Прескочи до съдържание

Актуално София-Ниш


Препоръчани мнения

Със специални благодарности към @Topfly да отбележа, че пробвах алтернативният път за преминаване на Унгарско-Сръбската граница.

На Унгарската граница имаше 100на коли и едно работещо гише (на отиване към Унгария същата ситуация с две гишета костваше около час).

Завъртях в посока старият път номер 5 и на тамошния пункт (реално същата граница) преминаването беше за 4-5 минути.

Естествено има и уловки :)

Гишето работи от 07 до 19 ч. и доколкото разбрах е резервно за тези на магистралата като обслужва "международен трафик, блокиран от магистралата и международния пешеходен и велосипеден трафик." Със сигурност пускат сърби и граждани на ЕС. Тези с други регистрации биват връщани на пункта на магистралата.

 

image.png

 

  • Харесвам 6
Връзка към коментар
преди 5 минути , cck каза:

Със специални благодарности към @Topfly да отбележа, че пробвах алтернативният път за преминаване на Унгарско-Сръбската граница.

На Унгарската граница имаше 100на коли и едно работещо гише (на отиване към Унгария същата ситуация с две гишета костваше около час).

Завъртях в посока старият път номер 5 и на тамошния пункт (реално същата граница) преминаването беше за 4-5 минути.

Естествено има и уловки :)

Гишето работи от 07 до 19 ч. и доколкото разбрах е резервно за тези на магистралата като обслужва "международен трафик, блокиран от магистралата и международния пешеходен и велосипеден трафик." Със сигурност пускат сърби и граждани на ЕС. Тези с други регистрации биват връщани на пункта на магистралата.

 

image.png

 

Аз преминавах през този пункт лятото в най-натоварения от гастербайтери период и наистина минахме за 5 минути, имаше не повече от 3-4 коли.

  • Харесвам 2
Връзка към коментар
Преди 1 час, Olia каза:

Аз преминавах през този пункт лятото в най-натоварения от гастербайтери период и наистина минахме за 5 минути, имаше не повече от 3-4 коли.

Това е било по скоро късмет. Лятото е най-препоръчително да се ползва Ásotthalom-Backi Vinogradi.

  • Замислям се 1
Връзка към коментар
Преди 1 час, cck каза:

:)Гишето работи от 07 до 19 ч. и доколкото разбрах е резервно за тези на магистралата като обслужва "международен трафик, блокиран от магистралата и международния пешеходен и велосипеден трафик." Със сигурност пускат сърби и граждани на ЕС. Тези с други регистрации биват връщани на пункта на магистралата.

Това само на теория е така. питах на границата и ми казаха, че през това КПП пускат граждани на всички държави. На Asotthalom-Backi Vinogradi обаче уж спазват правилото да пускат само граждани на ЕС и Сърбия.

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

Последни впечатления от Калотина до Ниш магистралата.

Започва директно от границата и е готова до Бела Паланка (или по-точно до Црвена Река). Има някъде отсечки, където трафика е отбит в едното платно, само тунелите на Пирот не са още готови и там се кара малко по стария път. След Бела Паланка се кара около 25 км по стария път през добре познатите тунели до Ниш (Нишка Баня) и само това все още не е магистрала.

София-Белград ми отне 5 часа с висене по граница 30 мин и повечко размотаване по пътя, Белград-София ми отне 4 часа с малко повече натискане на педала и без никакви хора на границата, което не е никак зле като време.

  • Харесвам 5
Връзка към коментар

Правителството ще отпусне над 158 млн. лв. за разширение на пътя Калотина - София

http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/10/11/3057632_pravitelstvoto_shte_otpusne_nad_158_mln_lv_za/

 

“От АПИ обявиха и обществена поръчка за изготвянето на технически проект и строителство за отсечката между Драгоман и Сливница. И в този участък ще бъде направено разширение до габарит 27 м, като пътят ще стане четирилентов. Срокът за изпълнение на поръчката е 910 календарни дни. Кандидатите могат да подават офертите си до 16 ноември т. г.“

 

Да го правят този път, че от доста време си мечтая от Лондон до Калкута да мина по магистрала :lol:

 

“Пътят между ГКПП "Калотина" и околовръстното на София е част от основната трансевропейска транспортна мрежа и осигурява връзка към трансевропейски коридор "Ориент/Източносредиземноморски". Трасето е част от направлението Лондон – Будапеща – Белград – Ниш – София – Пловдив – Истанбул – Калкута, което е най-краткият път, свързващ Западна Европа с Близкия и Средния изток. “

Връзка към коментар
преди 17 минути , Zaro каза:

А от Истанбул до Калкута си е само магистрала.

Не знам дали е само магистрала, но Гугъл мапс дори и път не ми показва в тази посока :lol: София-Калкута единствено със самолет ти дава въможност да планираш  ;)

Редактирано от Topfly
  • Харесвам 1
Връзка към коментар

Здравейте, знае ли някой, как е отбелязано отклонението за Суковския манастир по новата магистрала и след това как е най добре да се върна на магистралата

Връзка към коментар
Кoлĸo щe cтpyвa пътyвaнeтo пo нoвaтa мaгиcтpaлa oт Coфия дo Hиш?
Πътyвaнeтo пo нoвитe yчacтъци нa мaгиcтpaлaтa oт Бългapия дo Hиш щe cтpyвa 190 динapa зa вoдaчитe нa 
лeĸи ĸoли,cъoбщи БHT.Toвa пpaви 1.59 eвpo или oĸoлo 3 лeвa и 10 cтoтинĸи.TOЛ тaĸcитe пo нoвитe 
yчacтъци нa мaгиcтpaлaтa ce въвeждaт oфициaлнo oт мeceц янyapи 2018 гoдинa.

За повече инфо:https://money.bg/macro/kolko-shte-struva-patuvaneto-po-novata-magistrala-ot-sofiya-do-nish.html

Редактирано от Иван Попов
  • Харесвам 6
Връзка към коментар

   Вчера към 11 часа,  минах от там за Родината.... минах за 45 минути и през двата пункта... Хмхмх

 Можеха да почакат малко с откриването й!

 Да бяха я довършили и дообмислили малко повече.  Накъсана на участъци... Разваля се удоволствието.

Вчера опашката от тирове беше блокирала единичната лента за влизане в граничният пункт( колите трябваше да навлизат в насрещната лента за излизане от пункта... ) и не ми се мисли, до къде ще се простира навътре в магистралата ..???! Ни табели, ни полицай, който да регулира движението..

Даже влязох по погрешка в насрещната лента, че бяха сложили маркировъчните конуси, все едно деца са си играли... Машини за полагане на асфалт отстрани.. Няма място за нищо!!! 

...

Редакция от Mary:

Моля, въздържайте се от политически и етнически определения и класификации.

 

 

                                                    рапорт даден

Редактирано от Mary
Връзка към коментар

Събота София-Будапеща с автобус беше общо 16 часа, като чакахме 3 часа на Калотина и 2 часа на Томпа. За магистралното КПП Horgos-Röszke имахме предварителна информация, че чакат 17 автобуса :( С автобус нормално тази отсечка се минава за 11-12 часа. Проблеми с преминаването създаваха основно българите и унгарците. При сърбите и на влизане и на излизане се минаваше за минути.

Връзка към коментар
На 10/11/2017 в 19:31, Topfly каза:

Правителството ще отпусне над 158 млн. лв. за разширение на пътя Калотина - София

http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/10/11/3057632_pravitelstvoto_shte_otpusne_nad_158_mln_lv_za/

 

Не обичам да недоволствам, но бих предпочел тези пари да се дадат за стягане и оправяне на доста други пътища в страната, пътят от Калотина до Околовръстното е в добро състояние и много участъци са широки. Вместо да ги наливат там, да вземат да орпавят тунелите в плачевно състояние в цялата страна, за да няма още някой смъртен случай... (цък)

 

П.С. Не знам дали е отговаряне вече, но ще попитам - от коя дата започват да глобят на база средна скорост между 2 пункта в Сърбия? Доколкото знам към момента само показват скоростта, но не глобяват?

Редактирано от П.Кръстев
  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 3 часа, П.Кръстев каза:

Не обичам да недоволствам, но бих предпочел тези пари да се дадат за стягане и оправяне на доста други пътища в страната, пътят от Калотина до Околовръстното е в добро състояние и много участъци са широки. Вместо да ги наливат там, да вземат да орпавят тунелите в плачевно състояние в цялата страна, за да няма още някой смъртен случай... (цък)

 

П.С. Не знам дали е отговаряне вече, но ще попитам - от коя дата започват да глобят на база средна скорост между 2 пункта в Сърбия? Доколкото знам към момента само показват скоростта, но не глобяват?

Да, с натоварването, което има там е абсолютно безмислено това разширение.

Глобите вече ги налагат, поне това е моето заключение от вестникарските публикации. http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2017/09/05/3036474_surbiia_veche_sledi_elektronno_srednata_skorost_na/

Връзка към коментар
  • 2 седмици по-късно ...

                 Така, да се включа пак:

 

Минах на 30.10.17 в  5 часа сутринта Калотина само за 10 мин. , като освен дежурната митничарка с лошо настроение(:ireful::angry: ......................................./ това са само моите предположения защо?, иначе ще  ме трият пак за обиди и дискриминация) всичко беше супер!

В 11:30 бях вече на Томпа, където минах за 7 минути и двата пункта!!!!!!!!!! Рекорд! 

 

До Братислава всичко беше нормално, само един ............................................................, който си помисли, че ще минавам на червено, спря със сетни усилия на 40 см от задната ми броня! Късметлия съм голям :):vinsent:...

 

 Едно питане към запознатите:

 

- Какво контролират едни бели пикапи с оранжев надпис ,,контрол,,  на междуградските пътища..???

 

Засякох 5 броя от тях между Томпа и  Комарон:huh:

  • Харесвам 1
Връзка към коментар
преди 2 часа, Mitaka FU каза:

   

 Едно питане към запознатите:

 

- Какво контролират едни бели пикапи с оранжев надпис ,,контрол,,  на междуградските пътища..???

 

Засякох 5 броя от тях между Томпа и  Комарон:huh:

Освен фиксирани има и мобилни камери, които следят по номера за плащане на винетките.

Връзка към коментар
преди 3 часа, Topfly каза:

Освен фиксирани има и мобилни камери, които следят по номера за плащане на винетките.

  Добре де, но тези шосета са без винетки...! Гледах специално на картата им, да не минавам през такива.....?!  Да не са вкарали и останалите междуградски пътища сега във винетната мрежа..???

Връзка към коментар
Преди 1 час, Mitaka FU каза:

  Добре де, но тези шосета са без винетки...! Гледах специално на картата им, да не минавам през такива.....?!  Да не са вкарали и останалите междуградски пътища сега във винетната мрежа..???

Магистралите и някои скоростни пътища са платени. Ако не е бил платн пътя не знам какви коли са били. Имаше ли видимо големи камери в тях?

Връзка към коментар
преди 17 часа, Topfly каза:

Магистралите и някои скоростни пътища са платени. Ако не е бил платн пътя не знам какви коли са били. Имаше ли видимо големи камери в тях?

 Ето, това е въпросът ми и на мен?!  Имаха някакви уреди монтирани отгоре, но не видях дали са и камери... За тази година , това ми е третият път да пътувам по този маршрут, и се учудих на толкова много ,,контрол,,- ни автомобили, по тези уж непосочени  като маут шосета!!? A, и качеството на тези пътища е под всякаkва критика, далеч от поддържани редовно... Какъв маут за това?!

 

  Комарно- Kisber   -   Szekesfehervar   -  Dunaujvaros   - Dunaföldvár   -   Kiskőrös  - Tompa

 

    Не са в Мауткарттата им... А, сега де?!?

Връзка към коментар
  • 1 месец по-късно ...
  • 5 седмици по-късно ...

Общо 12 фирми и обединения искат да строят отсечка от магистралата София - Калотина

На 10 януари АПИ ще отвори офертите на участниците и в процедурата за още една отсечка от пътя

https://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/obshto-12-firmi-i-obedineniia-iskat-da-stroiat-otsechka-ot-magistralata-sofiia-kalotina-253527/

Връзка към коментар
  • 3 седмици по-късно ...

ЛОТ 2 - Траса и мостови: тунел Банцарево - Црвена Река
Извођачи радова JV Aktor и Terna. Изградња је у току

 Очекивани рок завршетка радова: мај 2018. године.


ЛОТ 3 -  Тунел Банцарево.
Извођач радова Subterra A.S. 

Уговорени радови су завршени 09.06.2017. 

Из техничких разлога тунел не може бити пуштена у саобраћај.

http://www.koridor10.rs/sr/projekat-istok

  • Замислям се 1
Връзка към коментар

Искаш да споделиш мнението си? Създай профил или влез да коментираш

Трябва да си член за да оставиш коментар.

Създай профил

Регистрирай се при нас. Лесно е!

Регистрирай се

Влез

Имаш профил? Влез от тук.

Влез сега
  • Четящи темата   0 магеланци

    • Няма регистрирани потребители, разглеждащи тази страница.
×
×
  • Създай...

Важна информация

Поставихме бисквитки на устройството ти, за да улесним употребата на сайта. Можеш да прегледаш нашата политика за бисквитките.