат - то на тях това си им е нормалната комуникация. Ако си учтив и не си изпускаш нервите, ще са по-внимателни, защото този тип комуникация им е неприсъщ/странен/неразбираем.... 4
Duke Публикувано: 19 февруари, 2016 Автор Публикувано: 19 февруари, 2016 А повечето женици в ербега са свикнали да (им) се карат - то на тях това си им е нормалната комуникация. Ако си учтив и не си изпускаш нервите, ще са по-внимателни, защото този тип комуникация им е неприсъщ/странен/неразбираем.... На всичкото отгоре накрая може и работа да ти свършат... 1
AlexandraKo Публикувано: 20 февруари, 2016 Публикувано: 20 февруари, 2016 Естествено, че става дума само за директни полети обслужвани от "България Ер" и естествено, че става дума за безплатни двупосочни с включени летищни такси до дестинация по избор. Аз нали непрекъснато пиша, че с "България Ер" си станахме нещо като роднини. Всеки втори билет ми е безплатен. Не мисля да се оплаквам излишно... Дюк, ти не си представителна извадка - ти така си ги дресирал, че няма мърдане и само да стъпят накриво при теб,търчат с новите билети)) 2
Duke Публикувано: 20 февруари, 2016 Автор Публикувано: 20 февруари, 2016 Дюк, ти не си представителна извадка - ти така си ги дресирал, че няма мърдане и само да стъпят накриво при теб,търчат с новите билети )) Лошото е, че взе да ми харесва, а последните два полета бяха абсолютно навреме, пътувахме на авариен, въобще всичко беше ОК и сега няма безплатни билети за Дюк... 8
Edem Публикувано: 22 февруари, 2016 Публикувано: 22 февруари, 2016 Имам отговор от ГВА Уважаеми г-н ..., Разгледахме внимателно Вашата жалба и бихме искали да Ви информираме, че ГД ГВА не се занимава по същество с повредени и/или загубени багажи на пътниците. Вашата претенция за повреден багаж следва да бъде отнесена единствено към авиокомпанията с която сте пътували. Ако решението за обезщетяване и отговора не Ви удовлетворяват бихте могли да се обърнете към съда. С уважение 2
georgi_kolev7 Публикувано: 29 февруари, 2016 Публикувано: 29 февруари, 2016 Имам отговор от ГВА Уважаеми г-н ..., Разгледахме внимателно Вашата жалба и бихме искали да Ви информираме, че ГД ГВА не се занимава по същество с повредени и/или загубени багажи на пътниците. Вашата претенция за повреден багаж следва да бъде отнесена единствено към авиокомпанията с която сте пътували. Ако решението за обезщетяване и отговора не Ви удовлетворяват бихте могли да се обърнете към съда. С уважение Съд им е малко, направо на бесилото... Аз преди две седмици си получих куфарът на летище София без 2 колелца. Получих протокол веднага, подадох го, но ми отговориха, че закупувайки билета съм се съгласил с общите условия, които не покривали минимални повреди като счупени колелца. Сами разбирате, че куфарът с 2 от 4 липсващи колелца е напълно непотребен, но не и за уважаемите БГ ер... С нетърпение очаквам Ryan Air да започне да лети от Атина (двупосочен билет за 60 Евро) и да приключа мъките си с националния превозвач. Заведи ги в съда и ги научи на обноски! Успех! 3
Duke Публикувано: 29 февруари, 2016 Автор Публикувано: 29 февруари, 2016 Съд им е малко, направо на бесилото... Аз преди две седмици си получих куфарът на летище София без 2 колелца. Получих протокол веднага, подадох го, но ми отговориха, че закупувайки билета съм се съгласил с общите условия, които не покривали минимални повреди като счупени колелца. Сами разбирате, че куфарът с 2 от 4 липсващи колелца е напълно непотребен, но не и за уважаемите БГ ер... С нетърпение очаквам Ryan Air да започне да лети от Атина (двупосочен билет за 60 Евро) и да приключа мъките си с националния превозвач. Заведи ги в съда и ги научи на обноски! Успех! Това, разбира се, не отговаря на истината! След счупено 1 (едно) колело на ПВЦ куфар, изготвен и изпратен по съответния ред протокол, България Ер ми предложиха (и аз приех) нов куфар по избор от посочен магазин в София... 1
georgi_kolev7 Публикувано: 29 февруари, 2016 Публикувано: 29 февруари, 2016 (редактирано) Това, разбира се, не отговаря на истината! След счупено 1 (едно) колело на ПВЦ куфар, изготвен и изпратен по съответния ред протокол, България Ер ми предложиха (и аз приех) нов куфар по избор от посочен магазин в София... Да, и на мен ми казаха да посетя Магазина, но аз пътувам служебно и съм в София за не повече от по 24 часа, предимно събота и неделя, в които е напълно невъзможно да го посетя. Наистина проблемът си е изцяло мой, че пътувам с тях, но просто часаво са ми много удобни (което естествено е също много относително). Редактирано 29 февруари, 2016 от georgi_kolev7
Duke Публикувано: 29 февруари, 2016 Автор Публикувано: 29 февруари, 2016 Да, и на мен ми казаха да посетя Магазина, но аз пътувам служебно и съм в София за не повече от по 24 часа, предимно събота и неделя, в които е напълно невъзможно да го посетя. Наистина проблемът си е изцяло мой, че пътувам с тях, но просто часаво са ми много удобни (което естествено е също много относително). Да повторим, това не отговаря на истината: Аз преди две седмици си получих куфарът на летище София без 2 колелца. Получих протокол веднага, подадох го, но ми отговориха, че закупувайки билета съм се съгласил с общите условия, които не покривали минимални повреди като счупени колелца. Сами разбирате, че куфарът с 2 от 4 липсващи колелца е напълно непотребен, но не и за уважаемите БГ ер... Останалите квалификации, умишлено съм премахнал и не коментирам... 1
Edem Публикувано: 29 февруари, 2016 Публикувано: 29 февруари, 2016 Защо да не отговаря на истината? Те така и така действат различно при всеки пътник, съвсем в реда на нещата си е да преметнат когото могат. Както в моя случай - ако статива беше на бТВ нямаше да се отнасят по този начин. 2
Ilian359 Публикувано: 29 февруари, 2016 Публикувано: 29 февруари, 2016 След счупено 1 (едно) колело на ПВЦ куфар, изготвен и изпратен по съответния ред протокол, България Ер ми предложиха (и аз приех) нов куфар по избор от посочен магазин в София... Теб те познават. Чух, че се опитали да наемат световноизвестен юрист-корифей, който да им пренапише общите условия така, че да не те допуснат никога повече на свой самолет. Обаче корифеят отказал, защото вече и той бил чувал за жестокостта, която проявяваш към горкичкия превозвач. 1
Duke Публикувано: 1 март, 2016 Автор Публикувано: 1 март, 2016 Не знам какво се опитвате да кажете/докажете. Споделям, че горното съждение не отговаря на истината и това се потвърди от признанието на georgi_kolev7. Истината е, че няма да се примиря с ширещия се нихилизъм по адрес на България Ер. Да, същите имат достатъчно трески за дялане, за да са далеч от понятието "образцова авиокомпания", но това не означава, че трябва да им се приписват и грехове, които не са извършили. Както много пъти съм заявявал, всичко е въпрос на търпение и такт в комуникацията. Не е нужно да си юрист, за да се справиш, но може би помага - знам ли... 1
Георги Публикувано: 1 март, 2016 Публикувано: 1 март, 2016 (редактирано) Не знам какво се опитвате да кажете/докажете. Споделям, че горното съждение не отговаря на истината и това се потвърди от признанието на georgi_kolev7. Истината е, че няма да се примиря с ширещия се нихилизъм по адрес на България Ер. Да, същите имат достатъчно трески за дялане, за да са далеч от понятието "образцова авиокомпания", но това не означава, че трябва да им се приписват и грехове, които не са извършили. Както много пъти съм заявявал, всичко е въпрос на търпение и такт в комуникацията. Не е нужно да си юрист, за да се справиш, но може би помага - знам ли... Т.е. това, че на теб са ти заплатили за куфар, заради счупени колелца, автоматично означава, че го правят за всички? Толкова ли е трудно да се допусне, че ако заявката ви са обработвани от различни служители, въпросните различни служители имат различни представи за това какво означава минимална повреда непокрита от условията. Или пък в промеждутъка между твоето и неговото оплакване не е дошла заповед отгоре "Плащаме много за куфари със счупени колелца, вече спираме да го признаваме". И двата варианта са възможни, просто не знам защо от твоя случай генерализираш за общото и слагаш категорично твърдение, че някой лъже. Редактирано 1 март, 2016 от Георги
Duke Публикувано: 1 март, 2016 Автор Публикувано: 1 март, 2016 И двата варианта са възможни, просто не знам защо от твоя случай генерализираш за общото и слагаш категорично твърдение, че някой лъже. Ако искаш прочети още веднъж внимателно двете мнения на georgi_kolev7 и после пак можем да дискутираме...
Мрън Публикувано: 1 март, 2016 Публикувано: 1 март, 2016 Мда, виждам, че даже са дефинирали 'незначителни повреди на багажа, за които не носят отговорност' (т. 15.4.2). За някои от тях разбирам донякъде /например замърсяване/, но при счупени колелца да не носят отговорност.....
Препоръчани мнения
Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш
Трябва да си член за да оставиш коментар.
Създай профил
Регистрирай се при нас. Лесно е!
Регистрирай сеВлез
Имаш профил? Влез от тук.
Влез сега